★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Noies, alguna preguntava l'altre dia per moc tipus clara d'ou. Al post de grafiqueres hi ha una explicació dels diferents tipus de moc cervical, i trobo que està bé fer-hi un cop d'ull.
COM OBSERVAR EL MOC CERVICAL
En la pràctica cada dona ha d’aprendre a identificar les característiques del seu moc cervical per saber llegir la seva fisiologia i identificar en quin moment del cicle es troba, deduint d’aquesta manera el seu estat de fertilitat.
Cada cop que aneu al bany; abans i després de la micció o defecació; heu d'assecar-vos amb paper higiènic i observar si trobem algun tipus de moc; no s'han d'introduir els dits dins de la vagina per fer les observacions, ja que no només no és necessari sinó que pot induir a error.
Les característiques a observar són dues: sensació i aspecte.
La sensació fa referència a aquella que el moc produeix en contacte amb la pell i les mucoses dels genitals externs de la dona. Existeixen tres possibilitats: sensació de sequedat (el paper no rellisca o fins i tot rasca). Sensació de lubrificació (el paper llisca amb facilitat). Sensació d'estar mullada (apreciació d'humitat). De vegades la dona també nota la sensació de lliscament intravaginal, com una gota d'aigua lliscant per un vidre.
És fonamental que la sensació i la presència de moc es valorin per separat i per tant són possibles les variacions següents: Sequedat sense moc. Sequedat amb moc. Mullada o lubricada sense moc. Mullada o lubricada amb moc.
L’aspecte és l’aspecte del moc que es pot observar. Les dones en poden identificar les següents característiques: transparència, elasticitat, tinció amb sang, quantitat i canvi de color.
El moc cervical pot ser:
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT3zsGsHQphMw26bDOSCl9oAKij6nEDcOOpJs2fo0MbGlGmdZ1-fCGIiek
(la imatge aquesta es veu fatal, però no sé com penjar-la millor)
Grumollós (1a imatge): dens, es queda en un dels dits, fa una mena de grumolls.
Enganxós (2a imatge): quan s’intenta desenganxar, es pot estirar 1 o 2 cm però es trenca de seguida, quedant entre els dits.
Elàstic (3a imatge): fa fils, acostuma a ser transparent, té l’aspecte de la clara d’ou.
Mixt: posseeix una part de l'aspecte elàstic i altra de l'enganxós o grumollós.
El color pot ser blanc, groguenc, transparent, rosa o marró. Tot aquell color que no sigui un d'aquests pot tenir significat patològic i indicar una possible infecció.
El moc rosat o marró pot aparèixer al final de la regla o al començament. També pot acompanyar al moc preovulatori tractant-se en aquest cas d'un spotting. Qualsevol altre moment en què aparegui aquest moc rosat o marró pot tenir significació patològica.
Si durant el dia s’han tingut diferents símptomes, sempre s’ha d’anotar a la gràfica aquell que indiqui més fertilitat (de menys a més: grumós-enganxós-elàstic).
Correspondències amb els tipus de moc de pàgines com Fertility Friend:
Dry: no hi ha presència de moc, el paper surt sec. En ocasions, quan ens netegem el paper queda amb una capa brillant, es parla de moc "sec amb lluentor", no es tracta de moc, sinó de restes de cèl•lules vaginals. Per diferenciar el moc de les restes de cèl•lules: si intentem agafar-lo i no podem són cèl•lules; si dobleguem el paper per la part lluent i no s'enganxen les dues parts, són cèl•lules.
Sticky: correspón al moc grumollós.
Creamy: correspón al moc enganxós, té aspecte de crema de mans, quan l'intentem separar entre els dos dits fa com una reixeta.
Watery: presència de moc aigualit, és el més fèrtil de tots.
Egg White: semblant a la clara d'ou crua, correspon al moc elàstic.
No hi ha estudis que confirmin al 100% quin tipus de moc és el més present en el cas de les embarassades, però en la majoria de casos tenen presència de moc "creamy" o "sticky" abans de la primera falta.
