Tauleta
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Tauleta
Hola! Algú sap on puc trobar una tauleta de fusta rectangular o quadrada per petitons, la primera taula vaja.. però que no sigui d'IKEA..?? m'he fet un fart de buscar però no trobo res!
Gràcies!
Gràcies!
Re: Tauleta
Has provat a amazon? Jo allà de moment hi he trobat sempre tot el que hi he buscat.
Sort!
Sort!
- Franklincj
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. juny 05, 2015 9:40 am
Jo en tinc una (tot i que no se si es exactament el que busques) i la vaig trobar en una botiga que venen articles de vimet (cistells, cabassos, etc).
kittie l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 14, 2016 4:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- lavidaesbonica

Ah si?! a on exactament??
A una botiga que es diu Siscart al carrer Creu Coberta de BCN, molt a prop del mercat d Hostafrancs. La que tinc jo la vaig comprar fa uns 3 anys (ni tant sols estaba embarassada). Buscaba una tauleta petita i vaig trobar aquesta. Es plegable de manera que ocupa poc espai quan esta guardada, de color crema i amb dibuixos d'ossets. No se si es la idea que tens tu.
- lavidaesbonica

He entrat a la web i deu n'hi do les cosetes que hi ha! M'hi passaré
Gràciessss!!
Gràciessss!!
Sí, hi tenen coses maques. No sabia q hi havia web. Per cert, aquest finde he estat a Andorra a comprar vacunes i a la botiga Roca&Ribes hi havia tauletes infantils també.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |