Medicació i amniocentesis
Medicació i amniocentesis
Bon dia a totes,
Aquest divendres ens fan l'amnio. El ginecòleg em va dir que al matí em prengués:
-Amoxicilina.
-Inacid (antiinflamatori)
-Micralax, per evitar que després al sortir de la prova m'agafés ganes d'anar al lavabo i hagúes de fer força.
L'única medicació que veig que no es pot pendre durant l'emabaràs és l'antiniflamatori i em fa una mica de podr prendre'l.
A alguna de vosaltres us han fet pendre medicació??
Moltes gràcies.
Aquest divendres ens fan l'amnio. El ginecòleg em va dir que al matí em prengués:
-Amoxicilina.
-Inacid (antiinflamatori)
-Micralax, per evitar que després al sortir de la prova m'agafés ganes d'anar al lavabo i hagúes de fer força.
L'única medicació que veig que no es pot pendre durant l'emabaràs és l'antiniflamatori i em fa una mica de podr prendre'l.
A alguna de vosaltres us han fet pendre medicació??
Moltes gràcies.
ilargia38 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 02, 2015 6:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: Medicació i amniocentesis
Hola,
Jo em vaig fer una amnio fa 1,5 mesos i no em van fer prendre res.
A veure què et diuen les altres perquè tinc curiositat: perquè unes tants medicaments i d'altres cap?
Molta sort amb els resultats!
Jo em vaig fer una amnio fa 1,5 mesos i no em van fer prendre res.
A veure què et diuen les altres perquè tinc curiositat: perquè unes tants medicaments i d'altres cap?
Molta sort amb els resultats!
Hola!
A mi també van fer-me amnio i no van donar-me cap tipus de medicació.
A mi també van fer-me amnio i no van donar-me cap tipus de medicació.
Hola!
A mi també van fer-me amnio i no van donar-me cap tipus de medicació. Molts d'ànims bonica. Et desitjo molta sort.
A mi també van fer-me amnio i no van donar-me cap tipus de medicació. Molts d'ànims bonica. Et desitjo molta sort.
La primera me la vaig fer al 2011, i la segona al gener d'aquest any, i a cap de les dues he hagut de pendre res. De les meves conegudes, la majoria se l'han fet també en primer i segon embaràs i tampoc han prés res.... Tampoc trobo la utilitat...
Moltes gràcies a totes,
ilargia38 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 02, 2015 6:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo tampoc vaig prendre res al 2012.
A mi també me la van fer sense cap medicació. Si que em van dir que anés en desdejuni. Crec que cada metge demana el que considera. Estigues tranquila tot anirà bé i quan estiguis a casa fes repòs i tot amb calma
- xirrimirri
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am
Bones Ilargia38,
Jo em vaig fer l’amniocentesi el juliol del 2013, i no em vaig pendre res.
Ara estic de 11+2 i estic esperant tornar-me-la a fer a la setmana 16.
Cuida’t molt i a reposar molt!!
Jo em vaig fer l’amniocentesi el juliol del 2013, i no em vaig pendre res.
Ara estic de 11+2 i estic esperant tornar-me-la a fer a la setmana 16.
Cuida’t molt i a reposar molt!!

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
Jo dos amnios, ma germana 3 i mai hem pres medicacio!
Repos... i molt repos :) i no et dire que no fa "por" anar al lavabo... pero nomes son un parell de dies ;)
Repos... i molt repos :) i no et dire que no fa "por" anar al lavabo... pero nomes son un parell de dies ;)
Hola
A mi també em van fer la amnio i no vaig pendre res, si que es veritat que si et diuen dos dies de repos, jo personalment en vaig estar 3 de repos al llit, dos relatiu per casa i anar amb molta cura perque et queda sensació molestosa durant uns dies mes.
Molta sort!!
A mi també em van fer la amnio i no vaig pendre res, si que es veritat que si et diuen dos dies de repos, jo personalment en vaig estar 3 de repos al llit, dos relatiu per casa i anar amb molta cura perque et queda sensació molestosa durant uns dies mes.
Molta sort!!
Moltes gràcies a totes,
Ja hem superat la prova! Dos dies de repòs absolut i vaig pendre'm l'antibiotic però no l'antiinflamatori.
Ja hem superat la prova! Dos dies de repòs absolut i vaig pendre'm l'antibiotic però no l'antiinflamatori.
Me n'alegro que hagi anat bé!!
- Cucafera74
- :: puça

- Entrades: 34
- Membre des de: dv. jul. 10, 2015 4:39 pm
Hola,
Jo la tinc programada pel dia 30 i no m'han dit de prendre res, ni que vingui en dejuni (i menys mal, perquè me la fan al migdia i m'hauria desmaiat!). La veritat és que estic molt nerviosa, me l'he de fer perquè és el primer i tinc 41 anys, però l'any passat vaig tenir dos avortaments espontanis i ara estic cagada...
Jo la tinc programada pel dia 30 i no m'han dit de prendre res, ni que vingui en dejuni (i menys mal, perquè me la fan al migdia i m'hauria desmaiat!). La veritat és que estic molt nerviosa, me l'he de fer perquè és el primer i tinc 41 anys, però l'any passat vaig tenir dos avortaments espontanis i ara estic cagada...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |