Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dt. abr. 07, 2015 2:50 pm

bronte68 ha escrit:Bon dia!!!

Com a anat nenes??? a mi mooooolt bé!! entro la segona entre els que anàvem a sorteig (amb 30punts) i la que fa 29 en total... per 48+4 places... així que no he de patir per si es cobreixen o no les places de NEE, ni si amplien o no la ratio... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Espero que tingueu també moooooolta sort :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Que bé! Enhorabona!!!!
Imatge

Imatge
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dt. abr. 07, 2015 3:08 pm

Ostres Sandrix.... quin greu :ufs: :ufs:. D'això del Montseny no en se res! Suposo que fins el 5 de maig no es sabrà la oferta definitiva.

Acàcies el vas posar en 4a o 5a oi?
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dc. abr. 08, 2015 7:38 am

Sí, Acàcies era la 5a opció.

SI hi ha alguna que estigui com jo i vol, es pot unir al grup de Facebook: Volem escola Poblenou.
Imatge

Imatge
Taltos
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 11:10 am

EntradaAutor: Taltos » dc. abr. 08, 2015 6:13 pm

jo estic més o menys com tú Sandrix77 (perdó que no m'hagi presentat, ara ho faré al lloc corresponent)

[edito: a on em presento, no ho trobo????]

primera opció: Llacuna
segona opció: Fluvià
terceda opció: Sant Marti
quarta opció: Voramar

per sorteig em quedo fora de la primera opció (han quedat 6 nens fora) i evidentment també estic fora de les altres opcions perquè són primeres opcions de molts nens.
No he posat cap escola més perquè només vull escoles amb projecte i aquestes són les que m'agraden.
en el meu cas prioritzo el tipus d'ensenyament a la zona, vull projecte sí o sí.
Ara per ara la única possiblitat és que amplïin ratio a Llacuna, a mi el bolet a Les Acàcies tampoc em val perquè no el tinc ni en opció, així que no crec que me'l donessin ja que omplirien amb la pròpia demanda de la gent que la té com segona, tercera, quarta opció. Si fessin bolet al Montseny sí que m'interessaria, però no sé si estava molt demandat.
La veritat és que estic una mica acollonit i no sé per on buscar fora del barri si no m'ofereixen el que jo vull a Sant Martí.
Anem parlant
salutacions
Taltos
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dv. abr. 10, 2015 9:49 am

Hola!!!!

Taltos, s'havia insinuat bolet a Montseny, però no ho tinc clar (sobretot pq l'any passat ja van fer bolet). Ara, si no el tens com a opció, imposible q entris. Nosaltres el vam posar de 2a, i tot i així (encara q facin bolet), no crec q entrem pq tenim molt mal número.
Imatge

Imatge
Taltos

EntradaAutor: Taltos » ds. abr. 11, 2015 6:24 pm

Gracies Sandrix77, veig que ho tenim fotut.

Al facebook de la plataforma Volem Escola Poblenou han posat aixó:

CONVOCATORIA DE REUNIÓN PLATAFORMA VOLEM ESCOLA POBLENOU.
Martes 14 abril a las 17:30 en el Casal de Barrio de Poblenou. Rambla de Poblenou 49.
Os explicaremos nuestras acciones del año pasado. Personas de contacto, etc para que podáis iniciar las acciones reivindicativas a todos los niveles.
Pasad la información. Cuantos más seáis más información tendréis y más frentes de acción podréis iniciar.
Nos vemos
.

Crec que fora interessant que hi vagi tothom que estigui fora pel sorteig perquè ens informin del que van fer l'any passat i ens passin la batuta.
jo no hi podré anar però hi anirà la meva dona.
salutacions

Taltos
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dl. abr. 13, 2015 10:59 am

Moltes gràcies taltos. Jo tb hi sóc, en aquesta página i dimarts a la tarda el meu marit i jo hi anirem.

Bé, ja ens anem informant mútuament.

Molta sort!
Imatge

Imatge
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dl. abr. 13, 2015 2:05 pm

Porto noticies fresques, tot i que els que esteu al grup del FB potser ja ho sabeu. S'obrirà bolet a Vila Olímpica, no se com us afecta a vosaltres, espero que sigui bona notícia. De fet, en general sembla bona, doncs és una de les escoles més demandades. Sort!!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dt. abr. 14, 2015 7:48 am

Bon dia!

Sí, ho vaig veure. Gràcies wapi! Però a nosaltres no ens serveix de res, pq no la vam posar. Realment, és una situación penosa. Al barri falten una o dues escoles clarament!!!
Imatge

Imatge
Taltos

EntradaAutor: Taltos » dt. abr. 14, 2015 11:07 pm

hola a tothom
Avui hi ha hagut la reunió al casal del Poblenou. Jo no hi he pogut anar però hi ha anat la meva dona.
Ha sortit una mica desilusionada per tot el que vàreu lluitar l'any passat (sou unes heroïnes) i no s'ha aconseguit per part de l'administració cap compromís de fer més escoles.
Pel que m'ha explicat el primer és recollir les dades de les escoles del districte i averiguar quantes places reals manquen a cada escola i quantes tenen places lliures. D'aquesta forma podrem veure la magnitud de la tragèdia i posar xifres reals, doncs es veu que el consorci no facilita aquestes dades per tal d'evitar que sapiguem massa.
La meva costella ha hagut de marxar a les 19h i encara no havia acabat la reunió. Com s'ha quedat que ens comunicarem? pel facebook? per whatsapp? per email?

Crec també que teniu un llistat d'escoles a les que s'ha de trucar per averiguar les places que han quedat fora. Si ens ho repartim podrem fer més ràpid la feina.

ja em direu que voleu que fem i com ens comuniquem
salutacions
Taltos
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dc. abr. 15, 2015 9:32 am

Taltos

Jo tenia una noia al costat que es deia Sandra i va marxar abans. És ella? Pq ella va deixar un correu elctrònic. Si no és així. Passeu-me la vostra adreça de correu, i li dic als que han creat l'adreça Volem Escola Poblenou 2015 que us afegeixin als correus. A banda, no sé si estàs a la página de facebokk de Volem Escola Poblenou. Allà també anirem penjant info.

Anem parlant!
Imatge

Imatge
Taltos

EntradaAutor: Taltos » dc. abr. 15, 2015 4:46 pm

hola Sandrix
la meva dons es diu Marta,i va marxar a les 19h
ella va donar el seu correu, però hem demanat que també afegiu el meu [xavier73 @ gmail.com] (sense espais)
jo sí estic al facebook de Escoles al Poblenou, sóc en Xavier PS
diumenge anirem a fer pressió per els instituts

abraçada
X
mxmariano
Entrades: 10
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 10:13 am

EntradaAutor: mxmariano » dg. abr. 19, 2015 12:42 am

Podeu passar un correu de contacte per coordinar-nos, a Gràcia la situació també és molt greu

escolapublicagracia@gmail.com
Taltos

EntradaAutor: Taltos » dc. abr. 29, 2015 10:55 am

hola de nou,
només recordar-vos que les mares i pares de Poblenou ens hem coordinat en una plataforma per tal de pressionar al Consorci d'Educació i tractar d'aconseguir que es respectin les nostres preferències al'hora d'adjudicar places de matriculació als nostres fills.
Com que hi ha una evident falta de places d'escoles amb una pedagogia actual (projectes, teixits, etc...) envers les tradicionals, que no estan tant demandades estem pressionant per tal que es tingui en compte aquesta decisió presa pels pares, de la mateixa forma com tenen en compte altres conceptes com la religió.
La sol·lució a curt termini no és altra que la d'obrir bolets en aquestes escoles, i lluitem per això, però també lluitem perquè inverteixin en aquest tipus d'escoles de cara a que en un futur aquest deixi de ser un problema.
Si esteu interessats en coordinar-vos amb nosaltres envieu un correu a volemescolapoblenou2015@gmail.com indicant el vostre nom, les escoles que heu posat a la vostra llista de preferències i si el sabeu, el número de llista de espera que us heu quedat en primera opció.
Ja ens hem reunit amb els directors de diverses escoles del barri, amb el síndic de Greuges de la Ciutat de Barcelona i la setmana del 4 de maig tenim una reunió confirmada amb el Consorci d'Educació de Barcelona.
Com més serem més força farem!
gràcies i salutacions
Xavier
Taltos

EntradaAutor: Taltos » dt. maig 05, 2015 11:23 am

Ahir, junt amb uns altres pares de nens del Poblenou que l’any vinent faran P3 vàrem assistir a la reunió del Consell Escolar celebrada a la seu del districte de Sant Martí.
El Consell escolar el formaven el regidor del districte, 3 consellers, el Consorci i diversos representants de les escoles bressol, primària i secundària, així com representants d’alguns AMPA.
Vàrem tenir la oportunitat de expressar el nostre malestar per la falta de places de qualitat al barri i també del sistema de sorteig i distribució d’escoles sense tenir en compte la elecció del sistema pedagògic.
Va ser lamentable la poca resposta que vàrem rebre per part de qui ens representa al ple municipal, i també lamentable haver d’escoltar, per part de la directora d’un centre educatiu del barri les següents perles:
-"Tots voleu escoles a prop del mar, que us dona més "alt standing""
-"Si el que voleu són projectes, jo estic disposada a fer projectes, que em fagin un "curset" i ja tenim els projectes"
-"El bolet del Vila Olímpica l'ha fet el Consorci perquè tenia por de les vostres pressions "salvatges"
-"El que passa és que molts pares no voleu diversitat cultural"

Per tant, en 4 frases ens va titllar de racistes, pijos i capritxosos.

Està clar que hem de demanar perdó per voler escolaritzar els nostres fills al nostre barri, es veu que això és un luxe que no ens podem permetre.
També queda clar que el projecte educatiu tampoc ha de ser de lliure elecció dels pares, et toca el que et toca i no et queixis que encara has de donar les gràcies.
Lo de la diversitat cultural fa gràcia venint d’una escola considerada el “Gueto” del districte i a on ni tant sols els propis professors volen portar els seus fills.
Avui tenim reunió al Consorci d’Educació, ara ja sabem el que ens diran, però ells no saben el que els direm nosaltres.
Ja us explicarem.
Salutacions
Taltos
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dg. maig 10, 2015 4:10 pm

Hola Xavier!

Sóc la Sandra, la que li va saltar a la iugular a la famosa directora neu:-D

Tot plegat és molt lamentablem i val la pena continuar movent-se tot i que ja tinc assumit que a nosaltres ens toca plaça d'ofici. Serem una de les 23 famílies afortunades. Espero que vosaltres tingueu més sort!
Imatge

Imatge
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dt. maig 12, 2015 11:24 am

Vaia tela... Sandra de quina escola és aquesta perla?

Com han anat les assignacions???

Imatge
Taltos

EntradaAutor: Taltos » dt. maig 12, 2015 4:08 pm

a mi m'han assignat una escola d'ofici: l'escola Bogatell
no està a la meva llista de bones ni de dolentes, doncs em queda lluny de casa (calculem uns 25/30 min desde que sortim de casa agafant el metro).
Si algú té alguna referència n'estaré molt agraït

demà aniré a la cua de la Rambla de Poblenou a intentar un canvi, o a veure el que queda lliure.
salutacions
Taltos
mxmariano
Entrades: 10
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 10:13 am

EntradaAutor: mxmariano » dt. maig 12, 2015 11:41 pm

Os animamos a presionar y defender y ejercer vuestros derechos y un trato justo y equitativo. Cada familia debería sentirse tratada de la mejor manera.
El gran problema enBarcelona es la previsión de plazas y las "soluciones" improvisadas del Consorcio que generan más agravios
Si estáis interesadas en participar en una acción simbolica, no dudéis en escribir a la plataforma de familias afectadas de Gracia
escolapublicagracia@gmail.com
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dc. maig 13, 2015 9:16 am

Taltos, doncs jo la tinc a 1 carrer de Cobi (la llar on va ara la meva filla); hi ha molta gent de l'escola que l'any vinent anirà a Bogatell, hi ha 2 a la classe de la Lia que hi tenen els germans i estan encantats, també conec altra gent de la zona i de l'any passat que han anat cap allà i estan molt contents.

També t'he de dir que conec una noia que hi du la gran i està mirant de canviar-la, i a la petita no la vol portar, a ella no li agrada gens ... I ja a nivell personal, jo vaig anar a les portes obertes perquè no em queda molt lluny però a mi no em va encantar, tampoc em va semblar malament eh... però jo vaig tenir un "flechazo" amb Sant Martí i, tot i que em cau més lluny, és la opció que vaig fer (i he tingut sort :ok: ). Però vaja, això és com tot, para gustos los colores. El tema desplaçament ja és més xungo.

A veure si hi ha alguna altra escola més a prop. Sort!

Sandra, he llegit al FB que t'han assignat Marbella; no tinc gaires referències, només de la xerrada que es va fer a Cobi organitzada per l'AFA en la que van participar mares que ja tenen els nens escolaritzats a escoles del barri; la noia que va venir de la Marbella va explicar que l'havia posat en 5a opció una mica per posar i que quan els va tocar es va decebre molt però que ara està molt i molt contenta i que el seu nen està molt feliç, diu que és molt bona escola, molt familiar. Molta sort a tu també!

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::