★•❀•☼•★ Cercadores de Juliol 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mvillpa
:: granota
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » dl. jul. 06, 2015 10:16 am

Començem el post de juliol, una mica tard, però com diuen val més tard que mai!! Per tan també esperem que així sigui per les nostres panxetes però com més aviat molt millor perquè ho volem i ho volem ja!!!!!!!! :-())

Hi ha alguna dita del mes de juliol que diu:

- La bona col ha d'ésser feta pel juliol
- Per tindre bona col, planta-la pel juliol

He pensat que ens ho podem aplicar per les panxes, al juliol plantarem la nostra col que en aquest cas serà la nostra panxeta!! :-()) Tan de bo sigui així per totes nosaltres!! :b-)))

També us deixo una frase que m'ha agradat:

He aprendido que el que quiere, lo puede, lo sigue, lo logra y lo consigue.

A veure si aquest mes tenim la sort de cantar molts positius i d'animar-nos totes juntes perquè sigui un gran mes!! Prepareu totes les vostres armes i a per totes!! :: orrr:: :: orrr::

Companyes, qui som les cercadores de Juliol??? A mesura que us aneu apuntant, us aniré afegint. El format per apuntar-se és l'habitual:

Nom d'usuària
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!

Les cercadores som:

acasta2
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: jo també m'apunto als mojitos, tot i que sense abusar que encara dono pit
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Al mar, dels Manel
Edat dels dos: 32 jo i 38 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: és el 1r, durada irregular uns 48 dies
Nº Fills: 1 de 10 mesos. Com que el primer embaràs ens va costar molt ja ens hi hem posat
Data NW (importantíssim!): cap al 27 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Em va comentar el ginecòleg que donant pit pot ser que em costi més quedar-me embarassada, però no vull deslletar-lo encara!! Alguna us hi heu quedat fent pit?
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : de moment no hem mirat res, ni ovulació ni SW ni SM. A veure què passarà!!!

ardillita
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: disfrutar d'un bon vi blanc a la platgeta.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) I gotta feeling.
Edat dels dos: 29
Cicle de cerca i durada del cicles:es el primer cicle de cerca i en teoría cada 28 dies pero vaig pendre medicació durant un parell de mesos per un problema de cervicals i se m'ha desajustat una mica... Estic entre 28-30 dies.
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 22 de juliol
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc acfol que em va receptar la doctora de capçalera, i pel primer período fértil l'ardillito diu de fer-ho cada día i jo dic día si día no. També m'han regalat una tests d'ovulació aixi que en el proper cicle els aprofitaré.

cassiopea
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: una ruta per Aigüestortes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) be OK, d'Ingrid Michaelson
Edat dels dos 37 ell, jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: el quart des de que no prenem anticonceptius, però no hem mirat massa els dies... potser hauriem de començar a fer càlculs. Durada dels cicles 28-32 dies
Nº Fills encara cap
Data NW (importantíssim!) 2 d'agost aproximadament....
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: que volem la nostra col de juliol :D
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: de moment encara no fem res més que quan ens ve de gust... però potser hauriem de començar a fer càlculs, a veure si hi ha més sort!

cristineta86
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu doncs seguir gaudint d'un bon pernilet
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)com la rateta la del mark ronson
Edat dels dos jo 28 ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles cicle num 13 i durada doncs amb omifin eren 28 pero ultimament estic bastant descontroladeta...
Nº Fills una de 2 anys i 7 mesos
Data NW (importantíssim!)9 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.doncs com veieu pprto ja molts cicles buscant i les forces s' acaven... aquest cicle he estat bastant desconnectada xq estava molt obssesionada i no crec que haguem fet diana ja que ho hem fet quan hem volgut sense to ni temperatures ni res de res! Si al setembre no ho hem lograt va dir el gine q iniciariem les proves dels 2
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! prenc folidoce i com he comentat abans era dia si dia no i quan veia el positiu al to dos dies seguits i aquest cicle quan ens ha vingut de gust apart que tenim a la nena amb varicela i anem cansadiasims sense temps de pensar en desesperos ni res de res!!!

Embarassada (nom que em vaig posar quan estava embarassada del segon fill... aquí no és gaire apropiat, però què hi farem!)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: ballar amb els meus fills, i banyar-nos, i anar al parc... si m'hi quedo no sé si tindré gaire energia per fer tot això! zz:-)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): blurred lines (la lletra és sexista i estúpida, però la música m'anima...) :globus:
Edat dels dos: Jo 36 i l'embarassat 45
Cicle de cerca i durada del cicles: Vam començar a buscar al setembre, però encara no tenia la regla perquè donava el pit. Compto, més o menys, que portem cinc o sis cicles en què no he aconseguit quedar-m'hi. Els cicles encara són força irregulars, entre 27 i 33 dies ?-)
Nº Fills: 2, una nena de 5 anys i mig i un nen de dos i mig :love: :love:
Data NW (importantíssim!): Entre el 27 de juliol i el 2 d'agost ?-)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ara he aconseguit deslletar el petit, que ja no és tan petit, i estic esperançada que això m'ajudi a quedar-me embarassada abans. Tenim una mica de pressa sobretot per l'edat de l'embarassat...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenia àcid fòlic però m'ha caducat la recepta que em va fer el metge (que trist, oi?). La setmana que ve vaig a veure la llevadora que em va dur els dos embarassos; li tinc molta confiança i vull conèixer la seva opinió sobre per què ens costa quedar-nos-hi, aquest cop, tenint en compte que sempre anàvem tan ràpid. Segons el que em digui, anirá a veure la ginecòloga... :ok:

Ganga
Edat dels dos: 32 (jo) i 36 (ell)
Cicle de cerca i durada: aquest és el 2n. Em duren uns 28 dies.
Nº de fills: 2 :love: :love: preciosos de 2 i mig quasi i 4 (es porten 19 mesos)
Data no warry: sobre el 30 de juliol més o menys.
Alguna cosa que vulgueu explicar: Estem en plena SW i li vaig dir que aquesta setmana agafés forces ahahaha i va dir :ok: i ahir ja vam "escalfar motors" ..::·· A veure com serà amb 3. Estem molt il·lusionats però de feina ens en sobra!! ;-) :anec:
El primer ens va arribar a la tercera i el segon fill a la primera..ja veurem si aquest/a es fa esperar.. z2:-)

gordi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: vaig al gim.
Cançó de bon rotllo, m'agrada tot!!!
Edat dels dos. Jo 29 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles. Tinc cicle irregular, cap el 10 de mes i em dura casi 5 dies. Son uns 30 dies.
Nº Fills. 1 de 6 anys
Amb el meu primer fill em vaig quedar a la primera, pero veig que amb aquest em costará una miqueta mes.... Crec que a partir d'anar ho farem 3 dies y un de descans >.-<: jejejeejeje

happymama
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu - algun mojito...jeje
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) - la de "Adrenalina"!
Edat dels dos 31
Cicle de cerca i durada del cicles 1r, no són gaire regulars, entre 25 i 28
Nº Fills 2 (4 i 2 anys)
Data NW (importantíssim!) entre 10-14 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs anem a pel tercer! No sé si estem bojos però ens fa molta ilusió! El primer va costar unes mesos a arribar! Just el mes que no vem fer cap càlcul de dies fèrtils, etc, va ser el que ens vem quedar! Pel segon, m'hi vaig quedar a la primera pensant que tardaria uns mesets...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! L'únic que prenc 'yodocefol'

Ir26
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxupanxu: un mojito cada nit, a la voreta del mar!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
Edat dels dos: jo 27 i ell 31
Cicle de cerca i durada del cicle: 1er cicle. En principi 28 dies, tot i que venim d'un avort i desprès d'això es pot trastcar...
Nº Fill: un bitxet de vuit mesos
Data NW (importantíssim!): 31 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: venim d'un avort al maig. El meu petit va neixer prematur i en cas que vagi tot be i hi hagi panxu, a la setmana 12, haurem de fer un cerclatge.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: quan tinguem ganes!!

June87

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar sushi que m'encanta i un lambrusco fresquet

Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): M agrada El secreto de les tortugas de Maldita Nerea

Edat dels dos: ell 34 i jo en faig 28 just avui jeje

Cicle de cerca i durada del cicles: El primer el vinent

Nº Fills; La nena quasi 6 i el nen 4 anys

Data NW (importantíssim!): Del juliol sobre el 28 (irregular) i de l agost sobre el 22

Seria el nostre tercer. Varem tenir els nens joves i un xic inexperts. Per aquest ja estem curats d espants. A mi m amoinen les possibles critiques ja que tenim families molt criticones i posesives i jo tinc la pell moolt fina

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
u! Prenc Natalben preconceptiu i em cuido ja com si estigues prenyi. De pinxitos anem escassos entre la caloe, els nens i els horaris de l’home

lanina1981
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu... verge, no ho havia pensat... seguir buscant?
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) - My Sharona
Edat dels dos - 34 jo i 34 ell
Cicle de cerca i durada del cicles - Noies, ho sento però vaig peix amb aquest tema i tinc els cicles bastant irregulars... de totes maneres sempre noto quan ovulo, tant amb el dolor com amb el fluix.
Nº Fills - 0
Data NW (importantíssim!) - En un cicle normal sería 13/14 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. - Dimecres 1 de Juliol tinc una segona citologia ja que va sortir alguna cosa alterada, tot i que el gine em va dir que no m'havia de preocupar, ja que a vegades surten algunes cel.lules alterades i amb la segona citologia han desaparescut.. espero que sigui el cas. A part d'això tinc deficiència del Factor 7 sanguini des de fa molts anys, cosa que també m'ha frenat per anar a buscar un embaràs ja que pot provocar hemorràgies importants, pero el gine m'ha dit que no m'he de preocupar tampoc.
Bé, amb el meu costi ja portem 11 anyets i els dos hem sigut bastant lliures i esbojarrats però ara ja comencem a tenir petitons al nostre voltant i ja sabem que això s'encomana. Per cert, des que n'hem començat a parlar vaig deixar de fumar i ja porto 15 díes i estic estupenda!!! >.-<:
Estic bastant cagada i a part sóc una persona que ho he de tenir tot bastant planejat així que tirar-me ara a la piscina em fa bastanta por, però soposo que és lo més normal del món.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! - Portem poquets dies intentant, una setmana potser ja que hem estat de vacances i les hormones estaven contentes amb la caloreta i la platja :love: També prenc des de fa bastant poquet, unes dues setmanes Acfol (potser hauria d'haver començat abans, però no ens ho haviem plantejat massa seriosament)

lluna_plena
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: gaudir al màxim de les meves vacances més que merescudes i recuperar les energies perdudes durant aquests últims mesos tant estressants!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Com a músic que sóc, el que millor em va és agafar el meu instrument i tocar. És el millor per desconnectar!! Però si n'he de triar una, ara mateix apostaria per la de "Je veux" de Zaz!! totalment recomanable!!
Edat dels dos: ell 37 i jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: des que vaig deixar les anticonceptives això és un descontrol, però crec haver deduït durant aquests 3 mesos que portem buscant, que duren vora 34 dies.
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): doncs com he dit abans, és difícil de dir, però per posar un dia i esperant no rebre-la, el 7 d'agost.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc músic, mestra de música i estic estudiant la meva tercera carrera.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: M'estic prenent el Yoduk des que vaig deixar les anticonceptives i em prenc la temperatura diàriament. A part d'això, ens estem arruïnant amb els tests d'embaràs degut al descontrol dels meus cicles i les meves regles raríssimes (la última va durar només un dia i només vaig treure flux marró)!!Aquest cicle també he començat amb els tests d'ovulació a veure si hi ajuden.
Marionilla
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: uns gintoniquets!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Músic de carrer (Txarango)
Edat dels dos: ja hem posat el 4 al davant… :menjadonuts:
Cicle de cerca i durada del cicles: 5è cicle. Durada de 35 dies
Nº Fills: 3. Creixen tant ràpid que ens han agafat unes ganes boges de tenir un nou bebé a casa! z2:-)
Data NW (importantíssim!): 7 agost
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: van passant els mesos i el nostre desitjat petitó no arriba... Aquest últim mes he anat atabaladíssima a la feina i he estat a punt de llançar la tovallola. A més hem fet una SW super patètica, un pinxitu solitari i encara gràcies… Desastrós. Però tot passa i ara que torno a la normalitat i amb les vacancetes per davant… pues forces renovades i a continuar intentant-ho!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : prenc àcid fòlic i oli d’onagra. Faig TO i intentem fer SW quan es pot i ens deixen… Això és el “más difícil todavía”!!!! En fi, paciència i anar provant!

melibea80
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: bueno, ahir em va venir la regla i vaig anar directa a comprar una caixa de maxibons dels més empalagosos de tots... Aquest cicle faré uns bons mojitos (espero que no).
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): perdoneu però tinc de fons els cantajuegos i no em concentro per trobar-ne una!!
Edat dels dos: 30 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el segon, però el primer ha estat una mica desastrós...
Nº Fills: 1 nena
Data NW: 10 a 12 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc una maniàtica controladora de les coses, per això sóc adicta als tests i a prendre les tempes i sé que cada cicle que passi em posaré més i més nerviosa... però no ho puc evitar
Trucs: jo al meu embaràs vaig prendre tempes, vaig fer TOs, posava les cames enlaire... etc etc. I el primer cicle de cerca en serio, vam encertar, així que repetirem

MiaTa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: veure vinets i mojitos, sortir de festa, jugar a padel (tot just estic ho reprenent), ballar salsa (m'he apuntat a un curset al juliol), fer excursions 4×4 amb la furgo (amb la panxu no m'atreviria).
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): "Marea" Macaco aquella k diu... sooomos la marea de freeente
Edat dels dos: jo 37, ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle, molt regular 28 dies
Nº Fills: 1 nena de 2 anys i 3 mesos
Data NW (importantíssim!): 16 juliol
Vaig tenir un avortament al març estant de 10 setmanes. Va venir per sorpresa i per sorpresa va marxar. La primera filla la vam tenir al primer intent i jo vaig notar desseguida k estava embarassada. Ara torno a tenir la mateixa sensacio, crec k tinc un ovul fecundat, pero no se si son paranoies meves o estic en el cert, igual k l'altre cop. Aixi k ara estic en fase desespero fins divendres k ve k no em podre fer el test!!

Nicoia
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu - Les vesprades a una terrasseta amb unes cervesetes (o mojitos :ok: )
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Músic de carrer, em venen ganes de ballar
Edat dels dos: ell 32 i jo 28
Cicle de cerca i durada del cicles. 2 cicle i durada 27-28 dies
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 27 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estic aprenent a cosir, m'agraden les manualitats. També m'agrada molt el senderisme i perdrem per la muntanya.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc àcid fòlic i intentarem fer dia si dia no, però ho veig complicat perquè tenim horaris una mica complicats per fer deures, però ja trobarem el moment perquè tenim moltes ganes d'aconseguir la panxu!!

Nineta22
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: disfrutar dels pinxos i beure'm birres a la fresca d'un xiringu!!
Edat dels dos: jo 31 i ell 30
Cicle de cerca i durada del cicles: serà el primer cicle oficial intentant que els pinxos estiguin a la SW! Els cicles em duren uns 30-35 dies, és difícil avegades preveure quan caurà la W!!
Nº Fills: una nena de dos anys preciosa!
Data NW (importantíssim!): Cap al 7-8 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: amb una petita a casa que menja i dorm poc, es complicat trobar moments d'intinitat amb el maromo, però tot i el cansament intentem fer el que es pot!!! Tenim moooooltes ganes de tenir un altre petit/a per casa! Estic convençuda que tornarà a ser nena!! Que vingui aviat!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : fem SW i com he dit, el que bonament es pot!!

petitajo
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Acabar-me l'ampolla de baileys, aquest mes n'he comprat un altre
Edat dels dos: jo 38 i ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: segon cicle de cerca, durada curta, uns 25 dies de mitja
Nº Fills: una nena d'un anyet
Data NW (importantíssim!): 14 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Al maig del 2013 vaig tenir un abort retingut + legrat a la setmana 8 pero a l'octubre vem cantar el positiu de la nostre petita. Ja fa un any de la cesaria i ens em decidit a buscar un germanet/a (be ara ell diu q no hi ha pressa)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acfol i faig SW :rulos:

Pichula
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: beure vi, jejeje!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tonight it's gonna be a good night de The Black Eyed Peas (per la Sexy Week :love: )
Edat dels dos: jo 36 i el pichulo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el primer, durada aproximada de 28, però últimament em fa el tonto i se m'escurça...
Nº Fills: 1 nen preciós de 32 mesos (més de 2 anys i mig)
Data NW (importantíssim!): 24/07
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: com ja us vaig comentar, fins ara ens feia molta mandra anar pel segon (tot i que sabiem que en voliem dos), però ara ens hem decidit! Del nen ens vam quedar a la primera, sorpresa total!!! Esperem tenir tanta sort amb el segon, tot i que imagino que no serà igual... Amb l'embaràs del nen ho vaig passar fatal, doncs pateixo d'ansietat i vaig intentar portar l'embaràs sense medicació i va ser el pitjor que vaig fer! Al final em van portar a Psiquiatria Perinatal de la Maternitat, em van medicar i a poc a poc tot va anar millor... i el petit està perfecte!!! Ja m'han dit que el segon embaràs no me'l plantegi sense medicació.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: amb el pichulo fem conya de que si la cerca del primer hagués durat més, s'hagués tornat boig! Només va durar un cicle i li tenia el calendari de la cuina marcat amb fosforito els dies de l'ovulació!!! :ok: :ok: . No sé on vaig llegir que s'havia de fer des del dia 10 del cicle i durant 10 dies dia sí i dia no i així ho vam fer l'altra vegada i així ho farem ara suposo... si el peque i la son ens deixen!!! Que ara és més complicat!!! Ah! I em prenc maca, perquè amb la medicació de l'ansietat vaig perdre la líbido no sé on...

Pitiflautiks
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: mojitos a destajo!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Because I'm happyy ,Pharrel Williams :***:
Edat dels dos: Pitiflautik 37, jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle de cerca, 28
Nº Fills: 1 petit de 2 anys :cnen:
Data NW (importantíssim!): des d'ahir no ve la warri... serà bona senyal????
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Bé crec que vaig estar al de maig,... no me'n recordo pq fins ara feia servir el mòbil i era bastant rotllo, avui és la primera vegada que veig el foro modo pc i estic flipant, és genial! ;-))) Estem buscant un/a segon/a amb moltes ganes i ilu :content: , amb pors evidentment i cangueli d'organització :anec: pq no tenim iaies ni res semblant, només cangur de paganini però ja ens ho farem ...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : prenc àcid fòlic des de abril crec recordar, pinxitos quan venen de gust només així que tampoc és que ho fem allò súper controlat ni res, ...

rateta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Soparets romàntics i amb amics amb bon vinet i gins...i els plaers de la vida sense límits i VIATJAR!!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars :lfantrose: m'ENCANTA!!!
Edat dels dos: Ell 42 i jo a 4 mesos de fer 40
Cicle de cerca i durada del cicles: uns quants :-o00m i durada aprox.25 dies
Nº Fills: 0 i buscant.... ;-) he començat tractament de IAC :o-o_o: perquè solets no ens en sortim :ufs:
Data NW (importantíssim!): 25/07 aprox.

Siberiana
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: alguna cerveseta o mojito en una terrassa amb els amics
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): This will be our year, dels The Zombies. M'encanta també la versió dels OK go.
Edat dels dos: 31 jo, 45 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 25 dies. Portem 2 cicles de semicerca (el siberiano ha estat uns mesos fora del país) i un mes a la banqueta. Aquest mes per fi és aquí, i comencem el primer cicle de cerca de veritat :love:
Data NW (importantíssim!): 20 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta viatjar, i puc fer-me la maleta en menys de cinc minuts.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: vaig començar a prendre àcid fòlic uns mesos abans de començar a buscar, i aquest cicle he fet uns TO baratets perquè tenia ganes de veure si ovulava quan deia l'aplicació que faig servir de fa anys per controlar la regla. Resulta que ovulo una miqueta més tard del que és habitual. Aquesta vegada estem fent SM: en teníem tantes ganes, que ni la calor aquesta ens pot frenar! Els dies fèrtils ens hem concentrat una mica més en fer diana, i la resta del temps a gaudir d'estar plegats sense pressions >.-<: :p-) :content: Estem sortint de la SW, i per tant aviat començarem la fase desespero. De moment estic molt tranquil·la, a veure si no desesperem gaire :-o00m :-o00m :-o00m

turuleta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu - doncs la veritat es que per ara no me nestic de res...fins q no tingui positiu segueixo bebent alcohol
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar). Happy!
Edat dels dos 34 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles. 2on 28-32 dies
Nº Fills. 1 de 2 anys i 5 mesos
Data NW (importantíssim!)21 de juliol?
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs q no se com mho fare amb dos crios...pero de cop en tinc moltes ganes!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Doncs mhe baixat una apliacacio al mobil per veure els dies q soc fertil de nena!

Virnonava (l'hauria de canviar, és poc discret...)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir de vacances.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): "Guspira, estel o carícia", de Mishima.
Edat dels dos: 36 jo i 48 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 3, 28 dies
Nº Fills: 1, de dos anys i escaig
Data NW (importantíssim!): 22-7-15
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: amb el primer no vam mirar ovulació ni res, simplement ens vam desprotegir i anàvem fent relaxadament. Vam tardar mig any.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : fem SW i prenc àcid fòlic.

El que us deia d'animar-me és que darrerament he rebut bastantes males notícies respecte a embarassos (que ja no ho són) que m'he bloquejat...

Virolai
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: vacances!! (i en cas de panxa també, clar!)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): ara no me'n ve cap al cap… últimament tot és La lluna, la pruna, Sol, solet i similars!
Edat dels dos: ell 39 i jo 40
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle oficial de cerca per manca de regla fins ara per alletament. Durada prevista del cicle actual: 35 dies
Nº Fills: 1, de 21 mesos.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: treballem tots dos a casa, vivim al Penedès, tenim gallines i un hort i estem encantats de viure així :love:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: m'estic prenent Seidivid perquè no em venia la regla, els deures els fem com ens ve de gust, però reforcem els dies d’ovulació.

wendolina81
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: aprovechar el verano tomando mojitos, que con este calor anda que no apetecen....
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): me he acordado de una que me enseño mi hermana en un momento difícil de mi vida, que cada vez que la escucho me da muy buen rollo y la canto como una loca: Lo que quiero, lo que soy de Señor Trepador
Edat dels dos: yo 33 y el 29
Cicle de cerca i durada del cicles: este será nuestro segundo ciclo de búsqueda. Mis ciclos solían ser bastante regulares de entre 28 y 31 días, pero llevo dos meses un poco mas descontrolada....
Data NW (importantíssim!): según mis cálculos el 29-30 de julio, pero el WL me ha recalculado al 2 de agosto...así que será un desespero muy laaaargoooooo
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: me encantan las manualidades: coser, tejer, ganchillear, estar con veinte mil proyectos empezados a la vez.... Me encantan los niños desde siempre y me gustaría tener 3...aunque quizá ya voy un poco tarde.... Estoy rodeada de mamás y niños por todas partes y es un poco difícil, porque me ha costado mucho que mi pareja se decidiera....Oficialmente, según el wendolino, no estamos buscando panxeta, pero si viene bienvenida. Se agobia solo de pensar en que hoy toca y esas cosas.... Así que le intento quitar importancia y ya me hago yo mis cálculos para provocarle los días buenos.....
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: estoy tomando AcFol desde hace un mes y poco. De comida no me quito de nada, ya me tocara prescindir del jamoncito y demás... Hacemos SM por lo que os comentaba antes de no agobiarle.... Así que realmente cuando nos apetece, aunque con este calorazo..... :***:

Zenda75
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar al cinema
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) M'agrada molt Cole Porter i d'ell sobretot Anyting goes, té molt ritme i energia.
Edat dels dos: 40 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: 11 i entremig un abortament bioquímic el gener passat. Els cicles van de 28 a 32
Nº Fills: Una nena de 3 anys i mig
Data NW (importantíssim!): En principi el 4 d'agost
Disfruto molt de la meva feina, sóc doscent, m'agrada ensenyar als meus alumnes i si aconsegueixo fer-los despertatr interès per l'art, el dibuix, les noves tecnologies, ja estic contenta. Cosa que no sempre és tasca fàcil.
M'agrada l'òpera, els musicals i el teatre.
I així manual l'origami i fer pastissos.

Setmanes de desesperos :-o00m :-o00m :

Setmana del 6 al 12:

- Cristineta86.... 9 :-()-)
- happymama.... 10/14 :-())

Setmana del 13 al 19:

- lanina1981.... 13/14
- petitajo.... 14 :-()-)
- Pitiflautiks.... 14 :-())
- MiaTa.... 16 :-())

Setmana del 20 al 26:

- Siberiana.... 20 :-()-)
- Turuleta.... 21 :-())
- Virnonava.... 22 :-()-)
- ardillita.... 22 :-()-)
- Pichula.... 24 :-()-)
- rateta.... 25 :-())

Setmana del 27 al 31:

- Nicoia.... 27 :-()-)
- Acasta2.... 27 :-()-)
- Embarassada.... entre 27 de juliol i 2 d’agost :-())
- June87... 28 :-()-)
- wendolina.... 29/30
- Ganga.... 30 :-()-)
- Ir26.... 31 :-())
- Virolai.... 31 :-()-)

AGOST:

- Cassiopea.... 2
- Zenda75.... 4
- mvillpa.... 6
- Marionilla.... 7
- lluna_plena.... 7
- Nineta22.... 7/8
- melibea80.... 10/12
- gordi.... 10/8
- Dama10

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, pues es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

LA FAMOSA CLARAWEB:

Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu cicloavanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambiosreflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periododonde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodomásfértil de la mujercomienza en el últimodía que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmenteestosucede el día anterior a la ovulación o bien el mismodía de la ovulación. El aumento hormonal tambiénreblandece el cuellouterinodurante esta etapa. Normalmente el flujoactúa como una barrera protectora, perodurante el momentomásfértil del ciclopermite que el esperma se desplace por el cuellouterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:

http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo)
http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
http://www.fidetest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:

http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat

Tractament amb Omifin:

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.

Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm

Per poder penjar fotos al fòrum:

1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!

Molta sort a totes!
mvillpa l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2015 7:41 am, en total s’ha editat 19 vegades.
ratetapetita
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 06, 2015 10:45 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juliol 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: ratetapetita » dl. jul. 06, 2015 11:07 am

Hola! Hola cercadores de juliol!

Quin post més xulo ! Jo vull la meva col :cnena: :cnen:

A veure si tenim sort!

Nom d'usuària: rateta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Soparets romàntics i amb amics amb bon vinet i gins...i els plaers de la vida sense límits i VIATJAR!!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars :lfantrose: m'ENCANTA!!!
Edat dels dos: Ell 42 i jo a 4 mesos de fer 40
Cicle de cerca i durada del cicles: uns quants :-o00m i durada aprox.25 dies
Nº Fills: 0 i buscant.... ;-) he començat tractament de IAC :o-o_o: perquè solets no ens en sortim :ufs:
Data NW (importantíssim!): 25/07 aprox.

Aquest estiu volíem fer un viatge llarg...però al final ens hem decantat per relax a MENORCA em sembla que necessitem no malgastar energia perquè arribi :panxeta: aixxxxxxxxxxxxx

a veure si fem un grupet ben maco :-()) i tenim SORT totes plegades
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dl. jul. 06, 2015 11:14 am

Nom d'usuària: mvillpa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: planificar la ruta de les vacances d'agost, que en cas de panxu vull també intentar de fer.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tot està per fer d'Acció (recomano sentir-la sobretot pq canta...tot està per fer i tot és possible!!)
Edat dels dos: 31 tots 2
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest si ve la w serà el 3r cicle, durada en principi 31 dies
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): 6 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agraden molt les manualitats sobretot punt de creu i ganxet. També m'agrada el camping i estar molt amb la família i per casa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: hem prenc la temperatura per conèixer millor el meu cos, de moment no fem res especial fer-ho quan ens ve de gust però si van passant els mesos i no arriba :-()) crec q haure de parlar amb la parella i mirar de posar-nos seriosament pq amb pocs intents esta vist que la cosa no funciona. ?-) Pero tampoc el vull atavalar massa...

Avui és el meu dia NW, no tinc esperançes de que no vingui més aviat ja l'estic esperant pq ahir ja vaig estar amb dolors de w i algun filet vermell i avui tb algun senyal pero no acaba d'arribar però ja us dic que arribarà si no és al llarg d'avui serà demà però amb energia a mirar si aquest mes puc fer feina els dies més pròxims a l'ovulació.

De mentres anirem estant per aquí a veure com esteu totes vosaltres pq jo entrare en fase aborrida :-:)
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dl. jul. 06, 2015 11:16 am

ratetapetita, benvinguda!! A veure si el juliol i el relax a Menorca per fi porta la desitjada :-()) A vegades ens hem d'adaptar a el que el cos necessita per aconseguir-ho, ja sigui repos o el que faci falta!!

Molta sort!! :ok:
petitajo
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dl. jul. 06, 2015 11:20 am

mvillpa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Gràcies per obrir el post, segur q ho fas molt be!!!!

Jo vinc del mes passat i tot i q ara resulta q el maromo diu q vol esperar fins al setembre, m'apunto al mes de juliol perque tinc l'esperança de fer-lo canviar d'opinio :ok:

em presento:

Nom d'usuària: petitajo
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Acabar-me l'ampolla de baileys, aquest mes n'he comprat un altre
Edat dels dos: jo 38 i ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: segon cicle de cerca, durada curta, uns 25 dies de mitja
Nº Fills: una nena d'un anyet
Data NW (importantíssim!): 14 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Al maig del 2013 vaig tenir un abort retingut + legrat a la setmana 8 pero a l'octubre vem cantar el positiu de la nostre petita. Ja fa un any de la cesaria i ens em decidit a buscar un germanet/a (be ara ell diu q no hi ha pressa)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acfol i faig SW :rulos:

Ens anem llegint i fent compañía!!
Imatge

Imatge
Halia
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dl. jul. 06, 2015 11:32 am

Petitajo, molta sort!!! A veure si el fas canviar d'opinió!!! :-o00m

Sort a totes!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dl. jul. 06, 2015 1:01 pm

petitajo, benvinguda i gràcies pels agraiments. Ho faré amb la vostra ajuda perquè sense la vostra col·laboració res és possible!! >.-<:

i ànim per aquest mes, jo m'identifico una mica amb tu pq desde que vaig parlar amb la parella d'intentar tenir un fill i que vingués quan hagués de venir ell va dir que d'acord però no li vaig gaire per la feina. I a vegades també penso q si ho fa expressament de fer-ho pocs cops per evitar possibilitats. De moment m'ho intento agafar tranquil·lament però si passat vacances estem igual li parlaré seriosament. ?-) Quan a vegades llegeixo aquests homes que en tenen tantes ganes hem fan enveja...

Va a per totes que segur que el convençes és pq ells ho viuen de manera diferent però si no hi ha motiu pq esperar i no ara? :love:
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dl. jul. 06, 2015 1:41 pm

Pero fi el post del juliol!!! M'uneixo:

Nom d'usuària: Ir26
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxupanxu: un mojito cada nit, a la voreta del mar!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
Edat dels dos: jo 27 i ell 31
Cicle de cerca i durada del cicle: 1er cicle. En principi 28 dies, tot i que venim d'un avort i desprès d'això es pot trastcar...
Nº Fill: un bitxet de vuit mesos
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: venim d'un avort al maig. El meu petit va neixer prematur i en cas que vagi tot be i hi hagi panxu, a la setmana 12, haurem de fer un cerclatge.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: quan tinguem ganes!!
Ir26 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 06, 2015 5:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. jul. 06, 2015 2:38 pm

Moltíssima sort i moltísims PEPOs per a totes les valentes cercadores de Juliol!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Us desitjo una cerca ben curteta ..::·· i un preciós nadó al Març z2:-)

Ànims!!!!! >.-<: </;-) :-()-)
Imatge Imatge
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dl. jul. 06, 2015 3:28 pm

Hola precioses!!! quines ganes que tenia d'apuntar-me ja al post de juliol!!!

Nom d'usuària: Pichula
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: beure vi, jejeje!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tonight it's gonna be a good night de The Black Eyed Peas (per la Sexy Week :love: )
Edat dels dos: jo 36 i el pichulo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el primer, durada aproximada de 28, però últimament em fa el tonto i se m'escurça...
Nº Fills: 1 nen preciós de 32 mesos (més de 2 anys i mig)
Data NW (importantíssim!): 24/07
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: com ja us vaig comentar, fins ara ens feia molta mandra anar pel segon (tot i que sabiem que en voliem dos), però ara ens hem decidit! Del nen ens vam quedar a la primera, sorpresa total!!! Esperem tenir tanta sort amb el segon, tot i que imagino que no serà igual... Amb l'embaràs del nen ho vaig passar fatal, doncs pateixo d'ansietat i vaig intentar portar l'embaràs sense medicació i va ser el pitjor que vaig fer! Al final em van portar a Psiquiatria Perinatal de la Maternitat, em van medicar i a poc a poc tot va anar millor... i el petit està perfecte!!! Ja m'han dit que el segon embaràs no me'l plantegi sense medicació.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: amb el pichulo fem conya de que si la cerca del primer hagués durat més, s'hagués tornat boig! Només va durar un cicle i li tenia el calendari de la cuina marcat amb fosforito els dies de l'ovulació!!! :ok: :ok: . No sé on vaig llegir que s'havia de fer des del dia 10 del cicle i durant 10 dies dia sí i dia no i així ho vam fer l'altra vegada i així ho farem ara suposo... si el peque i la son ens deixen!!! Que ara és més complicat!!! Ah! I em prenc maca, perquè amb la medicació de l'ansietat vaig perdre la líbido no sé on...

Molts petons i ens anem llegint!!!!!!
Imatge

Imatge
cassiopea
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

EntradaAutor: cassiopea » dl. jul. 06, 2015 5:08 pm

Uns que ens apuntem també al juliol! Som-hi!!!!!!

Nom d'usuària cassiopea
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: una ruta per Aigüestortes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) be OK, d'Ingrid Michaelson
Edat dels dos 37 ell, jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: el quart des de que no prenem anticonceptius, però no hem mirat massa els dies... potser hauriem de començar a fer càlculs. Durada dels cicles 28-32 dies
Nº Fills encara cap
Data NW (importantíssim!) 2 d'agost aproximadament....
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: que volem la nostra col de juliol :D
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: de moment encara no fem res més que quan ens ve de gust... però potser hauriem de començar a fer càlculs, a veure si hi ha més sort!
Cristineta86
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dl. jul. 06, 2015 9:22 pm

Nom d'usuària cristineta86
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu doncs seguir gaudint d'un bon pernilet
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)com la rateta la del mark ronson
Edat dels dos jo 28 ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles cicle num 13 i durada doncs amb omifin eren 28 pero ultimament estic bastant descontroladeta...
Nº Fills una de 2 anys i 7 mesos
Data NW (importantíssim!)9 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.doncs com veieu pprto ja molts cicles buscant i les forces s' acaven... aquest cicle he estat bastant desconnectada xq estava molt obssesionada i no crec que haguem fet diana ja que ho hem fet quan hem volgut sense to ni temperatures ni res de res! Si al setembre no ho hem lograt va dir el gine q iniciariem les proves dels 2
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! prenc folidoce i com he comentat abans era dia si dia no i quan veia el positiu al to dos dies seguits i aquest cicle quan ens ha vingut de gust apart que tenim a la nena amb varicela i anem cansadiasims sense temps de pensar en desesperos ni res de res!!!
espero que aquest mes de juliol plantem moooooltes cols!!!!! Seria un bonic regal d'anuversari ja q el dia 10 fara 5 anys que ens vam casar!!!! MOOOLTS PEPOS PER A TOTES!!!!!!! HO LOGRAREM!!!!!!
MiaTa
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dl. set. 03, 2012 8:24 pm

EntradaAutor: MiaTa » dt. jul. 07, 2015 1:11 am

Mvillpa com m'ha agradat el diccionari k has posat!! No m'enterava mai de res quan llegia els posts!! Per fiiii!! Ja ja..

Doncs be, una mes k s'uneix al club...

Nom d'usuària: MiaTa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: veure vinets i mojitos, sortir de festa, jugar a padel (tot just estic ho reprenent), ballar salsa (m'he apuntat a un curset al juliol), fer excursions 4×4 amb la furgo (amb la panxu no m'atreviria).
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): "Marea" Macaco aquella k diu... sooomos la marea de freeente
Edat dels dos: jo 37, ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle, molt regular 28 dies
Nº Fills: 1 nena de 2 anys i 3 mesos
Data NW (importantíssim!): 16 juliol
Vaig tenir un avortament al març estant de 10 setmanes. Va venir per sorpresa i per sorpresa va marxar. La primera filla la vam tenir al primer intent i jo vaig notar desseguida k estava embarassada. Ara torno a tenir la mateixa sensacio, crec k tinc un ovul fecundat, pero no se si son paranoies meves o estic en el cert, igual k l'altre cop. Aixi k ara estic en fase desespero fins divendres k ve k no em podre fer el test!!

Per cert em sap greu pero jo sempre entrare des del mobil aixi k escriure sempre en modo soso mobil... sere la sosa del grup :(
Je je

Molta sort a totes!!! :)
Imatge

Imatge
MiaTa

EntradaAutor: MiaTa » dt. jul. 07, 2015 1:19 am

Aahh sintomes k tinc:
- cara molt seca (tb em va passar als altres embarassos) desde dissabte
- pressio sota el ventre desde dissabte
- marejos des d'avui.

Potser son paranoies meves... nomes fa 4 dies k vaig ovular!! (Dijous passat). Pero mira, jo crec k tinc un ovul fecundat ves... potser no s'implanta i m'acaba venint la regla pero jo crec k fecundat esta...

Per cert, jo ho noto molt quan ovulo, fins i tot sento la punxada a l'ovul en el moment de l'expulsio. No se si es gaire freqüent notar-ho tan... pero ja m'esta be pq aixi no em calen recursos externs... ;)
Imatge

Imatge
MiaTa

EntradaAutor: MiaTa » dt. jul. 07, 2015 1:20 am

Punxada a l'ovari volia dir... no a l'ovul... perdo! Je je
Imatge

Imatge
petitajo

EntradaAutor: petitajo » dt. jul. 07, 2015 9:15 am

Bon dia noies!!!

Rateta t'envio molts anims, ja veuras com les tecnologies t'ajudaran a tenir el q mes desitjes, ningu va dir q fos fácil. Endavant valenta!!!

mvillpa Alguna novetat??? Aix aquets homes, son d'una altre pasta!!! El meu per sort cada cop esta mes animat :ok:

Ir26 Que valents amb un bitxet de 8 mesos i ja posar-se a la cerca!!! Si aquest mes feu diana es portaran ben poquet, quina feinada!!!!!! :-o00m

Pichula Q bo aixo de calendari de la cuina heheheheh
Per cert, aixo de la maca en q consisteix, jo entre la calor i el cansament a vegades tb penso q tinc una mica de falta de libido

Casiopea Benvinguda

Cristineta86 Anims i molts pepos, amb una nena el cansament es inments!!!!!!

MiaTa Caram noia, a veure si tens rao i ja tens el cigronet dins, quin desespero tu!!!

Halia i Nayade Moltes gracies pels anims, jo tambe espero q sigui una búsqueda curta per totes

Us vaig llegint!!!! :ok:
Imatge

Imatge
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dt. jul. 07, 2015 9:42 am

Bon dia!!

Més tard actualitzaré les dades de la primera pàgina q deunidó ja les que som. Quina alegria que us aneu apuntant pq no m'agradaria estar soleta per aquest camí.

Molt benvingudes a les noves que encara no us havia donat la benvinguda.

Ir26, benvinguda esperem que sigui una cerca curteta i que arribi una bona col, aquest cop ha de ser el bó! >.-<:

Pichula, a veure si aquest segon també va igual de ràpid que el primer i sobre l'ansietat jo tinc amistats properes que estan igual i sempre dic el mateix val més medicar-se que no patir que per alguna cosa van trobar els farmacs, encara q entenc q potser ho vas fer pensant amb el petito però si no hi ha problemes val més medicar-te i no haver de patir. :ok:

Cassiopea, jo estic igual que tu fent quan vingui de gust i anar provant per no atavalar-nos pero si això no funciona haurem d'intentar mirar més les dates pq hi hagi més sort en els dies clau, clar que ves a saber tot és estar de sort pq abans no miraven pas tantes coses i ve que hi quedaven oi?? Sort! :ok:

Cristineta86, potser aquest mes q us hi heu mirat menys i que no pots ni pensar amb el desespero serà el vostre, tan de bo!! Amés que com dius per celebrar els 5 anys seria una gran celebració, ja ens explicaràs pq et queden pocs dies per descobrir-ho. Sort guapa! :love:

MiaTa, el diccionari l'he copiat d'altres posts de cercadores és informació que cal conservar sobretot per quan entres per primers cops i vas tan perdut. Q curiós això de q ho notes tan quan ovules, ha de ser una gran sort pq així saps sense cap dubte quan has de fer els deures i si dius que amb el primer embaras ho vas notar i ara tb ho notes... a veure si l'ovul fecundat s'enganxa bé i pots cantar el positiu!! :p-)
Pel tema d'entrar sempre amb el mòbil i estar soso no t'hi preocupis jo penso que el que més importa és anar passant i anar compartint amb les altres cercadores. ;-)

Jo per la meva part sap greu començar així però ahir tal com ja hem suposava hem va venir la w... i a sobre amb aquesta calor!! :lluita:: Sap greu pq quan va passant el temps veus com més ganes tens de tenir una panxeta però com que ja m'ho suspitava i no s'ha fet esperar tampoc m'ho he agafat gaire malament. Ara esperar que marxi i a veure si aquest mes quan ovulo per fi plantem la col!!

Bon dimarts per totes i intenteu guardar-vos de la calor!! :***: :***: :***: :***: :***: :***:
petitajo

EntradaAutor: petitajo » dt. jul. 07, 2015 9:50 am

mvillpa, molts anims!!!
Imatge

Imatge
marionilla
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dt. jul. 07, 2015 10:47 am

Ei companyes, que bé! Ja tenim post de juliol!!!! :ok: :ok: :ok: :ok:

Aquí una veterana (en tots els aspectes) que s’apunta al grup. :content:

Em volia apuntar el dia 1 perquè la meva data de NW era el 4 de juliol. Però la molt warry va avançar-se un dia i va fer acte de presencia el dia 3. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: Per tant, un altre mes perdut… :sogra:
Però si m’hi voleu m’apuntaré igualment, encara que la meva data de NW serà ja a l’agost. Passaré la SW i el principi del desespero aquí amb vosaltres, així es farà tot més suportable :love:

Nom d'usuària: Marionilla
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: uns gintoniquets!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Músic de carrer (Txarango)
Edat dels dos: ja hem posat el 4 al davant… :menjadonuts:
Cicle de cerca i durada del cicles: 5è cicle. Durada de 35 dies
Nº Fills: 3. Creixen tant ràpid que ens han agafat unes ganes boges de tenir un nou bebé a casa! z2:-)
Data NW (importantíssim!): 7 agost
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: van passant els mesos i el nostre desitjat petitó no arriba... Aquest últim mes he anat atabaladíssima a la feina i he estat a punt de llançar la tovallola. A més hem fet una SW super patètica, un pinxitu solitari i encara gràcies… Desastrós. Però tot passa i ara que torno a la normalitat i amb les vacancetes per davant… pues forces renovades i a continuar intentant-ho!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : prenc àcid fòlic i oli d’onagra. Faig TO i intentem fer SW quan es pot i ens deixen… Això és el “más difícil todavía”!!!! En fi, paciència i anar provant!

Bueno xiquetes, ja ens anirem coneixent i espero poder compartir molts bons moments amb vosaltres i sobretot cantar mooooltes panxus aquest mes! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

A veure si hi ha sort i podem lluir la nostra mini-panxeta acabada d’estrenar abans que s’acabi l’estiu. AL JULIOL PANXUS AL SOL! :***: :***: :***: :***:
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dt. jul. 07, 2015 11:27 am

petitajo, gràcies guapa quan ja la veus a venir i no s'atraça no és tan dur pq ja no et fas il·lusions. M'alegro que el teu home estigui més animat, és que son la pera!!

Marionilla, molt benvinguda. Quin mèrit anar a pel 4t tu ja tens una gran experiència en el tema de ser mare i pel que fa a si t'hi volem i tan que t'hi volem a mi tb ja m'ha vingut la w per tan també fins l'agost res, però aquest mes és el que tindrem la ovulació, l'inici de desespero i de tot i si més no farem pinya entre totes per tan ja t'hi pots ben quedar!! ;-)))

Com més serem molt millor que estigui el post ben animat!! >.-<: >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::