TALLES DE LA ROBA

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

TALLES DE LA ROBA

EntradaAutor: Marieta vola vola » dl. juny 15, 2015 10:12 am

Bon dia mamis,

No sé si és aquí el millor lloc per dir-ho però necessito fer-ho. Tinc una filla de 3 anys que, tot i que no està gordeta, a casa vigilem molt l'alimentació, sí que és una nena d'estructura grossa, ja que els seus pares també ho som. L'altre dia vam anar a un gran magatzem esportiu conegut per tothom a comprar biquinis per l'estiu... Vaig comprar un de la talla 6, que, al ser la nena com és ja normalment ens toca això...El que ens va indignar, però, va ser comprovar que, la part de dalt del biquinii (que no tenim intenció de posar-li, però la vam haver de comprar perquè anava tot junt), de la talla de 6 anys, és super estreta, per una nena de 6 anys molt i molt prima!!! Ja de petites s'han de veure condicionades per les talles de les botigues? Qui les unifica? Hi ha normativa al respecte?

Moltes gràcies per endavant!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: TALLES DE LA ROBA

EntradaAutor: shyla » dl. juny 15, 2015 10:23 am

Penso que es problema de la casa. Al meu fill que acaba d fer 3 anys lo vaig comprar talla 4 i ja li anava superjusta. Necesita talla 5.
Hi ha moltes coses de nen que no quadren a moltes marques diferents, la veritat no se quien criteri fan servir . Al meu nen de 2 mesos lo vaig comprar uns bodys de 6 mesos i li anaven petits, lo vaig cambiar per 12 i vaig rentar per posar-li pensnt que aniriem sobrats i ja quasi no li puc posar!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dl. juny 15, 2015 10:45 am

Jo tb crec q es problema de la marca q dius en general, perquè al meu fill de 2 anys li he hagut d'agafar uns pantalons curts d la talla 6!!!!! I aixo q ell és primet.......
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. juny 15, 2015 10:54 am

parleu de decathlon ¿?
el meu fill que no té 2 anys encara, la talla 4 i li va arrapada arrapada... és alt però molt primet, només li posaré per dormir pq és raquítica la roba, els pantalons curs és que semblen calçotets... d'altres marques está fent servir la 18 encara i li van molt més sobrades!
ada_bcn
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. juny 15, 2015 10:56 am

parleu de decathlon ¿?
el meu fill que no té 2 anys encara, la talla 4 i li va arrapada arrapada... és alt però molt primet, només li posaré per dormir pq és raquítica la roba, els pantalons curs és que semblen calçotets... d'altres marques está fent servir la 18 encara i li van molt més sobrades!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. juny 15, 2015 12:02 pm

Les talles del decathlon de nens son ridicules he deixat de comprar per aixo.... en canvi les de dona adulta en tenen de molt complertes! XXL si cal i banyadors tambe. Deu ser un tema de qui els fabrica la roba de nens i el tallatge.
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

EntradaAutor: mariami » dt. juny 23, 2015 9:09 pm

Cada vegada les van fent més petites. La meva filla té 8 anys i tipillo de model i la talla 12 de moltes coses li va clavada.
Les talles de dona depèn, però també són més petites i XXL en porten poques.
Imatge
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::