★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Marta, però què veig??? Moltes felicitats, bonica, si hi ha ratlleta hi ha panxeta! Tècnicament ja som a setembre i hi ha nou post obert, però tenia ganes de cantar una altra panxu encara com a jefa
Quan pugui tanco el post del mes d'agost, i em passo al de setembre. Sakura, segur que seràs una súper jefa! I a veure si pots cantar moltes panxus, entre d'altres la meva (aquest mes vaig cantar jo la de la Mvillpa, la jefa de juliol, així que demanar que no quedi
)
Quan pugui tanco el post del mes d'agost, i em passo al de setembre. Sakura, segur que seràs una súper jefa! I a veure si pots cantar moltes panxus, entre d'altres la meva (aquest mes vaig cantar jo la de la Mvillpa, la jefa de juliol, així que demanar que no quedi
)- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
siberiana ha escrit:Marta, però què veig??? Moltes felicitats, bonica, si hi ha ratlleta hi ha panxeta! Tècnicament ja som a setembre i hi ha nou post obert, però tenia ganes de cantar una altra panxu encara com a jefa
Quan pugui tanco el post del mes d'agost, i em passo al de setembre. Sakura, segur que seràs una súper jefa! I a veure si pots cantar moltes panxus, entre d'altres la meva (aquest mes vaig cantar jo la de la Mvillpa, la jefa de juliol, així que demanar que no quedi)
Doncs amb molt de gust ho faria! Tant de bo pugui cantarla!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Tan de bo, Sakura! hehehe I moltes més
I a veure si a tu la jefatura et porta sort, que sol passar!

I a veure si a tu la jefatura et porta sort, que sol passar!

uooooo Marta, això també te pinta de positiu!!! Ja ens informaràs, quina alegria, una panxu més!

Moltíssimes felicitats Marta_1986!!!! A veure si la roba interior sexy també em dóna bona sort!!! Jejeje!!! A gaudir de la panxu bonica!!!!
Sakura1410 quina eficiència!!!! Siberiana!!! Segur que canta la teva panxu!!! I tant! Ale, vaig a apuntar-me al post de setembre!!! 

- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
MOLTES FELICITATS MARTA_1986!!!!! Uau una altre panxu!!!!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
hey noies moltes gràcies!! Jo encara no vull cantar del tot fins que no em fagi el TE demà... però vamos que segur que surt positiu heheh
pichula hahaha esperem que les sexy clothes facin que feu diana haha estaràs irresistible! naltroshem fet roba sexy +TO i sembla que ha funcionat
bé, noies demà us dic el què!!!
molts pepos per totes!!
pichula hahaha esperem que les sexy clothes facin que feu diana haha estaràs irresistible! naltroshem fet roba sexy +TO i sembla que ha funcionat
bé, noies demà us dic el què!!!
molts pepos per totes!!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- Marta_1986

Bondianoies! Entro en modo soso per dir-vos que ESTIC EMBARASSADA!!! WAHUUU
Aauest matí hefet test i ralleta al canto oeoeoe
Per cert, undia em vasortir ungranet al nas (diria q ho vaig llegir per aquí lo del gra al nas) i em va fer gràcia i pensavaa veuresi serà crt q etsurt un gra al nas hahahah i sisi ahah
Ara passaré pel post de setembre a despedirme.
Esperoveureus ben aviat cantant panxus.
Aauest matí hefet test i ralleta al canto oeoeoe
Per cert, undia em vasortir ungranet al nas (diria q ho vaig llegir per aquí lo del gra al nas) i em va fer gràcia i pensavaa veuresi serà crt q etsurt un gra al nas hahahah i sisi ahah
Ara passaré pel post de setembre a despedirme.
Esperoveureus ben aviat cantant panxus.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Marta_1986 moltes felicitats per aquesta panxu!! Disfruta molt!

Que bé Marta_1986!!! Moltes felicitats
Ara a gaudir de la panxu!!!
Un petó bonica!
Ara a gaudir de la panxu!!!Un petó bonica!
- bruixalila
- :: formigueta

- Entrades: 85
- Membre des de: dl. abr. 18, 2011 5:44 pm
mooooltes felcitats marta!!!!!
alee panxeta!!! que be!!
ens trobem al post de mares maig 2016 no?? nose si lhan creat...:))
noies us dsitjo mooooltissima sort al setembre, anims , relax, sexyweeks a topee i sobretot gaudir i no planejar!!! molts petonarros wapes
alee panxeta!!! que be!!
ens trobem al post de mares maig 2016 no?? nose si lhan creat...:))
noies us dsitjo mooooltissima sort al setembre, anims , relax, sexyweeks a topee i sobretot gaudir i no planejar!!! molts petonarros wapes
- Marta_1986

Bruixalila Doncs nono encara no han obert el post de maig...
bé potser encara és d'hora,no?
bé potser encara és d'hora,no?
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- bruixalila
- :: formigueta

- Entrades: 85
- Membre des de: dl. abr. 18, 2011 5:44 pm
haurem desperar marta... com ho portes?
jo stones mal destomag, cansadeta, canvis humor i les olors em comencen a molestar
espero q no sigui com el primer pq nomes pensarho i ara amb la peke...
jo stones mal destomag, cansadeta, canvis humor i les olors em comencen a molestar
espero q no sigui com el primer pq nomes pensarho i ara amb la peke...
Guapes, per fi trobo una estoneta per acomiadar-me de la jefatura. El post de cercadores d'agost ha estat possible gràcies a totes vosaltres, que l'heu mantingut viu i animat (fins i tot quan la jefa estava de vacances
)
Moltes felicitats de nou a les que per fi podeu gaudir de la vostra desitjada panxu
Ja anireu passant a saludar i donar-nos ànims, i també a explicar-nos com van els vostres embarassos. I amb les que encara no heu aconseguit el vostre somni, ens veiem al post de cercadores de setembre, on la jefa Sakura ha començat el seu mandat cantant, ni més ni menys, que dues panxolines! Venim d'unes setmanes de vacances, de relax, i de pinxitus fets amb molt d'amor sota el sol de l'estiu, així que em sembla que aquest mes estarà farcit d'olivetes
L'estadística del mes d'agost no estan pas tan malament, i no perdem de vista que encara queden unes quantes incògnites agosteres
Cercadores amb panxu: 26%
Moltes moltes gràcies un cop més per haver fet d'aquest raconet virtual un lloc acollidor on compartir les nostres aventures en el camí cap a la maternitat. Tan de bo totes aconseguim ben aviat una panxu
ben bonica
) Moltes felicitats de nou a les que per fi podeu gaudir de la vostra desitjada panxu
Ja anireu passant a saludar i donar-nos ànims, i també a explicar-nos com van els vostres embarassos. I amb les que encara no heu aconseguit el vostre somni, ens veiem al post de cercadores de setembre, on la jefa Sakura ha començat el seu mandat cantant, ni més ni menys, que dues panxolines! Venim d'unes setmanes de vacances, de relax, i de pinxitus fets amb molt d'amor sota el sol de l'estiu, així que em sembla que aquest mes estarà farcit d'olivetes
L'estadística del mes d'agost no estan pas tan malament, i no perdem de vista que encara queden unes quantes incògnites agosteres
Cercadores amb panxu: 26%
Moltes moltes gràcies un cop més per haver fet d'aquest raconet virtual un lloc acollidor on compartir les nostres aventures en el camí cap a la maternitat. Tan de bo totes aconseguim ben aviat una panxu
ben bonica- Marta_1986

Siberiana Gràcies a tu jefazaaaaa ;)
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!