GUARDERIA ALS 6 MESOS...QUINA POR!

Més qüestions.
0blanca0
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

GUARDERIA ALS 6 MESOS...QUINA POR!

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. maig 07, 2015 7:25 am

Bondia guapulines,
doncs com moltes aquí aquesta setmana hem fet la volta de les escoles bressols del barri per decidir una mica l'ordre de preferència....però jo cada dia tinc més dubtes i m' ho estic passant una mica mal pensant que amb només 6 mesos hauré de deixar el petitó allà solet. No tinc alternatives, al setembre he de reincorporar-me a la feina sí o sí i no puc demanar excedència. És veritat que potser com que ara només té un mes i mig el veig super petit i necessita molt braços no me'l puc imaginar en un altre escenari...i potser d'aquí a 4 mesos serà diferent, però el que em preocupa més és que el deixin plorar i plorar. Ahir per exemple em van comentar que a mig matí el grup de lactant dorm mitja horeta o una hora...i jo pensant tota l'estona, però si un nen no vol dormir que? Cada peque té el seu ritme i el meu per exemple ja ara no és de dormir gaire; evidentment a vegades dorm però el que és impossible és obligarle a dormir a un horari determinat...doncs si hi ha mestres aquí que m'ho expliquen si us plau, com ho feu? Els poseu als bressols i que plorin fins que s'adormin?
Les que heu deixat els vostres fils als 6 mesos a la llar pública quines experiències heu tingut?
Moltes gràcies noies i bon dia a totes!!
Imatge

Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: GUARDERIA ALS 6 MESOS...QUINA POR!

EntradaAutor: petipe » dj. maig 07, 2015 8:44 am

Jo quan tenia un mes i mig, només de pensar en la guarderia em posava a plorar com una magdalena. Finalment, quan va arribar el moment no va ser gens dramàtic per la criatura (per a mi, sí!), ben al contrari. Des del primer dia, que va sortir somrient, hi va anar sempre súper contenta.
Amb la segona pensava que ho tindria superat i mentre s'anava acostant la data cada cop m'entraven més ganes de plorar. I tot i que li ha costat un pèl més adaptar-se també ho ha fet sense problemes. Aquesta sí ha plorat una mica però busquen la manera que deixi de fer-ho, no la deixen allà plorant i ja t'apanyaràs. Sé que és veritat perquè les cuidadores m'explicaven coses que havien fet perquè deixés de plorar i coincideix que són coses que a casa també funcionaven.
No et dic que tenint molts bebés, no hi pugui haver moments que no puguin estar per ells, lògicament, però entenc que no és la norma. A més, que si plora un, sovint s'hi afegeixen els altres, així que dubto molt que els deixin plorar.
I si tenies el dubte de "i si el meu no vol dormir?" pregunta-ho, perquè jo crec que en les respostes està la clau de veure com s'ho munten. Si et diuen per exemple: "ah, s'acostumen ràpid i tots ho fan" és una cosa. I si et diuen "els que no volen dormir es queden amb una altra mestra fent alguna altra cosa..." és diferent.
Aviam què ens expliquen les mestres!!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. maig 07, 2015 9:10 am

Primer de tot calmaaaa respira fons!!!

Es molt normal que amb un nen de mes i mig t'atabalis pero pensa que 5 mesos per ells es mitja vida i al setembre sera un nen molt diferent! Intenta no anticiparte.

Despres, es molt probable que amb sis mesos hagi regulat el son i faci una migdiadeta al mati i una altra despres de dinar. Si no tambe et dic que al cole els nens son molt diferents de casa el meu gran no dormia mai i al cole dormia quan tocava... ells creen l'ambient, els posen musiqueta, s'estiren i el fet que tots dormin es contagios i si no moltes vegades es queden relaxadets. Al principi es cert que es un caos quan un dorm l'altre no etc pero en poc temps es regulen els horaris.

Per ultim si tot i aixi no vol dormir dubto molt que el deixin plorar i desperti als altres jejeje se l'emportaran probablement o el deixaran que jugui tranquilet ja veuran.
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dj. maig 07, 2015 9:59 am

Guapa, t'has mirat les mares de dia? Potser n'hi ha alguna a la teva zona http://www.lesmaresdedia.cat ès tot més personalitzat i pot ser una bona alternativa fins q el teu peque tingui més autonomia. I com a alternatives, si t'ho pots permetre clar, una cangur també pot anar millor q una llar a aquestes edats. Et comento això de les alternatives pq a vegades no hi pensem i només veiem la solució en una llar d'infants!

Molts ànims!
Imatge

Imatge

Imatge
petitajo
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dj. maig 07, 2015 11:24 am

Rossinyola ha escrit:Guapa, t'has mirat les mares de dia? Potser n'hi ha alguna a la teva zona http://www.lesmaresdedia.cat ès tot més personalitzat i pot ser una bona alternativa fins q el teu peque tingui més autonomia. I com a alternatives, si t'ho pots permetre clar, una cangur també pot anar millor q una llar a aquestes edats. Et comento això de les alternatives pq a vegades no hi pensem i només veiem la solució en una llar d'infants!

Molts ànims!

Perdona la ignorancia, pero quina diferencia hi ha entre la llar d'infants i les mares de dia??
Imatge

Imatge
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dj. maig 07, 2015 2:28 pm

petitajo ha escrit:
Rossinyola ha escrit:Guapa, t'has mirat les mares de dia? Potser n'hi ha alguna a la teva zona http://www.lesmaresdedia.cat ès tot més personalitzat i pot ser una bona alternativa fins q el teu peque tingui més autonomia. I com a alternatives, si t'ho pots permetre clar, una cangur també pot anar millor q una llar a aquestes edats. Et comento això de les alternatives pq a vegades no hi pensem i només veiem la solució en una llar d'infants!

Molts ànims!

Perdona la ignorancia, pero quina diferencia hi ha entre la llar d'infants i les mares de dia??

La més important és la ratio, 4 nens per mare habitualment, de diferents edats però sempre menors de 3 anys, per la qual cosa el tracte a cada nen és personslitzat adaptat a cadascú d'ells, tan per dormir com per menjar, pel que sigui. Amb pocs nens, pocs contagis, menys malalties. A més, horaris flexibles, tarifes flexibles. I ambient casolà, ja q la mare ofereix casa seva ben adaptada i condicionada pels infants.
Imatge

Imatge

Imatge
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dj. maig 07, 2015 3:54 pm

Rossinyola ha escrit:
petitajo ha escrit:

Molts ànims!

La més important és la ratio, 4 nens per mare habitualment, de diferents edats però sempre menors de 3 anys, per la qual cosa el tracte a cada nen és personslitzat adaptat a cadascú d'ells, tan per dormir com per menjar, pel que sigui. Amb pocs nens, pocs contagis, menys malalties. A més, horaris flexibles, tarifes flexibles. I ambient casolà, ja q la mare ofereix casa seva ben adaptada i condicionada pels infants.

Gracies! Investigare sobre el tema!!
Imatge

Imatge
0blanca0
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. maig 07, 2015 9:08 pm

Noies moltes gràcies de veritat! El tema marededia l'he estat mirant però al meu barri només n'hi ha una i a part de ser molt cara no seria disponible de dilluns a divendres així que aquesta opció ha quedat descartada...
Teniu raó, ja sé que m'estic avançant molt però és difícil controlar aquestes emocions...de totes maneres m'ha ajudat molt llegir les vostres experiències!

Gràcies i bona nit
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::