★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petitajo
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: petitajo » dv. ago. 07, 2015 7:45 am

Melibea80 Moltes felicitats!!!!!! Q be aquest positiu!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :-()) :-()) 1-2 semanas heheheheh ja ho deies tu q eres molt impacient!

Jo tinc data de NW per dema i de moment segueixo amb l'olfacte fi, pipi per la nit i aquests ultims dies molesties als ovaris, normalment no em fan mal i no se pas si es indicatiu d'algo. En un principi esperare fins diumenge o dilluns a fer-me el TE
Imatge

Imatge
Zenda75
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

EntradaAutor: Zenda75 » dv. ago. 07, 2015 8:53 am

Melivea bravo per tu i el teu Calixto!!ja tenim una altra oliveta abrilera. Moltíssimes felicitats!!!!!disfruta d'aquesta bonica i sorprenent experiència al màxim!!

Flor de lotus admiro la vostra valentia!! Sou molt joves i encara teniu molt temps, desitjo que tinguis una cerca ben curteta!

MOment ego
Avui estic suposadament a dia 31 del cicle.
Estic amb un mar de dubtes.
Tinc la w molt rara, em costa de veure quin és el primer dia del cicle.
Aquest més passat va començar fluixeta el dia 7 de juliol. Si contava 28 dies, el 4 d agost era el dia de no w. I NO va aparèixer. Però clar com k no sempre tinc cicles de 28 dies...
Com us deia avui estic a dia 31 del cicle.
D'altra banda com que no em vaig fer test d ovulació i vaig fer molts pocs deures, no tinc gens clar quan vaig ovular.
La qüestió es que hi vaig donant voltes.
Pensava de fer el TE el dimarts i així sortir de dubtes. Ara per ara no em noto cap símptoma, tinc la panxa amb molts gasos.

Perdoneu pel rollo que us he clavat. Ja m'agradaria tenir uns cicles més regulars i no estar així!

Marionilla com vas?

Que passeu un bon dia!
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dv. ago. 07, 2015 9:31 am

Gràcies noies!! Sí, sóc molt impacient... o més aviat diria que excessivament controladora... per això en la vida m'emporto molts pals!! No es bo ser així, la veritat... i menys en coses tan incontrolables com aquesta.

Zenda, esperaràs a dimarts per algun motiu en concret? Si no tens sensació de regla, potser podries provar demà mateix, no? Però, com dic, millor no ser tan impacient, la veritat.

Lotus i cristineta, a mi m'han sortit un parell de granets d'aquestos juvenils.. no dels grans que fan mal, sinó dels petits que es fan blanquets... a la galta i al nas...

Ah, a mi no se m'ha confirmat això del TO positiu. Avui he posat una tira de TO al mateix gotet d'orina i ha sortit negatiu i no gaire marcat...
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 07, 2015 9:40 am

Melibea80 moltíssimes felicitats!!!!!
Aquest Agost cantareu moltes panxus pel que veig!!! Així m'agrada!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Jo no estic cercant encara, volem esperar (o més bé jo vull esperar) a l'any que ve... però demà és la meva data NW i com que marxem aquesta tarda de vacances a fer una ruta pel Nord d'espanya, volia saber si el pinxitu que vàrem fer el dia d'ovulació i amb no massa protecció :-:) havia donat com a resultat una panxu.

M'he fet un TE i res... negatiu com una casa. I us podeu creure que he sentit una micona de pena? ?-) Pena perquè m'encantaria estar-ho i no haver de pensar-ho més... porto mesos donant voltes al tema de tenir un fill i tinc dies per a tot... dies que penso que estic boja i sóc massa jove, altres dies que miro al meu marit i penso si tenir un fill no acabarà amb la nostra relació (sóc molt negativa... :-:) )... i altres dies en que penso: si!!!! L'any que ve anem a per totes :p-) Ara que per fi puc plantejar-me tenir un fill em fa pànic tot!!!

En fi... perdó pel totxo egocèntric total... però ha estat el meu primer TE i ho volia compartir amb vosaltres!!!!

Feliç cerca a totes i bones vacances!!! :db: Ànims cercadores, volem moltes olivetes per l'abril!!!! (El meu mes preferit!!! :love: ) :cnena: :cnen:
Imatge Imatge
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. ago. 07, 2015 12:26 pm

Melibea80 quina emoció!!!!vingavi ga que volem moltes panxus! A veure si això s'enganxa hahaha

Jo no sé quan ovulo... miro els calendaris a internet però claramblo de la fase lutea a saber...enfin.. que quanmarxi la warry pinxitos a topeee hahahah
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
lluna_plena
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

EntradaAutor: lluna_plena » dv. ago. 07, 2015 1:19 pm

MOLTISSIMES FELICITATS MELIBEA80!!!!

Una panxulina més d'agost!!! benvinguda al club!! :-()) >.-<: :ok:

Per cert, moltíssimes gràcies per les vostres felicitacions!! com a experiència personal us puc dir que les vacances i la tranquil·litat és el millor per quedar-se embarassada!! ja m'ho va dir el meu metge que fins que no em relaxés i deixés l'estrès de banda no m'hi quedaria pas...i mira!! dit i fet!! va ser acabar aquest any terrible (crec que el més estressant de la meva vida sens dubte), i panxulina al canto!! és més, n'estic convençuda que m'hi vaig quedar al pinxitu de celebració de la meva matrícula d'honor!!jejeje. :b-)))

Jo estic súper emocionada i contenta. Em sento eufòrica i amb ganes de cridar-ho als 4 vents!! de totes maneres sé que he de ser prudent, però em sento tant feliç que em costa molt. De vegades tinc por i molts dubtes, però suposo que mica en mica aniran passant. És el meu primer embaràs i és un món totalment nou per mi!! :-()) :-)(-:

El dia que ho vaig saber, com que em vaig fer el test al matí i el lluno estava treballant vaig pensar una manera original de dir-li. Així que me'n vaig anar a comprar "dacs" (ceres) i em vaig pintar a la panxa ben gran "hola papa, ja sóc aquí!! t'estimo!!". Quan va arribar a casa el lluno i ho va veure es va posar a plorar com un nen petit de l'emoció. Que bonic que va ser. :-)love(-:

Demà em faré el clearblue, que me'l reservava pel dia de la NW, però em vaig fent tests de tira i cada ratlleta que surt és una mica més intensa que l'anterior. Sembla mentida com pot arribar a emocionar tant una simple ratlleta rosa!!jajaja.

Lotus d'Índia, deu n'hi do la teva historia!! es d'aquelles que posen la pell de gallina!! com bé han dit per aquí ets una valenta!! i deixa estar lo de l'edat que això només son tonteries. A mi també m'hagués agradat ser una mare jove però l'amor de vegades es fa esperar!! així que encara que tard, finalment ha vingut el cigronet tant esperat!! Segur que ara que us han trobat on era el problema tot va com una seda. Moltíssima sort i molts ànims bonica!!

Per la resta molts ànims a totes!! tant les que esteu en fase avorrida, com en SW com en desespero!! segur que ben aviat arribarà la vostra oliveta!! a veure si en surten moltes més que de moment portem bon ritme!! aprofiteu les vacancetes i a per totes!! :-()-)
Llompi
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dv. ago. 07, 2015 3:37 pm

Moltes felicitats melibea80! Gaudeix de la nova panxu!!!
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

EntradaAutor: edoimaeti » dv. ago. 07, 2015 4:04 pm

Enhorabona melibea80, VISCA ja en sou tres!!!!!!

La meva propera data de NW ja es al setembre, el dia 2!!!!! Aixxxxxx ja hauré tornat a treballar i tot! Com que amb el primer va ser dit i fet ara se'm fa una mica llarg i tot, em smebla que aquest cop em poosaré a calcular temperatures per fer més punteria.
ImatgeImatge
Lotusd'índia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm

EntradaAutor: Lotusd'índia » dv. ago. 07, 2015 7:41 pm

Ostres companyes quin ritme!!!!

Moltíssimes felicitats Melibea80 Quina alegría veure tantes panxus seguidetes!!! :-()) >.-<: Disfruta molt molt el moment! I si, això dels granets a mi em va passar! A la punteta del nas un petito i blanc! Simptoma de panxu!! jeje
Zenda75 Moltes gràcies bonica, agraeixo moltíssim la vostra acollida!! :-()-)
Náyade Ostres quina me... Però que no et sapiga greu estar trista! Un TE negatiu no deixa de ser un somni o un projecte aplaçat i si en teniu ganes i Il·lusió es normal entristir! No decaiguis que segur que les coses que ens fan esperar són les que més mereixen la pena! T'envio una abraçada forta forta!! :-()-)
Nina5 Intento estar positiva a tope! Jo parteixo de la base de que el passat no el podem canviar, però la nostra actitud per superar-ho i encarar el futur si. Així que intento treure el màxim de profit de totes les experiències de la vida. Fins ara no ha pogut ser i he plorat molt per això. Però ho accepto! Ara poca gent valorará com jo el plaer i el sentiment de tenir un fill. Agost es el nostre mes clar que si!!!!! :b-)))
Cristineta86 La melibea també está amb granets... potser no ho has de donar per perdut!!!! Encara tinc els dits creuats!!! Ja diràs...
Lluna_Plena Moltes gràcies per les teves paraules. La meva història es trista però encara no hi he escrit el final! Fa ben poquet que vaig llegir una frase budista que deia: No se conoce felicidad hasta que se ha conocido primero tristeza.
Així encaro el futur, amb il·lusió i esperança! Moltes gràcies per la sort! L'agafo i no la deixo!! Disfruta la panxolina!!!! :-()) >.-<:
Imatge
lluna_plena
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

EntradaAutor: lluna_plena » ds. ago. 08, 2015 12:51 pm

Hola noies!!

Finalment aquest matí m'he fet el Clear Blue que em reservava pel dia de la falta i ha sortit "embarassada de 2-3 setmanes"!! així que ja està confirmadíssim!! ara a disfrutar-ho!! començaré avui, que justament tinc concert en un lloc molt especial, i li dedicaré al meu cigronet!! :-()) <:-< :ok:
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » ds. ago. 08, 2015 1:10 pm

ENHORABONA MELIBEA!!!!

Ostres tu, això és un no parar!!!!
Vingaaaaa! Que ens heu de fer companyia a panxus d'abril >.-<:

PETITAJO, espero que demà o dilluns el test surti SUPERPOSITIU!!!!

NAYADE, si va sortir negatiu i tens pena... jo crec que estàs molt preparada per ser mami! Quants anys tens si no és molt preguntar? Jo quan em vaig quedar embarassada del primer (26) em van dir que era molt jove i que estava boja però, saps què?És el millor que he fet en la meva vida, parir el meu petit Gael. A més... que jo 26 anys no ho veig una barbaritat de jove... un altre cas seria amb 16 o 17 anys... Ara ve el segon (si tot surt bé), "miedomedá" quan ho diguem a la familia!

Petons a totes i que continuï la ratxa :-())
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » ds. ago. 08, 2015 1:44 pm

Gràcies Lotusd'índia i ir26 per les vostres paraules.

Tinc 26 anys i mig, al gener en faré 27. Estic en el punt en que vull però alhora em fa por cagar-la, tinc ganes i el meu marit no deixa d'insistir però tothom ens diu que gaudim de la llibertat i de fer el que ens dona la gana ara que no tenim responsabilitats. A mi aquestes paraules m'han calat perquè es veritat, portem 9 anys i pico junts però vivint junts 2, ens hem casat fa 3 mesos només... em trobo en un punt d'indecisió... Estic d'acord amb el que em diu la gent pero alhora com portem tants anys junts trobo que necessitem un canvi també i els dos tenim ganes.

Ens hem marcat l'any que ve per començar a buscar, el tindria amb 28 o 29 que crec que està bé però continuo amb pors, suposo que és normal.

Vingaaaa "que el ritmo no pareeeeeeee", panxus a dojo!!!!
Imatge Imatge
Nicoia
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

EntradaAutor: Nicoia » ds. ago. 08, 2015 3:04 pm

Moltes felicitats Melibea80!!!!

Que bé una altre panxu més!!! Gaudeix moltíssim d'aquest moment! Que el ritme no pari noies!

Náyade jo crec que si que estàs preparada per ser una futura mami, quan et llegeixo es despren molta il·lusió en les coses que dius, però tens por, el tema de l'edat i el que et diuen de que encara sou molt joves és només una opinió, l'important és el que vulgueu vosaltres. El fet que et fessis un TE i sortís negatiu i et sentissis trista crec que vol dir que tens ganes d'iniciar aquesta nova etapa, però que et fa por el canvi. Suposo que si que canvia molt tot, però quan parles amb mamis sempre totes em diuen que a vegades és dur, però que no ho canviarien per res del món, i crec que és perquè la felicitat deu ser molt gran!

Amb el Nicoiu estem llançats a buscar l'embaràs, seria la nostra primera oliveta i si et dic la veritat, clar que a vegades em venen pors en pensar que canviaran moltes coses, o que hauré de deixar de fer coses, però alhora també en guanyarem moltes de bones. Fa uns tres anys vam tindre un ensurt i pensava que era possible una panxu, em vaig fer TE i va sortir negatiu, he de dir que no volia una panxu encara, però quan va sortir negatiu em va fer peneta, perquè vaig pensar que també hagués estat bé, per això t'entenc quan has descrit aquella peneta.
Fa uns mesos em van operar d'uns quists als ovaris i a vegades penso potser si aquell cop hagués estat +, perquè ara em van dir que potser ho tindria una mica complicat, però llavors penso que tot són moments i és ara, per això et deia que sobretot és fer el que vosaltres vulgueu i sentiu.

Lotus d'Índia, m'agrada molt aquesta actitud lluitadora i positiva, ha de ser molt dur tot el que heu viscut amb el maridet, tots els meus ànims i pensaments positius per tu en la cerca i el tractament bunica!

Molts petons a totes!!!!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » ds. ago. 08, 2015 3:48 pm

Nicoia m'ha encantat llegir-te, gràcies per dedicar-me unes parauletes :ok: :content:

El que diu la gent sempre m'ha donat igual però en aquest tema com és tan super important (no es tracta de comprar una tv nova, diguem : lasito : ), si que m'afecta...

Ahir amb el TE vaig pensar... si surt positiu serà un alivio per a mi. Ja no haurè de sentir-me malament perquè estic tan indecisa, ja estarà fet i no hi haurà marxa enrere :content: Ja no estaria un dia desitjant ser mami i al següent empenedit-me... :-:) Sóc un cas, suposo que és normal.

Avui al fer pinxito amb el meu marit, hem parlat de fer-ho sense protecció perquè m'està baixant la W... que no hauria passat res de res, però era una forma de llençar-nos a la piscina : lasito : Al final no, però li he dit que tenia ganes de tenir un fill amb ell :love: i per suposat m'ha dit que si per ell fos ja el tindriem als braços (referint-se a que ell fa mesos que es mor de ganes :miko: ).

Em sento super identificada amb el que has escrit :-) Trobo que cada cosa té el seu moment per passar o no passar. Ara és el teu moment i si aquell TE va ser negatiu era perquè encara no tocava sortir positiu! Et toca ara :ok: :-)(-:
Tot son moments... moments en que estàs a gust amb la parella i no necessites més, i moments en que vols anar més enllà. El meu lema sempre és "no cremis etapes, viu-les!!!" :love: Que l'ànsia no faci malbé altres coses de la vida, parlo en general no només en tema fills.

Tornant al tema, he de dir que també m'ha influit "negativament" una amiga que ha estat mare fa un parell de mesos i que ho ha passat malament... ara és super feliç però em costa oblidar-me de la mala ratxeta que van passar :ufs:

Crec que passarem aquest anyet parlant i reflexionant sobre el tema i si aguantem genial, sino ens llençarem :r)

Un petonàs a totes, sou unes valentes, no dubteu i us llençeu a un somni que es farà realitat, al millor projecte de les vostres vides!!!! >.-<: >.-<: >.-<: </;-) </;-) </;-)
Imatge Imatge
cassiopea
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

EntradaAutor: cassiopea » ds. ago. 08, 2015 4:13 pm

melibea moltes felicitats!!!!!! som-hi som-hi!!! que el ritme de panxes no pariiii!!!!!!!!!!!!!!!!! :p-) :p-)

náyade, jo penso que has de fer el que sentis en cada moment!!! decideixis el que decideixis estarà bé, i res de pensar en el que diuen els altres!!
el més important es gaudir de cada moment i no viure en un dubte! la incertesa ens fa viure amb angoixa i tots plegats de vegades pensem massa.
Gaudeix de cada petit instant, i sigui el que sigui, estarà bé!

moment ego: jo segueixo creuant els dits perquè tot vagi bé i el meu cap no para de pensar, pensar i pensar! (náyade, veus? tots plegats pensem massa, m'incloc jo). Seré positiva, i tot anirà bé!

Som-hi xiquetes, que volem seguir la ratxa!!!
Zenda75
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

EntradaAutor: Zenda75 » ds. ago. 08, 2015 4:53 pm

Hola cercadores!
Al final, avui m'ha vingut la maleida.
siberiana
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » ds. ago. 08, 2015 5:11 pm

Melibea80, MOLTES FELICITATS! Ja tenim una altra panxu d'agost!

Lluna_plena : 2-3 setmanes ja? Que bé! Tu com et trobes, algun símptoma?

Aquests dies us segueixo des del mòbil i m'és difícil personalitzar. A veure si d'aquí a un parell de dies puc agafar l'ordinador un altre cop... que del 15 al 22 tornem a marxar de vacances lluny de la tecnologia. Quin mes he anat a triar per fer de jefa! Bffff. Sort que entre totes està quedant d'allò més animat.

Moment ego: s'acosta la data de NW, només 6 dies per sortir de dubtes! Tinc els pits molt inflats i sensibles, a la tarda comença a inflar-se'm la panxa i a la nit estic que ja no puc. Sort que al matí em torno a llevar normal. I sort que aquest cop estem de vacances i súper relaxats i no estic desesperant gens, malgrat els psicosímptomes.

Petons, guapes!
siberiana

EntradaAutor: siberiana » ds. ago. 08, 2015 5:19 pm

Nineta22 - tu ja estàs segura de que allò de fa dies va ser la warry? Aix, tan de bo no ho fos i tinguem una bona sorpresa!

Petitajo - tu eres la propera a portar notícies, a veure si són ben bones. De moment els símptomes que dius fan molt bona pinta >.-<:
siberiana l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 08, 2015 5:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
siberiana

EntradaAutor: siberiana » ds. ago. 08, 2015 5:26 pm

Zenda75 - quina ràbia! Aquesta warry no acaba d'entendre que NO LA VOLEM :sogra:
gordi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 6:59 pm
Ubicació: GIRONA
Contacta:

EntradaAutor: gordi » ds. ago. 08, 2015 6:24 pm

Hola reines!
Que be quantes panxus! :-())
Jo estic de baixón, m'ha de baixar el 12 i em noto com quan bé la warry... Ahir em vaig fer un TE i va sortir negatiu.. Aixi que em sembla que aquest mes tampoc será.... Només espero que em vingui aviat per així treure'm aquesta incertidumbre... :-o00m

Náyade, jo vaig tenir el meu petit als 23 i ara vaig a per el segon amb 29.... Porto amb en gordi 14 anys... I crec que el ser mare no té edat si estás preparada, i si sents que és el moment... Jo ara sentia que era el moment per tenir el segon, i és el que més dessitjo, per això crec que trigo tant a quedar-me...... ?-)

Bueno reines, a veure is cantem més panxus!,,, :oset: :love:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::