Germans seguits, què és realment necessari?

Salut, dubtes i preparatius.
Ir26
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Germans seguits, què és realment necessari?

EntradaAutor: Ir26 » ds. nov. 28, 2015 8:16 pm

Bona nit!

A l'abril tornarem a ser pares. Ja estic de 22 setmanes i ja comencem a plantejar-nos què cal i que no cal preparar/comprar.. i ens han sorgit uns quants dubtes. Per posar-vos una mica en antecedents, quan neixi la segona, el nostre primer fill tindrà 17 mesos (16/15 si vol còrrer tant com el primer).

A veure si ens podeu ajudar a esclarir-nos la ment. De moment us en deixo tres, tot i que segur que més endavant em sorgeixen més...

1/ Cal comprar un cotxet doble?
El nen encara va amb el cotxet que vam comprar. Al principi li agradava molt la motxilla però ara ja vol veure món i anant en cotxet s'ho passa pipa. Encara no camina i, tenint en compte que és prematur, no creiem que ho faci en els propers mesos (de moment només es posa de peus i al cap d'una estona cau... i camina si li donem la maneta però poques passes). El patinet al cotxet l'hem descartat com és lògic però ara ens assalta aquest dubte... Cal realment comprar un cotxet nou? Quant de temps solen anar al cotxet? Una de les opcions que havíem pensat era continuar amb aquest cotxet d'ara amb el "gran" i a la petita portar-la al portanadons però... què passa si no li agrada? Crec que acabarem comprant un cotxet doble però vull intentar trobar altres alternatives.

2/ Quin cotxet doble em recomaneu?
Tenint en compte que, en l'hipotètic cas que el féssim servir, necessitaríem cabàs i alhora cadireta, en definitiva, que els "assientos" han de ser individuals i poder posar dues coses diferents alhora. I que no sigui gaire pesat a ser possible, que l'hauriem de fer servir uns quants mesos...

3/ Bressol nou?
El nen dorm al seu bressol. Haviem pensat en els primers mesos que la nena dormís al un minibressol i desprès passar la nena al bressol gran i el nen a un llitet d'aquests baixets d'ikea... però em fa por que s'aixequi durant la nit o ves a saber... Què heu fet vosaltres¿ Realment calen dos bressols?

I de moment ja esta... Gràcies! :-()-)
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Germans seguits, què és realment necessari?

EntradaAutor: carlotad2323 » dg. nov. 29, 2015 1:31 pm

Hola Ir26, jo no et puc ajudar perquè només tinc una nena però fa poc vaig veure aquest vídeo i trobo que aquest cotxet està molt bé, el model vull dir, el tipus de cotxet que, com diu al vídeo, pots portar fins a tres nens! Jo el veig pràctic :content: Ells tenen dos nens que es porten 16 mesos. (Està en anglès) https://www.youtube.com/watch?v=nGu0rCAAH-4
Imatge
Imatge
Imatge
claudia31
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

EntradaAutor: claudia31 » dg. nov. 29, 2015 2:38 pm

Les mateixes preguntes que em vaig fer jo fa un any!!!!
La nostre petita té ara 6 i mig! Es porta 21 mesos amb el seu germà!

Nos vam estar dubtant entre comoprar el generar. De fet uns coneguts ens oferien un i al final no el vam agafar.
Vam obtar per fular i motxilla per la
Petita i el "gran" al cotxet...
Ara hem passat a cotxet la petita i el gran al patí!!

Nosaltres hem fet servir 2 bressols. També uns amics ens van passar un que ja no feien servir i ens ha anat bé, tot i que ara acabem de muntar un llit de Ikea per el Nil inestà encantat, potser ho podiem haver fet abans, pero vam preferir no treure'l del seu bressol al meteix temps pq no tingues tans canvis a la vegada,..

Que vagi tot molt bé!!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dg. nov. 29, 2015 8:52 pm

Hola!

Els nostres es duen 17 mesos.

Cotxet: nosaltres vam comprar un maclaren doble. Si són trajectes curts, anem amb motxilla/fular i cotxet senzill, però el doble ens va bé si preveiem que la petita voldrà fer una dormideta i nosaltres volem seure a una terrassa, anar a dinar... A més, jo passo moltes estones sola amb els dos i que puguin seure em va molt bé. També hi ha gent que opta pel patinet, suposo que depèn de moltes coses.

Bressol: nosaltres no n'hem comprat d'altre i ens ha anat bé.

Gaudeix de l'embaràs! Sort!
Imatge

ImatgeImatge
carolmemo
Entrades: 148
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 9:45 am

EntradaAutor: carolmemo » dl. nov. 30, 2015 5:41 pm

Hola!
Els meus es porten 20 mesos i lo del cotxet doble no tenim ( els meus nebots tambe es porten uns 20 mesos el van comprar i armatoste totaaaal!) Nos anem amb manduca i el gran caminant o cotxet tipus mclaren. Tambe tenim cotxet se quan era petit ep gran. Hi ha un patinet que ea seient. El gran seu i bo va en peu.
Bressol...el gran dorm al seu bressol convertible i la petita al.bressol a la nostra habitacio.
Quan tens dos et dones compte que no cal tantes coses...el mini bressol gasto inútil ( almenys a mi tot aixo mho van deixar)
Anims que dos tan seguits es tota una aventura! !! Jijijiji
Martina20
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dc. des. 02, 2015 1:53 pm

Bones,ç
Els meus fills es porten 15 mesos i també vaig tenir els teus dubtes de si comprar cotxet o no o mirar altres opcions.
Pensava opció de fular pel petit, o patinet o mil opcions perquè tothom vagi còmode i també per estalviar-me la pasta. Al final va, acabar comprant el cotxet doble perquè el meu fill només tenia 15 mesos i encara que va apendre caminar a l'any ja se sap que no podia demanar fer-li caminar grans distàncies i també em sabia greu posar-lo al patinet amb tants de canvis que venien. A més al meu gran li agrada molt anar en cotxet i que el passegin.
L'altre factor que per fer-nos decidir és que a mi m'agrada molt portar-lo al fular, ara el meu petit té 10 mesos i el portejo més que faig servir el cotxet però hi han molts moments que quan s'està al carrer i sola amb els dos el necessitava posar al cotxet per jugar amb el gran, o perquè estava cansada o per un munt de raons.

Després continuo :-*, emergència, el petit em reclama ;-)))
Martina20
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dc. des. 02, 2015 1:54 pm

Bones,ç
Els meus fills es porten 15 mesos i també vaig tenir els teus dubtes de si comprar cotxet o no o mirar altres opcions.
Pensava opció de fular pel petit, o patinet o mil opcions perquè tothom vagi còmode i també per estalviar-me la pasta. Al final va, acabar comprant el cotxet doble perquè el meu fill només tenia 15 mesos i encara que va apendre caminar a l'any ja se sap que no podia demanar fer-li caminar grans distàncies i també em sabia greu posar-lo al patinet amb tants de canvis que venien. A més al meu gran li agrada molt anar en cotxet i que el passegin.
L'altre factor que per fer-nos decidir és que a mi m'agrada molt portar-lo al fular, ara el meu petit té 10 mesos i el portejo més que faig servir el cotxet però hi han molts moments que quan s'està al carrer i sola amb els dos el necessitava posar al cotxet per jugar amb el gran, o perquè estava cansada o per un munt de raons.

Després continuo :-*, emergència, el petit em reclama ;-)))
coquelicot
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dc. juny 17, 2015 11:00 am

EntradaAutor: coquelicot » dj. des. 03, 2015 8:40 pm

Hola! Jo porto mesos fent-me les mateixes preguntes (el meu segon si tot va bé ha de neixer al febrer ies portarà 18 mesos amb el seu germà).
Ho he parlat amb mooolta gent i gairebé ningú m'ha aconsellat cotxet doble, però cada família i cada nen és un món. I jo sé que estaré moltes hores soles amb els dos, que el meu "gran" tot i que fa un mes que camina, va molt a la seva i ara mateix pel carrer s un perill, i a més s un nen que pesa molt, i no em vull ni puc plantejar portar-lo en braços quan es cansi de caminar. I sobretot que ja serà tot prou complicat com per prescindir d'entrada de recursos q em poden facilitar el dia a dia. Així que, hem decidit comptar amb totes les opcions:
- un macclaren doble que ens deixen (sino buscaria un cotxet gemelar de segona mà)
- hem comprat un patinet easy x rider que porta un seient per acoplar al cotxet pel peque, per quan el gran reclami més autonomia.

Tema bressols, ens n'han donat un, aixi q cadascú tindrà el seu, i més endavant ja passarem el gran a un llit normal.

En fi, jo he optat per comptar amb tots els recursos i anar triant en funció de com vagi tot, q al final qui estarà a soles amb els nens seré jo!
Lika
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 9:32 am

EntradaAutor: Lika » dv. des. 04, 2015 8:24 am

Hola!

Jo tornaré a ser mare al febrer i les meves nenes es portaran 27 mesos. Es més del que es porten els vostres, però nosaltres hem comprat gemelar! Més que res perquè estic molta estona sola amb les dos i porto a la gran a l'escola bressol a peu, uns 25 min de trajecte. Ella encara va amb el cotxet i vam provar de posar-la al patinet d'uns amics i ni pensament, no volia! A més al model de cotxet que tenim, si ella va en patinet li queda el manillar just davant la cara i és molt incòmode. A part del fred q passaria allà asseguda a ple Hivern. El tema d'anar la petita amb foulard i la gran a cadireta tb ens l'hem plantejat, però no m'hi veig tots los dies i crec que el gemelar ens farà servei. Quan ja no el necessitem, el vendrem!

Nosaltres ens hem decidit per l'Easy Twin de Baby Monsters: http://www.baby-monsters.com/es/productos/easy-twin és el més estret del mercat i l'únic que ens cabia a l'ascensor! Tb vam mirar el City Select de Baby Jogger i està super bé, però era bastant més car! Nosaltres el vam comprar l'altre dia per Black Friday i ens va costar les dos cadiretes i un cabàs 565 eur. No és baratíssim, però un City Select se'n va a 1.300 eur amb un cabàs i dos cadires i el Bugaboo Donkey arriba a 1.500 eur!!

Pel tema bressols no et puc ajudar perquè la nostra nena ja dorm al llit!
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dv. des. 04, 2015 2:44 pm

Tema cotxet: nosaltres tenim bessonada i vens van deixar un maclaren gemelar, però amb els 2 manillars és incòmode de dur (no es pot dur amb una mà, no es pot regular l'alçada,...) Lo bo que tenia era que hi cabia en meu fill gran (4 anys).
Total, que després de rumiar-ho molt, hem optat pel Easy twin de BABY MONSTER (560€). T'explico:

AVANTATGES:
- Plegat ràpid.
- barra com a manillar, regulable i amb funda.
- Baixes el "respaldo" amb una mà.
- Estret (65cm) ((El Mountain buggy fa 63cm, és el més estret))
- super manejable: el duc amb una mà i maniobro i tot!
- El fre em va semblar més còmode que el mountain buggy i la manera de pujar el "respaldo" també, així com la rapidesa en el plegat.

DESAVANTATGES:
- els veig estrets dintre (i és que 65cm no donen per molt!) i crec que duraran 18 mesos al carro (després ja buscarem altres opcions com cotxet + patinet o tricicles).
- El "respaldo" es puja amb les 2 mans.
- No té reposapeus inclinable
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Ir26
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dc. des. 09, 2015 9:35 pm

Moltíssimes gràcies a totes!

Us he anat llegint conforme heu anat escrivint però no he tingut temps de res més que d'apuntar-me les vostres opinions i anar pensant en què és millor i què "pitjor" pel nostre cas en concret.
Ja us explicaré... de moment només hem decidit que SI al cotxet doble. El nen encara no camina i amb 17 mesos no creiem que aguanti tot el dia... Mirarem el Donkey de segona mà i si no el Mountain Buggi Duet ens ha agradat també, ja veurem!
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::