Les que prenem OMIFIN
Re: Les que prenem OMIFIN
Rubinat!!! Enhorabona!!! Estic super feliç, t'ho mereixes tant.... aix tinc pendent fer acupuntura.... sempre ho he volgut fer,un peto moltfort.
Re: Les que prenem OMIFIN
Oooooh rubinat!! He entrat al post k fa dies k estic desconnectada i he flipat!! K be, mn alegro tant! Enhorabona i mil pepos xk tot vagi super b!
Una abraçada!
Una abraçada!
Re: Les que prenem OMIFIN
Oooooooh!!! Però què estic veient!!! Rubinat MOLTISSIMES FELICITAAAAAATS!!!! No m'ho puc creure! Quina alegria guapa! Me n'alegro moltíssim moltíssim per tu! Ara a disfrutar-ho de valent :)
15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!
02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta!
Re: Les que prenem OMIFIN
Manyaga i Metriarc!!!! Moltes gràcies noies!!!!
No us imagineu lo contenta, al·lucinada i flipada que estic jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha estat un somni acomplert de manera taaaaaaaaan inesperada!!!! Ja teníem assumidíssim que hauríem de fer un camí llarg i patapam!! Encara no m'explico com però ha passat!!!
Una abraçada ben forta. Metriarc et vaig seguint al gener i a tu Manyaga et desitjo que ben aviat et quedis emberassada!
No us imagineu lo contenta, al·lucinada i flipada que estic jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha estat un somni acomplert de manera taaaaaaaaan inesperada!!!! Ja teníem assumidíssim que hauríem de fer un camí llarg i patapam!! Encara no m'explico com però ha passat!!!
Una abraçada ben forta. Metriarc et vaig seguint al gener i a tu Manyaga et desitjo que ben aviat et quedis emberassada!
Re: Les que prenem OMIFIN
Quina alegria entrar al fil per orrsentar-me i trobar que la Rubinat té un positiu com una casa!!!! Moltes felicitats maca!! Ara a gaudir del moment!! Vem coincidir uns quants mesos a cercadores fa mooolts mesos.
Bé, ara si que em presento. Sóc Lleona i fa 22 cicles que busquem. Aquest és el 2n amb medicació: ovusitol i DAS diariament i al principi del cicle omifin i al final utrogestan vaginal.
Tenim 28 anys els 2 i tinc cicles de 24 dies, tot i que últimament m'han baixat a 23 dies. Això si, com un rellotge suís!
Jo m'he fet analítiques i el meu marit espermio i tot ha sortit perfecte.
Bé, espero resoldre tots els dubtes que tingui gràcies s vosaltres i ajudar en el que pugui.
Bé, ara si que em presento. Sóc Lleona i fa 22 cicles que busquem. Aquest és el 2n amb medicació: ovusitol i DAS diariament i al principi del cicle omifin i al final utrogestan vaginal.
Tenim 28 anys els 2 i tinc cicles de 24 dies, tot i que últimament m'han baixat a 23 dies. Això si, com un rellotge suís!
Jo m'he fet analítiques i el meu marit espermio i tot ha sortit perfecte.
Bé, espero resoldre tots els dubtes que tingui gràcies s vosaltres i ajudar en el que pugui.
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Re: Les que prenem OMIFIN
Rubinat nena felicitats!!! No saps com me n'alegro!!!! Enhorabona! T'ho mereixes!!
Re: Les que prenem OMIFIN
Noies, estic molt despistada amb l'omifin... Fa 3 dies que em va marxar la warry i avui, quan he anat al wc, he vist que he tacat. És normal?
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: Les que prenem OMIFIN
Hola a totes!!! Lleona jo porto ja bastants mesos amb omifin i el q he notat es q jo tenia regles de casi una setmana desde q comences a tacar fins q acabes i amb omifin ultimament son dos dies sembla q para de cop i despres torno a tacar dos o tres dies mes..suposo q pot ser que ens descontrolem
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Re: Les que prenem OMIFIN
Hola!
Lleona Benvinguda al grup de les Omifineres, en quedem ben poquetes. Això dels tacadets és una kk, jo els tinc uns dies abans de que em vingui la regla, el mes passat vaig estar tacant ara sí ara no tota la segona meitat del cicle (però no prenia omifín), però la meva gine no li vol donar importància
Comenta-li al teu metge a veure si et fan més cas que a mi. Et van fent ecos de control? Quina dosis prens?
Avui tinc la tercera eco per veure si vaig madurant fol.licles, divendres passat el que tenia més grandet s'havia encongit i el més petit només havia crescut 0.2mm "cagate lorito". A veure avui quina sorpresa em donen els meus ovaris...
Que passeu molt bon dia
Lleona Benvinguda al grup de les Omifineres, en quedem ben poquetes. Això dels tacadets és una kk, jo els tinc uns dies abans de que em vingui la regla, el mes passat vaig estar tacant ara sí ara no tota la segona meitat del cicle (però no prenia omifín), però la meva gine no li vol donar importància
Comenta-li al teu metge a veure si et fan més cas que a mi. Et van fent ecos de control? Quina dosis prens?
Avui tinc la tercera eco per veure si vaig madurant fol.licles, divendres passat el que tenia més grandet s'havia encongit i el més petit només havia crescut 0.2mm "cagate lorito". A veure avui quina sorpresa em donen els meus ovaris...
Que passeu molt bon dia
Re: Les que prenem OMIFIN
Hola noies!!
Bluebike em sembla que vem coincidir a cercadores fa uns mesos!! Doncs prenc 1 pastilla de 50mg al dia del 3r al 8è dia de cicle. Jo també he tingut tacadets abans de la regla i la meva gine em va dir que eren normals, però penso que tot i ser normals, si el meu cicle ja és curt de per si, si a sobre em ve abans la regla ja serà impossible quedar-me. No em fan ecos de control perque la gine de la SS només m'ha receptat ovusitol durant 6 mesos i llestos, que torni llavors. La resta de la medicació me la va recomanar el privat on vaig anar a fer-me la hystero per avançar temps, però em va dir que haviem d'esperar 6 mesos amb la medicació, a veure com anava el tema. Espero que a la pròxima eco tinguis millors resultats!!
cristineta86 a mi de moment no m'ha modificat el temps de la regla, però si la quantitat. Mai tinc dolors i aquest cicle han sigut bruuuuuutals i moooolta quantitat. També he de dir que m'ha vingut més tard dels 23 dies de cicle i suposo que ha sigut per això, no sé.
Gracies noies!!
Bluebike em sembla que vem coincidir a cercadores fa uns mesos!! Doncs prenc 1 pastilla de 50mg al dia del 3r al 8è dia de cicle. Jo també he tingut tacadets abans de la regla i la meva gine em va dir que eren normals, però penso que tot i ser normals, si el meu cicle ja és curt de per si, si a sobre em ve abans la regla ja serà impossible quedar-me. No em fan ecos de control perque la gine de la SS només m'ha receptat ovusitol durant 6 mesos i llestos, que torni llavors. La resta de la medicació me la va recomanar el privat on vaig anar a fer-me la hystero per avançar temps, però em va dir que haviem d'esperar 6 mesos amb la medicació, a veure com anava el tema. Espero que a la pròxima eco tinguis millors resultats!!
cristineta86 a mi de moment no m'ha modificat el temps de la regla, però si la quantitat. Mai tinc dolors i aquest cicle han sigut bruuuuuutals i moooolta quantitat. També he de dir que m'ha vingut més tard dels 23 dies de cicle i suposo que ha sigut per això, no sé.
Gracies noies!!
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Re: Les que prenem OMIFIN
Bon dia, queda algú per aquí?
Dijous passat al migdia em van inseminar! La IA en si va ser molt ràpida, però el matí i la nit abans van ser un xic traumàtics.
A l'ultima eco que em van fer a CD15 tenia només un fol.licle de 14.5mm, em van dir que encara em faltava, però que ja em donaven els TO per anar provant i quan em sortís positiu que els truqués.
A CD17 em va sortir una ratlleta d'aquelles que són més fosques al començament de la ratlleta, però després es van aclarint, total que no ho vaig saber interpretar i com que feia 2 dies tenia el fol.licle tant poc madur vaig decidir trucar a la clínica. Em diuen que torni a provar a l'endemà. Vaig a comprar TO de la cara somrient del Clear Blue per poder contrastar al matí.
Ja convençuda que el TO seria positiu a l'endemà, per tal inseminació en 2 dies, el Bluebiko s'agafa festa i tot ben organitzat. Total que aquella nit no acluco ull pensant que potser sí que era positiu. Evidentment quan ens llevem TO negatiu, tant el ClearBlue com el que em van donar a la clínica! El Bluebiko ha de marxar a treballar, jo plorant com una madalena que no sé que fer. Només tinc 2 intents d'IA i no els vull malgastar sí no estic convençuda. Decideixo que no trucaré a la clínica fins dilluns i els hi diré que no he tingut cap TO + i que m'han de pujar la dosi pel proper cicle.
Al cap d'una estona em truca el Bluebiko i em convenç que seria millor parlar amb la metge a veure que ens aconsella. La metge em diu que dec haver tingut la pujada de LH el dia abans i que m'han d'inseminar sí o sí i que a les 12.15 esperen al meu home per produir la mostra i portar tota la documentació.
Correns agafo la bici per que sí no perdo el bus i no arribo (la doucumentacío la tinc jo) no aconsegueixo localitzar el meu home. Tot això amb migranya de no haver dormit i amb ganes de vomitar dels nervis.
La part bona és que el Bluebiko treballa a 10 minuts a peu de la clínica o sigui que aconseguim arribar a temps, però com que ha sigut tot tant de sopetón no es pot agafar la resta del dia i a mi m'han d'inseminar sola i després he de caminar un bon rato per agafar el bus de tornada cap a casa ( no tenia ganes d'esperar 3 hores a que el meu home plegués). Així no era com ho havia imaginat!
O sigui que si les claus de succés són relax i descans, jo aquell dia no en vaig tenir ni una cosa, ni l'altre, però què hi farem, real life...
Ara ja estic més tranquil.la i conformada, ves. El que hagi de ser serà.
Vaia parrafada i ni m'ho he re-llegit per veure si té sentit.
Bon dilluns!
Dijous passat al migdia em van inseminar! La IA en si va ser molt ràpida, però el matí i la nit abans van ser un xic traumàtics.
A l'ultima eco que em van fer a CD15 tenia només un fol.licle de 14.5mm, em van dir que encara em faltava, però que ja em donaven els TO per anar provant i quan em sortís positiu que els truqués.
A CD17 em va sortir una ratlleta d'aquelles que són més fosques al començament de la ratlleta, però després es van aclarint, total que no ho vaig saber interpretar i com que feia 2 dies tenia el fol.licle tant poc madur vaig decidir trucar a la clínica. Em diuen que torni a provar a l'endemà. Vaig a comprar TO de la cara somrient del Clear Blue per poder contrastar al matí.
Ja convençuda que el TO seria positiu a l'endemà, per tal inseminació en 2 dies, el Bluebiko s'agafa festa i tot ben organitzat. Total que aquella nit no acluco ull pensant que potser sí que era positiu. Evidentment quan ens llevem TO negatiu, tant el ClearBlue com el que em van donar a la clínica! El Bluebiko ha de marxar a treballar, jo plorant com una madalena que no sé que fer. Només tinc 2 intents d'IA i no els vull malgastar sí no estic convençuda. Decideixo que no trucaré a la clínica fins dilluns i els hi diré que no he tingut cap TO + i que m'han de pujar la dosi pel proper cicle.
Al cap d'una estona em truca el Bluebiko i em convenç que seria millor parlar amb la metge a veure que ens aconsella. La metge em diu que dec haver tingut la pujada de LH el dia abans i que m'han d'inseminar sí o sí i que a les 12.15 esperen al meu home per produir la mostra i portar tota la documentació.
Correns agafo la bici per que sí no perdo el bus i no arribo (la doucumentacío la tinc jo) no aconsegueixo localitzar el meu home. Tot això amb migranya de no haver dormit i amb ganes de vomitar dels nervis.
La part bona és que el Bluebiko treballa a 10 minuts a peu de la clínica o sigui que aconseguim arribar a temps, però com que ha sigut tot tant de sopetón no es pot agafar la resta del dia i a mi m'han d'inseminar sola i després he de caminar un bon rato per agafar el bus de tornada cap a casa ( no tenia ganes d'esperar 3 hores a que el meu home plegués). Així no era com ho havia imaginat!
O sigui que si les claus de succés són relax i descans, jo aquell dia no en vaig tenir ni una cosa, ni l'altre, però què hi farem, real life...
Ara ja estic més tranquil.la i conformada, ves. El que hagi de ser serà.
Vaia parrafada i ni m'ho he re-llegit per veure si té sentit.
Bon dilluns!

Re: Les que prenem OMIFIN
Bon dia Bluebike!!
Jo no sóc de les que prenen OMIFIN, però com que et segueixo fa tant de temps... i també sòc veterana...
Res, només volia donar-te ànims!! Que molta i molta sort i que esperem una
com una catedral!!
ENDAVANT!! Una IA augmenta molt les possibilitats...
Per tant, si no és aquesta serà la següent... ja ho veuràs!
Jo no sóc de les que prenen OMIFIN, però com que et segueixo fa tant de temps... i també sòc veterana...
Res, només volia donar-te ànims!! Que molta i molta sort i que esperem una
com una catedral!!ENDAVANT!! Una IA augmenta molt les possibilitats...
Per tant, si no és aquesta serà la següent... ja ho veuràs!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Re: Les que prenem OMIFIN
Gràcies Dalilala! jo també et vaig seguint.
Ep! Que bones vibracions les tinc. Desde el moment que vaig decidir deixar-ho correr, va ser com si l'univers comencés a moure totes les peces per que no ho fes. O això és el que m'agrada creure a mi
Sigui com sigui totes les veteranes tenim als nostres bebitos al caure
Ep! Que bones vibracions les tinc. Desde el moment que vaig decidir deixar-ho correr, va ser com si l'univers comencés a moure totes les peces per que no ho fes. O això és el que m'agrada creure a mi
Sigui com sigui totes les veteranes tenim als nostres bebitos al caure

Re: Les que prenem OMIFIN
Bluebike!!! Jo també vinc a donar-te ànims i suport moral!!!
Espero i desitjo que sigui el primer i últim intent, et vaig llegint i seguint!
I ànims i sort a la resta d'omifineres/vetreranes!!
Espero i desitjo que sigui el primer i últim intent, et vaig llegint i seguint!
I ànims i sort a la resta d'omifineres/vetreranes!!
Re: Les que prenem OMIFIN
Bluebike t'envio una fooooorta abraçada i moltíssiiiiiims ànims!!!!
Tan de bo hagis fet diana, llavors se t'oblidaràn les circumstàncies!!!!!
Una abraçada, maca!!!
(Modo soso mobil)
Tan de bo hagis fet diana, llavors se t'oblidaràn les circumstàncies!!!!!
Una abraçada, maca!!!
(Modo soso mobil)

Re: Les que prenem OMIFIN
Bluebiiiike!!!! Carinyeta!!!!! Em poso al teu lloc i puc sentir fins i tot les ganes de vomitar dels nervis!!!! Quin subidon q ja estiguis inseminada pero sera un subidon mes gran encara quan vegis el teu TE positiu, q sera ara o mes endavant i no dubtis q un dia o altre sera!!! I llavors faras TE a totes hores i sortiran tots positius i uuuuufffffff alegria de la bona (aixo tho dic en serio ehh,.. Jo ja en porto uns 14 fets xDDDDD)
En fi, t'envio vibracions positivissimes des de CAT!!!!
Besitos!
En fi, t'envio vibracions positivissimes des de CAT!!!!
Besitos!
Re: Les que prenem OMIFIN
Bluebike! Feia temps q no sabia de tu, q bé q ja ho tingueu fet!! Desitjo de tot cor q tot i k comencés tan "accidentat" acabi amb un positiu com una casa!! T'anirem seguint! Petons bonica!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Re: Les que prenem OMIFIN
Bluebike! Vingaaaaa que estàs un pas més a prop! Que els nervis facin agafar-se ben fort a l'esperma i ovulet! I es quedin! I d'aqui 15 dies totes puguem cantar una PANXU com una casa!
Els millors desitjos!
Una abraçada!
Els millors desitjos!
Una abraçada!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Re: Les que prenem OMIFIN
Blubike, de paet d'una altra veterana,moooolts ànims, ja veuràs que el dia quedarà com una anècdota quan tinguis el teu TE+.molts Pepos!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



































