Lactància artificial des del naixenent
Lactància artificial des del naixenent
Hola a totes,
Em conecto amb un nom nou però fa molts anys queparticipo al socpetit.
Estic de 31 setmanes,és el meu segon embaràs i m'estic plantejant donar al meu bebé lactància artificial des del naixement.
Si em decanto per aquesta opció tinc clar que serà a demanda però em sorgeixen dubtes en quan al funcionament a l'hospital: en quin moment se li ofereix el biberó per primera vegada? Et proporcionen llet i biberons o els porto jo de casa?
He de dir que el part serà a sant joan de deu d'Esplugues.
Alguna té experiències per explicar-me?
Gràcies!!!
Em conecto amb un nom nou però fa molts anys queparticipo al socpetit.
Estic de 31 setmanes,és el meu segon embaràs i m'estic plantejant donar al meu bebé lactància artificial des del naixement.
Si em decanto per aquesta opció tinc clar que serà a demanda però em sorgeixen dubtes en quan al funcionament a l'hospital: en quin moment se li ofereix el biberó per primera vegada? Et proporcionen llet i biberons o els porto jo de casa?
He de dir que el part serà a sant joan de deu d'Esplugues.
Alguna té experiències per explicar-me?
Gràcies!!!
Re: Lactància artificial des del naixenent
Hola!
Jo a la meva segona filla li vaig donar desde el principi LA, t´ho donen tot a la clínica, només parir (ara no recordo quanta estona va passar), em van donar un bibe i et diuen la quantitat a donar. I elles s`encarreguen d`anarte donant els bibes i a l`hora que li tens que donar.
Que vagi molt be!
Jo a la meva segona filla li vaig donar desde el principi LA, t´ho donen tot a la clínica, només parir (ara no recordo quanta estona va passar), em van donar un bibe i et diuen la quantitat a donar. I elles s`encarreguen d`anarte donant els bibes i a l`hora que li tens que donar.
Que vagi molt be!
Exacte alla t'ho donen tot son uns mini bibes que ja venen preparats i et donen uns quants pq vagis fent i quan necessites demanes no et diuen hores sino a demanda.
En el meu cas a la corachan li van donar un despres de neixer mentre esperavem que em pugessin a l'habitacio.
sort!
En el meu cas a la corachan li van donar un despres de neixer mentre esperavem que em pugessin a l'habitacio.
sort!
Hola! Jo he tingut els dos fills a la Sagrada Família i igual, t'ho donen tot ells i a més les infermeres t'ajuden molt en tot. Des del primer bibe ja te'l porten i t'expliquen per a que ho facis tu (o el pare), i després te'ls porten quan els demanes, o si no cada 3 hores. A mida que veuen que s'acaba el bibe de 30 ja et van posant més quantitat, depnent del nen sortirà de l'hospital prenent 60 o 90 o 120...
Jo no et puc dir com ho fan pero en crida l'atencio el fet que t'amaguis de la teva decisio. No t'amaguis, FES el que et digui el cor i segur que sera el millor que li pots oferir al teu fill. Tambe t'animo a que contactis amb alguna assessora de lactancia o truquis al telefon d'Alba perqué t'indiquin la millor manera per que es retiri la llet materna, ja que una mala informacio por fer que ho passis pitjor.
Gràcies noies pels vostres comentaris.
Aviam si algú té experiència en un públic ja que potser aquí varía el tema de que et proporcionin la llet.
Ah! I no m'amago pas, per sort ja tinc superada aquesta fase jeje però gràcies per les teves paraules. El canvi de nom d'usuari és per un motiu informàtic!
Aviam si algú té experiència en un públic ja que potser aquí varía el tema de que et proporcionin la llet.
Ah! I no m'amago pas, per sort ja tinc superada aquesta fase jeje però gràcies per les teves paraules. El canvi de nom d'usuari és per un motiu informàtic!
Bones!!!
Jo vaig tenir els nens al trueta (girona) es un hospital public. I des de el primer dia que elles han fet els bibis, I mai he tingut de portar la llet ni els bibis.
Ultimament he tingut un dels petits ingressats, I nosaltres vam portar el bibi, simplement pq ell esta acostumat a la seva tetina.
Jo vaig tenir els nens al trueta (girona) es un hospital public. I des de el primer dia que elles han fet els bibis, I mai he tingut de portar la llet ni els bibis.
Ultimament he tingut un dels petits ingressats, I nosaltres vam portar el bibi, simplement pq ell esta acostumat a la seva tetina.
Ben fet jpcl!!! Es una molt bona decisio jo si tingues un 2on crio faria LA segur.
Anims!
Anims!
Jo li vaig donar bibero practicament desde el neixament. Em van recalcar q no era a demanda q era cada 3 hores i fins i tot em van dir q podía augmentar la dosis pero mai la frequencia
Hola!
Yo tube a mi primera hija por la ss y tambien dimos LA, los biberones nos los daban ellas y nos dijeron que siempre a demanda, con mi segundo hijo he optado por LA y esta vez voy por privado pero me imagino que sera igual, me los daran alli y a demanda
Yo tube a mi primera hija por la ss y tambien dimos LA, los biberones nos los daban ellas y nos dijeron que siempre a demanda, con mi segundo hijo he optado por LA y esta vez voy por privado pero me imagino que sera igual, me los daran alli y a demanda
- MamiMestra
- :: puça

- Entrades: 41
- Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm
Jo també vaig tenir la meva filla a l'hospital públic i m'ho van donar tot. A la sala de dilatació ja m'ho van preguntar per preparar-ho tot per després. Al pujar a planta em van portar les pastilletes i tot perfecte. L'únic que les infermeres tenien molt ficat al cap que era "cada 3 hores" (malgrat les indicacions de la pediatra, que era a demanda) i a la nit la nena plorava de gana i no me'n volien donar més. Pel segon embaràs tinc clar que tornaré a donar bibe però portaré bibes i llet extra al bolso per si torno a trobar-me infermeres garrepes anticuades
També aprofito per dir-te que no cal amagar-se ni justificar-se per no donar el pit. Que sembla que passem d'un extrem a l'altre. Volent defensar el pit s'acaba atacant a les que donen el bibe, i no crec que sigui correcte. Cadascuna fa el que troba millor en la seva situació i qui jutgi a una mare que intenta fer el millor possible és que té poca feina a la vida
També aprofito per dir-te que no cal amagar-se ni justificar-se per no donar el pit. Que sembla que passem d'un extrem a l'altre. Volent defensar el pit s'acaba atacant a les que donen el bibe, i no crec que sigui correcte. Cadascuna fa el que troba millor en la seva situació i qui jutgi a una mare que intenta fer el millor possible és que té poca feina a la vida

Noies en poquets dies tindre el meu peque... a lhospital son molt propit i no m'aconsellen ni m'ajuden massa.
A mi m'agradaria donar el calostre i despréa fer mixta però moltes mes preses de bibe que de pit... fins q al cap duns dies deixi el pit. Aixo es pot fer?? O no te sentit??
A mi m'agradaria donar el calostre i despréa fer mixta però moltes mes preses de bibe que de pit... fins q al cap duns dies deixi el pit. Aixo es pot fer?? O no te sentit??
- MamiMestra
- :: puça

- Entrades: 41
- Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm
Jo no sóc una experta però, no et pujarà tota la llet? I si vas posant-lo al pit aniràs generant més llet. Ojo amb no buidar-te que es veu que fa molt de mal!
Jo personalment no passaria per la pujada de la llet si es nomes x donarli uns dies perque fa mal i es un follon.
Pero aixo cadascu s'ho ha de rumiar....
Pero aixo cadascu s'ho ha de rumiar....
t'ajudaràn en tot i t'els donen ells els primers.
endavant amb el bibe. jo he fet i faig LM però li vam donar bibes al anar a treballar per comeplemntar. Tinc clar que les dues coses són bones i hagués canviat a bibe si hagués tingut problemes. el primer són ells i que menjin i creixin.
a més, molts de nosaltres estem criats amb bibe i ben bé que estem!!
sort amb tot
endavant amb el bibe. jo he fet i faig LM però li vam donar bibes al anar a treballar per comeplemntar. Tinc clar que les dues coses són bones i hagués canviat a bibe si hagués tingut problemes. el primer són ells i que menjin i creixin.
a més, molts de nosaltres estem criats amb bibe i ben bé que estem!!
sort amb tot
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |