.•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.
- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.
Bona nit noietes!
Ui ui ui ui ja comença a haver-hi moviment! Que bé! Sembla que els principis de mes estem com apagades i mica en mica ens anem animant
Ja us he anat apuntant a totes! Volia demanar-li a la Martooona si ens pot donar més info, si més no la data NW (quan hauria de venir la regla), per afegir-te a les dades.
Molt benvingudes a totes les incorporacions i les que ja veníeu del mes anterior! Ja som 17!!
Us llegeixo i miro de personalitzar...

Ui ui ui ui ja comença a haver-hi moviment! Que bé! Sembla que els principis de mes estem com apagades i mica en mica ens anem animant
Ja us he anat apuntant a totes! Volia demanar-li a la Martooona si ens pot donar més info, si més no la data NW (quan hauria de venir la regla), per afegir-te a les dades.
Molt benvingudes a totes les incorporacions i les que ja veníeu del mes anterior! Ja som 17!!
Us llegeixo i miro de personalitzar...

- tiritissima

Personalitzo...
Anetta esperem que aquest cicle duri menys, és més que duri fins al TE+! Divendres estarem totes pendents! Suposo que tenir cicles tan llargs i irregulars ho fa tot més complicat, però no decaiguis, de veritat que SI SE PUEDE! No hi entenc massa, però ovusitol és per regular els cicles? Aviam si tens sort cuca
Nina5 benvinguda! Aviam si a la 7ena va la vençuda! Nosaltres també fem pit, i de vegades em pregunto fins quan durarà... donaré pit embarassada de 8 mesos? Ànims guapa!
clareta2906 tu també em sones... potser de l'altra cerca? Crec que totes patim sempre de com ho portarem quan hi hagi un (o un altre) fill a casa. Però es fa com es pot, suposo
Per cert, de qui és la cançó que has posat??
Selenemar rebenvinguda! Molta sort en totes les teves cerques: casa o pis i baby! Esperem que aquest mes sigui el teu guapa!
Carabasseta uoooo Lisboa nena! Molt bé aquesta escapadeta! A veure si sense aquest polip que et van treure els bitxitins arriben a bon port i podem cantar ben alt el teu positiu
Anims amb el desespero!
Lataat tots aquests simptomes són molt sospitosos. Però, jo ja no sé què dir-te, el mes passat vaig notar un munt de símptomes "no normals" en els meus cicles però al final TE negatiu i patacada al tanto! No vull dir que t'hagi de passar a tu eh, tan de bo que no sigui així, tan sols dic que el cos ens juga molt males passades... Però quan ho vegis clar tu fas un TE i surts de dubtes! Potser la W passada va ser implantació com li va passar a la Nishdi!! Sort guapa!
rubinat anìms a tope de power! Canvis en la teva vida: fer una activitat nova (teatre, lectura, cantar, ballar, zumba, gimnàs). Fer algun viatge inspirador! Estar ocupada amb coses que t'agradin. El sofà deixa'l pels diumenges de pluja! Va que ja surt el
i hem d'aprofitar el bon temps!
T'entenc amb lo dels medicaments, a mi tb em ratlalria. uixxxx.... aviam si treient la metformina t'animes una mica!
xinxa estic sense paraules! ets un sol i quan et vegi et penso "fotre" un atxutxon que et deixaré seca! GUAPA GUAPA i GUAPA!
Quan vulguis torna a venir i si vols apunta't a cercadores que com més siguem més riurem eh jijijijiji
Martooona lo dicho, benviguda a cercadores i SORT!
Dalilala jefaaaaa! REBENVINGUDA, catifa vermella per la cantaire de tantes i tantes panxus el mes passat! Ole tu! Aviam si aquest mes el karma reverteix i te'l cantem totes a tu. Que t'ho mereixes!
marionilla vinga a aprofitar aquesta claraweb i agafa el marionillo per banda i al ataqueerrr!! Jajajajaja, va que algun dia deixareu de ser veteranes i sereu noves panxus
Albamar gràcies per passar-te, t'esperem amb ganes al mes que bé i passa't a comentar el que vulguis!
helens et dono la benvinguda a tu també! Esperem que la teva cerca es resolgui aviat! 24 mesos no molen, no no no! Aviam si des del SP et donem sort
Mare meva, mega personalització! Som tantíssimes i m'encantaaaaaa!
moment ego: Warry FORA ja! Dos dies de reflexió i a pensar en la SW
NANIIIT!

Anetta esperem que aquest cicle duri menys, és més que duri fins al TE+! Divendres estarem totes pendents! Suposo que tenir cicles tan llargs i irregulars ho fa tot més complicat, però no decaiguis, de veritat que SI SE PUEDE! No hi entenc massa, però ovusitol és per regular els cicles? Aviam si tens sort cuca
Nina5 benvinguda! Aviam si a la 7ena va la vençuda! Nosaltres també fem pit, i de vegades em pregunto fins quan durarà... donaré pit embarassada de 8 mesos? Ànims guapa!
clareta2906 tu també em sones... potser de l'altra cerca? Crec que totes patim sempre de com ho portarem quan hi hagi un (o un altre) fill a casa. Però es fa com es pot, suposo
Per cert, de qui és la cançó que has posat??Selenemar rebenvinguda! Molta sort en totes les teves cerques: casa o pis i baby! Esperem que aquest mes sigui el teu guapa!
Carabasseta uoooo Lisboa nena! Molt bé aquesta escapadeta! A veure si sense aquest polip que et van treure els bitxitins arriben a bon port i podem cantar ben alt el teu positiu
Anims amb el desespero!Lataat tots aquests simptomes són molt sospitosos. Però, jo ja no sé què dir-te, el mes passat vaig notar un munt de símptomes "no normals" en els meus cicles però al final TE negatiu i patacada al tanto! No vull dir que t'hagi de passar a tu eh, tan de bo que no sigui així, tan sols dic que el cos ens juga molt males passades... Però quan ho vegis clar tu fas un TE i surts de dubtes! Potser la W passada va ser implantació com li va passar a la Nishdi!! Sort guapa!
rubinat anìms a tope de power! Canvis en la teva vida: fer una activitat nova (teatre, lectura, cantar, ballar, zumba, gimnàs). Fer algun viatge inspirador! Estar ocupada amb coses que t'agradin. El sofà deixa'l pels diumenges de pluja! Va que ja surt el
i hem d'aprofitar el bon temps!
T'entenc amb lo dels medicaments, a mi tb em ratlalria. uixxxx.... aviam si treient la metformina t'animes una mica!xinxa estic sense paraules! ets un sol i quan et vegi et penso "fotre" un atxutxon que et deixaré seca! GUAPA GUAPA i GUAPA!
Quan vulguis torna a venir i si vols apunta't a cercadores que com més siguem més riurem eh jijijijijiMartooona lo dicho, benviguda a cercadores i SORT!
Dalilala jefaaaaa! REBENVINGUDA, catifa vermella per la cantaire de tantes i tantes panxus el mes passat! Ole tu! Aviam si aquest mes el karma reverteix i te'l cantem totes a tu. Que t'ho mereixes!
marionilla vinga a aprofitar aquesta claraweb i agafa el marionillo per banda i al ataqueerrr!! Jajajajaja, va que algun dia deixareu de ser veteranes i sereu noves panxus
Albamar gràcies per passar-te, t'esperem amb ganes al mes que bé i passa't a comentar el que vulguis!
helens et dono la benvinguda a tu també! Esperem que la teva cerca es resolgui aviat! 24 mesos no molen, no no no! Aviam si des del SP et donem sort
Mare meva, mega personalització! Som tantíssimes i m'encantaaaaaa!
moment ego: Warry FORA ja! Dos dies de reflexió i a pensar en la SW
NANIIIT!

Noieteeees!!! El final em fet TE avui pq no podiem esperar mes i ha sortit positiu!!!!!! Estem q no ens ho creiem!!!
Dspres anire a comprar clearblue i us ho acabo de confirmar!! Suposo q costa de creure!! Que guaaaai!!! El maig és el meu mes i m'ha portat sort!!
Dspres anire a comprar clearblue i us ho acabo de confirmar!! Suposo q costa de creure!! Que guaaaai!!! El maig és el meu mes i m'ha portat sort!!
- tiritissima

Aiiiiiiiiii! Pero que veien els meus ulls?????? Anetta guapa positiuuuu??? Molt be
!!!! Despres ens confirmes i canto com deu mana que ara estic modo soso.
Quins nervis!! Informa'ns eh
Quins nervis!! Informa'ns eh

Ueeee subidon de l'annetta!!!! Primer positiu al canto!!! Viiiiscaaa vissscaaaa!!!! Enhorabona! Moltes felicitats! ueeeeee!!!!! (Imaginatho amb tot de ninotets saltant i aplaudint jijiji)
Lataat?? Al final has fet TE???
Jo noies avui he dormit nou hores seguides i em trobo millor. A veure com va la panxeta sense metformina....
Un petonas!
Lataat?? Al final has fet TE???
Jo noies avui he dormit nou hores seguides i em trobo millor. A veure com va la panxeta sense metformina....
Un petonas!
Bon dia cercadores,
Quina bona notícia Anneta. L'espera ha donat fruit bonica!
MoLTISSIMES FELICITATS.
Encetem el maig amb positiu.
Que tingueu un bon dia noies!
Quina bona notícia Anneta. L'espera ha donat fruit bonica!
MoLTISSIMES FELICITATS.
Encetem el maig amb positiu.
Que tingueu un bon dia noies!
Hola boniques!!!
Ahir en volia connectar amb calma però em va resultar impossible així que torno a entrar des del mòbil al metro :(
Annetta bufonaaaaa quina ilu!!! Mooooltes felicitats a disfrutar d'aquest moment tan màgic!
Rubinat, el Ovusitol ja te àcid fòlic així que ja et pots treure una pastilla mes! I jo et recomanaria també que fessis alguna manualitat!!!! Bueno potser ja en fas jejjee No diguis que no ets bona en... Hi ha mil vídeos a Internet i mil manualitats! Segur que alguna t'ensiasme!
A mi la veritat que fer manualitats em serveix com una meditació! Mentres fas allò no fas res mes!
Be dir-vos que aquesta matinada me fer el TO i ha sortit negatiu i aleshores me fet el TE i també negatiu! :'( me sentit una mica ridícula. Però mira així ja estic mes tranquila, demà marxem a Copenaguen i a desconnectar! ;)
Perdoneu que Personalitzi mes...
Molts ànims i petonets
Ahir en volia connectar amb calma però em va resultar impossible així que torno a entrar des del mòbil al metro :(
Annetta bufonaaaaa quina ilu!!! Mooooltes felicitats a disfrutar d'aquest moment tan màgic!
Rubinat, el Ovusitol ja te àcid fòlic així que ja et pots treure una pastilla mes! I jo et recomanaria també que fessis alguna manualitat!!!! Bueno potser ja en fas jejjee No diguis que no ets bona en... Hi ha mil vídeos a Internet i mil manualitats! Segur que alguna t'ensiasme!
A mi la veritat que fer manualitats em serveix com una meditació! Mentres fas allò no fas res mes!
Be dir-vos que aquesta matinada me fer el TO i ha sortit negatiu i aleshores me fet el TE i també negatiu! :'( me sentit una mica ridícula. Però mira així ja estic mes tranquila, demà marxem a Copenaguen i a desconnectar! ;)
Perdoneu que Personalitzi mes...
Molts ànims i petonets
Anetta ha escrit:Noieteeees!!! El final em fet TE avui pq no podiem esperar mes i ha sortit positiu!!!!!! Estem q no ens ho creiem!!!
OOOOOHH!! que bé que comencem!! un positiu!! I si hi ha ombreta hi ha
!!FELICITATS ANETTA!!!
Ja veig que continua la ratxa del mes passat!!! Al maig també ho petarem!!

9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Bon dia!!
Estic SOSO MOBIL
A vosaltres us va passar que no pensaveu amb Panxu, però un cop dius endavant, no penses amb res més?
Suposo que deu ser Cosa de novata..
Però... Serà un gran mes!!!!! :))))
Estic SOSO MOBIL
A vosaltres us va passar que no pensaveu amb Panxu, però un cop dius endavant, no penses amb res més?
Suposo que deu ser Cosa de novata..
Però... Serà un gran mes!!!!! :))))
Hola wapes!!
doncs si!! amb el CB Embarassada 1-2 !!!!
quina ilusió!! encara no m'ho crec!!!
:) moltes gràcies a totes!! i a seguir lluitant pels nostres somnis!!

SOSO MOBIL
Aixxx!! Perdoneu no habia vist els missatges!! Tot just ara he descobert com s'actualitzen els nous missatges..
Selenemar sisisiii estem igual a veure com ens va, espero que molt bé!!
tiritissima el meu SW em toca el dia 14/16
I.. Moooltes felicitats Anneta!!
Aixxx!! Perdoneu no habia vist els missatges!! Tot just ara he descobert com s'actualitzen els nous missatges..
Selenemar sisisiii estem igual a veure com ens va, espero que molt bé!!
tiritissima el meu SW em toca el dia 14/16
I.. Moooltes felicitats Anneta!!
Iujuuuuuu!!! Quin bon començament de maig!!!
ENHORABONA ANETTA
AL MAIG
A RAIG!!!
ENHORABONA ANETTA
AL MAIG
A RAIG!!!30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
- carabasseta
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm
Anetta moltíssimes felicitaaaaats guapa!!!
Guauu ja tenim la primera panxeta del maig, què bé!!!! Aquestes bones notícies donen bones vibracions :)
Un petonàs i ves informant-nos de com te sents!! :*
Guauu ja tenim la primera panxeta del maig, què bé!!!! Aquestes bones notícies donen bones vibracions :)
Un petonàs i ves informant-nos de com te sents!! :*
Anetta!!! Enhorabona!!! ole ole kina il·lusió!!!
Ara a disfrutar d'un bon somriure d'orella a orella
Això encara m'anima més per començar la SW com cal! jajajaja
Felicitats guapa!
Ara a disfrutar d'un bon somriure d'orella a orella
Això encara m'anima més per començar la SW com cal! jajajaja
Felicitats guapa!

- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
CD13
Uoooooo!!!! Moltisssimes felicitats Anetta!!!!
Ja tenim aquí la primera panxu de maig!
Disfruta del momentàs TEpositiu i espera'ns a l'altra banda, que venim totes en tropel!!!
Moment ego: ahir el futbol em va xafar el plan...
Caguntot!
Però avui juro que no s'escapa, hehehe!
Petons a totes i que segueixin passant les panxus!

Uoooooo!!!! Moltisssimes felicitats Anetta!!!!
Ja tenim aquí la primera panxu de maig!
Disfruta del momentàs TEpositiu i espera'ns a l'altra banda, que venim totes en tropel!!!
Moment ego: ahir el futbol em va xafar el plan...
Caguntot! Però avui juro que no s'escapa, hehehe!
Petons a totes i que segueixin passant les panxus!

- tiritissima

Anetta ha escrit:Hola wapes!!
![]()
![]()
![]()
![]()
I JA TENIM LA PRIMERA PANXU DEL MES DE MAIG!!

Anetta MOLTES FELICITATS!!

Ara toca cuidar-se, que et mimin molt! Felicitats a l'Anetto també i quan puguis explica'ns una mica com esteu
Quina il·lusió cantar el primer positiu del mes! I que en vinguin molts més! Al Maig panxus a raig!
- tiritissima

Lataat ha escrit:Hola boniques!!!
Lataat guapa! molts ànims per tu! T'entenc perfectament amb el sentiment de sentir-se ridicula, a mi em va passar igual, sobretot quan tens mil simptomes que després saps que no són de panxu
Pero ei! en el teu cas no cal que sigui aixi! Mentre no ve la W hi ha esperança! Gaudeix del viatget i desconnecta i a la tornada ens expliques 
hola a totes!!!!
moooolt bé!! molt contents però ara toca esperar a la primera eco que sera el dia 18 que tot estigui bé!!!
de moment de simptomes noto com si m'hagues de venir la warry i ja esta!! :)
jaus anire informant!!
molts anims a totes i aixo arriba quan menys ho esperes
moooolt bé!! molt contents però ara toca esperar a la primera eco que sera el dia 18 que tot estigui bé!!!
de moment de simptomes noto com si m'hagues de venir la warry i ja esta!! :)
jaus anire informant!!
molts anims a totes i aixo arriba quan menys ho esperes
Hola floretes!!! Passo a cotillejar qui hi ha aquest mes a cercadores... I dir-vos que ja tenim a l'Anneta a l'altra banda!!! Vaaaa que us volem al post de mares 2016!!! Jijiji
Molts PEPOS a totes!!!! Muaaaaaaaa
Molts PEPOS a totes!!!! Muaaaaaaaa
- carabasseta
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm
Bon dia guapes!!
Lataat i tiritissima, teniu raó, jo crec que aquest sentiment de ridícul l'hem tingut totes, amb els mil psicosímptomes que tinc, després ve la warry i tinc una vergonyeta interna... i penso vaja panoli haha. Però és normal, son els efectes col.laterals de la cerca! a part, si te'n anaves de viatge millor fer-te la idea, si surt + te cuides més i sinó, aviat se te passa fent turisme!! Ara a disfrutar i ja ens expliques!
Ei Marionilla!! Vaja tela amb el barça que te va xafar el planing, doncs quin mes que ens espera haha...copa, lliga i xampions! Has pogut pillar per banda al Marionillo anit?
Moxaina guapa, un petonet i gràcies per passar-te a veure'ns!!com te trobes?:)
Lataat i tiritissima, teniu raó, jo crec que aquest sentiment de ridícul l'hem tingut totes, amb els mil psicosímptomes que tinc, després ve la warry i tinc una vergonyeta interna... i penso vaja panoli haha. Però és normal, son els efectes col.laterals de la cerca! a part, si te'n anaves de viatge millor fer-te la idea, si surt + te cuides més i sinó, aviat se te passa fent turisme!! Ara a disfrutar i ja ens expliques!
Ei Marionilla!! Vaja tela amb el barça que te va xafar el planing, doncs quin mes que ens espera haha...copa, lliga i xampions! Has pogut pillar per banda al Marionillo anit?
Moxaina guapa, un petonet i gràcies per passar-te a veure'ns!!com te trobes?:)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |