Dents... cul irritat!

Plors, malalties i consultes.
tineta14
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Dents... cul irritat!

EntradaAutor: tineta14 » dl. març 09, 2015 8:48 pm

Hola! La meva nena (9 mesos) té el culet molt irritat però sobretot la vulva! La té molt vermelleta però no per dins sinó per fora..! De moment no es queixa quan li netejo amb tovalloletes però em fa patir perquè mai havia tingut la pell irritada i no sé com fer-li passar. Estic segura que són les dents perquè ja li veig dues puntetes blanques i està molt queixosa..ploranera.. No he fet cap canvi de bolquers, i sempre li anat posant la crema de Caléndula però ara, des de que ho té tan vermell li poso Mitosil. Ja fa dos dies i no veig canvi! Alguna idea?
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Dents... cul irritat!

EntradaAutor: FloR » dl. març 09, 2015 9:20 pm

Mira de portar-la al pediatra, que no siguin fongs.. Si ho són et receptarà una pomada i si no ho són hi ha un spray de la casa a-derma que fa miracles, no sé com es diu.. A la farmàcia segur que saben quin és..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dl. març 09, 2015 9:24 pm

FloR ha escrit:Mira de portar-la al pediatra, que no siguin fongs.. Si ho són et receptarà una pomada i si no ho són hi ha un spray de la casa a-derma que fa miracles, no sé com es diu.. A la farmàcia segur que saben quin és..
i

Jo també havia pensat en els fongs...però com.pot ser que n'agafi tan petita???
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dl. març 09, 2015 9:28 pm

El meu mai ha tingut però tinc una amiga amb una nena d'un anyet i ja ha agafat un parell de vegades.. Es veu que és comú amb els bolquers..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dl. març 09, 2015 9:39 pm

Ella només ho té vermell, no té descamació ni bullofes... algú sap quins són els símptomes de fongs??
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. març 09, 2015 9:53 pm

I tant q poden ser fongs es dificil de descriure pq es molt similar a l'irritacio

Intenta no netejarla amb tovalloletes millor esponja
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

EntradaAutor: banyolina » dt. març 10, 2015 7:41 am

El meu va agafar fongs també a ľ any. El pediatra em va recomenar que les tovalloletes només per fora de casa perque son molt humides i a casa que el rentes amb aigua amb sabó el culet.
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dt. març 10, 2015 8:08 am

banyolina ha escrit:El meu va agafar fongs també a ľ any. El pediatra em va recomenar que les tovalloletes només per fora de casa perque son molt humides i a casa que el rentes amb aigua amb sabó el culet.

Ostres però rentar amb aigua i sabó a cada canvi de bolquer no és gens pràctic..!! Com t'ho fas? li treus el bolquer al canviador i després te l'endus al lavabo per rentar-lo? i on ho fas? a la pica?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. març 10, 2015 8:23 am

Primer de tot el que et diuen les companyes, descarta fongs, segon nutraisdin zn40 va de meravella quan tenen el cul tan irritat, t'ho dic per experiencia, els meus dos fills amb la boca ho passaven fatal, el cul se'ls hi posava com un tomàquet amb sang i tot!

Que vagi molt bé
Imatge

Imatge
charito

EntradaAutor: charito » dt. març 10, 2015 10:57 am

Mira jo nomes li rento amb esponja la caca mullo la esponja i la netejo al cambiador No es tan complicat com sembla. Els pipis nomes li passo una gaseta per eixugar. A La guarde Per raons logistiques la caca amb tovalloletes pero pipis igual amb gasa. Es una opcio l'important seria reduir tovalloletes.
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dt. març 10, 2015 12:00 pm

Però portes una palangana amb aigua i sabó alli al canviador? perquè bé que s'ha d'anar netejant l'esponja...no??
charito

EntradaAutor: charito » dt. març 10, 2015 12:56 pm

si
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: Gatxàn » dt. març 10, 2015 6:20 pm

Jo quan fa caca l'hi trec el més gros amb tovalloletes i deprés cap a la pica amb aigua tèbia i sabó Weleda. Sempre queda més net i sec ( ah i les tovalloletes sense parabens ni perfums). Mai se l'hi ha encetat i té 9 mesos i 6 dentetes. Els fongs solen donar picor, si veus que no es posa gaire la maneta i es rasca deu ser simplement dermatitis de bolquer.
marivet
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 5:32 am

EntradaAutor: marivet » dt. març 10, 2015 9:29 pm

Hola!
Coincideixo amb les d'esponja i sabó. Nosaltres les tocalloletes en comptades ocasions i sempre fora d casa. A casa hi tenim un bol petit d plàstic amb una esponja i sempre escalfem una mica l'aigua i al canviador amb sabó eucerin. Dp ben sec, pq és la humirat dl bolquer i de les tocalloletes el q irrita. Quan hi ha culet irritat posem Anticongestiva cusí d farmàcia i genial!!!
De totes maneres porta-la al pediatra x descartar fongs, q solen ser habituals amb la humitat.
Q es millori
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dt. març 10, 2015 10:03 pm

El meu fill petit va tenir fongs i només tenia 5 mesos, també dermatitis i de tot a la vegada, a ell se li va posar fatal, si tenia butllofes, sang i de tot, però rentant amb aigua sola sense sabó i aixugant dons ja no n'ha tingut mai més, encara no li sortien les dents i sobretot la part de davant, cintura, penis, el cul no tant. Jo li rentava amb aigua tevia a la pica, amb sabó només un cop al dia i un sabó natural. Amb les dents no ha tingut cap problema.... bé, va tenir fongs a la boca, 3 o 4 vegades...
Al gran amb les dents també ho tenia molt malament, amb ferides al cul i als plecs... també amb aigua i sabó, i mitosil que si li va anar molt bé per les ferides. Toallites les mínimes, fora de casa i en contades ocasions... i a estones sense bolquers i que toqués l'aire...
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dc. març 11, 2015 7:59 am

Hola mares, doncs aquest matí tenia hora amb la pediatra però finalment no la hi portaré perquè ho té molt millor! A base de Mitosyl.... aleshores deuria ser pel tema dents suposo! perquè mai se li havia posat tan vermell..
pilar
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dc. març 11, 2015 3:08 pm

com t'ha dit noviachucky nutraisdin zn40. Mano de santo. I sobretot rentar amb esponja. Sembla complicat però ja veuràs que no :ok:
Imatge
Imatge
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dc. març 11, 2015 6:14 pm

Ostres, jo es que no em veig capaç d'anar palangana amunt, palangana avall cada vegada que faci caca.... ella en fa unes 3 vegades al dia, i trobo que és una feinada! omple d'aigua, esponja, tot el canviador ple d'aigua i sabó, neteja palangana,esponja, i canviador, etc... No sé, jo el que faig ara és després de la tovalloleta li eixugo el culet amb un mocador de paper per treure-li la humitat. De fet, ella mai ha tingut problemes a la pell amb el bolquer! A veure com va..
Gràcies igualment per les propostes! :b-)))
denali
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

EntradaAutor: denali » dl. ago. 31, 2015 11:47 am

hola!
nosaltres fem aigua i sabo per bebe a pipi. amb caques primer passem tovalloleta per treure les restes i despreés aigua i sabó.
té quasi nou mesos i tres dents fora i de moment el culet sa.
nmir
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: nmir » dj. nov. 26, 2015 1:43 pm

A les farmacies venen unes esponjes amb sabó incorporat i sols cal mullar-les amb una mica d'aigua, són les que es fan servir per malalts a l'hospital. A l'escola bressol on va el meu fill les que fan servir i les trobo molt útils

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::