Talla sabates Chicco i See Kai Run
Talla sabates Chicco i See Kai Run
Hola,
Sabeu si la talla d'aquestes dues marques es correspon? Al poble on visc li hem pogut provar sabates Chicco i té un 20, però no ens agraden. Per internet voldria comprar-li unes See Kai Run, però no sé si serà també un 20! Més que res perquè n'hi vem comprar unes d'una altra marca del 20, i li van immenses. Cap consell?
Gràcies!
Sabeu si la talla d'aquestes dues marques es correspon? Al poble on visc li hem pogut provar sabates Chicco i té un 20, però no ens agraden. Per internet voldria comprar-li unes See Kai Run, però no sé si serà també un 20! Més que res perquè n'hi vem comprar unes d'una altra marca del 20, i li van immenses. Cap consell?
Gràcies!
Re: Talla sabates Chicco i See Kai Run
El meu fill de 14 mesos el mes passat anava amb unes bambes See Kai Run Smaller talla 12-18 mesos i aquest mes li hem comprat unes sandàlies pablosky de la talla 20 i totes dues li van perfectes. A ull diria que les dues talles es corresponen
Re: Talla sabates Chicco i See Kai Run
Jo et recomanaria prudencia amb les See Kai Run per internet, jo les comprava a la mamavaca a barcelona i la meva experiència és que el mateix número els podia anar bé o gran segons el model.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |