Com marque la roba de la guarde
Re: Com marque la roba de la guarde
doncs jo he comprat un segell per marcar la roba a http://etiquetasmarcarropa.es/es/
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Jo tambe he comprat el segell... Fins dimecres no me'l donen pero ja us explicare com va!!!
L'any passat vaig planxar etiquetes i amb la secadora van saltar totes!
L'any passat vaig planxar etiquetes i amb la secadora van saltar totes!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
per mi ha estat la millor opcio despres de 4 anys provant de tot (etiquetes de planxa, esciriure el nom directament amb retolador permanent a la roba... etc... al final el mes rapid i que queda mes bé es el segell. L'unica pega es la roba fosca, on has de planxar un tros de beta blanca adhesiva i despres posar-hi el segell, pero moltes vesgade trobes alguna etiqueta on hi cap...
Amal, jo aquest segell tb el tinc, pero al final en vaig encarregar un a www.saperas.es amb el texte ja escrit pq aquest que es composa queda un pel petit per segons quines prendes...
Amal, jo aquest segell tb el tinc, pero al final en vaig encarregar un a www.saperas.es amb el texte ja escrit pq aquest que es composa queda un pel petit per segons quines prendes...
Jo l, he comprat a Saperas i molt bee! Pim-pam!! Genial. aixo si, 4 i pico € de gastos envio.. Pero tenen cartutxet de recanvi.. Q al Eti-clip no tenen
pujo el post perque el meu peque comença setembre a la guarde i m'interessa!
algunes amigues d'aqui del foro m'han recomanat les etiquetes Stikets (www.stikets.com). De vegades tenen promocions (ara fins finals d juliol comprant un pack et regalen unes quantes) i amb aquest codi descompte fan un 5% de descompte permanent: 2aa492f8
algunes amigues d'aqui del foro m'han recomanat les etiquetes Stikets (www.stikets.com). De vegades tenen promocions (ara fins finals d juliol comprant un pack et regalen unes quantes) i amb aquest codi descompte fan un 5% de descompte permanent: 2aa492f8
Sincerament, després de 3 anys, les etiquetes que es planxen són una murga monumental!! Ho millor és el segell, vaig marcant roba segons la fico al calaix i si s'esborra després de tropecientos rentats, li torno a ficar i punt!! A més jo tinc el de MINE que el composes tú, i a part del nom i del curs li fico el num de telèfon móbil!!
Nosaltres, fins ara, haviem utilitzat etiquetes termoadhesives de la marca Etic etac.. La veritat és que molt bé.. Excepte les del calçat que només amb una rentada ja marxaven i havies de possar unes de noves cada rentada...
Crec que a partir d'ara, passarem al segell, ja que aquest curs ja són dos.. I així no hauré d'estar amb la planxa i etiquetes.. Probaré amb segell!
Gràcies noies!
Crec que a partir d'ara, passarem al segell, ja que aquest curs ja són dos.. I així no hauré d'estar amb la planxa i etiquetes.. Probaré amb segell!
Gràcies noies!
Vaig ivar les de l'etic etac i força desastre. Al cap de poc ja es desenganxaven. Em van recomenar les del prenatal que no son tan xules però de moment molt i molt sofertes! Les recomano molt.
caram amb les del etic etac. Les de Stikets duren moltes rentades, almenys es la meva experiencia i la de les amigues q me la van recomanar. Quant valen les de prenatal? jo vaig mirar una x una moltes webs d aquestes 9etic etac, petit fernand...) i la q sortia millor de preu era la de Stikets, i amb el codi 2aa492f8 apart feien 5%
Ostres no recordo el preu però sé que no em va semblar car i donaven moltes etiquetes.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |