Compensar efectes antibiòtic amb probiòtics
Compensar efectes antibiòtic amb probiòtics
Hola!!
La meva filla de 3 mesos ha tingut infecció d'orina i avui acabem amb la dosi d'antibiòtic de 10 dies. He preguntat a molta gent, metges i no metges, per si sabien d'alguna cosa per compensar els efectes negatius de l'antibiòtic, i tothom m'ha dit que li dongués molt de pit. A l'herbolari em van comentar que podia mirar de donar-li probiòtics per compensar la flora intestinal, però no em van saber dir si a un bebè tan petit se li pot donar directament, ni si hi ha una marca específica ni quina dosi.
Algú ho ha fet??
Gràcies!!
La meva filla de 3 mesos ha tingut infecció d'orina i avui acabem amb la dosi d'antibiòtic de 10 dies. He preguntat a molta gent, metges i no metges, per si sabien d'alguna cosa per compensar els efectes negatius de l'antibiòtic, i tothom m'ha dit que li dongués molt de pit. A l'herbolari em van comentar que podia mirar de donar-li probiòtics per compensar la flora intestinal, però no em van saber dir si a un bebè tan petit se li pot donar directament, ni si hi ha una marca específica ni quina dosi.
Algú ho ha fet??
Gràcies!!
Re: Compensar efectes antibiòtic amb probiòtics
El meu pediatra sempre em recomana que li donó probiotics quan pren antibiotic per no tenir tants efectes secundaria pero amb un nado tan petit no sabría dir-te. Se que el Rotargemine es un probiotic que es dona tambe pels colics del lactant potser aquest si li potser donar
L"'ergyphilus enfants" son us sobres probiotics que crec que si que es poden donar als mes petitons.
També hi ha el Bivos... el.meu tenia 7nmesos quan el va pendre però clar 3 mesets,no ho sé...
El Rotargemine és a partir de 4 mesos, l'ergyphilus enfants no sé si el trobaré aquí al ser francès. Demà preguntaré a la farmàcia per aquest i pel Bivos. El meu bebè no ha fet diarrees importants però clar, segur que l'antibiòtic s'ha carregat tota la flora intestinal. Avui és l'últim dia que li donem, ja en porta 10. Llàstima que no se m'hagi acudit abans...
El Reuters li pots donar segur, jo els hi donava pels còlics, i tambe hi ha el la tibiare pero no se a partir de quina edat.
Crec que si preguntes a la farmàcia t'ho sabrán dir.
Crec que si preguntes a la farmàcia t'ho sabrán dir.
Reuteri volia dir..el corrector que fa de les seves...
Jo tambe li vaig donar reuteri pels colics i ara que ha tingut diarrea tambe li he donat. Es pot donar des de ben petits. Son unes gotetes.
Avatar!! Hola guapa! Com esteu?? Et recordes de mi?
Avatar!! Hola guapa! Com esteu?? Et recordes de mi?
Cert! El reuteri!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |