poden les dents fer tot això?
poden les dents fer tot això?
Hola,
Tinc una nena que acaba de fer un any. Es una nena que ja se li veu te molt de caracter, lluita pel que vol, es molt cabuda y li costa cedir. Menja molt be, i dorm també molt, be. Siestas i nits seguides. Però fa uns 6 dies va començar a plorar com una descosida a la nit, Vam pensar que serien dents, ja te 4 a dalt y 3 a baix, li tocan els caixals i vam tirar de dalcy. Al dia seguent a la guarde va passar mal dia i quan la vaig anar a buscar, es va passar tota la tarda i nit plorant molt, donant patadas, convulsions, etc.... Només em vol a mi, Vem decidir anar al pediatra per descartar otitis o algu així. No li van trobar res i clar ens va dir que cap metge ens diagnosticaria dent tot i que creu que es probable. Ens va aumentar la dosis de dalcy al maxim i ja esta. i ens va dir que si continua aixi anem a st. joan de deu a fer-li proves.
El problema es que estem fets un lio, algu greu no pesem que sigui, com ens va dir el pediatra si te un intesti inflamat el te tot el dia no a estones. ella plora a estones. No volem portarla a ferli analisis i proves si nomes son dents.A estones també pensem que son rabietas pq plora per tot i li dura molta estona...
Ah i també he notat que li fa olor l'alè, no mala olor però li fa olor que als bebes no els hi sol fer.
Creieu que unes dents poden fer tot això? Portem des de dimarts, i ha tingut com a molt 37.2 de febre.
Tinc una nena que acaba de fer un any. Es una nena que ja se li veu te molt de caracter, lluita pel que vol, es molt cabuda y li costa cedir. Menja molt be, i dorm també molt, be. Siestas i nits seguides. Però fa uns 6 dies va començar a plorar com una descosida a la nit, Vam pensar que serien dents, ja te 4 a dalt y 3 a baix, li tocan els caixals i vam tirar de dalcy. Al dia seguent a la guarde va passar mal dia i quan la vaig anar a buscar, es va passar tota la tarda i nit plorant molt, donant patadas, convulsions, etc.... Només em vol a mi, Vem decidir anar al pediatra per descartar otitis o algu així. No li van trobar res i clar ens va dir que cap metge ens diagnosticaria dent tot i que creu que es probable. Ens va aumentar la dosis de dalcy al maxim i ja esta. i ens va dir que si continua aixi anem a st. joan de deu a fer-li proves.
El problema es que estem fets un lio, algu greu no pesem que sigui, com ens va dir el pediatra si te un intesti inflamat el te tot el dia no a estones. ella plora a estones. No volem portarla a ferli analisis i proves si nomes son dents.A estones també pensem que son rabietas pq plora per tot i li dura molta estona...
Ah i també he notat que li fa olor l'alè, no mala olor però li fa olor que als bebes no els hi sol fer.
Creieu que unes dents poden fer tot això? Portem des de dimarts, i ha tingut com a molt 37.2 de febre.
Re: poden les dents fer tot això?
Ostres, no sé, però això de l'alè no podria ser acetona? Li han mirat? El meu fill va tenir-ne fa poc, ell tenia més febre però perquè a més tenia un virus. L'acetona pot donar diversos problemes, vull dir que podria tenir algun malestar derivat d'això. No costa res que li mirin
Hola,
Si també li van mirar. Ens van dir que tot lo visible ja ho havia mirat.
No ho se, com plora a estones tinc dubtes. Avui s'ha passat el dia amb la llengua fora. Fa dies que no vol xumet ni tetina. Tampoc menja gaire. En fi, esperem una mica a veure que passa.
Si també li van mirar. Ens van dir que tot lo visible ja ho havia mirat.
No ho se, com plora a estones tinc dubtes. Avui s'ha passat el dia amb la llengua fora. Fa dies que no vol xumet ni tetina. Tampoc menja gaire. En fi, esperem una mica a veure que passa.
Babeja molt? Les caques són normals? El neu fill quan ha passat per les èpoques que li sortien dents babejava molt i feia les caques més líquides i amb una olor diferent.
Per altra banda, quan va tenir acetona tenia la llengua blanca, la treia molt i se la tocava molt, però si ja us ho han descartat. . no sé què més pot ser
Per altra banda, quan va tenir acetona tenia la llengua blanca, la treia molt i se la tocava molt, però si ja us ho han descartat. . no sé què més pot ser
Al meu nen als 6 mesos li van sortir les 4 dents de d'alt de cop. Per la nit demanava braços gairebé constantment, plorava a estones, etc. De dia feia això que dius de la llengua, i babejava molt, però estava bé. Ens va dir la pediatre que de nit estaven més semsibles.
No sé si t'hauré ajudat gaire, però bueno. Jo suposo que m'esperaria un dia o dos, i si seguís així la portaria a l'hospital. També depèn de si té estones que està contenta i que es nota que es troba bé, o si està aixafadeta tot el dia. Amb el Dalsy es calma?
No sé, en tot cas espero que millori molt aviat!
No sé si t'hauré ajudat gaire, però bueno. Jo suposo que m'esperaria un dia o dos, i si seguís així la portaria a l'hospital. També depèn de si té estones que està contenta i que es nota que es troba bé, o si està aixafadeta tot el dia. Amb el Dalsy es calma?
No sé, en tot cas espero que millori molt aviat!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Has mirat que no tingui llagues a la boca? A l'escola bressol de la meva filla hi ha hagut alguns casos
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Per experiència SI QUE POT SER, però clar al meu fill gran li passava 3 dies, quan la dent o el queixal ja trencava geniva ja estava, però si, es despertava a les nits xisclant cada 30 minuts i després durant el dia estava molt irritable pobret, altres simptomes eren caques toves, moltes babes, mossegar molt, febre, si si febre pq després de les dents sempre es posava malalt, com li baixaven les defenses ho pillava tot.
Un remei que va molt bé i es molt barat, agafa una pastanaga de la nevera ben freda, la peles i li dones, al meu li calmava molt.
Ànims!
Un remei que va molt bé i es molt barat, agafa una pastanaga de la nevera ben freda, la peles i li dones, al meu li calmava molt.
Ànims!
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Això que t,han dit de les llagues a la boca podria ser, eh... La meva petita va tenir fa poc estomatits herpètica, és una infecció per herpes, com el que surt al llavi, pero dins la boca. Va ser un xou! Va començar amb pesadesa, plors, i no volia pipa ni teta, ni res. Al cap d,uns dies tenia la boca plena de vesicules i llagues, les genives tan inflades que li tapaven les dentetes, i mal de coll... Per sort no va durar gaire, perquè pobreta passava mal rato...
Moltes gracies a totes!!
Avui ha estat un pel millor, pero encara treu la llengua i li han sortit boqueras. Llagues no en té pero te com estrias. A mi m'ha passat quan he tingut una dent trencada. Caques normals i culet be :-( no esta alicaiguda, al contrari i tampoc te febre.
Jo espero que siguin les dents. L'unic que ens te una mica desconcertats es que sembla que de sobte li han vingut les rabietas. Ja vaig comentar que una bebe que ja apunta maneres pero es que ara tenim un minim de tres rabietas cada tarda. Primer vaig pensar que era dolor pero ara ja no se que pensar.
Imagino que la pobreta deu tenir molesties tot el sant dia i qualsevol cosa la fa saltar. No se si tornar al pediatra perque al hospital no trobo que faci falta. Que li mirint la boca a veure aixo de laesomatiti herpètica, tot i que ja la van mirar.
Espero que passi aviat, tenim un altre peque de 2 anys i mig i anem molt cansats...
Avui ha estat un pel millor, pero encara treu la llengua i li han sortit boqueras. Llagues no en té pero te com estrias. A mi m'ha passat quan he tingut una dent trencada. Caques normals i culet be :-( no esta alicaiguda, al contrari i tampoc te febre.
Jo espero que siguin les dents. L'unic que ens te una mica desconcertats es que sembla que de sobte li han vingut les rabietas. Ja vaig comentar que una bebe que ja apunta maneres pero es que ara tenim un minim de tres rabietas cada tarda. Primer vaig pensar que era dolor pero ara ja no se que pensar.
Imagino que la pobreta deu tenir molesties tot el sant dia i qualsevol cosa la fa saltar. No se si tornar al pediatra perque al hospital no trobo que faci falta. Que li mirint la boca a veure aixo de laesomatiti herpètica, tot i que ja la van mirar.
Espero que passi aviat, tenim un altre peque de 2 anys i mig i anem molt cansats...
Pel que dius jo diria que és estomatitis herpètica, i aniria a l'hospital, com a mínim per descartar-ho. L'any passat per setmana santa ho va agafar el meu fil
l gran, després la petita, després jo i al final el meu home, va ser la pitjor setmana santa de la meva vida...va començar el Jan amb boqueres i cada vegada estava pitjor...és molt contagiós i es passa fatal, cada cop que ho recordo m'agafa de tot...pensa que beure aigua ens feia molt mal!! els nens es van alimentar de pa de motlle amb philadelphia durant dies, i la Bruna fins i tot llepava el formatge i es deixava el pa...mira-t'ho encara que sigui per descartar!!
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Carai Violeta, jo he passat de tots color amb els dos nens però això em sembla molt dur :-(
Finalment no son dents, son llagues!! Es un virus de la familia de la estomatitis herpètica pero no tant fort. Ja m'ha dit que aquest es molt heavy, i mirant el teu post ja m'ho crec.
M'ha donat una crema natural amb aloe vera per aliviar i que encara li durara una setmana. També diu que fa molt mal i ja pot ser que plori molt i agafi rabietas sovint. Jo no li havia vist les llagues :-( ara li he notat per les galtes.
En fi, al menys ja tinc un diagnostic i una sol.lució:-)
Finalment no son dents, son llagues!! Es un virus de la familia de la estomatitis herpètica pero no tant fort. Ja m'ha dit que aquest es molt heavy, i mirant el teu post ja m'ho crec.
M'ha donat una crema natural amb aloe vera per aliviar i que encara li durara una setmana. També diu que fa molt mal i ja pot ser que plori molt i agafi rabietas sovint. Jo no li havia vist les llagues :-( ara li he notat per les galtes.
En fi, al menys ja tinc un diagnostic i una sol.lució:-)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |