CERCADORES DE DESEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosa32
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: rosa32 » dc. des. 02, 2015 10:40 pm

guapis!! dia a full...estic petada!

a les noves incorporacions benvingudes boniques!!!! esperem q estigueu per aqui ben poquet! i anims a les mamis de cor!! feu ben fet de posar-vosa cercar rapid. anims!!

terrallum!quin greu bonica... vinga guapi deixat un parellmde dies i a remuntar q aquest desembre no sens escapa!va campiona!

sizhue ufff q fort tantes nausees!anims!

mariona jefa jaja t'imagines q anem totes al setembre? OJALAaaaa jo firmava per estar amb totes vosaltres!!! us estic agafant carinyet...muuuuuuas!

modo ego: dema estreno TO q avui mhe oblidat... amb ganes de pitunejar!

muuuuuas
Malibuna
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

EntradaAutor: Malibuna » dj. des. 03, 2015 6:21 am

Hola noies!
Entro en modo ràpid que estic a la feina!

Nom d'usuària: Malibuna
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir gaudint de la vida i menjar molt de pernil, jeje
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): qualsevol animadeta
Edat dels dos: 33 jo i 34 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle (més aviat, ahir primer dia!!! :p-) ) els meus cicles sempre eren de 27-28 dies, però he estat un any amb un DIU i ara no sé com anirà.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 20 de desembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa un any ens vam casar i volíem començar a buscar a la lluna de mel, però em van trovar un pòlip que es va complicar en una hiperplasia i he estat en tractament fins ara. Així que tenim unes ganes boges!!! :pandi: a més a més, en el nostre voltant tothom està tenint fills!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: fa bastants mesos que en prenc el Yodocefol i ahir vaig començar amb els TO's i cames amunt!! A veure si hi ha sort que estic en SW!

Cristineta, moltes felicitats!!!

Noies, quan pugui personalitzo més, que marxem de pont i aquesta setmana anem de cul! (marxem de pont en plena SW!!! Pinxitus a dojo!! jajaja)

Que vagi bé el dia!!! : lasito :
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dj. des. 03, 2015 7:20 am

Bon dia!!

Pregunta : Després de la clara d'ou quan ovulem? un o dos dies després? Es que la vaig tenir ahir i abans d'ahir i els TO surten tots blanquets :(
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
siberiana
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dj. des. 03, 2015 7:42 am

Elantris, pot ser que tinguis CW uns quants dies abans de l'ovulació (4 o 5, fins i tot). Passa dels TO i pinxuteja molt mentre hi hagi CW, que és el tipus de moc on sobreviuen millor els bitxitos, i poden esperar que surti l'ovulet. I quan el TO surti positiu, doncs encara teniu aquell dia i un parell més per intentar fer diana. Per cert, quins tests fas, i a quina hora? Els de tira s'han de fer a partir de les 14 o 15h i fins les 22h com a tard, si no els costa detectar l'hormona.
olotina
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

EntradaAutor: olotina » dj. des. 03, 2015 7:50 am

Bon dia reines
Modo soso per dir-vos que ahir a la nit va arribar la maleïda amb 8 dies de retard. Quin fart de plorar...m'havia fet tantes ilusions..i a més ha baixat amb tota la ràbia. Quin mal! L'odio!
Em vaig fotre una birra amb alcohol perque la Free Damm no val res! I avui penso atiborrar-me a cafe i coca cola!
Res, perdoneu pel mal rollo. Necessito un dia de dol i a tornar-hi. Tot i que ara tinc pànic de tenir cicles tope irregulars, pero farem el que va dir l'olotí, SM! És tan mono :)

Malibuna, benvinguda. M'has fet riure. Mil gràcies guapa i a tope amb el macropont!
rosa32

EntradaAutor: rosa32 » dj. des. 03, 2015 12:21 pm

guapis!!!! cada dia aprenc més coses de vosaltres...jo no em fixo amb el fluxe...Elantris a mi el TO tb negatiu pero calculo q per dissabte sortirá q ovulo i tu vas un parell de dies per devant meu així q pituneja JA!jajaja :b-))) aixó del moc cervical a mi em costa veure-ho...mes o menys sempre estic igual.

Olotina mlts anims preciosa quina rabia fa tu!!!!va q el proper mes anem totes!!!que no decaiga el animo!!!un petonet i a fer fora la maleida!!!! :sogra:

Malibuna benvinguda!!!!!aqui estaras mlt bé!tot i q hem de marxar rapidet totes!!! ;-)

Siberiana tu que? com estas?? ho estas asimilant??jejejejeje ;-) ;-) ;-) :b-))) :b-))) :b-)))

Guapis petonets a totes!!!

ai ai q ja comença la SEXWEEK! :r) :r) :r) :r) :r)
marinagil
Entrades: 2
Membre des de: dj. des. 03, 2015 12:22 pm

EntradaAutor: marinagil » dj. des. 03, 2015 12:32 pm

Hola!
Sóc nova per aquí i em vull sumar a vosaltres :love:
També estic en plena fase de cerca, a veure si hi ha sort i començo l'any amb bones noticies!
Mariona12
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

EntradaAutor: Mariona12 » dj. des. 03, 2015 1:13 pm

Malibuna! Benvinguda! Ja estàs fitxada al Post inicial! Vas de la mà amb la Nic, a les dues us toca NW el dia 20!

Marinagil Benvinguda! ja veuràs quin grup més maco!!!!
Si vols omple les dades i així ja estàs fitxada també!
Nom d'usuària:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar):
Edat dels dos:
Cicle de cerca i durada del cicles:
Nº Fills:
Data NW (importantíssim!):
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!:

Elantris, jo tampoc en tinc ni idea de la ClaraWeb... la veritat aquí cada dia aprenc moltes coses noves!
Olotrina no et desanimis bonica! Ara toca tenir pensaments positius per la pròxima SW!
*Dos angelets al cel*
Martooona
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

EntradaAutor: Martooona » dj. des. 03, 2015 1:18 pm

A veure si ho entenc.. La fase lutea sempre dura el mateix, des del dia que ovules, cada mes son els mateixos dies.. 11/12/13.. Els que siguin, pero sempre sempre sempre els mateixos dies, mes rera mes

Aixi pk sens retrassa la maleida?? Perque si els dies sempre son els mateixos despres de l'ovulacio encara que estiguem rallades tindria que ser ben puntual no??
Lagreta
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

EntradaAutor: Lagreta » dj. des. 03, 2015 1:50 pm

aix olotina molts ànims!!! pots estar xof un dia però després palante i a pensar en el nou cicle!! és difícil, però si no hi pots fer res i la warry ja està aquí doncs millor no enfonsar-se. també sóc de les del parer que que s'ha de fer vida normal fins que no tinguem el positiu! quin rotllo si no!!

pel tema del fluxe: va bé estudiar-lo (modo CSI) perquè us pot ajudar a veure en quin punt del cicle esteu. Ara semblarà que granini em promociona perquè ho dic molt jajaja, però jo em prenc cada dia suc de pomelo perquè diuen que ajuda a veure millor el fluxe i en el meu cas és veritat! així que us el recomano si us costa identificar-lo o no el veieu quasi mai. jo ara la claraweb ja la detecto i això ja vol dir que l'ovulació és a prop i per tant s'ha d'anar al ataqueeee!!

Martooona potser ovuleu més tard del que us pensàveu? jo un dia també ho pensava que si s'endarrereix la warry no deu ser per la fase lutea si no per la fase d'abans de l'ovulació diria que la fase lutea pot variar dia amunt dia avall però rollo una setmana sencera no. parlo molt des del desconeixement eh!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dj. des. 03, 2015 2:17 pm

BON DIJOUS A TOTHOOOOOM BONIQUESSSS!!! com esteu? neu:-) VA que avui estem a dia 3 toca una panxu!!! vam dir una per dia no???

A veure deixeu-me personalitzar una mica:

Nayade
: Moltes gràcies reina!

Tanit tranquila donaa!! Aqui estem totes piradísimes!!! I no passa res!! Però està molt bé que t'escoltis el cos i qui sap si haureu fet diana i el teu cigronet ja t'ho està fent saber...mai se sap!

