A P3 que es fa?
A P3 que es fa?
Hola,
Voldria sapiguer quin nivell tenen els nens al realitzar P3.
La meva filla ha començat aquest setembre i els caps de setmana Ja tenen algún full per fer deures.
Gràcies per les vostres opinions!
Voldria sapiguer quin nivell tenen els nens al realitzar P3.
La meva filla ha començat aquest setembre i els caps de setmana Ja tenen algún full per fer deures.
Re: A P3 que es fa?
Fer deures a p3 hem sembla una mica exagerat...jo crec que ja estan suficient hores a l'escola no? A mes encara gairebe estan amb l adaptacio!
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ostres, nosaltres com a molt, els deures que posen és portar material (el que tinguis a casa) sobre el tema que treballen cada mes. Per exemple, ara estem amb les llúdrigues, doncs portem imatges, manualitats, ninots... Però és voluntari, qui vol i troba material el porta, qui no, doncs no passa res.
Deures a P3???
Ho trobo molt exagerat!!! Penso que a l'escola del meus nens no tenen deures en tot infantil.
Quina mania en posar deures!!! Hauria de ser suficient amb el què fan a classe, i això hauria de ser així també a primària!!! I si no fixe'm-nos en el model finlandès que no tenen mai deures, ni a primària ni a secundària!!!! Però és clar, nosaltres estem a anys llum d'això!!!!
Quina mania en posar deures!!! Hauria de ser suficient amb el què fan a classe, i això hauria de ser així també a primària!!! I si no fixe'm-nos en el model finlandès que no tenen mai deures, ni a primària ni a secundària!!!! Però és clar, nosaltres estem a anys llum d'això!!!!
Ho trobo mooooolt exagerat!!
A l'escola de les meves filles, comencen a posar deures a 2n de primària. Ni a infantil ni a 1r en posen, són massa petits!
A l'escola de les meves filles, comencen a posar deures a 2n de primària. Ni a infantil ni a 1r en posen, són massa petits!
A l'escola on va el nostre fill que ara fa P4 tampoc posen deures a infantil..
Doncs quina sort... Jo també penso que és exagerat i que molts pares no sabem ensenyar als nostres fills.
El primer cap de setmana no va tenir, però després ja si.
Són tonteries, però ho ha de fer.
I les vocals!!
Doncs quina sort... Jo també penso que és exagerat i que molts pares no sabem ensenyar als nostres fills.
El primer cap de setmana no va tenir, però després ja si.
Són tonteries, però ho ha de fer.
I les vocals!!
Depen infinit d'una escola a una altra. Jo a totes les portes obertes que vaig anar demanava que feien, pensó que es important saber-ho. Jo a P3 penso que han de descobrir i no aprendre a memoritzar res si no volen. Jo demanava si els nens de infantil havien de llegir, números, anglès, informática, excursions...aixi en feia una idea del nivell que li exigirien.
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Un nen de P3 ha d'aprendre moltes coses durant el curs, però fer deures no és una d'elles
Que experimenti amb textures, amb sons, amb mides, amb aigua, amb el seu cos, ....
Que experimenti amb textures, amb sons, amb mides, amb aigua, amb el seu cos, ....
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Vanessa, deures tipus què?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Doncs són deures estil "Sèries de botons" diferents botons de colors (blau, groc i vermell) amb diferents forats (1 al 5)
Llavors tenen una pauta i han de fer-ho de la mateixa manera.
Cada setmana un nen de la classe fa la demostració davant de tots.
Jo això ho vaig veure complicat.
Un altre exercici va ser continuar la línia (això fàcil) I pintar (fàcil també)
Estudiar les vocals
Estudiar les vocals
Vanesa31 ha escrit:Doncs són deures estil "Sèries de botons" diferents botons de colors (blau, groc i vermell) amb diferents forats (1 al 5)
Estudiar les vocals
En serio?? Ho trobo mooolt fort! Penso que pot arribar a ser inclus traumatic!
Ostres que fort! El meu fill a p3 ha experimentat i jugat! I abans d'apuntar-lo no et va donar la sensació aquesta? Vull dir, bé que t'expliquen que fan i que no a les portes obertes no?
A l'escola de la nostra nena no els encarreguen deures fins a Primària.
Realment em sembla fort que a nens tan petits els facin fer coses tan complicades... ho trobo increïble!
Realment em sembla fort que a nens tan petits els facin fer coses tan complicades... ho trobo increïble!
Deureees???? a P3 ni de conya. Això és una de les coses importants que vam mirar a les escoles on vam anar, la dinàmica d'escola; trobo que és molt important per decidir quina mena d'educació vols pels teus fills, a no ser que prioritzis proximitat o altres coses; per nosaltres es vital la metodologia i deures a P3 no entra en absolut dins els esquemes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |