Al cotxe, maxi cosi o cadireta?

Més qüestions.
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Al cotxe, maxi cosi o cadireta?

EntradaAutor: jaruma » dc. maig 20, 2015 9:39 pm

Hola,

El meu fill té 11 mesos i pesa uns 9 kg i algo, no arriba als 10. Fins ara al cotxe ha anat en maxi cosi, en direcció oposada a la marxa, però ja fa temps que no vol anar estirat, llavors s'incorpora i el cap li queda sense cap suport. Li hem col.locat la cadireta, i sembla que va més còmode, però se'l veu molt petit allà!

He buscat info, i diuen que fins els 10 kg millor maxi cosi, i que si pots allargar això de portar-lo en direcció oposada a la marxa millor, perquè és més segur.

Llavors li deixaríeu el maxi cosi? Encara que vagi incorporat? Vosaltres quan vau fer el canvi?

Gràcies!!
jaruma

Re: Al cotxe, maxi cosi o cadireta?

EntradaAutor: jaruma » dc. maig 20, 2015 10:08 pm

Afegeixo que la cadireta que tenim no és de 0-1. El cert és que me la van donar, i vaig donar per suposat que era el que anava després del maxicosi, però estic veient que necessito comprar una 0-1.

En tot cas, fins que la compri, quina opció és millor, maxi cosi o cadira? I me'n podeu recomanar alguna?

Gràcies!!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. maig 21, 2015 8:14 am

Si pesa mes de 9 kg ha d'anar a una cadira 0-1, no crec q el maxicosi sigui segur pero no el posis a una cadira q no sigui del seu grup.

Jo tinc una Play, si fos ara compraria una de segona ma
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dj. maig 21, 2015 8:53 am

Jo el vaig portar fins als 13 mesos al Maxi Cosi, però perquè el meu fill sempre ha sigut "petit" i amb aquesta edat feia 9 kg. Vaig tenir el mateix problema que tu, que no s'hi volia estar... Llavirs vam comprar una cadira que ens serveis fins als 18 kg o una cosa així.
Es una Romer, que permet moure la part de l'esquena segons l'alçada i mida del nen, i tot que se li veia una mica gran en comparació amb el Maxi Cosi, anava ben subjecte.
Respecte a les cadires de segona mà.... Cadascú es lliure de fer el que vulgui, però jo no sóc partidaria perquè com tots els elements de seguretat amb plastics, tenen una data de caducitat.... Igual que els cascos de moto, etc.... La Homologació també va canviant, i de fet ja hi ha algunes que està prohibida la utilització.
Us deixo un link molt interessant que parla dels riscos de la reutilització:
http://www.matiasmasso.es/blog/2012/11/ ... on-de.html

La despesa és gran, però la seguretat del meu fill ho val. Al cap i a la fi, la vam comprar fa 3 anys, i crec que un anyet mes la podrà aprofitar.
Vampirets
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dj. maig 21, 2015 4:26 pm

Jaruma, jo tinc una cadireta del grup 0-1 per vendre si t'interessa (de fet dues jeje). Es una concord i no hem tingut mai cap cop.
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dj. maig 21, 2015 10:53 pm

El cas és que aquest cap de setmana hem de desplaçar-nos, així que directament he comprat una cadira 0 1 aquest matí.

Gràcies per les respostes!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dv. maig 22, 2015 7:35 am

Nosaltres vam allargar el maxicosi fins els 13kg, i després vam comprar una cadireta a contramarxa grup 0-1 i Ara amb 36 mesos encara va asseguda en sentit contrari a la marxa.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::