★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola,
Al final no m'he fet la prova i he endarreriit el tractament. He pensat que si donava negatiu igualment em quedaria amb el dubte, amb el per si de cas.... I avui em trobo super malament, molt mal de ronyons... Aixxx quin pal això de la insertesa.
Ànims a totes!!
Al final no m'he fet la prova i he endarreriit el tractament. He pensat que si donava negatiu igualment em quedaria amb el dubte, amb el per si de cas.... I avui em trobo super malament, molt mal de ronyons... Aixxx quin pal això de la insertesa.
Ànims a totes!!
- lluna_plena
- :: formigueta

- Entrades: 68
- Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola noies!!
MOMENT EGO TOTAL: resulta que avui, com que estava a casa sense fer res, he decidit fer-me un TO però sense esperances de res, només per curiositat... i ha sortit súper positiu!!
diuen que el TO a vegades detecta la hormona abans que un TE, he buscat informació i hi ha gustos per tot. Però he trobat molts testimonis que deien que el TO els va marcar el positiu abans que el TE. Vosaltres teniu experiència en això?? Ara mateix no puc evitar estar força nerviosa i fins i tot emocionada tot i que intento tocar de peus a terra i no fer-me il·lusions per no endur-me un "xascu" un cop més. Demà al matí suposo que em faré un TE a veure si hi ha sort!! tant de bo.... 
MOMENT EGO TOTAL: resulta que avui, com que estava a casa sense fer res, he decidit fer-me un TO però sense esperances de res, només per curiositat... i ha sortit súper positiu!!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola lluna plena
Penso que sí que podries estar prenyi.
T'Explico el meu cas, jo edtava embarassada i no ho sabia pq havia tacat i em vaig pensar k era W. LLavors el mes seguent em vaig fer TO i va sortir positiu.
Quan vaig anar al gine em va dir que quasi estava embarassada de 43 mesos.
Per tant sí que podria ser!!!
Molta sort.
Penso que sí que podries estar prenyi.
T'Explico el meu cas, jo edtava embarassada i no ho sabia pq havia tacat i em vaig pensar k era W. LLavors el mes seguent em vaig fer TO i va sortir positiu.
Quan vaig anar al gine em va dir que quasi estava embarassada de 43 mesos.
Per tant sí que podria ser!!!
Molta sort.
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
No se k he picat aquests mobils!
3 mesos
3 mesos
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Noies, entro des del mobil, quan pugui us escric mes, però dir-vos que aquest matí TE positiu!!! Ja podem cantar!!!!
Ara cagada de por i esperant q tot vagi bé!
Ara cagada de por i esperant q tot vagi bé!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
MOLTÍSSIMES FELICITATS Cassiopea!!!
Que disfrutid molt d'aquesta nova etapa!!
Que disfrutid molt d'aquesta nova etapa!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
CASSIOPEA ENHORABONA!!!!!! La primera panxu de l'agost, ara que no pari el ritme!
Embarassada, jo també vaig patir un avort, al maig, i per això no m'animo si no... ja l'hagués obert que jo vaig ser "jefa" de gener 2015 jeje. T'animes a fer una jefatura compartida? Potser així entre el teu mig positivisme i el meu mig positivisme...
Edoimaeti, el embaràs a la prova de sang es descarta o es confirma molt aviat ja que són proves molt i molt precises, no és el mateix que un test. Jo me'l faria per confirmar les sessions o descartar-les (que tan de bo no les puguis fer!!!!).
Lluna plena, moltíssima sort per demà!
Us vaig llegint, sort a totes que ara que s'ha obert la "vereda" que no parin de florir panxus!!!!!

Embarassada, jo també vaig patir un avort, al maig, i per això no m'animo si no... ja l'hagués obert que jo vaig ser "jefa" de gener 2015 jeje. T'animes a fer una jefatura compartida? Potser així entre el teu mig positivisme i el meu mig positivisme...
Edoimaeti, el embaràs a la prova de sang es descarta o es confirma molt aviat ja que són proves molt i molt precises, no és el mateix que un test. Jo me'l faria per confirmar les sessions o descartar-les (que tan de bo no les puguis fer!!!!).
Lluna plena, moltíssima sort per demà!
Us vaig llegint, sort a totes que ara que s'ha obert la "vereda" que no parin de florir panxus!!!!!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Primera cantada del mes! ENHORABONA, CASSIOPEA!
Felicitats, bonica, gaudeix molt de la teva panxu! I que les petites preocupacions que puguis tenir no restin alegria a aquest dolç moment! 
Felicitats, bonica, gaudeix molt de la teva panxu! I que les petites preocupacions que puguis tenir no restin alegria a aquest dolç moment! 
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Enhorabona Cassiopea!!
Lluna_plena, sembla ser que així és! Jo segueixo aquest bloc des de fa anys, llegeix aquesta experiència: http://mamacontracorriente.com/blog/201 ... periencia/ Et desitjo molta sort!! Per casualitat, en quin dia post ovulació estaves?? Et queda molt per a la NW??
Lluna_plena, sembla ser que així és! Jo segueixo aquest bloc des de fa anys, llegeix aquesta experiència: http://mamacontracorriente.com/blog/201 ... periencia/ Et desitjo molta sort!! Per casualitat, en quin dia post ovulació estaves?? Et queda molt per a la NW??
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Cassiopea!!! Enhorabona!!
Noies, entro en modo soso que estic a menorca i gairebe no tinc cobertura a l'apartament... Estem unes quantes cercadores a menorca! Que tremoli l'illa!!!!
Noies personalitzo en uns dies quan torni! M'apunto tema ansietat i maca!
Muakssss
Noies, entro en modo soso que estic a menorca i gairebe no tinc cobertura a l'apartament... Estem unes quantes cercadores a menorca! Que tremoli l'illa!!!!
Noies personalitzo en uns dies quan torni! M'apunto tema ansietat i maca!
Muakssss
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bones!aqui unaaltraques'apunta al desig d'un embaràs! !! En principi m"ha de venir la warry aquest divendres però esperemque no ( tot i que no tinc esperances).
jo sóc mare d'un nen de18 mesos i portem dos mesos buscant un germà o germana. Esperem que vingui aviat.
Apa anem xerrant per aquí!!i molta sort per totes
jo sóc mare d'un nen de18 mesos i portem dos mesos buscant un germà o germana. Esperem que vingui aviat.
Apa anem xerrant per aquí!!i molta sort per totes
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Per cert hi ha algunes sigles que no entenc,... què vol dir SM i SW?
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- lluna_plena
- :: formigueta

- Entrades: 68
- Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola noies!!
Abans que res... ENHORABONA CASSIOPEA!!!! Ja tenim la primera panxu d'agost!!
Gràcies a totes pels vostres comentaris!! a veure si demà em puc fer un TE i surto de dubtes!! Avui estic a dia 11 post ovulació melibea80 i la NW em tocaria per divendres o dissabte. De fet és força estrany que el TO hagi sortit clarament positiu tant aviat però ves a saber. Ai quins nervis!!
Benvinguda Marta_1986!!! per totes les paraules que no entenguis, a la primera entrada del post hi ha un diccionari bàsic de cercadores on trobaràs totes les paraules que no entenguis!! ja veuràs com mica en mica et sortiran soles!!jejeje.
Bona nit a totes!!
Abans que res... ENHORABONA CASSIOPEA!!!! Ja tenim la primera panxu d'agost!!
Gràcies a totes pels vostres comentaris!! a veure si demà em puc fer un TE i surto de dubtes!! Avui estic a dia 11 post ovulació melibea80 i la NW em tocaria per divendres o dissabte. De fet és força estrany que el TO hagi sortit clarament positiu tant aviat però ves a saber. Ai quins nervis!!
Benvinguda Marta_1986!!! per totes les paraules que no entenguis, a la primera entrada del post hi ha un diccionari bàsic de cercadores on trobaràs totes les paraules que no entenguis!! ja veuràs com mica en mica et sortiran soles!!jejeje.
Bona nit a totes!!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Enhorabona Cassiopea!!!
I hola a les noves incorporacions!!
Noies Nosaltres marxem de vacances....
Intentaré anar-me passant per seguir-vos la pista. Sino a la tornada em poso al día.
Molts pepos per totes i aviam di aquest mes hi ha Moltes panxus!!
I hola a les noves incorporacions!!
Noies Nosaltres marxem de vacances....
Intentaré anar-me passant per seguir-vos la pista. Sino a la tornada em poso al día.Molts pepos per totes i aviam di aquest mes hi ha Moltes panxus!!


Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
ENHORABONA CASSIOPEA!!!! guau...quina panxolina més matinera! i lluna plena...em penso que tu vas al radera, si el TO surt positiu fijo que el TE també!! ja ens ho confirmaràs!
Cristineta86..va anims, tu la tercera!!!
Quina eveja que em feu...de la bona, eh?
Jo estic a CD18 i encara no he ovulat...a què espera a sortir l'ovulet???
El meu home s'ha fet un seminograma i ha sortit bé, en teoria jo també estic bé...així que..panxolina, perque et fas esperar tant????
En fi, paciència i a disfrutar del mes d'agost!!
bones vacances a les que en teniu ja!!!
Cristineta86..va anims, tu la tercera!!!
Quina eveja que em feu...de la bona, eh?
Jo estic a CD18 i encara no he ovulat...a què espera a sortir l'ovulet???
El meu home s'ha fet un seminograma i ha sortit bé, en teoria jo també estic bé...així que..panxolina, perque et fas esperar tant????
En fi, paciència i a disfrutar del mes d'agost!!
bones vacances a les que en teniu ja!!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Noies, moltíssimes gràcies a totes!!!!! Ara a veure si aviat veniu a ferme companyia!!
Estic superemocionada però alhora vaig moooolt perduda: no sé on he d'anar, a qui he de demanar hora ni quan, no sé que m'he de prendre... no se que puc menjar i que no... semblo una nena petita en un món de desconeixement total
Estic superemocionada però alhora vaig moooolt perduda: no sé on he d'anar, a qui he de demanar hora ni quan, no sé que m'he de prendre... no se que puc menjar i que no... semblo una nena petita en un món de desconeixement total

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Cassiopea Enhorabona!!!! Primera
d'agost
Molta calma, no pateixis i fes vida normal, estas embarasada no malalta
Demana hora al gine i ell ja t'ho explicara tot. Felicitats i gaudeix!!!!
Espero q ens sumem totes a la teva panxu!!
d'agost
Molta calma, no pateixis i fes vida normal, estas embarasada no malalta
Espero q ens sumem totes a la teva panxu!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia cercadores!
Cassiopea vas per la Seguretat social o mutua?
Jo vaig per mutua a Barcelona a la Clínica Eugin. N'estic molt contenta. Que jo sàpiga hi entra la mutua Dkv.
Moment ego total
Continuo sense rastre de W i tinc sensació de panxa inflada.
Vull esperar encara una setmana a fer-me TE.
Lluna plena com vas? També penso que seràs a següent.
Perdoneu, estic en modo soso mòbil.
Molta força per totes!!
Per cert, com porteu el mosquit tigre? Aquí al Baix Empordà no end deixen viure!!
Que passeu un bon dia!
Cassiopea vas per la Seguretat social o mutua?
Jo vaig per mutua a Barcelona a la Clínica Eugin. N'estic molt contenta. Que jo sàpiga hi entra la mutua Dkv.
Moment ego total
Continuo sense rastre de W i tinc sensació de panxa inflada.
Vull esperar encara una setmana a fer-me TE.
Lluna plena com vas? També penso que seràs a següent.
Perdoneu, estic en modo soso mòbil.
Molta força per totes!!
Per cert, com porteu el mosquit tigre? Aquí al Baix Empordà no end deixen viure!!
Que passeu un bon dia!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia cercadores d'agost!!
Positivisme al maxim!!!
Nina5 Paciencia reina, ja arribara. Si us heu fet proves i tot esta be, tard o d'hora el cigronet es plantara. Espero q aquest mes sigui el definitiu!
Ardillita Bones vacances i disfruta de la SM!!
LLuna_plena Jo no en tinc ni idea de TO, no et puc ajudar, de moment em sona tot a xino. Tenim noticies?????
Marta_1986 Benvinguda!! Espero q no arribi la W, ja ens diras
Zenda75 Quina gracia quan he llegit 43 mesos heheheh, sort q has rectificat
Aixo de la fase pel.liculera es horroros!! Aguantaras una semana??? Buffff, jo no podria. A veure si la inflor es bona señal!
edoimaeti Anims amb el desespero, jo tb m'hagues esperat a fer-me la beta per estar al 100% segura i no tenir dubtes. A veure si podem cantar el positiu
cristineta86 anims q aviat sortiras de dubtes!! El cap ens fa tornar bojes a vegades i notem mil i un sintome, espero q sigui positiu!
Siberiana Gaudeix molt de la teva desconexio i carregeu piles, la cerca es fa pesada i em d'intentar no presionar-nos i disfrutar-la. Aprofita ses illes!! Quan tinguis conexio de segur q hauras d'actualitzar moltes
melibea80 Com vas??
Virolai et desitjo una cerca curta i q s'agafi ben fort
marionilla A pel quart!!! Q valenta q ets! Espero bones noticies
wendolina81 disfruta de tus vacaciones, ya nos contaras cuando vuelvas
pelusseta Benvinguda! Es complicat aconseguir panxa pero mica en mica totes ho anem aconseguint, molta paciencia i pepos!!
pichula seguim amb la fase pel.liculera??
mvillpa Gaudeix de les vacances i a la propera a per totes
Espero no haver-me deixat a ningu, si es aixi disculpeu-me som moltes. He obert dues pestanyes i deu ni do la feina.
MOMENT EGO: He vist q en som moltes q estem en fase peliculera, desespero total ja q tenim properes les dates de NW. Per la meva part, el sagnat em va durar 3 dies i tot i q hi ha moments q penso q no, llegir l'experiencia de la zenda75 m'ha donat esperances. De sintomes em noto l'olfacte mes fi i q ja fa tres dies q m'he de llevar a mitja nit a fer un pipi (aixo ja em va passar a l'altre embaras). La panxa un pel mes inflada pero es q m'agraden molt els gelats i potser seria aixo
Positivisme al maxim!!!Nina5 Paciencia reina, ja arribara. Si us heu fet proves i tot esta be, tard o d'hora el cigronet es plantara. Espero q aquest mes sigui el definitiu!
Ardillita Bones vacances i disfruta de la SM!!
LLuna_plena Jo no en tinc ni idea de TO, no et puc ajudar, de moment em sona tot a xino. Tenim noticies?????
Marta_1986 Benvinguda!! Espero q no arribi la W, ja ens diras
Zenda75 Quina gracia quan he llegit 43 mesos heheheh, sort q has rectificat
Aixo de la fase pel.liculera es horroros!! Aguantaras una semana??? Buffff, jo no podria. A veure si la inflor es bona señal!edoimaeti Anims amb el desespero, jo tb m'hagues esperat a fer-me la beta per estar al 100% segura i no tenir dubtes. A veure si podem cantar el positiu
cristineta86 anims q aviat sortiras de dubtes!! El cap ens fa tornar bojes a vegades i notem mil i un sintome, espero q sigui positiu!
Siberiana Gaudeix molt de la teva desconexio i carregeu piles, la cerca es fa pesada i em d'intentar no presionar-nos i disfrutar-la. Aprofita ses illes!! Quan tinguis conexio de segur q hauras d'actualitzar moltes
melibea80 Com vas??
Virolai et desitjo una cerca curta i q s'agafi ben fort
marionilla A pel quart!!! Q valenta q ets! Espero bones noticies
wendolina81 disfruta de tus vacaciones, ya nos contaras cuando vuelvas
pelusseta Benvinguda! Es complicat aconseguir panxa pero mica en mica totes ho anem aconseguint, molta paciencia i pepos!!
pichula seguim amb la fase pel.liculera??
mvillpa Gaudeix de les vacances i a la propera a per totes
Espero no haver-me deixat a ningu, si es aixi disculpeu-me som moltes. He obert dues pestanyes i deu ni do la feina.
MOMENT EGO: He vist q en som moltes q estem en fase peliculera, desespero total ja q tenim properes les dates de NW. Per la meva part, el sagnat em va durar 3 dies i tot i q hi ha moments q penso q no, llegir l'experiencia de la zenda75 m'ha donat esperances. De sintomes em noto l'olfacte mes fi i q ja fa tres dies q m'he de llevar a mitja nit a fer un pipi (aixo ja em va passar a l'altre embaras). La panxa un pel mes inflada pero es q m'agraden molt els gelats i potser seria aixo

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















