★•❀•☼•★ Cercadores de Juliol 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
happymama
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 3:57 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juliol 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: happymama » dc. jul. 08, 2015 4:01 pm

Hola noietes!!
Escric des del mòbil i amb els nens per aquí jugant...així que em sap greu però no puc contestar a totes!
Que bé que ja siguem unes quantes!
mvillpa moltes gràcies per ser l'administradora! Ho fas super bé!! I per això del cotxe intenta no donar-li més importància... A vegades mai trobes el moment idoni per tenir un fill, ja sigui per temes econòmics, de feina, d'organització familiar,... Si només és un petit entrebanc, has de ser positiva i pensar que tot anirà bé! Segur que si feu números aconseguiu arribar a tot ;)
cristineta86 demà ja? Com ho portes? A mi em toca entre divendres i dimarts vinent (pq no soc gaire regular últimament) i ja estic dels nervis!!! Jajaja
turuleta tu pots amb dos!! Ja veuràs!!! Jo quan em vaig quedar embarassada del segon, la llevadora em va dir, li estàs fent un regal al teu fill! I és veritat! És tan maco!! (També hi ha moments que et tornes boja..jaja) però val la pena! Dius que fas servir una aplicació per saber quin dia ets fèrtil de nena?!
ratetapetita ja és segur que divendres fas inseminació?! En aquest cas molta sort!!
I a totes les demés a disfrutar buscant la vostra col!!!
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dc. jul. 08, 2015 4:12 pm

Es diu dias fertiles.potser es una bagenada,pero es aquella llegenda urbana q els espermes nena son mes resistents i lents que els nens per lo que has de tenur relacions uns dies abans dovular.jo he tingut un nen, q es el q sempre havia volgut,pero pel segon estaria b frr parella,encara q un altre nen tb estara be
Imatge
Imatge
melibea80
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dc. jul. 08, 2015 7:14 pm

Hola!

Bueno, m'apunto també, tot i que jo passo a l'agost com alguna de vosaltres:

Nom d'usuària: melibea80
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: bueno, ahir em va venir la regla i vaig anar directa a comprar una caixa de maxibons dels més empalagosos de tots... Aquest cicle faré uns bons mojitos (espero que no).
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): perdoneu però tinc de fons els cantajuegos i no em concentro per trobar-ne una!!
Edat dels dos: 30 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el segon, però el primer ha estat una mica desastrós...
Nº Fills: 1 nena
Data NW: 10 a 12 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc una maniàtica controladora de les coses, per això sóc adicta als tests i a prendre les tempes i sé que cada cicle que passi em posaré més i més nerviosa... però no ho puc evitar
Trucs: jo al meu embaràs vaig prendre tempes, vaig fer TOs, posava les cames enlaire... etc etc. I el primer cicle de cerca en serio, vam encertar, així que repetirem

Bueno, he vist que moltes teniu també més nens. Jo us puc dir els símptomes que jo recordo haver tingut en el meu embaràs, per si us serveix (ben pocs, van aparèixer sobretot quan ja estava confirmadíssim l'embaràs). A partir de la setmana o així, després de l'ovulació, em posava com una bola inflada cap a la nit. Horrorós. I el pit que normalment mai m'ha fet mal ni noto res, el tenia endolorit, de fet ben aviat dormia amb suje de lactància perquè no podia dormir sense subjectar-les. I jo tinc una 85 de pit, vull dir que són cigronets... També em va fer un mal de gola important durant dos o tres dies, però no sé si va ser casualitat.

Tema nen o nena, l'explicació que moltes haureu llegit és que els bitxitos tenen un sexe definit, hi ha bitxitos-nen i bitxitos-nena. I se suposa que els nens són ràpids i tenen curta vida i les nenes van més a poc a poc i tenen més vida. Per això si es tenen relacions suficientment abans de que aparegui l'ovulet, segurament els bitxets-nen hauran mort quan surti i quedaran les nenes. I si esperem fins que aparegui l'ovulet, els primers que arribaran seran nens, perquè les nenes quedaran endarrerides. Evidentment, deuen haver nens lents i nenes ràpides i excepcions de tot tipus... a més que és pràcticament impossible saber el moment exacte en que apareix l'òvul, si no ens ho diu el metge... així que no sé fins a quin punt serà fiable el sistema, però bueno... Després el meu marit té la teoria (que no sé d'on ha tret) que si la dona té un orgasme és més fàcil que surti nena jajajajaja I com que ell vol que ara sigui nen, em diu "nooo tu nooooo"... No te fot!! jajajaja I a més a cada parella d'amics que han tingut o van a tenir un nen, em diu por lo bajini "mira, aquesta no té orgasmes".... Jo li faig shhhht jajajaja però ens fa riure molt!!!

Ànims, noies... :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dc. jul. 08, 2015 7:21 pm

A mi mhavien dit nenes sense orgasem i nens amb orgasme! I soc jo qui ara li dic va nen ves per feina...molt lleig la veritat jajajaj
Imatge
Imatge
Ir26
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dc. jul. 08, 2015 7:24 pm

Bona tarda!

Jo tmb entro en modo soso pero semi-soso, que desde la tauleta puc explayarme una mica més, posar accents i emoticones... Tot i que quan porto una estona se'm cansen els braços :ufs:

Nosaltres ahir primer pinxito de ls temporada de cercadors del segon >.-<: Em va semblar inclús especial i tot el posar-hoen marxa i saber que començàvem amb la cerca :content: Nosaltres de moment farem qua vingui de gust, igual que buscant l'embaràs del nen, sense mirar ovulacions, sense pensar-hi massa... I si em quedo a la primera doncs més que genial!!!!

MARIONILLA els petits molts sort de tindre una familia tan gran!!!! Nosaltres a casa erem quatre germans i era una passada... I ara encara ho és més quan ens reunim tots amb els nostres respectius i els petits... >.-<:

SIBERIANA ja et convidaré a casa quan haguem de marxar de vacances... A veure si ens fas la maleta en cinc minuts je,je,je...

MVILLAP sincerament tindre un nen és costós en quant a diners però si t'ho muntes bé no ha de ser-ho tant. El collit és molt bo i així no tens que comprar bressol... En comptes de cotxet una boba i, quan creixi , una cadireta plegable tipus McLaren... La trona de roba, la robeta te'n poden deixar amics i familiars i, si fas pit, això qie t'estalvies en llet de fòrmula... I panyals els primers mesos pots fer un combinat de tela i bolquers normals (fan moooolta caca) i més endavant bolquers de tela i rentadores diàries :ok:

Avui ha tocat passejada fel papi amb el petit i han arribat tots dos ben cansats... Vaig a fer el sopar pel papi i al petit ja el fico al llit ;-)))
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Ir26
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dc. jul. 08, 2015 7:26 pm

Per cert... Que curiós això de la ovulació i de cercar nen o nena... A nosaltres ens és igual que vingui, no tinc preferència, que sigui el que la natura vulgui :content:
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Nicoia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

EntradaAutor: Nicoia » dc. jul. 08, 2015 8:20 pm

Hola noies!!

Fins ara no havia pogut escriure, però us he anat llegint, ja em va semblar tot un món el tema d'ovulació i ara amb la recerca nen, nena, veig que és tot una ciència, encara sóc una mica principiant, estic aprenent molt per aquí, jejeje.

Nom d'usuària- Nicoia
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu - Les vesprades a una terrasseta amb unes cervesetes (o mojitos :ok: )
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Músic de carrer, em venen ganes de ballar
Edat dels dos: ell 32 i jo 28
Cicle de cerca i durada del cicles. 2 cicle i durada 27-28 dies
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 27 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estic aprenent a cosir, m'agraden les manualitats. També m'agrada molt el senderisme i perdrem per la muntanya.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc àcid fòlic i intentarem fer dia si dia no, però ho veig complicat perquè tenim horaris una mica complicats per fer deures, però ja trobarem el moment perquè tenim moltes ganes d'aconseguir la panxu!!

M'aniré ficant al dia amb el que aneu comentant, petons!!!!!!!
MiaTa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dl. set. 03, 2012 8:24 pm

EntradaAutor: MiaTa » dc. jul. 08, 2015 8:48 pm

Noies com ho feu vosaltres amb el tema de l'alcohol? En beveu igualment? Pareu mentre esteu en desespero? Jo ara estic en desespero i no se k fer aquest finde... tenim una sortida al monte amb altres furgos i per la nit em vindria molt de gust fer unes copetes de vi a la fresca... pero em fa por k si estic embarassada pugui perjudicar al fetus.... aix....
He estat buscant info x internet i en alguns llocs diu k fins k no s'implanta no li traspasses res i d'altres llocs diu k a partir de la setmana d'ovulacio ja li pots traspassar l'alcohol. I clar, es veu k es moooooolt xungo l'alcohol pels fetus....
Crec k no beure x si de cas...
En fi es per parlar-ne una mica i crear debat!! Ja ja js
Imatge

Imatge
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dc. jul. 08, 2015 8:50 pm

Jo amb el primer vaig beure fins que vaig tenir el positiu.despres ja ni gota.pero clar,la recomanacio oficial es zero alcohol
Imatge
Imatge
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dc. jul. 08, 2015 9:34 pm

Jo també vaig beure fins que vaig tenir el positiu, després res de res!!!
Imatge

Imatge
pichula

EntradaAutor: pichula » dc. jul. 08, 2015 9:45 pm

Petitajo, es diu maca bio de el granero integral, venen 60 capsules i em va costar uns 14 euros. La vaig comprar al veritas. Al prospecte posa de 2 a 4 capsules al dia, jo amb una ja faig... ves provant... sobretot amb els menjars. Ara nomes m'ho prenc jo, pero en el primer embaras se la prenia ell tambe, doncs diuen que fa els bichitus mes rapids!
Imatge

Imatge
ratetapetita
Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 06, 2015 10:45 am

EntradaAutor: ratetapetita » dj. jul. 09, 2015 7:55 am

Maques!
AHIR LA VISITA VA SER UN ÈXIT I ESTIC PREPARADA PER DEMÀ FER LA IAC ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ||*||
estic un xic nerviosa
i ahir ja faig fer el gran xeringasso final i ara...36 hores i nari!

és una p... :ufs: l'hora...perquè em va dir a les 11 del matí i em parteix tot el dia de feina...ja que plego a les 15h ara a l'estiu
pensava que em podria triar horari...però es veu que ha de ser així
en fi...que tal i com estan les coses...la veritat no la diré perquè no vull donar explicacions
pensava en dir una mentira...però avui el vent gira de costat ( i això que mai tinc problemes per demanar festa ) però aquesta vegada sembla ser que demà hauré de tenir descomposició fictícia o alguna cosa per l'estil :love: una mentira piadosa que la meva col es mereix...no???

Estic positiva així que :-()) a veure si ens uns dies puc dir SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII >.-<: JA TENIM UNA COL AMB NOSALTRES
si no...ho tornarem a intentar però abans em donaré un homenatge tipus BRidget Jones jajajajaja que per cert. crec que vaig llegir que torna i faran una nova peli amb ella als 50 anys

Demà a la clínica suposo que em donaran més info. Però el ginecòleg m'ha recomanat que no em banyi :--=-) aquest cap de setmana. O sigui que ni piscina ni platja uffffffffffffff Dutxa sí (sort)!
tampoc pinxitus :inthebed: aixxxxxxxxxxx que ja portem una setmana amb tota la pesca jajajaj si no quedem així crec que el dilluns quan s'obri la veda hi podriem quedar de cop ( ahir el tenia punt de rebentar ) jajajajajajaja que em moro de riure
i jo dient-li GUARDA TOTS ELS BITXITOS PER DEMÀ EH??? ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· :love:

De beure no sé si ho podré fer...a veure què em diu... que ve una amiga el cap de setmana a casa i ens voliem fer un homenatge amb un bon vinet i algun gin !!! ups

La veritat és que vaig una mica perduda sobre la marxa TOT AIXÒ ÉS MOLT NOU PER A MI
I EM FA GRÀCIA PERQUÈ EL MEU COMPANY ha incorporat als missatges de whatss :o-o_o: coses d'aquestes hehehehe
és una COL molt volguda! espero que li transmetem i cualli!

UN petonet a totes
MOLTA SORT i MOLTS PEPOS A TOTES :-()-)
mvillpa
:: granota
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » dj. jul. 09, 2015 8:33 am

Bon dia!!

melibea80, benvinguda ja t'he afegit al primer post amb totes, jo també no tinc data nw fins agost però així passarà més ràpid i anem aprenent coses unes de les altres. A veure si aquest cicle us el podeu agafar seriosament i passa com amb el primer embaràs!! >.-<: Quina gràcia el comentari del teu home amb els amics que no tenen orgasmes!! jajajajaja neujor:-)

Nicoia, molt benvinguda també t'he afegit a la llista de cercadores!! :ok: A veure si tot i els horaris podeu trobar moments per fer feina, molta sort i una cerca curta!! A mi també m'agraden molt les manualitats!!

happymama, moltes gràcies per el comentari, sempre va bé veure com pensen altres persones pq t'ajuda a veure-ho diferent. Intenta distreure't el màxim i treure't els nervis de sobre!! Ànims i molts pepos!! :-o00m :-o00m

turuleta, si funciona el tema de nen/nena ens ho fas saber així les que tinguin preferència per un sexe en concret s'hi podran fixar!! Q bó, és que ho volem controlar tot he?!!? neujor:-)

Ir26, com ho fas amb la tablet per posar els emoticons? A mi crec que no hem surt l'opció... Felicitats per aquest inici de temporada de cerca, jo quan vam començar també vaig pensar ja començem és una tonteria però com que ho portes esperant o ho desitges et passa pel cap! :love:

MiaTa, sobre el tema de beure alcohol o no... Jo no en bec massa però penso que si et ve de gust beure'n una mica sense passar-te tampoc pot passar gaire res, no? Jo penso i la gent que s'hi queda per sorpresa ve que fan vida normal fins a saber que estan embarassades, oi? Tot i que clar cada persona és un mon i no voldria que per beure si ho estàs et passés res.

Cristineta86, com estàs? Alguna novetat?? i si avui no ve la w, que esperem que no, que tens pensat fer? esperaràs uns dies?? Ànims amb el desespero i esperem que no vingui pq al seu lloc es confirmi la primera panxeta de juliol!! :-()) Ja ens informaràs!

ratetapetita, quina força amb tot això de les punxades i tot el procés que us toca fer, se't nota animada com dius que estàs i penso que això serà molt bó perquè demà si o si que funcioni!! Sobre això de la feina si no ho tens bé per fer festa hauràs de fer el plan que tens pensat. Sap greu però no pots deixar perdre la teva oportunitat i és normal que no ho vulguis explicar és una cosa molt personal. Que us vagi molt i molt bé demà la IAC i que t'informin bé del que pots fer i del que no. Tot sigui per tenir :-()) . Molta sort!! :ok:

Jo ahir vaig quedar amb una amiga que s'hi van posar pensant que fins després de vacances no hi quedarien i apa a la primera!! Quina sort, oi?? Sort que no ho donen a triar, només esperem que tard o d'hora ens arribi i com més d'hora millor!! Que volem moltes cols de juliol!!!! </;-)
melibea80
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dj. jul. 09, 2015 9:03 am

Trobo impossible contestar a totes! M'agradaria, però.

De moment desitjar-li a ratetapetita moltíssima sort, jo també noto que transmets molta energia positiva i això és genial... Si cal posar excusa, es posa. Crec que no m'agradaria tampoc que es sapigués res a la feina fins que es confirmés, a més quantes més persones ho saben més llarga se sol fer l'espera. És curiós això que dius de banyar-te, perquè jo justament els dies del voltant de l'ovulació pensava "si ara estic a tope de receptiva i entro al mar i al clor de la piscina, no serà perjudicial?". Sobretot pel tema de que el moc fèrtil es pugui veure afectat. Com ho veieu?? A alguna li ha fet el gine una explicació a favor o en contra?

mvilipa, a nosaltres amb el primer embaràs també ens feia molta por tardar molt, ell havia tingut el que pensàvem que seria un varicocele anys enrere i no sabiem si hi hauria algun problema, però va ser ràpid... Ara amb la nena ens costa més trobar ganes i estones per fer-ho, la veritat, jo no sé si tingués 3 nens quina vida sexual tindríem jajajaja

MiaTa, jo amb la primera vaig anar a un sopar de comiat de soltera i vaig beure i estava ja embarassada (vaig veure el positiu dies més tard), però com que no ho esperava tan aviat i pensava que el tema pit inflat era tot psicosímptoma, doncs vaig pensar que millor fer vida normal perquè allò podia durar mesos i mesos... Ara bé, sí és cert que alguna vegada després he pensat que no ho devia d'haver fet, que si després hagués tingut cap problema sempre m'hauria culpat per beure aquell dia (que ja veus, jo bec poquet quan sortim de festa, i a més cap problema que hagués tingut amb l'embaràs hauria tingut relació amb aquella nit, evidentment, però bueno... ). Així jo crec que l'equilibri és la clau: ni privar-se, ni desfasar fins que tinguis clar que + o -.

Bon dia, cercadores!
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dj. jul. 09, 2015 10:36 am

Bon dia cercadores de juliol!!! :content: :content: :content:

Ja som 15, això està super animat!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Gràcies a totes les que m'heu considerat una valenta per anar a pel quart,he he he! :ok: La veritat és que quan ho veus de lluny et sembla una muntanya, però quan t'hi trobes... és com tot, t'organitzes, busques apoyo, treus energies que ni sabies que tenies i sobretot sobretot disfrutes de la teva família nombrosa! :-) :-) :-) Això sí, per llançar-te a aquesta aventura crec que has de tenir bastanta vocació de família nombrosa i estar disposada a buscar el cantó positiu de les coses, perquè sempre hi ha moments durillos i si no t'ho prens amb calma i paciència pot acabar en histèria total! :love:

Per cert, aquests dies a la piscina del poble he descobert 2 futures tri-mamis. S'està posant de moda? :r) Les dues tenen 2 fills ja grandets i deuen haver pensat que és un bon moment per tornar a tenir un petitó. Al veure-les pel poble no havia pas notat res sospitós... però a la piscina ja se sap que no es pot amagar res: ni celulitis, ni xixes, ni michelins ... i encara menys una panxu!!! :content: :content:

Vaig a personalitzar una mica:

Ratetapetita, el divendres ja està aquí mateix!! Quina ilu que transmets, aquesta actitud tant positiva segur que tindrà recompensa! Moooolta sort i ja ens explicaràs novetats! :ok: :ok:

Melibea80, jo em prenc l'oli d'onagra en perles, dues cada matí. En el meu cas em va molt bé perquè tenia cicles irregulars i dolorosos i amb l'onagra això s'ha acabat. De fet no és que millori la fertilitat, sinó que serveix per regular els cicles i disminuir o eliminar els dolors pre-menstruals i menstruals. I clar, si tens cicles més regulars, les possibilitats de saber quan fer diana augmenten ..::·· ..::·· :love:

Happymama, et recomano totalment anar a pel tercer, sí senyora!!! >.-<: >.-<: Teniu les ganes i la ilu, per tant, endavant! Cap obstacle serà prou gran i ja veuràs que ser trimami és una gran experiència! :-) :-) <:-<
Cristineta86, que no vingui, que no vingui, que no vingui....!!!! Molta sort i a veure si ets la primera panxu de juliol!! :-())

Zenda75, merda de warry :sogra: Sempre apareixent quan no la volem! Però ja saps, com la mvillpa, la melibea i jo mateixa: a passar un juliol ben productiu i ojalà puguem cantar les nostres panxus a principis d'agost! :ok: :ok:

Turuleta, veig que vas a per la nena! : lasito : A veure si et funciona l'aplicació de mòbil que dius! Has sentit a parlar del calendari xinès per predir el sexe dels bebés? Aquí us deixo l'enllaç :
http://www.mibebeyyo.com/quedar-embaraz ... -bebe-2351
Va en funció de la data de concepció i de l'edat de la mare. Evidentment no és fiable 100%, però hi ha gent que diu que li funciona... Podeu comprovar-ho amb el fill que ja teniu, a veure si us quadra!

Siberiana, SM, ole tu!!! >.-<: >.-<: >.-<: Tanta fogositat i dedicació ha de tenir recompensa! :-())

mvillpa, sobre el que comentes de la caravana, t'explico el cas d'uns amics que potser et serviria de solució provisional... A ells els va passar igual, el seu cotxe no podia arrossegar la super-caravana que es van comprar :ufs: Així que van decidir demanar a uns coneguts que tenien un bon cotxe, que els portéssin la caravana fins a un camping a Pont de Suert i la van deixar fixa allà, com si tinguessin la caseta de muntanya. Hi van quan volen i segons em diuen els surt molt bé de preu, només paguen pels dies que hi són (llum...) i no els cal moure-la de lloc. Podria ser una opció per vosaltres... Potser vosaltres voldríeu viatjar amb la caravan a i no estar en un lloc fix, però també cal tenir en compte que amb un bebé la cosa es complica i potser tindreu ganes d'estar tranquils en un lloc bonic, fresquet i tranquil !

MiaTa, sobre lo de beure alcohol al principi de l'embaràs, diuen que fins que no veus el positiu pots fer vida normal i no perjudiques al fetus. Jo també patia pel tema medicaments (aguantant els mals per no prendre'm un ibuprofeno), per fer esport (faig Zumba)... Però la llevadora em va dir que el mini-cigru està molt protegit i que no cal patir quan encara no saps que estàs embarassada. Ara, així que veus el positiu... canvi de vida! Res d'alcohol, medicaments ni excessos esportius! :love:

Moment ego: pues pel que fa a mi, estic a la fase avorrida. Avorrida total... Però ja acaben les últimes gotes de la warry i toca calentar motors per la SW de juliol!!! :sex-|: :sex-|: :sex-|:

Que passeu totes un bon dia i si hi ha novetats passeu a explicar-les! :ok:
pichula

EntradaAutor: pichula » dj. jul. 09, 2015 12:18 pm

ratetapetita ha escrit:Maques!
AHIR LA VISITA VA SER UN ÈXIT I ESTIC PREPARADA PER DEMÀ FER LA IAC ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ||*||
estic un xic nerviosa
i ahir ja faig fer el gran xeringasso final i ara...36 hores i nari!

és una p... :ufs: l'hora...perquè em va dir a les 11 del matí i em parteix tot el dia de feina...ja que plego a les 15h ara a l'estiu
pensava que em podria triar horari...però es veu que ha de ser així
en fi...que tal i com estan les coses...la veritat no la diré perquè no vull donar explicacions
pensava en dir una mentira...però avui el vent gira de costat ( i això que mai tinc problemes per demanar festa ) però aquesta vegada sembla ser que demà hauré de tenir descomposició fictícia o alguna cosa per l'estil :love: una mentira piadosa que la meva col es mereix...no???

Estic positiva així que :-()) a veure si ens uns dies puc dir SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII >.-<: JA TENIM UNA COL AMB NOSALTRES
si no...ho tornarem a intentar però abans em donaré un homenatge tipus BRidget Jones jajajajaja que per cert. crec que vaig llegir que torna i faran una nova peli amb ella als 50 anys

Demà a la clínica suposo que em donaran més info. Però el ginecòleg m'ha recomanat que no em banyi :--=-) aquest cap de setmana. O sigui que ni piscina ni platja uffffffffffffff Dutxa sí (sort)!
tampoc pinxitus :inthebed: aixxxxxxxxxxx que ja portem una setmana amb tota la pesca jajajaj si no quedem així crec que el dilluns quan s'obri la veda hi podriem quedar de cop ( ahir el tenia punt de rebentar ) jajajajajajaja que em moro de riure
i jo dient-li GUARDA TOTS ELS BITXITOS PER DEMÀ EH??? ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· :love:

De beure no sé si ho podré fer...a veure què em diu... que ve una amiga el cap de setmana a casa i ens voliem fer un homenatge amb un bon vinet i algun gin !!! ups

La veritat és que vaig una mica perduda sobre la marxa TOT AIXÒ ÉS MOLT NOU PER A MI
I EM FA GRÀCIA PERQUÈ EL MEU COMPANY ha incorporat als missatges de whatss :o-o_o: coses d'aquestes hehehehe
és una COL molt volguda! espero que li transmetem i cualli!

UN petonet a totes
MOLTA SORT i MOLTS PEPOS A TOTES :-()-)

Ostres ratetapetita!!! Què guai veure't tan animada!!! Això segur que és que aquesta vegada sí que sí!!! Aquesta col es queda amb vosaltres segur!!! I tant!!! Explica'ns demà!!! :-o00m
Imatge

Imatge
pichula

EntradaAutor: pichula » dj. jul. 09, 2015 12:24 pm

Cristineta86 ha escrit:Hola a totes quin munt de cercadores ja!!!!!! Pichula tu vas tenir aquests sintomes!?!?!? Jo segueixo sent pessimista no se...avui noto com di estigues inflada...no se...no es dolor d'ovaris sino molestia...dema ja es el dia de la w...ojala q no vingui pero si ve a disfrutar a tope dissabte q tenim un casament!!!!

Com vas Cristineta86??? Alguna novetat??? Aiaiaiai que tindrem la primera panxu!!!! ;-)))

Modo ego: nosaltres aquest finde ens "toca", però estarem a casa dels meus pares amb més família... ai nenes... jo per un regular si estem allà res de res, però clar, ara no vull deixar passar el dia... com ho feu vosaltres? :: orrr:: :: orrr::
Imatge

Imatge
cassiopea
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

EntradaAutor: cassiopea » dj. jul. 09, 2015 4:40 pm

pichula doncs si toca, toca!!! feu deures en modo silenciós ;) :P

Rateta que vagi molt i molt bé!!! amb tanta energia positiva.. segur que va bé i la col (amb un patufet o patufeta a sota!!!!)

cristineta86 com vas??? alguna notícia???

Nosaltres aquests dies, agafant els deures amb ganes!!!

Ànims als desesperos i ara que baixa una mica la calor... a fer deures!!!! a veure qui pot cantar la primera panxa del mes! :p-) :p-) :p-)
Cristineta86
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dj. jul. 09, 2015 8:54 pm

Bona nit a totes doncs no sere la primera panxu de juliol...ahir a la nit vaig tacar una mica i avui mes aixi q ja la tinc aqui com els ultims 13 mesos en els que no fa fallat...ha de reconeixer q una part de mi ja s' ho esperava pero una altrr tenia esperances pero cada vegada en tinc menys ja portem massa temps masses decepcions....avui em prenc la llibertat d'estar trista pero dema ja no dema es el nostre aniversari i no podem estar tristos!!! A mes dissabte anem de casament espero passar-ho be!!!! Suposo q no ajuda gaire q portem una setmana dormint fatal ja q la nena ha passat la varicel.la. de totes maneres encara que la meva col no hagi arrelat espero que enplanteu moooooltes!!!! Petonets
happymama
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 3:57 pm

EntradaAutor: happymama » dj. jul. 09, 2015 10:25 pm

Hola a totes!!
Escric molt ràpid!!!
Ratetapetita moooolta sort per demà!! Segur que va molt bé!! (A la feina posa una excusa, és per una bona causa, només faltaria!!)
Pichula hauràs d'intentar estar molt callada..jaja
Marionilla gràcies pels ànims! Els teus quina edat es porten entre ells?! (Si no és molt preguntar...)
Cristineta86 moooolts ànims guapa!! Però no et preocupis que aviat tindràs la teva col i després ja no te'n recordaràs d'aquests mesos de desespero...
Petons a totes!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::