El part a casa, un luxe?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Su_
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: El part a casa, un luxe?

EntradaAutor: Su_ » dj. maig 21, 2015 6:57 am

Hola! Veig que aquest post ha quedat en l'oblit.... Be, us explico, algunes recordareu el meu no-part i la meva dolenta experiencia en el naixement de la meva filla. Gracies a aquesta experiencia no volia tornar a repetir ser mare, pero coses de la vida... Estic embarasada... La meva dpp es el 28/12 i ja he fet la primera visita amb la llevadora del cap. La meva sorpresa es que ha posat que es un embaras d'alt risc per cessaria previa.... Jo vull tenir un part a casa, al meu home no li fa cap gracia, pero jo estic acollonida i no penso pas pisar un hospital si no hi ha un risc real. No se si fent una visita amb Inma Marcos podria fer que canvies d'opinio.... Que farieu vosaltres?
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. maig 21, 2015 9:28 am

Su_ ha escrit:Hola! Veig que aquest post ha quedat en l'oblit.... Be, us explico, algunes recordareu el meu no-part i la meva dolenta experiencia en el naixement de la meva filla. Gracies a aquesta experiencia no volia tornar a repetir ser mare, pero coses de la vida... Estic embarasada... La meva dpp es el 28/12 i ja he fet la primera visita amb la llevadora del cap. La meva sorpresa es que ha posat que es un embaras d'alt risc per cessaria previa.... Jo vull tenir un part a casa, al meu home no li fa cap gracia, pero jo estic acollonida i no penso pas pisar un hospital si no hi ha un risc real. No se si fent una visita amb Inma Marcos podria fer que canvies d'opinio.... Que farieu vosaltres?

Hola Su_
tenen un morro que se'l trepitgen amb això dels embarassos de risc i les cessàries.

Jo també torno a estar embarassada i pariré amb l'equip de l'Imma Marcos. Potser sí que és una bona idea anar-les a veure amb el teu marit. Totes les llevadores de l'equip són una canya. Nosaltres vam fer la primera visita amb 2 que no coneixíem i igualment em van donar la mateixa seguretat i aquella sensació de que en saben moltíssim que et dóna la Inma Marcos quan l'escoltes.

Una altra cosa que pots fer és informar-te de protocols hospitalaris i experiències de dones amb cesària prèvia que hagin tingut un part vaginal en hospital. Potser pots contactar amb Dona Llum http://www.donallum.org/

I si no coneixes aquesta llista de correu: http://lists.elpartoesnuestro.es/mailma ... yocesareas Em consta que estan preparant una trobada a Barcelona d'aquí no massa. Potser anar-hi i parlar amb més dones que han tingut cesàries etc pot servir (i moltes han aconseguit després un PVDC)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. maig 21, 2015 10:50 am

Hola Su, enhorabona per l'embaras. Podeu demanar hora i que us informin. També fan una trobada l'ultim divendres de cada mes on les parelles expliquen la seva experiencia. Va molt be escoltar gent q ja ho ha passat. Tant de bo puguis tenir el part q desitges. Saps? Et tinc molt present pq en va impactar molt el post q vas obrir despres del naixement de la teva filla, i els sentiments q tenies. Jo encara no tenia fills. Despres per desgracia he pogut experimentar el que tu explicaves. Vaig fer el mateix raonament q estas fent ara i malauradment no ha pogut ser tampoc. Molta sort bonica. Tambe a tu Ponioleta.
Imatge Imatge
Su_

EntradaAutor: Su_ » dv. maig 22, 2015 7:23 am

Ponioleta, moltes gràcies per la info. Coneixia ja les llistes de apoyocesarias. El problema que tinc es que les trobades de dona llum no em queden a prop.
Shyla sento molt que passesis per una dolenta experiència.
Petons boniques
Imatge
Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dv. juny 05, 2015 12:41 pm

Hola Su_, el dissabte dia 13 de juny hi ha a Barcelona la trobada APOYOCESAREAS amb xerrada de la Inma Marcos inclosa.

Aquí tens tota la informació http://www.donallum.org/wp-content/uploads/2015/05/IV-ENCUENTRO-NACIONAL-APOYOCESAREAS-2015.pdf

És una trobada que només es fa un cop l'any, pots anar amb infants, i si no vols preocupar-te del dinar, hi ha opció de demanar catering i menjar allà a la mateixa sala. Pots arribar i sortir quan vulguis.
ImatgeImatge
Imatge
rorquin
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. maig 29, 2013 3:01 pm

EntradaAutor: rorquin » ds. jul. 11, 2015 4:54 pm

Jo també vull parir a casa. Tinc una cesària prèvia, de l'Aram, però les llevadores de Néixer a casa m'han animat molt (llegir el relat de la Crissie al seu bloc, en el seu moment, em va remoure per dins) i m'han fet adonar-me que, probablement, la meva cesària no era del tot... necessària (vaig arribar a dilatar 7 cm: no faltava tant! I si em van fer empènyer i tot... potser havia arribat a la total!).

En fi, que no només és pel part de l'Aram, ni perquè em senti desinformada i infantilitzada als hospitals, ni perquè sigui un dels somnis de la meva vida (com veure el Machupichu o saber fer pa i cosir-me la meva pròpia roba). No. Ara també és per mi, pel Dídac, que ha de venir, i perquè l'Aram ho pugui veure (si a la Mater ja em van posar problemes perquè el meu home pogués entrar a quiròfan, que ja m'estaven obrint i els ho vaig haver de recordar! "Ai, sí!"): no vull ni imaginar el meu nino, de dos anys, durant hores i hores separat de la mama sense saber què passa, i després trobar-se que no ha pogut donar la benvinguda al seu germanet!.
Imatge
Imatge
Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dg. jul. 12, 2015 9:28 pm

Felicitats per la decisió, les llevadores de NaC son totes amor pur! Nomes et vull dir que pensis tambe en altres escenaris possibles perqué en aquells moments no saps com reaccionaras. Jo pensava com tu, havia explicat tantes vegades al meu fill con seria, la piscina, les noies, que jo potser cridava...al pobre el vaig fer fora de casa a crits :(
Imatge Imatge
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. jul. 13, 2015 11:54 am

rorquin, jo també pariré amb NaC, i veig que estem més o menys de les mateixes setmanes :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Su_

EntradaAutor: Su_ » dc. jul. 15, 2015 10:57 pm

Ponioleta i ronquin enhorabona! no sabeu quina enveja que em doneu. Espero poder llegir les vostres croniques quan neixin. La foteta potser la veurè al facebook :-:)

Jo crec que em quedaré amb les ganes de tenir el part a casa, i es que encara que jo vulgui, el meu home es totalment contrari a això, espero i desitjo que quan arribi l'hora em respectin el meu pla de part a l'hospital i que em toquin uns professionals molt empatics... i es que després de la meva primera experiència serà una mica difícil tenir confiança...

Intentaré no entrar a aquest post mes que res perque em fa mal.

Petons a totes.
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::