PIJAMA O CAMISO?

Experiències i pors del moment més desitjat.

solet
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. des. 20, 2007 9:44 am

PIJAMA O CAMISO?

EntradaAutor: solet » dj. gen. 10, 2008 5:39 pm

Hola a totes!

Què m'aconselleu per l'hospital de cara al part? jo porto normalment pijama de dues peces però no sé si és millor anar amb pijama o bé camiso?

segur que tant si porto pijama o camiso els dos hauran de ser oberts a dalt pq li vull donar el pit a la petitona però no sé si sabeu quin dels dos és millor per pulular per l'hospital!

gràcies
judit
:: girafa
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: judit » dj. gen. 10, 2008 6:24 pm

Recomanen camisó.

Quan al matí fa la visita el metge, millor ves amb camisó o camisola, perquè n'hi ha ca d'un...

A mi un dia em va tocar un que només entrar, sense dir ni bon dia, ni hola, ni res, va el desagradable i em diu: " baixa't les calces" i mentres ho feia, feia una cara de "com triga aquesta". Imagina't si hagues tingut de baixar-me els pantalons...

Jo portava camisola i pantaló de pijama a sota xq si no estàs tot el dia ensenyant-ho tot i amb visites i la compresota ... no sé, anava més còmoda així més tapadeta.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dj. gen. 10, 2008 7:15 pm

Camisó. No és el que duc per dormir a casa (de fet els de l'hospital estan morts de riure al calaix...) però és el més còmode per l'hospital.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dj. gen. 10, 2008 7:51 pm

Jo vai
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 09, 2008 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Cabirola
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dj. gen. 10, 2008 7:59 pm

Doncs jo voto sens dupte per la camisola. Jo pel primer part portava una camisola i un pijama, i el pijama em va ser super incòmode.

Jo les vaig agafar de prenyadeta del Prenatal, tot i que a les botigues on mirava em deien (com si jo fos la tonta del barri) :
- Nena, que la casima te la posaràs quan ja hagis parit, i ja no estaràs embarassada,... per tant no la necessites d'embarassada!!

Amb el primer va colar (i la vaig cagar). Amb el segon contestava :
-Miri Senyora, no estaré embarassada, però faré la mateixa panxa que abans de parir!!! PEr tant LA VULL DE PRENYADA!!!
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Realment, quan et passejes pel passadís i veus les altres parteres, quasi no distingueixes les que han parit de les que no... (sort de després ja baixa més o menys ràpidament)
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dj. gen. 10, 2008 8:00 pm

Ostres! Quin rotllo!!! TOtal per dir que CAMISOLA DE PRENYADA!!!
Niu

EntradaAutor: Niu » dj. gen. 10, 2008 8:13 pm

Jo encara foto panxa de 6 mesos, però és cert que just parida voltava amb un megapanxot!
Imatge
airu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dj. set. 21, 2006 10:28 am

EntradaAutor: airu » dj. gen. 10, 2008 8:27 pm

Hola!!
jo vaig portar camisolas i un pijama (a casa només faig servir pijamas) i la veritat a mi em va anar millor el pijama, era en plan maco, pantalons pirates i en plan samarreta (del Women secrets) i es el que dieu, quan venen visites fa una mica de cosa segons com vaigis vestida.
I a l'hora del pit lo millor ,com la Aliec, tothom fora i veeengaaa!! jejeje

:girafa: :girafa: :girafa: :girafa:
Imatge

Imatge
lauba
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: ds. març 24, 2007 1:38 pm

EntradaAutor: lauba » dj. gen. 10, 2008 8:47 pm

YO TAMBIEN VOTO PIJAMA.CON LA NIÑA LLEVE CAMISOLA,Y PARA MI ,SUPER INCOMODO,NO ESTOY ACOSTUMBRADA,Y CON LAS VISITAS MUY INCOCMODA.EN CAMBIO,CON EL NIÑO OPTE POR PIJAMA,Y DE COÑA¡¡ MUCHO MAS COMODO.Y CUANDO PASA EL MEDICO,TE QUITAS EL PANTALON Y YA ESTA.POR LAS COMPRESAS,MUCHO MEJOR PIJAMA.
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dj. gen. 10, 2008 8:50 pm

Doncs jo quan havia havia de donar teta, POS ALA, TETA FORA, I A QUI LI MOLESTI QUE MARXI!!.

Queden més fotuts els visitants que tu!!! I a la llarga s'espassen les manies!!! A més, qui pot trobar sexi una partera amb un super panxa fofa, compreses enormes i sostens "ortopèdics"!!!!???

A més, tema visites : els que tu vols que hi siguin, no et molesta que et vegin en les condicions que estiguis, perquè te'ls estimes i t'estimen; i els que tu no vols que hi siguin (tipus amics de la sogra, tietes del teu home que no has vist de del casament,...), t'importa un bledu de com et vegin. O NO????
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 8:56 pm

aixo anava a dir nurieta,
jo soc molt passota pel que veig. vaig arreplegar 3 camises velles de ma mare i quan vaig acabar de parir a l'hospital men van donar, clar que no eren gaire maques pero les vaig fer servir igualment i em passava el dia amb la teta fora, m'era ben igual qui hi hagues a l'habitacio
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dj. gen. 10, 2008 9:21 pm

Home,... jo les camises les portava noves,... però total,... per deixar-les fetes una porqueria de sang!!!!

Això sí : les tetes em penso que me les ha vist tot déu. I què??

I les visites de compromís sobretot a l'hospital, que així en fan més via de marxar. Si venen a casa, s'apalanquen i encara esperen les galetetes i el cafè!!! És un tema com per comentar-ho a la mare i a la sogra : les seves amigues, veïnes, tietes llunyanes,... totes a l'hospital, 10 minuts i al carrer, apa!
Niu

EntradaAutor: Niu » dj. gen. 10, 2008 9:45 pm

Mira, tema t
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 09, 2008 9:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 9:50 pm

es que jo la gent que no tinc confiança es que ja no vull que vinguin. i mira, jo crec que si acabes de parir no ets tu qui s'ha de preocupar de si els altres es violenten o no, vaja que son els altres els que s'han de preocupar de no molestar.
jo va haver-hi gent que els vaig dir que no vinguessin, i a casa el mateix. jo almenys no tenia ganes de pensar si quedava be o no, pero als amics que venien doncs els atenia com podia, si calia amb les tetes a l'aire.
suposo que cadascu es com es, per mi el mes important era l'alletament i pq anes be havia de tenir la joana enganxada a la teta, doncs aixo es el que hi havia
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dj. gen. 10, 2008 9:54 pm

JULIETA, estic totalment d'acord amb tu. Si has d'estar pendent de si ofendràs per treure't la teta, apaga i vamonos.

A més, crec que has d'estar per la criatura i els altres s'hi afegeixen; no estar pels altres i a més a més intentar no ofendre a ningú donant la teta o anant mig en pilotes.
Niu

EntradaAutor: Niu » dj. gen. 10, 2008 10:37 pm

Buf, el tema
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 09, 2008 9:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
PYM
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dl. abr. 17, 2006 7:28 pm

EntradaAutor: PYM » dv. gen. 11, 2008 9:31 am

Jo mai he portat camiso, pero com que a la llista ho posava ho vaig portar. La veritat es que es lo millor sobretot a mi que al ser cesarea m'havien de curar i si m'hagues tingut que posar jo un pijama hauria vist els estels. Et recomano camiso.
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::