100e mare treballadora
100e mare treballadora
Noies estic mirant tota la documentació necessària un cop tingui el nen.
Això dels 100e mensuals també es pot fer que dedueixi de cop 1200e a la renta del proper any oi? Llavors si vull aquesta ultima opció no he de fer cap tramit ara? Simplement lany que ve ho marco i ja esta??
Merci
Això dels 100e mensuals també es pot fer que dedueixi de cop 1200e a la renta del proper any oi? Llavors si vull aquesta ultima opció no he de fer cap tramit ara? Simplement lany que ve ho marco i ja esta??
Merci
Re: 100e mare treballadora
Hola!! Exacte, pots fer que et tornin els 1200€ al fer la declaració, no has de fer cap tramit abans, simplement indicar-ho quan fagir la renta, jo ho he fet així :)
Pero tingues en compte, si tens el nen aquest any, que desde que neixi, ja compte, o sigui, que a la renta d'aquest mateix any (2015) ja et tornaran els mesos posteriors al naixement, no se si m'explico? L'any que ve quan fagis la d'aquest any, ja et tornaràn la part que et toqui :)
Pero tingues en compte, si tens el nen aquest any, que desde que neixi, ja compte, o sigui, que a la renta d'aquest mateix any (2015) ja et tornaran els mesos posteriors al naixement, no se si m'explico? L'any que ve quan fagis la d'aquest any, ja et tornaràn la part que et toqui :)
- kitty07_ninu08
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am
bones, aquesta ajuda es per totes les mares treballadores o depen del horari de feina???
és a dir si només donen l'ajuda a mares q tenen una jornada laboral de 8h o es indiferent?
ja que el meu cas només treballo 4 hores....
gràcies
és a dir si només donen l'ajuda a mares q tenen una jornada laboral de 8h o es indiferent?
ja que el meu cas només treballo 4 hores....
gràcies
Jo l'he cobrat tot i que no he tingut contractes de jornada completa. Em sembla que això no ho tenen en compte.
Bones! Jo diria que el requisit és treballar. No tenen en compte les hores.
Noies una pregunta... Heu cobrat l'ajut aquest mes?
garota ha escrit:Noies una pregunta... Heu cobrat l'ajut aquest mes?
Jo si, El dia 22
Sabeu si estant a l'atur (amb prestació contributiva) també tens dret a aquesta ajuda?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |