es fiable la proba de sang negativa?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
priinces
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: priinces » dv. oct. 16, 2015 3:08 pm

hola marones,he deixat l'aro nuvaring , he fet un mes de repos i aquest es el segon sense, tinc cicles regulars d'uns 29 o 30 dies.
el 17 de setembre em va venir la regla, e fet els deures i des de el dia 1 tinc mal d'ovaris com si magues de venir la regla i m'han sortit glándulas de montgomery als mugrons( mai els havia tingut)
avui dia 17 es el primer dia de falta porto dies fen test en tiretes, ahir vaig comprar el clearblue, tot negatiu. estic tan convençuda que estic embarassada que aquest mati e anat a fer un test amb sang m'ha donat 0,27 quant m'ha dit que hauria de ser mes de 5 per estar-ho.
algu li a fallat el test en sang? ser que es molt efectiu pero jo sento que u estic! i encara no m'ha vingut la regla, creieu que es possible amb 0,27 d'hormona? gracies maques
Lagreta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: Lagreta » dv. oct. 16, 2015 4:27 pm

hola priinces! jo no et puc ajudar pq mai m'he fet un test d'aquests que dius. Jo no sé com pots estar tan convençuda d'estar embarassada, a vegades els psicosímptomes ens juguen una mala passada. si igualment tu creus que ho estàs espera't uns dies a repetir un TE perquè potser t'ho has mirat massa d'hora i per això el clearblue ha sortit negatiu i el mateix amb la prova a la farmàcia. serà qüestió de deixar passar uns dies. sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
priinces
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: priinces » dv. oct. 16, 2015 5:15 pm

gracies!! si no se suposo que com es el primer intent me obsessionat!! amb lu de les glándulas de montgomery me emocionat perquè a moltes webs posa que es sintome d'embaràs. I que jo tinc els mugrons plans i estan ven enfora que mai els havia vist aixi d'enfora.
es que encara no em crec que no.
Lagreta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: Lagreta » dv. oct. 16, 2015 7:01 pm

si vas llegint pel fòrum veuràs que moltes parlem de psicosímptomes! evidentment pot ser que estiguis embarassada però intenta no obsessionar-te. ens passa a la majoria que ens veiem tots els símptomes del món! igualment tu et coneixes millor que ningú però intenta no pensar-hi gaire i repeteix-te el TE d'aquí uns dies! espero que no estiguis equivocada!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: magrana » dv. oct. 16, 2015 8:30 pm

Hola,

jo no et puc ajudar amb el test de sang, mai me l'he fet. Però en el meu primer embaràs vaig tenir la mateixa sensació que tu: ho vaig saber des de l'endemà d'haver tingut relacions. N'estava absolutament segura, i el meu home em deia que era impossible que ho pogués saber. Doncs bé, el meu cos ja no era el mateix, tenia unes sensacions diferents... I quan va ser el moment, em vaig fer el test i ho estava.
En canvi, en el meu segon embaràs, no vaig notar res de res i va ser tot un xoc fer el test d'embaràs i veure "positiu".

Que tinguis molta sort!
Imatge
cargol1
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 03, 2015 6:42 am

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: cargol1 » dv. oct. 16, 2015 9:19 pm

jo vinc de ra pero la meva prova en sang va ser de 800 i pico a dia 13 de possar-me els embrions. estava embarassada de bessons. a dia 13 nostre es a dia 16 en el vostre cas dp de dia d ovulacio. espero haver-te ajudat. jo 0 sintomes de pits.
priinces
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: priinces » ds. oct. 17, 2015 9:03 am

guapes gracies per els consells!m'agrada poder parlar amb algu que m'entengui.
si pot ser sir que es sicologic.. pero es que se tant segur que no em vindra la regla no u entenc! el cap em fauna mala passada!
si 0,27 se que es massa baix m'he de fer a la idea de que no u estic, suposo que quant begui que tinc la regla m'ho creure. Aquest dilluns e demanat hora el metge perquè em miri lu del mugrons les glandules de montgomery i avera si em fa un altre test i m'ho crec i em be la regla ;)
gracies maques!!
podria cabra la possibilitat de que agui ovulat tart no? jiji ja i tornu!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: manyaga » dg. oct. 18, 2015 12:47 pm

Hola,
Jo conec un cas d'una noia que no li venia la regle, tenia un retràs de setmanes, va fer dos clearblues i negatius, va anar al cap, li van fer la beta i negativa. I clar, ja creia que no ho estava i que li feia el tonto, al cap d'una setmana, el te li va sortir positiu, i la gine no s'ho creia, perquè ja portava una falta d'un mes! I ara esta a punt de tenir el seu baby.
Pero vaja, el més normal és que si surt negatiu és que no ho estiguis i siguin psicosimptomes..jo no em faria ilusions, i si finalment fossis un cas d'aquests estranys, millor! Sort i espero que surtis de dubtes aviat!
Avatar de l’usuari
StopFinning
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: StopFinning » dg. oct. 18, 2015 5:02 pm

Bones Priinces,

En el meu primer embaràs tots els pipitest eren negatius, a la segona falta analítica i positiu.
En el segon i tercer embaràs dos dies després de la primera falta un positiu de tira.
Mateix cos, diferents resultats i, ja ho diuen que cada embaràs es un món.

Ja ens explicaràs el resultat, ànims i un petò ben fort!!!
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
priinces
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: priinces » dl. oct. 19, 2015 2:14 pm

hola maques, avui e nat al metge avera si em feia la proba, ma dit que no tingues pressa que si em sortien els d'orina negatius es que no ho estic i que no em possi nerviosa, que ja em vindra.. m'esparare avera si be i si no divendres em fare un d'orina neu:-D gracies per contestar
priinces
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: priinces » dt. oct. 20, 2015 9:53 am

guapes m'ha vingut la regla avui! quina mala passada la ment.. creia de veritat que ho estava.. avera aquest mes a fer deures!! gracies a totes!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: manyaga » dt. oct. 20, 2015 9:59 am

A mi també em va passar al principi de la cerca, després descobreixes que són els MALEITS psicosimptomes! Ànims i a per el proper cicle!!!
Avatar de l’usuari
StopFinning
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

Re: es fiable la proba de sang negativa?

EntradaAutor: StopFinning » dt. oct. 20, 2015 10:59 am

Ànims i no defalleixis.

PEPOS
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::