parcs publics per celebració a bcn

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Tarrest
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 24, 2015 3:22 pm

parcs publics per celebració a bcn

EntradaAutor: Tarrest » dv. set. 25, 2015 1:26 pm

Hola! Aviat serà l.aniversari de la meva filla i ens agradaria celebrar.lo a un parc o zona pública de barcelona. Els nens tenen entre 1 i 5 anys. Coneixeu algun lloc q pugui estar bé?
Ens aniria milor si hi haguéssin taules i gronxadors, tobogans, sorral....
Però totes les idees ens poden anar bé.
Moltes gràcies
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: parcs publics per celebració a bcn

EntradaAutor: pucpuc » dv. set. 25, 2015 1:48 pm

jo on sempre he vist que es fan festes i hi ha tot el que dius es al parc de la ciutadella.
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

EntradaAutor: Sindria14 » dv. set. 25, 2015 9:41 pm

A part del Parc de la Ciutadella, m'han dit que el Parc de la Creueta també és perfecte. HI ha taules, gronxadors, etc...
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Tarrest

EntradaAutor: Tarrest » ds. set. 26, 2015 12:35 pm

Moltes gràcies maques
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » ds. set. 26, 2015 3:15 pm

Hola, també he vist festes al parc just abans d'entrar al parc del laberint. Amb el que dius, taules, parc infantil...
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dl. set. 28, 2015 10:28 am

fa poc ens van convidar a un aniversari als Jardins de la Tamarita, al Passeig de St Gervasi just al costat de la Pça Kennedy, i ens va agradar molt el lloc: hi ha de tot (sorral, gronxadors i altres jocs, etc.), és molt verd i maco, i té racons on fins i tot es pot trobar certa intimitat.

per cert, tingueu en compte que segons el municipi cal demanar permís a l'ajuntament, em sóna que a Barcelona és recomanable fer-ho.

nosaltres som de l'Hospitalet i sempre celebrem els aniversaris als parcs, és una molt bona opció si el temps acompanya!
Nime
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dl. set. 28, 2015 11:07 am

Això del permís ho anava a dir jo ara, em sembla que a Barcelona ara s'ha de demanar. Si no ho fas, pot no passar res, però si passen els locals i te'l demanen i no el tens em sembla que et poden posar multa i fer que "tanquis paradeta". A més, aquí a Sant Cugat, per exemple, si tu has demanat permís i arribes al parc i hi ha una altra festa, pots demanar que t'ensenyin el seu, si ells no en tenen, t'han de deixar el lloc a tu. Per exemple, si hi ha una taula de picnic només i tu la necessites...
Imatge
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

EntradaAutor: Elma » dc. set. 30, 2015 11:37 am

Hola!

Jo he anat de convidada:
- al Parc de l'Oreneta (sortida Can Carelleu de la ronda) i està molt be perquè és molt gran, tenen trenet i animals, a part del parc què és molt guay.
-Al Parc del Laberint també hem anat i s'està molt be, el parc pels nens també és gran i amb coses xules.
-Al parc de la Creueta del Coll. Aquest és més divertit a l'estiu que tenen el llac habilitat de piscina, està molt net i no supera els 60 cm d'alçada. Ens ho vam passar molt be aquell dia. (em van dir que a l'hivern hi posen barques...no ho se). LA meva amiga el que va fer va ser trucar al bar del parc i demanar-li. Ells et deixen les taules i cadires i les consumicions les compres allà. Els altres parcs tenen taules en plan "merendero" però aquest no.

l'altre dia anant a Montjuïc, vaig veure que al Parc de Mossen Cinto Verdaguer també feien festes.

Ah, a totes hem anat sense demanar permís i cap problema. Com diu la Nime, el risc és que la policia te'l demani i us convidin a marxar.
Que vagi be la festa!!
ImatgeImatge

Imatge
Tarrest

EntradaAutor: Tarrest » dc. set. 30, 2015 12:07 pm

Moltíssimes gràcies! M.heu donat molt bones idees. Ja mirarem de demanar permís!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::