avis

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
botafoc
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

avis

EntradaAutor: botafoc » dj. maig 07, 2015 3:49 am

hola.Tinc un nen de 3 anys que va a la guarderia.
Pel meu horari laboral (vaig torn nit)no he necessitat mai ajuda dels avis..i m'agrada anar a buscar-loa mi ala guarde.. (el deixo a dinar.aixi jo puc dormir si be treballat de nit )
Ara l'avi patern que estàseparat i viu a uns 20 km..diu que vol anar 2 dies per setmana a buscar-loell sol..i portar-lo al parc....Jo no vull...es a dir...que vingui quan vulgui pero que no em privi a mi d'anar-hi també. Hi podem anar elsdos junts...ell hi vol anar sol.
Com dir-li això...que jo hi vull anar també sense que s'ofengui??li vaig dir a la meva parella que lo digués...pero no li va dir res...
L'altre dia que estava malalt el nen el va cuidar ell pel matí....quan em vaig aixecar (vaig dormir 2hi mitja...no podia més!) va dir "ya???vete a comprar y dejame estar más con él..'i el nen jugava sol i ell mirava la tele....jo no el faig fora!!pero que em permeti estaramb mon fill tot el temps que jo vulgui!!! no se si m'enteneu..
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: avis

EntradaAutor: glorieta » dj. maig 07, 2015 7:34 am

Doncs que s'hi posi fulles, no? Es que no se m'acut dir-te res més! :-:)
Vull dir que si ell vol venir i tu aprofites per que has de fe alguna cosa o algún encàrreg o posar-te a plegar roba mentres ells juguen, dacord, però no deixaràs d'estar amb el teu fill per que ell vol estar sol amb ell, no?
Així tant a saco no ens ha passat però si que hem tingut comentaris dels avis demanant que els hi deixem els nens a dormir més sovint els caps de setmana. Doncs la nostre resposta sempre ha estat la mateixa. Els caps de setmana ens agrada estar amb els nens per que entre setmana ja anem de cul, i que quan volem/hem de fer alguna cosa ja els deixem i punt.
I si el teu home no li vol dir res, doncs ho hauràs de fer tu. A casa sempre hem dit que cadascú s'encarrega dels seus pares però a vegades jo he parat els peus a qui ha fet falta.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
botafoc

EntradaAutor: botafoc » dj. maig 07, 2015 8:05 am

si.Ho hauré de dir jo...es un desastre el meu home...per no "ferir-lo ell" que ho faci jo..aixi jo quedo com la dolenta...i ell un santet..suposo que com els vermans de mon sogre s'ocupen molt dels nets ell també vol....pero no es la mateixa situació.Jo faig reduccio per cuidar-lo jo!!!
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. maig 07, 2015 8:20 am

No ho entenc. Per què no li dius? Potser soc més estupida, però mai m'he plantejat que es podran ofendre els meus sogres per dir-los que no a algo.

Ma mare porta dos anys dient-me que ella pot anar a buscar el nen dos cops a la setmana. Jo considero que s'ofereix i li vaig dient que de moment m'ho estic combinant be, que la tindré en compte quan ho necessiti.
(El que faig és que tant en tant la truco per si vol acompanyar-me).

Als sogres, igual. Si em diuen d'endur-se el nen i jo no vull, dons els dic que no. No, gràcies. I si es posen molt pesats, el mateix. Els dic que moltes gràcies per l'oferiment però que ja tenia combinat el dia (o el que sigui) i que no ho vull canviar.

De fet tots tres fan igual quan els demano si es poden quedar amb el nen una tarda (un mati, un vespre, una horeta,...). Si no poden (o no volen) m'ho diuen i jo no m'ofenc (no pretenc que canviin el que tenen si veig que no tenen intenció de fer-ho) i busco altres alternatives.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
botafoc

EntradaAutor: botafoc » dj. maig 07, 2015 1:39 pm

perque no li dic?considero que ho ha de dir la meva parella.Fa una setmana només que està amb aquesta idea d'anar a buscar el nen i només hi ha anat 1 dia perque sha ficat malalt el nen.
Jo no vull que em vegi com a "posessiva"del nen.De fet en 3 anys he deixat el nen 1 dia amb mons pares i ja està.No l'hem deixat mai als avis sol excepte aquesta ocasió pero perquè no ho he necessitat.Els avis ni uns no altres viuen al mat3ix poble.
I la meva parella suposo que igual..no lo vol dir per no ofendre...la meva parella cediria i ja està però jo no vull cedir.
O lo doc jo..o la meva parella lo dirá "que la sonia no quiere que vayas a buscarlo tu solo...quiere or ella tambien"quedant jo fatal...
Mirela
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

EntradaAutor: Mirela » dj. maig 07, 2015 3:22 pm

Hola!Ai Botafoc tema complicat els avis jeje!!Jo t'entenc perfectament i més si fas reducció per estar amb el teu fill.Potser de vegades als avis els costa d'entendre.El que sí et recomanari é que qui li hauria de dir és el teu company.De la manera més entenedora possible,que li expliqui que tu fas reducció i que de moment no ho necessiteu però que si un dia fa falta ja li direu.I si no doncs potser li dius tu,que moltes gràcies però que ara per ara t'ho pots muntar i no cal.
Molts ànims i bona tarda!!
Mirela
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

EntradaAutor: Mirela » dj. maig 07, 2015 3:25 pm

Ah per cert jo també m'hi he trobat alguna vegada amb això que comentes,per no dir les coses ell m'ha ficat pel mig a mi.Aquest homes!!!!
Koaleta
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » dj. maig 07, 2015 9:19 pm

Jo t'entenc perfectament, és normal que vulguis estar amb el teu fill. Si el teu home no diu res, jo ho diria jo mateixa. El tema dels sogres és difícil i a vagades els homes deixen fer als seus pares per no enfrentar-s'hi. Jo he optat per dir el què penso i si no els agrada problema seu. Això em dóna molta tranquil·litat per què no haig d'acceptar situacions que no m'agraden ni insistir al meu home perquè els pari els peus. El teu sogre bé que et diu el què vol sense tenir gaire en compte la teva opinió, no?
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. maig 07, 2015 9:46 pm

Jo no m'ho plantejaria buscant la dolenta del conte. Al revés! Les coses son així perque pots i vols, per això has demanat reducció de jornada, i no per anar a comprar cada dos dies.

Ell t'explica el qe ell vol, tu li has de dir el que tu vols, i així arribareu a un acord. Però sense que cap dels dos sigui el dolent! En el teu cas tots voleu estar amb el petit i això és bo i maco :)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::