I aquí hi ha una mica més d'informació per a qui li pugui interessar:
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm
COM OBSERVAR EL MOC CERVICAL
En la pràctica cada dona ha d’aprendre a identificar les característiques del seu moc cervical per saber llegir la seva fisiologia i identificar en quin moment del cicle es troba, deduint d’aquesta manera el seu estat de fertilitat.
Cada cop que aneu al bany; abans i després de la micció o defecació; heu d'assecar-vos amb paper higiènic i observar si trobem algun tipus de moc; no s'han d'introduir els dits dins de la vagina per fer les observacions, ja que no només no és necessari sinó que pot induir a error.
Les característiques a observar són dues: sensació i aspecte.
La sensació fa referència a aquella que el moc produeix en contacte amb la pell i les mucoses dels genitals externs de la dona. Existeixen tres possibilitats: sensació de sequedat (el paper no rellisca o fins i tot rasca). Sensació de lubrificació (el paper llisca amb facilitat). Sensació d'estar mullada (apreciació d'humitat). De vegades la dona també nota la sensació de lliscament intravaginal, com una gota d'aigua lliscant per un vidre.
És fonamental que la sensació i la presència de moc es valorin per separat i per tant són possibles les variacions següents: Sequedat sense moc. Sequedat amb moc. Mullada o lubricada sense moc. Mullada o lubricada amb moc.
L’aspecte és l’aspecte del moc que es pot observar. Les dones en poden identificar les següents característiques: transparència, elasticitat, tinció amb sang, quantitat i canvi de color.
El moc cervical pot ser:
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT3zsGsHQphMw26bDOSCl9oAKij6nEDcOOpJs2fo0MbGlGmdZ1-fCGIiek
(la imatge aquesta es veu fatal, però no sé com penjar-la millor)
Grumollós (1a imatge): dens, es queda en un dels dits, fa una mena de grumolls.
Enganxós (2a imatge): quan s’intenta desenganxar, es pot estirar 1 o 2 cm però es trenca de seguida, quedant entre els dits.
Elàstic (3a imatge): fa fils, acostuma a ser transparent, té l’aspecte de la clara d’ou.
Mixt: posseeix una part de l'aspecte elàstic i altra de l'enganxós o grumollós.
El color pot ser blanc, groguenc, transparent, rosa o marró. Tot aquell color que no sigui un d'aquests pot tenir significat patològic i indicar una possible infecció.
El moc rosat o marró pot aparèixer al final de la regla o al començament. També pot acompanyar al moc preovulatori tractant-se en aquest cas d'un spotting. Qualsevol altre moment en què aparegui aquest moc rosat o marró pot tenir significació patològica.
Si durant el dia s’han tingut diferents símptomes, sempre s’ha d’anotar a la gràfica aquell que indiqui més fertilitat (de menys a més: grumós-enganxós-elàstic).
Correspondències amb els tipus de moc de pàgines com Fertility Friend:
Dry: no hi ha presència de moc, el paper surt sec. En ocasions, quan ens netegem el paper queda amb una capa brillant, es parla de moc "sec amb lluentor", no es tracta de moc, sinó de restes de cèl•lules vaginals. Per diferenciar el moc de les restes de cèl•lules: si intentem agafar-lo i no podem són cèl•lules; si dobleguem el paper per la part lluent i no s'enganxen les dues parts, són cèl•lules.
Sticky: correspón al moc grumollós.
Creamy: correspón al moc enganxós, té aspecte de crema de mans, quan l'intentem separar entre els dos dits fa com una reixeta.
Watery: presència de moc aigualit, és el més fèrtil de tots.
Egg White: semblant a la clara d'ou crua, correspon al moc elàstic.
No hi ha estudis que confirmin al 100% quin tipus de moc és el més present en el cas de les embarassades, però en la majoria de casos tenen presència de moc "creamy" o "sticky" abans de la primera falta.
I aquí hi ha una mica més d'informació per a qui li pugui interessar:
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm
siberiana l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2015 3:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Tot això ho estava mirant ara, perquè aquests últims dies he tingut un fluxe espès i blanc, que en un primer moment em va fer pensar en fongs, però m'ha acabat desapareixent gairebé del tot (ara és blanc transparent, més líquid i menys quantitat), i ni feia olor, ni em picava ni res. Així que ja he incomplert segur algun manament del decàleg del desespero, i he estat mirant què podria ser. Hehehehe, som terribles quan arriba el desespero! 

- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Hola a totes!!!! Aix quin desespero mes llarg...a estones tic algo d'esperança i a estones penso q sera un altre cicle qualsevol...no se a mes a mes m'acaben de donar una d'aquelles noticies que menys necesites sentir i menys en pleno desespero...si un altre embaraç a la familia....i a la primera...m'ha sentat com una patada al...encara q m'alegri per ella evidentmet jo al contrari q tu siberiana prefereixo q sigui cap de setmana q estic mes tranquila
Mare meva quants desesperos aquest cap de semana!!! Noies! Jo TO positiu en divendres!!!! I m'he endut Sushi de la feina per fer soparet romántic!!!! Pero si ja vaig fer "l'esforç" ahir... Avui hi torno? Aixxx nuse...
Anims siberiana! Això fa bona pinta! Et queda poquet de desespero!!
Cristineta86- No defalleixis!! Un gran PEPO!!! Ara seré una mica dolenta però... (perdoneu, a vegades surt una petita bruixa que tinc dins... jejejje) tinc una amiga (futura mare soltera en ple procés de FIV) que està envoltada de noies que li diuen que s'han quedat a la primera i ha anat descobrint (parlant amb parelles... etc...) que de totes elles tan sols una ha estat a la primera de debò. Segur que hi ha molta gent que es queda a la primera, no dic que no, però també n'hi ha molta (la majoria) que triga més. Ja veuràs com aviat podrem cantar la teva panxu!!!
Cristineta86- No defalleixis!! Un gran PEPO!!! Ara seré una mica dolenta però... (perdoneu, a vegades surt una petita bruixa que tinc dins... jejejje) tinc una amiga (futura mare soltera en ple procés de FIV) que està envoltada de noies que li diuen que s'han quedat a la primera i ha anat descobrint (parlant amb parelles... etc...) que de totes elles tan sols una ha estat a la primera de debò. Segur que hi ha molta gent que es queda a la primera, no dic que no, però també n'hi ha molta (la majoria) que triga més. Ja veuràs com aviat podrem cantar la teva panxu!!!
Cristineta86 Molts ànims!!! Com diu la Corxea la gran majoria no es queda a la primera, així que quan algú ho diu jo ho agafo amb pinces... De fet, tinc una amiga que ha trigat 8 mesos en quedar-se, i ella mateixa em va dir que al principi molta gent li deia que s'havien quedat a la primera, i llavors, aprofundint en el tema, es veia que no era cert... Així que no et preocupis!!! Si no és ara, serà a la pròxima, però la panxu arribarà
Espero que aquest cap de setmana la Sakura canti molts positius!
Moment ego: dia 1 va ser el nostre aniversari i marxem de cap de setmana romàntic, així que, aprofitant que ja no tinc la warry, comencem amb la caça de l'ovulet!!!
Espero que aquest cap de setmana la Sakura canti molts positius!

Moment ego: dia 1 va ser el nostre aniversari i marxem de cap de setmana romàntic, així que, aprofitant que ja no tinc la warry, comencem amb la caça de l'ovulet!!!

- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Moltes gracies per els anims i els pepos!!!! Jo segueixo igual sense sintomes ni de w ni de panxu....ja veurem com acaba...ultimament no paro de coneixer casos de q diuen q es queden a la primera...pero segur q aviat ho aconseguirem!!!!
Hola m'apunto a les cercadores de setembre!! Estic enfadada pq porto dos mesos i res! I sempre que ovulo tenim alguna cosa que no podem fer la feina ben feta! Total que m'apunto per compartir moments etc!!
Nom d'usuària: Rosa32
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir el menú día a día a no el meu fill de 4 anys
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): bailandooo
Edat dels dos: 33 (jo) i 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 28 dies
Nº Fills: 1 de 4
Data NW (importantíssim!): aixo q vol dir?
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta ballar, la natura, llegir...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest mes em vull comprar un test d'ovulacio! I prec natalben.
Nom d'usuària: Rosa32
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir el menú día a día a no el meu fill de 4 anys
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): bailandooo
Edat dels dos: 33 (jo) i 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 28 dies
Nº Fills: 1 de 4
Data NW (importantíssim!): aixo q vol dir?
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta ballar, la natura, llegir...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest mes em vull comprar un test d'ovulacio! I prec natalben.
Hola!
Jo també sóc cercadora de setembre :)
Nom d'usuària: Sindria14
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs probablement deixar la cerca fins el proper Octubre. No vull ni imaginar un post part, de mínim 6 setmanes sense piscina, ni platja, al mig d'un estiu enganxifós a Barcelona.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar):
Edat dels dos: 32 jo i 38 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és el primer. La durada és aleatòria doncs encara alleto i fa molt poquet que m'ha tornat la regla, així que 35-24-27... La sort puc notar perfectament quan haig d'ovular.
Nº Fills: 1 que demà dia 5 farà un anyet :)
Data NW (importantíssim!):13 de Setembre en el món ideal dels cicles de 28 dies. Més o menys he ovulat els dies que em tocaria en un cicle "normal" així que em poso aquest dia com a referència.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs això, tenim un nen preciós d'un any i estem desitjant donar-li un germanet/a. Del primer vam buscar dos mesos sense mirar i al tercer vaig fer TO i la vam encertar.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Amb el petit no tenim massa temps, ni ànims, així que ens hem centrat en la setmana d'ovulació.
Molta sort i moltes panxetes!!
Jo també sóc cercadora de setembre :)
Nom d'usuària: Sindria14
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs probablement deixar la cerca fins el proper Octubre. No vull ni imaginar un post part, de mínim 6 setmanes sense piscina, ni platja, al mig d'un estiu enganxifós a Barcelona.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar):
Edat dels dos: 32 jo i 38 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és el primer. La durada és aleatòria doncs encara alleto i fa molt poquet que m'ha tornat la regla, així que 35-24-27... La sort puc notar perfectament quan haig d'ovular.
Nº Fills: 1 que demà dia 5 farà un anyet :)
Data NW (importantíssim!):13 de Setembre en el món ideal dels cicles de 28 dies. Més o menys he ovulat els dies que em tocaria en un cicle "normal" així que em poso aquest dia com a referència.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs això, tenim un nen preciós d'un any i estem desitjant donar-li un germanet/a. Del primer vam buscar dos mesos sense mirar i al tercer vaig fer TO i la vam encertar.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Amb el petit no tenim massa temps, ni ànims, així que ens hem centrat en la setmana d'ovulació.
Molta sort i moltes panxetes!!

G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
sibriana malgrat haver-te saltat el decàleg... a mi ja m'ha anat bé, una mica més d'aclaració
cristineta_86 ainssss no saps com t'entenc, sembla que estàs explicant la meva situació
Jo també comparteixo el que diuen, molta gent diu: si m'he quedat a la primera!! I després acabes sabent que ni de lluny... a la primera d'aquell mes! No de l'any
pichula torna, torna!!! Un soparet romàntic amb sushi s'ha d'aprofitar :p
sandysc85 Felicitats! Passeu-vos-ho bé i feu molts deures
rosa32 benvinguda! Espero que la cerca sigui curteta i divertida
super moment ego Avui he re-endrassat la cuina (he canviat el que hi habia dins dels armaris a altres puestos), he re-endressat la habitació petita (la que serà del bebe)... m'ha anat bé per escampar la boira però després de la dutxa de nou torno a pensar... avui estaba mandrosa però idem de Cristineta_86... cap simptome tret de la mandra (que el dia tampoc ajudaba gaire) ufffff
Si que es veritat que el mes passat tenia bastant mal d'ovaris i aquest mes ni això, en fi, seguiré reendrassant la casa... jajajaja
cristineta_86 ainssss no saps com t'entenc, sembla que estàs explicant la meva situació
Jo també comparteixo el que diuen, molta gent diu: si m'he quedat a la primera!! I després acabes sabent que ni de lluny... a la primera d'aquell mes! No de l'anypichula torna, torna!!! Un soparet romàntic amb sushi s'ha d'aprofitar :p
sandysc85 Felicitats! Passeu-vos-ho bé i feu molts deures
rosa32 benvinguda! Espero que la cerca sigui curteta i divertida
super moment ego Avui he re-endrassat la cuina (he canviat el que hi habia dins dels armaris a altres puestos), he re-endressat la habitació petita (la que serà del bebe)... m'ha anat bé per escampar la boira però després de la dutxa de nou torno a pensar... avui estaba mandrosa però idem de Cristineta_86... cap simptome tret de la mandra (que el dia tampoc ajudaba gaire) ufffff
Si que es veritat que el mes passat tenia bastant mal d'ovaris i aquest mes ni això, en fi, seguiré reendrassant la casa... jajajaja
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Siberiana jo vaig tenir exactament el mateix fluxe que dius!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Aix, Marta, què dius araaaa? Que entre això i el granet al nas de la setmana passada encara em faré més il·lusions de les necessàries!
De sensació de panxu no en tinc gens, però vaja, mai se sap. En fi, sigui el que sigui ho sabré ben aviat.
Tu estàs bé, Marta? Petonets, bonica!
De sensació de panxu no en tinc gens, però vaja, mai se sap. En fi, sigui el que sigui ho sabré ben aviat.Tu estàs bé, Marta? Petonets, bonica!
Rosa32 i Sindria14, sigueu molt benvingudes al nostre raconet, i que tingueu una cerca ben curteta i plena de moments bonics. Ja veureu que per aquí ens ho passem la mar de bé 
- llunàtica21
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: ds. set. 05, 2015 12:37 pm
Bones!! És la primera vegada que escric en aquest fórum, bé l' he descobert avui tot s' ha de dir...però he passat quasi 2 hores llegint-vos jejeje
Fa uns 10 mesos que estem cercant i no hi ha manera...però bueno tot arribarà! Dimarts em fan anàlisi d'hormones, ecogràfia, anàlisi antimulleriana i la meva parella s'ha de fer un semiograma....a veure si està tot correcte.
M'apunto a les cercadores de setembre, encara que segurament hauré d' esperar fins a l' octubre per saber-ne més!
Nom d'usuària: llunàtica21
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir gaudint dels petits plaers d'una cervesa i del pernilet (entre d'altres)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Happy de Pharrell Williams
Edat dels dos: jo 30, ell 37
Cicle de cerca i durada del cicles: 11è
, 31dies
Nº Fills:0
Data NW (importantíssim!):3/10/2015
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa 9 anys i mig que estic amb la meva parella però fins l' any passat no ens vam decidir de fes un pas més. Ja sabeu com està la situació i ell ha estat molt de temps a l' atur així que hem esperat fins que ens hem estabilitzat una miqueta. I ara que busquem no arriba!
M'agrada sortir a caminar amb els meus 2 fills canins jeje i en les meves estones faig ganxet per relaxar-me. Ja he vist que hi teniu un subforo!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Abans prenia àcid fòlic però desde fa unes setmanes i amb el bajón que tinc l'he deixat de prendre. Em ve la vena feminista de perque jo haig de prendre pastilles i ell no ha de fer res...
Naltrus fem SW enacara que també cauen pinxitus esporàdics fora de la SW.
Espero participar activament amb vosaltres!
Molts pepos per totes! (Espero no haver dit cap burrada, encara estic aprenent el vostre idioma!)
Petons!
Fa uns 10 mesos que estem cercant i no hi ha manera...però bueno tot arribarà! Dimarts em fan anàlisi d'hormones, ecogràfia, anàlisi antimulleriana i la meva parella s'ha de fer un semiograma....a veure si està tot correcte.
M'apunto a les cercadores de setembre, encara que segurament hauré d' esperar fins a l' octubre per saber-ne més!
Nom d'usuària: llunàtica21
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir gaudint dels petits plaers d'una cervesa i del pernilet (entre d'altres)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Happy de Pharrell Williams
Edat dels dos: jo 30, ell 37
Cicle de cerca i durada del cicles: 11è
Nº Fills:0
Data NW (importantíssim!):3/10/2015
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa 9 anys i mig que estic amb la meva parella però fins l' any passat no ens vam decidir de fes un pas més. Ja sabeu com està la situació i ell ha estat molt de temps a l' atur així que hem esperat fins que ens hem estabilitzat una miqueta. I ara que busquem no arriba!
M'agrada sortir a caminar amb els meus 2 fills canins jeje i en les meves estones faig ganxet per relaxar-me. Ja he vist que hi teniu un subforo!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Abans prenia àcid fòlic però desde fa unes setmanes i amb el bajón que tinc l'he deixat de prendre. Em ve la vena feminista de perque jo haig de prendre pastilles i ell no ha de fer res...
Naltrus fem SW enacara que també cauen pinxitus esporàdics fora de la SW.
Espero participar activament amb vosaltres!
Molts pepos per totes! (Espero no haver dit cap burrada, encara estic aprenent el vostre idioma!)
Petons!

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Hahaha siberiana a mi tb em va sortir un gra al nas hahaha jo tampoc notava res eh... Més que dolor rollo regla, molta gana i canvis d'humor....vaya lo tipic de quan em baixa la regla
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

És la primera vegada que escric i volia apuntar-me a les cercadores de setembre. Perdoneu si m'equivoco i no ho faig bé.
Aqui teniu la meva fitxa
Nom d'usuària: Jamp
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Perdre una mica de pes i fer més esport.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Be Lucky Daft Punk
Edat dels dos: jo 34 i ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: Portem la tira ja... Des d'abril de 2012 sense anticonceptives. Van compençar a buscar durant el mes de juny de 2012 de forma intermitent. Hem deixat la busqueda alguns mesos per diferents causes: operació greu de la meva mare, dues operacions meves (un lipoma a l'esquema i dos miomes submocosos a l'úter) i una operació de varicole del meu marit. Hem passat per una clinica de reproducció assistida però no hem fet cap tractament perquè jo no puc hormonar-me (tinc poliquistosi renal) i ens han aconsellat seguir de manera natural fins al mes de febrer de 2016 més o menys. Abans tenia cicle de 30-32 amb menstruacions molt abundants i llargues. Les dues últimes des de que faig acupuntura, són de 28 dies, més curtes, menys doloroses i abundants.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 11/09
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vam començar amb moltes ganes la busqueda però hem passat tantes coses que el dia que arribi el positiu ens semblarà mentida.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Des de juliol, anem a acupuntura i prenem herbes xineses. Prenc Iodocefol. Des de 2013, fem servir els TO's i concentrem les nostres energies durant la setmana fantàstica (especialment, els dies d'ovulació) També, ho fem quan tenim ganes clar!
Estem en contacte!
Aqui teniu la meva fitxa
Nom d'usuària: Jamp
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Perdre una mica de pes i fer més esport.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Be Lucky Daft Punk
Edat dels dos: jo 34 i ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: Portem la tira ja... Des d'abril de 2012 sense anticonceptives. Van compençar a buscar durant el mes de juny de 2012 de forma intermitent. Hem deixat la busqueda alguns mesos per diferents causes: operació greu de la meva mare, dues operacions meves (un lipoma a l'esquema i dos miomes submocosos a l'úter) i una operació de varicole del meu marit. Hem passat per una clinica de reproducció assistida però no hem fet cap tractament perquè jo no puc hormonar-me (tinc poliquistosi renal) i ens han aconsellat seguir de manera natural fins al mes de febrer de 2016 més o menys. Abans tenia cicle de 30-32 amb menstruacions molt abundants i llargues. Les dues últimes des de que faig acupuntura, són de 28 dies, més curtes, menys doloroses i abundants.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 11/09
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vam començar amb moltes ganes la busqueda però hem passat tantes coses que el dia que arribi el positiu ens semblarà mentida.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Des de juliol, anem a acupuntura i prenem herbes xineses. Prenc Iodocefol. Des de 2013, fem servir els TO's i concentrem les nostres energies durant la setmana fantàstica (especialment, els dies d'ovulació) També, ho fem quan tenim ganes clar!
Estem en contacte!
Molt benvinguda jamp!!! Déu n'hi do quin periple que portes ja!!! Sembla, però, que t'està anant bé el tema de l'acupuntura, no? A veure si hi ha sort!!! Al menys aquí et podràs desfogar tranquil·la!
Marta_1986!!! Aix que faràs parar boja a la siberiana!!! Jajajaja!!! Però qui sap???
Benvinguda Llunatica21!!! Bé, al menys si ja us fan les proves sembla que si hi ha d'haver alguna cosa ho hagin de trobar, a veure...
sakura1410 deixaràs la casa com una patena per no desesperar!!! Jajajaja!!! Com som!!!
Benvinguda Sindria14! El nen un anyet i ja a per un altre! Què valentes sou! Molt bé!!!
Benvinguda Rosa32! NW vol dir el dia que t'ha de venir la regla o la warry, com la coneixem per aquí. És el dia de no warry, vaja, que esperem que no vingui!
Cristineta86 ànims! Molts pepos!!! És normal que faci ràbia... jo tenia una amiga que havia fet invitro i per no explicar-ho tot, quan li preguntaven deia que a la primera, així que ves a saber!!! Però sí que fa ràbia, sí!!!
Sandysc85 les celebracions son lo millor! A escalfar motors!!!
Perdoneu el moment ego de l'altre dia, però em va fer tanta il veure el TO positiu per primera vegada que ho havia de compartir amb vosaltres!!! Jejeje!
Marta_1986!!! Aix que faràs parar boja a la siberiana!!! Jajajaja!!! Però qui sap???
Benvinguda Llunatica21!!! Bé, al menys si ja us fan les proves sembla que si hi ha d'haver alguna cosa ho hagin de trobar, a veure...
sakura1410 deixaràs la casa com una patena per no desesperar!!! Jajajaja!!! Com som!!!
Benvinguda Sindria14! El nen un anyet i ja a per un altre! Què valentes sou! Molt bé!!!
Benvinguda Rosa32! NW vol dir el dia que t'ha de venir la regla o la warry, com la coneixem per aquí. És el dia de no warry, vaja, que esperem que no vingui!
Cristineta86 ànims! Molts pepos!!! És normal que faci ràbia... jo tenia una amiga que havia fet invitro i per no explicar-ho tot, quan li preguntaven deia que a la primera, així que ves a saber!!! Però sí que fa ràbia, sí!!!
Sandysc85 les celebracions son lo millor! A escalfar motors!!!
Perdoneu el moment ego de l'altre dia, però em va fer tanta il veure el TO positiu per primera vegada que ho havia de compartir amb vosaltres!!! Jejeje!
Moltes felicitats Nineta22!!!!!!!!!!!!!
Aquest Setembre ho està petant!!!!!
Us desitjo el millor!!!!!
Aquest Setembre ho està petant!!!!!
Us desitjo el millor!!!!!

Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 05, 2015 10:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ufff, Náyade, no sé què dir-te. Quan dius dimecres, vols dir d'aquí a 4 dies? Si és així i ets molt regular, no veig possibilitat que hagueu fet diana. Però si realment ara no vols panxu i el tema et fa patir, jo aniria al gine JA (d'urgències), i que et doni la pastilla de l'endemà. Fa de mal aconsellar, però és el que jo faria.
Gràcies siberiana 

Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 05, 2015 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |