Homeopatia
Homeopatia
Bon dia tinc un peque de 26 mesos amb bronquitis i tractament singular i homeopatia pero en treure el singular va recaure. No estic convençuda de ça doctora i voldria recomanacions d'altres doctors si pot ser pediatres zona barcelona i valles o girona! Gracies ara estem ipeca silicea i oscillo pero he sentit experiencies positives i per aixo crec que haig de mirar mes doctors
Re: Homeopatia
Nosaltres anem amb la Doctora Anna Camps a Girona. Va tenir bronquiolitis des dels 6 mesos. Vam començar a anar amb ella i les bronquiolitis/bronquitis van desaparèixer. Evidentment es constipa però s'ha acabat el singulair. Ara té 26 mesos, i l'any passat va començar l'escola bressol. No es va posar malalta ni una sola vegada per culpa de bronquitis, si que va tenir la passa de la panxa i una otitis però res a veure amb lo altre. Jo te la recomano de totes totes.
Edito per comentar-te que la doctora Camps és homeòpata, perquè tornant a llegir el teu post ara no sé si et refereixes a pediatra normal o a pediatra homeòpata....
Edito per comentar-te que la doctora Camps és homeòpata, perquè tornant a llegir el teu post ara no sé si et refereixes a pediatra normal o a pediatra homeòpata....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |