Canviar de centre amb el curs començat
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Canviar de centre amb el curs començat
Bona nit!
Sabeu si és factible un canvi d'escola a hores d'ara. Això es pot fer? Seria passar de pública a concertada. El meu fill està fent P3.
Gràcies!
Sabeu si és factible un canvi d'escola a hores d'ara. Això es pot fer? Seria passar de pública a concertada. El meu fill està fent P3.
Gràcies!

Re: Canviar de centre amb el curs començat
No ho sé. Pr crec que dependria del motiu. Si fos per trasllat per exemple de ciutat segur que si. Peró per altres motius no sé si es tant fàcil.
Jo de tu trucaria a ensenyamentm
Jo de tu trucaria a ensenyamentm
Nosaltres ens vam canviar un cop a mig curs però per canvi de ciutat, crec que només deixen en cas de canvi de ciutat (si el domicili és en la mateixa ciutat diría que no, però potser a dincs de ciutats grans potser si), per bulling i crec que ja está... No sé si al ser de pública a concertada podría ser
Jo diria que si a la concertada tenen places sí que es pot...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Moltes gràcies per les respostes. Demà mateix aniré a la concertada a exposar-lis el tema. No Estic gens contenta amb l'escola i menys amb la seva educadora, no es un tema de canvi de domicili.
Molt agraïda!
Molt agraïda!

Pero el curs tot just ha començat potser es aviat no per decidir si.la voleu canviar o no? Vull dir que a vegades un desacord es pot arreglar amb una entrevista o fins i tot parlant amb direccio...nose ehh parlo amb ignorancia el teu cas pero ara ja amb el curs començat per un nen es fotut canviar tambe
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |