Sensació com de febre?

Salut, dubtes i preparatius.
Blan13
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Sensació com de febre?

EntradaAutor: Blan13 » dc. nov. 04, 2015 9:58 am

Hola, bon dia de nou, a totes.

Una pregunta, estic de 5+5 dies i avui em trobo amb la sensació tota l'estona, des de que m'he aixecat, de com quan estas enfebrada? que tens aquella sensació de cap pesent i que estas però no estàs? no sé si alguna m'entèn ... és normal, això? de febre no en tinc, però és una sensació com de mareig ...
Apart, si estic sentada, al aixecar-me em fa mal la zona del baix ventre, cap a les ingles ... fins avui no me n'havia sentit ...
Blan13

Re: Sensació com de febre?

EntradaAutor: Blan13 » dc. nov. 04, 2015 11:34 am

Res, noies, que el que em sembla que em passa és que port un constipat de nassos!
No sé si és el canvi hormonal o què, però és estar embarassada i trobar-me constipada pq ara ja em fa mal la gola, al empassar saliva ... buff
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

EntradaAutor: Flop » dc. nov. 04, 2015 1:26 pm

Blan13,

jo sóc una persona que no agafo mai res. Doncs encara no tenia la confirmació d'estar embarassada, tot i que sabia que podia ser i ho sospitava, vaig agafar una febrada al.lucinant! No sé si va ser casualitat o és que ens baixen les defenses. Tingues en compte que pots prendre paracetamol. No et prenguis res més sense consultar-ho al metge!
Millorat, guapa!
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

EntradaAutor: corxea » dc. nov. 04, 2015 2:17 pm

Ostres Blan13, mima't moolt!

Uns dies de baixa, eh? No forcis gens que els primers dies és quan més s'ha de mimar al cigronet!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dc. nov. 04, 2015 4:22 pm

Noies, moltes gràcies pels ànims, estic realment xafada.

Al estar de 5+5 i estar de molt poquet, encara no tinc, per sort (o no) ja no ho sé, massa símptomes d'embaràs, com nausees o vòmits o així, per tant, suposo que es farà més passatger, no m'imagino estant amb un bon refredat i amb nausees i vòmits etc ...

Ahir estava realment, molt molt mooooolt canssada i com a marejada, abans de les 10 pm ja era al llit, pensava que era de l'embaràs, encara que el meu marit ja em va dir que estan de 5+5 era raro tant tant xafament ( és que el meu marit diu que no tinc pq tenir tants símptomes i menys els primers dies, les seves germanes, i la seva mare al seu moment, són les típiques noies, que durant els embarassos, han tingut alguna molèstia etc però ni vòmits ni trobar-se tant malament com jo en el meu anterior embaràs ni res ) i ara no entèn que estigui "preocupada" per no tenir símptomes, pq diu que apart de que és molt aviat, no té pq ser com el primer.

De fet diu que de 5+5 moltes noies, encara no saben ni que n'estan ... jo és que pràcticament del dia abans de la falta ja ho sabia i clar, ara s'em fa tot llaaaaaaaaaarg ...

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::