trona ikea
trona ikea
Bona tarda!!!
Tinc uns bessons apunt de fer 6 mesos, I ultimament no volen estar a les tumbones, I estava pensant de posarlos en alguns moments a les trones.
es molt aviat per que vagin amb trones????
Les de likea, aquellles tan sencilles poden anar be???
Tinc uns bessons apunt de fer 6 mesos, I ultimament no volen estar a les tumbones, I estava pensant de posarlos en alguns moments a les trones.
es molt aviat per que vagin amb trones????
Les de likea, aquellles tan sencilles poden anar be???
Re: trona ikea
La trona d'Ikea va genial per menjar. Però per deixar-los a estones.... No ho veig massa segur. Un nen a una trona ha d'estar supervisat sempre per un adult....
No pots fer un raconet amb un matalasset al menjador i estiguin per terra en comptes de la tumbona o la trona? A mi m'anava genial! Un lloc tovet, amb joguines i/o materials per jugar... I ben contents tots!
No pots fer un raconet amb un matalasset al menjador i estiguin per terra en comptes de la tumbona o la trona? A mi m'anava genial! Un lloc tovet, amb joguines i/o materials per jugar... I ben contents tots!
Jo tinc la trona senzilla d'Ikea i va molt bé i és molt pràctica, fàcil de netejar, etc. Els pots posar a la trona si s'aguanten asseguts, vull dir que si ja tenen prou desenvolupada la musculatura com per aguantar-se asseguts.
PERÒ : potser el que realment necessiten és més llibertat de moviments, amb 6 mesos ja deuen voler intentar arrossegar-se i provar moure's. Jo provaria com diu la garota de posar-los a terra amb les joguines.
PERÒ : potser el que realment necessiten és més llibertat de moviments, amb 6 mesos ja deuen voler intentar arrossegar-se i provar moure's. Jo provaria com diu la garota de posar-los a terra amb les joguines.
Tinc entes que la trona d'ikea no es gaire comode a la llarga perque els hi queden els peus penjant. Aixo es el q vaig sentir una vegada i el q em va fer enrera a comprar-la.
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Aquí una altra fan de les trones de l,Ikea! La vaig fer servir amb el mitjà i ara amb la petita. Amb la gran tenia una d,aquelles cares: enorme, plena de racons i plecs que quedaven plens de menjar, amb accesoris inútils, incòmoda de moure i de netejar. La de l,ikea me l,emporto de la cuina al menjador, amb la nena en una mà i la trona a l,altra. La netejo en un minut amb una baieta. Els peus sí els queden penjant, però no hi veig el problema. A ells evidentment no els fa cap nosa, feina tinc a convèncer els dos grans que la trona és per la petita. Jo mai l,he feta servir per estar-hi estona. Només per menjar. Com deien per aquí dalt, quan la canalla no volien ganduleta és perquè necessitaven moure,s més lliures. Els tenia en una manta amb pots, tàpers, pilotes... allà on jo estigués feinejant.
Estic d'acord amb totes. La trona d'Ikea va genial per seure a menjar. És pràctica, ocupa poc, fàcil de netejar.. I econòmica! Però no crec que sigui lloc per passar llargues estones. Crec que amb 6 mesos on ha d'estar és al terra, en un lloc adaptat, manteta, joguines... Que es pugui moure i experimentar!!
Gracies a totes.
avui hem provat destar al terra I sembla que hem anat una mica millor
avui hem provat destar al terra I sembla que hem anat una mica millor
Jo opino igual. Per mi la trona d'Ikea és fantàstica, el nen hi menja des dels 6 mesos. En tenim una casa i una casa dels avis paterns i materns. En aquest aspecte genial. Ara bé, només per menjar. També teníem dues mantetes d'activitats d'Ikea que ens van anar genial fins que va començar a gatejar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |