El meravellós zoo de Barcelona

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

El meravellós zoo de Barcelona

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. maig 20, 2015 4:19 pm

Bon dia marones!
Aixi de casualitat m'he trobat amb un post antic aquí al SP d'una oferta pel zoo de Barcelona i m'ha fet mal el cor. Jo des de fa temps sóc anti-zoo total i tinc molt clar que no hi aniré mai amb el meu fill (igual que al circ amb animals) i al contrari, m'agradaria ensenyar-li el respecte per la naturalesa i pels animals. Comparteixo aquest tros de document sobre el zoo de Barcelona per què almenys se sàpiga quina crueltat hi ha en la gestió d'aquest lloc i s'en faci una mica de difusió.

https://www.youtube.com/watch?v=_AZfZPQWygk&app=desktop
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: El meravellós zoo de Barcelona

EntradaAutor: garota » dc. maig 20, 2015 4:39 pm

Jo des que el vaig veure, no hi he posat mai més els peus.....és molt bèstia...
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. maig 20, 2015 6:00 pm

L'any passat a la llar del meu fill van portar els nens del seu curs (P2) al zoo. A ell li feia il·lusió anar-hi perquè portaven un temps parlant a la classe dels animals que es poden veure al zoo, explicant contes sobre els animals de la selva... però li vaig explicar que al zoo els animals estan molt tristos i fa pena veure'ls i aquell dia me'l vaig quedar a casa.
Imatge
Imatge
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

EntradaAutor: arlet78 » dc. maig 20, 2015 8:50 pm

Gràcies m'alegra pensar q no sóc l'única. Quan li explico a la gent del meu voltant perquè no portaré mai el meu fill ni al zoo, ni a l aquarium, ni a marineland etc..em miren raro, com si fos extraterrestre.
Quin fàstic de societat!!!
MarionCole
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

EntradaAutor: MarionCole » dc. maig 20, 2015 10:10 pm

El 2008 estava sopant amb el meu home i a la tele feien veterinaris.

filmaven el part d'una girafa al zoo de Barcelona.

sortien els peus de la cria i els van lligar amb una corda per estirar. I en comptes d'esperar que la girafa anés traient la girafeta a poc a poc respectant les contraccions, o bé, si no sortia, fer una cesàrea, van agafar entre uns quants i van estirar la corda per treure-la a lo bèstia.

El resultat? Van partir la girafeta en dos i el meu home i jo vam tirar el sopar pq no ens va veure en cor d'acabar-lo.

Mai he vist queixes enlloc de l'escena del programa, ni cap carta al diari...

Mai portaré els meus fills a un antro similar. Si volen veure animals que posin discovery channel.
Koaleta
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » dj. maig 21, 2015 5:16 am

Ostres. Gràcies per la informació. He estat mirant més coses a internet i m'he quedat esgarrifada. Fa poc vam portar el meu fill al zoo i després de veure això i el que vam veure aquell dia estic totalment penedida. Ja em va semblar que els animals feien pena a l'exposició: lleons sense espai per córrer, girafes i elefants en petites esplanades, pingüins passant calor... Però veient on passen la resta de les hores encara m'he quedat més impressionada. M'hauria d'haver informat més abans d'anar-hi. No em pensava que pogués existir aquesta crueltat al segle XXI!
Buscant per internet també he llegit que al zoo de Cophenage van assassinar una girafa mascle de 18 mesos perquè genèticament no els interessava per reproduir-se. La van esquarterar davant de tothom i en van donar els trossos als lleons. I això que hi havia desenes de milers de persones que havien firmat en contra. No tinc paraules...

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::