linoforce per estrenyiment durant embaràs
linoforce per estrenyiment durant embaràs
Hola mamis!!estic embarassada de nou i ho estic passant fatal amb estrenyiment...Algú coneix el linoforce?es pot pendre durant embaràs?SOS!!estic desesperadaaaaa i amb morenes!!
Re: linoforce per estrenyiment durant embaràs
Jo també tinc estrenyiment i em prenc semilles de lli (unes que venen al mercadona) i la comadrona em va dir que com era quelcom natural, no hi havia cap problema en pendre-m'ho. Em prenc dues cullerades al matí en dejú i em va la mar de bé.
- petitoneta
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm
Hola!
El gine va recomanar-me Linoforce per l'estrenyiment. Me'n posava una cullerada al iogurt a la nit i bevia força aigua al darrera. Ah i no deixava passar massa dies sense anar al lavabo perquè sinó era pitjor!!
El gine va recomanar-me Linoforce per l'estrenyiment. Me'n posava una cullerada al iogurt a la nit i bevia força aigua al darrera. Ah i no deixava passar massa dies sense anar al lavabo perquè sinó era pitjor!!
Silviette m'interessa molt aixo que dius del lli! No ho sabia q anava bé pel restrenyiment... jo ho estic passant molt malament.
I com te les prens? Directament dues cullerades des de la bossa? Soles amb aigua?
I com te les prens? Directament dues cullerades des de la bossa? Soles amb aigua?
A mi també em van molt bé les llavors de lli i també les compro al mercadona. Això sÍ, molta aigua després.
Perseida ha escrit:Silviette m'interessa molt aixo que dius del lli! No ho sabia q anava bé pel restrenyiment... jo ho estic passant molt malament.
Perseida, jo em prenc les dues cullerades en dejú amb un got d'aigua tèbia. I ja et dic, em va la mar de bé, ara vaig tots els dies al wc
Si ho probes ja em diràs com t'ha anat. Total pensa que no et farà cap mal ja que és un producte natural.Re: linoforce per estrenyiment durant embaràs
Hola,
el gra de lli també es pot prendre amb aigua. Poses una o dues cullerades en un got i hi poses aigua fins per sobre. Al cap de dues hores queda com gelatinós i es pren molt millor.
el gra de lli també es pot prendre amb aigua. Poses una o dues cullerades en un got i hi poses aigua fins per sobre. Al cap de dues hores queda com gelatinós i es pren molt millor.
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Yo tomo plantanben
silviette ha escrit:Perseida ha escrit:Silviette m'interessa molt aixo que dius del lli! No ho sabia q anava bé pel restrenyiment... jo ho estic passant molt malament.
Perseida, jo em prenc les dues cullerades en dejú amb un got d'aigua tèbia. I ja et dic, em va la mar de bé, ara vaig tots els dies al wcSi ho probes ja em diràs com t'ha anat. Total pensa que no et farà cap mal ja que és un producte natural.
Silviette i tant que ho provaré! A veure si em compro el lli i et dic!! Gràcies!
jellwill2 llavors si t'esperes dues hores ja no te'l prens en deju, no? també et va bé?
Hola guapes jo estic igual... m'he comprat uns cereals integrals i em van recomanar també que tot el que pugui ho prengui integral, arròs, pasta, pà... de moment sembla que la cosa va una mica millor, encara que no hi vaig cada dia.
- Esclarmonda
- :: formigueta

- Entrades: 83
- Membre des de: dc. ago. 01, 2012 3:17 pm
- Contacta:
Buf noies,
A mi em passa el mateix, de normal ja em costa anar i a sobre tinc morenes, de manera que si apreto massa acabo fent sang i clar m'espanto.
Jo això del lli també ho faig però m'ho poso en la llet i tampoc noto massa diferència.
Provaré de fer-ne dues cullerades en dejú.
El que sí que em va força bé es fer un got d'aigua tèbia en dejú i al darrere una culleradeta d'oli d'oliva, el remei de les iaies, vaja...
Jo plantaben n'havia pres molt però estant embarassada no ho he provat, clar que em van dir que després t'acostumes i és pitjor, perquè el cos ja no fa sense...
Ara que aquest cap de setmana vam convidar a dinar a la família del meu home per dir-els-hi i ells no són gens de verdura, o sigui que vaig fer arròs, negre, o sigui que fatal per mi, toca verdura tota la setmana que sinó se'm farà un tap...
A mi em passa el mateix, de normal ja em costa anar i a sobre tinc morenes, de manera que si apreto massa acabo fent sang i clar m'espanto.
Jo això del lli també ho faig però m'ho poso en la llet i tampoc noto massa diferència.
Provaré de fer-ne dues cullerades en dejú.
El que sí que em va força bé es fer un got d'aigua tèbia en dejú i al darrere una culleradeta d'oli d'oliva, el remei de les iaies, vaja...
Jo plantaben n'havia pres molt però estant embarassada no ho he provat, clar que em van dir que després t'acostumes i és pitjor, perquè el cos ja no fa sense...
Ara que aquest cap de setmana vam convidar a dinar a la família del meu home per dir-els-hi i ells no són gens de verdura, o sigui que vaig fer arròs, negre, o sigui que fatal per mi, toca verdura tota la setmana que sinó se'm farà un tap...

Hola boniques!
Jo al principi també ho vaig passar força malament. Heu provat amb les prunes? Per mi és 'mano de santo' que diuen. Cada nit en menjo una després de sopar, i això que no m'agraden gens, però m'ho prenc com que és una medicació que haig de prendre i la veritat és que des que les menjo he millorat moltíssim!
Una abraçada marones
Jo al principi també ho vaig passar força malament. Heu provat amb les prunes? Per mi és 'mano de santo' que diuen. Cada nit en menjo una després de sopar, i això que no m'agraden gens, però m'ho prenc com que és una medicació que haig de prendre i la veritat és que des que les menjo he millorat moltíssim!
Una abraçada marones
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |