Angelcare: un intercomunicador amb sensor de moviments

Més qüestions.
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Angelcare: un intercomunicador amb sensor de moviments

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. maig 16, 2015 2:06 pm

Hola noies,

He llegit bastant els vostres posts en els fòrums i la veritat és que m'han sigut útils en moltes ocasions, a més heu compartit les vostres experiències quan us ho he demanat, així que avui us vull parlar de l'Angelcare per si no el coneixeu i us pot interessar.

L'angelcare és un intercomunicador (amb opció so o també vídeo) que a més es pot connectar amb un sensor de moviments que es col·loca a sota el matalàs del nadó. Aquest sensor detecta qualsevol moviment del nadó, incloses les respiracions, i per tant, en cas que presenti apnees també les detecta i pita amb una alarma forta que et despertarà segur si tu dorms! Els fabricants remarquen que no ajuda a prevenir la mort súbita (evidentment hi ha situacions en les que segur no podrem fer res) però si detecta apnees i tenim la oportunitat d'intentar fer alguna cosa val la pena, no?

Us en parlo perquè crec que és una opció força desconeguda, tinc moltes amigues que han tingut fills i només en conec una que ho té i és qui me'n va parlar. Jo ho he comentat a altres amigues que han tingut fills més tard i han optat per no comprar-ho, però com tot són opcions i opinions personals. Aquesta amiga em va dir que sí funcionava (ho va provar posant un objecte pesat sobre el detector, i com que no detectava moviment respiratori des del principi no va pitar).

Des que ella m'ho va dir ho he mirat molt per internet, i als fòrums d'opinió de qui ho ha comprat per variar hi ha opinions per tot. Hi ha qui diu que li va detectar una apnea al seu fill i gràcies a això van poder actuar i ara el seu fill està bé; hi ha qui diu que hi ha falses alarmes i t'endus ensurts per no res (per exemple quan el nen és més gran i es mou i surt de la zona del detector; si treus al nen del bressol (per canvi bolquer o el que sigui) i no apagues l'aparell) i que moltes vegades tot i que ho detectis no pots fer res per evitar el pitjor...

No sé què opinareu vosaltres però jo crec que prefereixo ensurts, per més terribles que siguin però que si mai passa res me n'adoni a temps (tot i que pugui passar el pitjor, almenys tindria la consciència tranquil·la d'haver intentat fer alguna cosa). Sé que dóna molt mal rollo pensar en apnees, mort súbita i aquestes coses, i que sembla que estiguis esperant el pitjor, però prefereixo prevenir que lamentar.

L'angelcare és com he dit un monitor, hi ha diverses versions, hi ha l'intercomunicador de tota la vida, l'intercomunicador amb vídeo (que es pot veure al mòbil amb una aplicació), l'intercomunicador + detector moviment, i l'intercomunicador + vídeo + detector moviment. Si parlem de preus no és barat, no. La opció so + vídeo + sensor se'n va a 300 euros (sempre es pot posar com a regal a la llista de naixement, no?). Crec que hi ha coses per nadons igualment cares i que sovint s'acaben fent servir poc. Si es tria la opció so + detector moviment el preu és més raonable (ara no ho recordo, uns 200?, a qui li interessi ho puc buscar) que no crec que sigui molt més d'alguns intercomunicadors que es venen normalment. Personalment crec que puc passar sense vídeo, a la nit, si dormim tampoc mirarem al vídeo, i jo em conec i si sentís qualsevol soroll estrany em llevaria igualment a veure com està la meva filla tan si és de dia, com de nit, com si pel vídeo sembla que està bé.

No sé si us semblarà una inversió que val la pena o no, a nosaltres encara ens falten un parell de mesos per pensar-hi, però jo estic gairebé segura de preferir aquesta opció a altres. Si més no espero que aquest escrit us serveixi per poder valorar-ho!
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

Re: Angelcare: un intercomunicador amb sensor de moviments

EntradaAutor: truxi » ds. maig 16, 2015 2:53 pm

Jo també el tinc i n'estic molt contenta! Tinc el de so+detector de moviment, i ara q estic embarassada del meu segon fill també el faré servir! I el vam regal a uns amics també i estaven contents!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
Boniqueta
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » ds. maig 16, 2015 8:34 pm

Jo també el tinc i va perfecte!!
Imatge
Anna87
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. març 23, 2015 10:42 am

EntradaAutor: Anna87 » ds. maig 16, 2015 10:31 pm

Pel que he llegit és "lo más de lo más" en quant a intercomunicadors!
Nosaltres de moment no el comprarem, ens en deixaran un uns amics, i de moment passarem amb aquell. Els mateixos amics ens han dit que no val la pena gastar molts calers en això, que tampoc se'n fa tant ús.
Suposo que hi ha opinions de tot tipus, hi ha qui pensa que es indispensable com qui pensa que és completament innecessari... Com som primerencs, acceptarem el consell dels amics i aprofitarem aquest que ens deixen!
Salutacions!
Imatge
Boniqueta
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dg. maig 17, 2015 3:06 pm

Doncs si hi ha opinions de tot tipus. Nosaltres el fem servir cada dia i ens l'emportem a tot arreu!! Tenim la tranquil·litat de tenir portes tancades i que no li molesti el soroll perquè en tot moment la tenim controlada amb la càmara.
Imatge
Anna87
Entrades: 42
Membre des de: dl. març 23, 2015 10:42 am

EntradaAutor: Anna87 » ds. nov. 14, 2015 6:09 pm

Bones! Al final ens hem comprat l'AngelCare de segona mà pel wallapop. El que ens van deixar no arribava la senyal de l'habitació al menjador. N'estem molt contents i ara que hem decidit passar-la al seu bressol sembla que en farem força ús.
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::