ginecòleg a vic
ginecòleg a vic
Hola noies!!!! estic embarassade super poquet, i molt contenta!! La questió és que em vaig fer la mútua adeslas, i ara em toca triar ginecòleg per la zona de vic.
Algú m' en pot recomanar algun? és que de veritat que no tinc ni idea de quin anar. Gràcies per endavant guapes!
Algú m' en pot recomanar algun? és que de veritat que no tinc ni idea de quin anar. Gràcies per endavant guapes!

Re: ginecòleg a vic
shyla ha escrit:Depen de quines siguin les teves necessitats. Que esperes d'aquesta persona?
Bàsicament les necessitats de tota persona embarassada. Prefessionalitat, vessant humana....
No totes les embarassades tenen les mateixes necessitats, de fet, cap embarassada que no sigui considerada de risc precisa de l'atenció d'un ginecoleg. Coses que etc pots qüestionar es si despres voldries que estigués al moment del part, si dona informacio basada en evidencia científica o no,si respecta que tu estiguis informada, si es pro part natural o tira de seguida de cessarees...
shyla ha escrit:No totes les embarassades tenen les mateixes necessitats, de fet, cap embarassada que no sigui considerada de risc precisa de l'atenció d'un ginecoleg. Coses que etc pots qüestionar es si despres voldries que estigués al moment del part, si dona informacio basada en evidencia científica o no,si respecta que tu estiguis informada, si es pro part natural o tira de seguida de cessarees...
Com deia un bon professional, que tiri de cessària si realment fa falta, i si pot ser que estigui amb mi al moment del part. Tant complicat és trobar un bon metge sense tantes questions? De tota manera aquesta tarda m'han recomanat al doctor Romeu de l'hospital general de Vic,
Com et dic cada dona es un mon i cadascuna esta en un punt en que es qüesiona tot o no es qüestiona res. Amb el meu primer fill en visitava amb el Dr. Moreno i molt be. Pero pel part vaig anar a la SS. Pel meu segon únicament en vaig vistar amb la llevadora.
Hola,
Jo vaig anar a Cemgine, amb la doctora MªCarme Merced, abans no atenien parts a vic,ara si, la veritat es que jo vaig acabar encantada, gran professional.
De fet, em van visitar algun altre ginecoleg durant l embaraç i tambe super be! T els recomano 100%
Jo vaig anar a Cemgine, amb la doctora MªCarme Merced, abans no atenien parts a vic,ara si, la veritat es que jo vaig acabar encantada, gran professional.
De fet, em van visitar algun altre ginecoleg durant l embaraç i tambe super be! T els recomano 100%
Ah si, la meva cunyada es visita tambe a Cemgine amb la dra. Fusté i n'estan contents. Ella va estar al part del primer fill i ara torna a estar embarassada i repeteixen dra.
Ostres moltes gràcies, acabo de mirar la tal Dra Fusté i si que m'entra per la mútua, demà mateix hi truco! 

aire ha escrit:Hola,
Demà mateix hi truco, tant la doctora Merced com la dra Fusté m'entren per la mútua, Moltes gràcies!

- aloma_biel
- :: formigueta

- Entrades: 59
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am
Jo he fet el seguiment dels dos embarassos al Cemgine (http://cemgine.cat) de Vic i super bé.
Qualsevol de les GINES que hi ha t'agradaran, són super maques.
Pots triar parir a Vic o bé a Barcelona (Clínica el Pilar)
Jo no dubtaria si tingués un altre embaràs
aloma_biel ha escrit:Jo he fet el seguiment dels dos embarassos al Cemgine (http://cemgine.cat) de Vic i super bé.
Moltes gràcies, ja hi he trucat i tinc hora per d'aqui dues setmanes!!!!!

- aloma_biel
- :: formigueta

- Entrades: 59
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am
Com va anar? N'estàs contenta? Qui t'han assignat?
Jo el problema que l'hi trobo és que hi van tantes dones que van de cul i sempre tenen les agendes super plenes.
Jo el problema que l'hi trobo és que hi van tantes dones que van de cul i sempre tenen les agendes super plenes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |