Autònoms

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
tita2015
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 2:18 pm

Autònoms

EntradaAutor: tita2015 » dj. maig 14, 2015 5:03 pm

Alguna autònoma per aqui??
Voldria saber com funciona el tema dels autònoms .He sentit que et paguen 4 mesos uns 850 euros si cotitzes el mínim i sinó 1200 però no sé si has de cotitzar molt més i et compensa. i que desprès tens 1 any d'autònoms sense pagar.
Encara no ho he demanat a la meva gestora perque vull esperar-me a estar de mes però alguna sap com funciona??
Si em paguen 4 mesos sabeu si jo que tinc botiga on-line controlaran si venc o no??
Uff , no sé quin gran món eh el dels autònoms!
Si alguna sap alguna cosa ...
Petons !
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Autònoms

EntradaAutor: Mara17 » dj. maig 14, 2015 6:23 pm

Diria que això de l'any d'autònoms sense pagar ho van treure.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
tardibelle
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

EntradaAutor: tardibelle » dv. maig 15, 2015 5:32 am

Jo he cobrat la baixa de maternitat com autonom. Pero aixo de no pagar la seguretat social durant un any no ho he tingut.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dv. maig 15, 2015 6:21 am

Si ets menor de 30 anys o de 35, tens reducció de quotes però res més......53e els promers mesos, 132 els 6 següents... I anar pujant. Com a autònom, l'únic que fas és pagar, pagar, pagar i pagar!
Vesnà
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dv. maig 15, 2015 6:26 am

L'únic que hi ha és el dret a rebre 100 € mensuals com a mare treballadora... Els pots cobrar cada mes o bé al moment de fer la declaració de la renda.
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dv. maig 15, 2015 8:01 am

I has de vigilar perque mentre estàs de baixa no pots facturar!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
clod
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

EntradaAutor: clod » dv. maig 15, 2015 10:01 am

L'any sense pagar autònoms ja no existeix... l'única ajuda són els 100 euros mensuals per fill. tema baixa, no pots facturar mentre estiguis de baixa maternal, però pots demanar una baixa de mitja jornada que sí que et permet facturar (i acabes cobrant el mateix però en un període de temps més llarg). m'explico: has de demanar les primeres 6 setmanes obligatòries de baixa (no podràs facturar) però les altres 10 setmanes que et queden de baixa les pots demanar a mitja jornada, és a dir, podràs facturar (i si treballes des de casa és impossible que et controlin quantes hores treballes) i et pagaran la meitat de la prestació (uns 400 i pico euros) durant 20 setmanes.
Imatge
Imatge
ada_bcn
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dv. maig 15, 2015 3:58 pm

Doncs això que t'han dit... Cobres pel que cotitzis, si pagues le mínim et paguen el mínim i si pagues més doncs cobres en funció del tram que estás pagant.
Has de continuar pagant autónoms mentres estás de baixa i la bonoficació que hi havia de la qutoa d'autónoms durant un any (et bonificaven el 100% de la mínima) doncs ja no existeix fa anys.
El 100 euros per mare treballadora no és una ajut... et retornen de forma anticipada el que t'haurien de retronar al fer al renta, si no fas retencions o retens menys de 1200 aquell any et tocará pagar al fer la renta.
Pot fer aixó de mitaja jornada i continuar facturant, sino no pots facturar, com si estiguessis de baixa per malaltia... i crec que ja t'ho han dit tot.
tita2015
Entrades: 26
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 2:18 pm

EntradaAutor: tita2015 » dv. maig 15, 2015 9:31 pm

Moltes gracies !
Ja deia jo que no podia sortir tan bé.En fi es el que hi ha! A pagar i a treballar !
joanatalium
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 02, 2015 10:36 am

EntradaAutor: joanatalium » dt. juny 02, 2015 10:44 am

Mirat-ho bé perque els autónoms no ho tenim gens fàcil aquí, si que et pagarán els 100e de mare treballadora com t'han dit, pero hauràs de seguir pagant la cuota d'autònoms mentres estiguis de baixa, apart si no estic errada, hauríes d'aturar la teva tenda online o derivarla a algú perque te la portès mentres estàs de baixa ja que en teoría no podríes treballar estan embaraçada.
Agencia d'espectacles i contractació d'artistes Espectalium.
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dv. juny 05, 2015 12:49 pm

Això és un rotllo per les que som autònomes... encara no havia mirat res, però vaja que no podem fer gaire cosa!
Imatge
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::