Quan començar amb l'habitació del bebe?

Salut, dubtes i preparatius.
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Quan començar amb l'habitació del bebe?

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. maig 27, 2015 10:30 am

Hola!!!
quan es recomana començar amb l habitació del bebe???
ara estic de 20+3 i eco morfologica correcte!!
me van deixar la cuna i ja la vam ficar a la seva habitació i quan vam saber que era nen vam ficar el paper i tambe vam comprar el cambiador,i quan o diem a la gent ens prenen per locos!! q es súper aviat...
e pasat les proves importants sense cap problema, la ilusió i comprar cosetes no o pots evitar, clar que sempre pot pasar algo...però la veritat que amb això no i pensem, pensem q tot anira genial!!!
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Quan començar amb l'habitació del bebe?

EntradaAutor: Clara13 » dc. maig 27, 2015 10:43 am

Hola!

Jo estava de 5 mesos i mig que ja ens hi vem liar i la gent també ens va dir que era massa aviat, però com amb tot, has d'anar a la teva. Si et fa il·lusió, doncs endavant, dona.

:content:
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dc. maig 27, 2015 11:46 am

Hola!

Nosaltres vam aprofitar els 4 dies de setmana santa per fer 4 "apanyos" a casa (posar parquet, pintar, ...) i començar a preparar l'habitació de la nena, ja que tenim negoci propi i treballem 10 hores diàries i dissabtes matí, i fer-ho a estones quan només tens un dia i mig de descans, s'hagués allargat massa segur... Estava de 20 setmanes i encara no haviem fet la morfològica (me la van fer de 21+4 precissament per culpa de les vacances...), i no sabiem el sexe, sort que la idea era fer-la força unisex... :love: :love:

Jo no crec que sigui aviat, cadascú s'ho sap, jo crec que l'època més crítica són els 3 primers mesos, tot i així a qualsevol alçada de l'embaràs hi poden haver problemes (jo conec casos d'avortaments al primer trimestre, a les 18 setmanes, a les 26 i a les 40) aixi que no facis massa cas de la gent...

Mira, jo vinc d'una FIV després de 3 anys i mig de cerca i un grapat de tractaments, només per això ja ho consideren embaràs de risc, a més em punxo heparina i em prenc adiro cada dia, i he tingut pèrdues fins les 15 setmanes, la gine i l'acupuntor abans de les 13 setmanes em deien que no em fes il·lusions i que encara no podia dir que estava embarassada, i la gine a més, em va dir que fins les 24 setmanes no comences a comprar res per la nena, que encara hi havia risc... i jo mai els vaig escoltar, jo des de el moment de veure el positiu ESTAVA EMBARASSADA i amb majúscules!!!!

Si et fa il·lusió, està igual de bé preparar cosetes pel bebè a la setmana 5 que a la 35, i mira, tot el que tinguis fet ara, no t'ho caldrà fer més endavant!!!! :content: :content: :content:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
escopinya
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 18, 2011 7:34 pm

EntradaAutor: escopinya » dc. maig 27, 2015 3:39 pm

Jo crec qu depen de cada un. Si ha d'anar malament hi anirà igual tinguis habitació apunt o no, i la recuperació és igual de dolenta ho dic per experiència, i no tenia habitació ni res apunt.
Ara estic de 35 setmanes quasi i només tenim el ctxet i un moisès. La resta ja ho anirem fent més endavant quan tinguem temps. Soms així de feliços, a per cert també ens han criticat! Ho sigui que tu fes el que tinguis ganes de fer. I la resta de gent que es miri cap a casa seva que segur que tenen feina.
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dc. maig 27, 2015 8:54 pm

Jo flipo que la gent es fiqui amb aquestes coses.. i vosaltres també hauríeu de deixar de donar importància a aquestes tonteries perquè com més vegin que us afecta, pitjor. Heu de tenir les coses clares i fer-les perquè VOSALTRES voleu i punt. A veure si ara hi haurà una llei que digui quan s'ha de fer una habitació, quan s'ha de pensar un nom, o què s'ha de cuinar els dilluns... :-D
Nola
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 6:22 am

EntradaAutor: Nola » dj. maig 28, 2015 6:59 am

Motius pels que penso que no és aviat:

- les que passarem el final de l'embaràs en plena calor, potser més endavant desitjarem més estar a la platja o piscina en remull que organitzant coses

- al mes d'agost moltes botigues estan tancades

-hi ha coses que encarregues i potser triguen un temps en tenir-les

- Amb temps, pots comparar, pensar i triar finalment el que més et convingui.

- tens marge per fer canvis

- els darrers temps només t'has de preocupar de detalls

I que coi, que fa il·lusió!
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dj. maig 28, 2015 9:20 am

Doncs..bona pregunta!! :r) :r)
Jo amb el primer vora les 30/32 setmanes ja ho tenia tot a punt!!
Un cop va néixer i van passar els mesos vaig veure que la seva habitació només la feia servir per canviar-lo...i llavors vaig pensar que no calia anar tant "estressada" per què no sabia si em faltava robeta o perquè tal cosa es retardava... El meu fill va estar 1,5 anys dormint a la nostra habitació i a costat nostra..així que ni cuco (anava bé pel menjador) ni bressol...com aquell qui diu...
Pel segon fill tenia ja coses guardades i desmuntades del primer. A mesura que necessitava ho montavem..també ha estat 2 anys amb nosaltres, per tant fa poques setmanes que té el llitet muntat a l'habitació!
Així que pel primer vaig tenir-lo abans que nasqués i pel segon fins que no ha fet els 2 anys res de res!!! :-D :-D Amb això he volgut dir-te que les intencions són una cosa i la realitat que et trobes és una altra! :r)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dl. juny 01, 2015 10:30 am

kity,
jo crec que ho has de fer quan sentis que ho vols fer. Amb això de l'embaràs, part i criança no hi ha una manera exacta i correcta de fer les coses, crec que t'has de guiar per la teva intuició. Jo per exemple, vaig comprar quan estava embarassada de 7 mesos un paquet de bolquers, vaig anar a una altra botiga i em van dir que era molt aviat, però es que estaven d'oferta, i tenia l'espai per posar-ho, que més donava?
A part, els mobles tarden una mica en venir, i potser t'agafarà el síndrome niu i llavors ho voldràs tot! No se si ja tens armari, ma cunyada en tenia un d'empotrat i jo no, el llit no el fas anar però l'armari va bé per començar a guardar les coses que et deixen i compres. Però ja et dic, això és molt personal, facis el que facis estarà bé.
abraçades,
anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::