Nicoia Benvinguda de nou bonica! A veure si aquest cicle és el definitiu i tens un bon rgalet de Nadal.

Mariona A vegades amb un sol intent n'hi ha prou i qui sap com ja t'han dit si algun bitxet ràpid va arribar a destí!!!

Martooona!! Tu i jo anem de la mà, tenim tot el mes per davant! Com va la fase avorrida?

Rosa Gràcies flor! tu encara que no surti positiu ves pinxutejant per anar fent feina!!! ajaja i quan surti positiu remates!

Malibuna!! T'entenc molt aquestes ganes que tens!! Jo abans de casar-me feia un any que volia buscar però per circumstàncies no podiem, i des de que ens vam casar i ja vam poder començar i quina alegria!!! Això si aquest cigronet rebel meu s'està fent esperar...es ben bé que serà un gamberru jaja

Elantris Jo tinc clara de web 2 o 3 dies abans de veure el TO positiu, però tal i com t'han dit aprofita i pinxuteja aquests dies també que el és en el millor dels fluxes on poden nadar els bitxitus.

Olotina Ostres bonica quin greu!!! Et deixo que et begis tota la cafeína del món aquests dies! i dos dies per estar xof o enfadada però després arriba esos animosssssssssss i a caçar ovuleeeets!!! També anirem de la mà en el desespero!!!

Marinagil benvinguda a les cercadores!!!

TEMA FASE LÚTEA:
Martoona he vist que preguntes perquè es retrasa la W si la fase lútea és la mateixa. Mireu la fase lútea sempre té exactament els mateixos dies des de l'ovulació fins que t'arriba la reglaa. L'únic que varia es els dies des de que et baixa la regla fins que ovules, és a dir, si passes estres, estàs nerviosa o aixi le hormones es revoluciones i no fan madurar l'ovulet retrassant així la ovulació. Però un cop ovules hi ha uns dies comptats perquè et baixi la W. En el meu cas són exactament 12 dies. Per això a mi em va molt bé fer TO perquè sé que des de que marca positiu fins que em baixa la regla són exactament 13 dies. (un dia mes perquè el positiu s'em marca 24h abans d'ovular). Espero haver-me explicat bé, a mi m'ho va explicar la gine i per mi és molt important saber fins quin dia no m'he de fer ilusions perquè hi ha un retràs real, però me les faig igualment jajaja

Apa vaia rollo que us he fotut...I és que estic en fase avorrida però amb la líbido pels núvols i clar m'he d'entretenir donant-vos el toston jajaja Molts petons a totes boniqueeeess. >.-<:
Imatge

Imatge
Martooona
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

EntradaAutor: Martooona » dj. des. 03, 2015 2:29 pm

Merci noies!
Pero Terrallum, no vas dir que se't havia retrassat? O et va venir als 13 dies?

Be en fi, acabo de comprar per amazon els 50 test d'ovulacio!! A veure si aixi començo a coneixer millor el meu cos..

Olotina, molts anims.. Jo fa dos dies estava com tu, i encara intento animar-me.. Pero ja no hi podem fer res, tornar-hi, aixi que a per totes!!

Un petonas a totes, a veure si puc personalitzar dema!
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dj. des. 03, 2015 2:36 pm

Martooona no, vaig avisar a la Marta jefa que em canvies la data de NW perquè la ovulació se m'havia retrassat un dia. I per això vaig passar de DNW 1 de desembre a 2 de desembre, i em va venir ahir. 13 dies exactes. L'únic que jo tenia ilusions per lu dels tacadets però em va arribar quan tocava :ufs:

Doncs si t'has comprat els TO ja veuràs com ara ja podràs saber quan és la teva fase lútea i després els desesperos saps quants dies duren! Vaaa que aquest mes és nostre!!! Jo també tinc moments de bajón encara però ens hem d'animar i anar a per totes!
Imatge

Imatge
Miyulina
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

EntradaAutor: Miyulina » dj. des. 03, 2015 2:42 pm

Bonaaa tardaaaaaa!! com anem??

Tubi, com està la teva mare?

Mariona12, em va agradar tant la teva idea de calendari d'advent que ahir la vaig posar en pràctica!! ojala li poguès posar un + ben gran un dia d'aquests desprès del que ens va passar.. mai se sap!

mossa-77, com estàs bonica?

Nicoia, benvinguda!!! que tinguis una cerca ben curta!! dilluns et toca DW?? a veureeee

Tànit, no desesperis! nosaltres vem utilitzar lubricant alguns dies la primera vegada i mira!! panxulina!

rosa32, Elantris, ovulem molt juntetes no??

Malibuna, disfruteu molt del pont!! a desconectar!! (jo tb vuuuull)

Elantris, com t'han dit pots tenir cw varios dies! jo aquest mes he tingut cw fins i tot durant l'ovulació que va ser ahir o abans d'ahir ja no recordo!

olotina, ho sento molt reina, 8 dies de retràs són molt i et debies crear moltes expectatives, ho sento de veritat. Vinga, agafa forçes i a seguir intentat!!

marinagil,Benvinguda!! molta soooort!!

Terrallum, >.-<: >.-<: >.-<:

Modo ego: A veure ja començo con la locura transitoria com el mes passat quan em vaig quedar. Tinc un altre cop la cara com una paella valenciana, els grans s'hi han instalat com l'altre cop (sempre desapareixien desprès de la regla)... però clar si vaig ovular abans d'ahir!!! a part d'això avui a les 6 del mati unes lleus nàuseas però aquestes són culpa de la Shizue :content:

El dia que va sortir la careta somrient al clear blue el Miyulino tb es va tornar boig i toma dos pinxitos, un pel matí i un per la nit. Visca Catalunya ||*||
PD: estic fatal, ho sé. Pedazo post que m'ha sortit.... :b-)))
Cristineta86
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dj. des. 03, 2015 4:47 pm

Hola a totes!!!!
Molts anims olotina i a totes les q us ha visitat la w...
a les q esteu en sw a pinxutejar i prou!!!! Jo vaig veure cw pero no li vaig fer massa cas xq tenia molt clar q no em quedaria!!! Sobre els to a mi no m'han funcionat suposo xq em feiem menjar mes el cap!!! Tant amb la nena com ara el mes q m'he quedat no utilizava to...pero hi ha qui els va be!!!
Ji ahir vaig tenir gine i evidentment no em va fer xap eco xq no es veu res!!! La tinc el dia 23!!! Jo q buscava sintomes com amb la nena no es res igual...ara tinc ardor d'estomag i marejos...ja us anire explicant!!! Ahh i tb tenia molts grans q fins ara eren sintoma de regla i ara mira!!!!
Molts pepos i anims q volem mes panxus!!!!
Mariona12
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

EntradaAutor: Mariona12 » dj. des. 03, 2015 5:13 pm

Ostres Tanit! no havia vist lo de Xispeja! jajaja quin riure!!! jajaaja estava rient aqui sola a la feina, es deuen pensar que estic sonada!
Que guai Miyulina!!!! es diver oi això de preparar el calendari? jeje aviam si li pots posar un + !!!! seria tan bonic oi?? :love:
Aviam si es veritat Terrallum! Realment al setembre quan em vaig quedar va ser amb el xispeo, així que mirarem de ser positives i sinó no passa res!
Mares de cor com ho porteu?? Jo tinc dies de tot, intento no pensar-hi massa perquè em posa trista pero em sento que emocionalment soc una muntanya russa...

Olonita! com van aquests anims bonica?
Martoona jo també he començat aquest mes amb les TO, em fa gracia coneixer més el meu cos!

Un super peto boniques!!!
*Dos angelets al cel*
olotina
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

EntradaAutor: olotina » dj. des. 03, 2015 6:20 pm

Hola princeses cercadores!
moltíssimes gràcies pels ànims. Estic tan contenta d'haver decidit formar part d'aquest grup! només tinc una amiga que sap que estem buscant i no poder compartir tot el que passa i el que sentim amb ningú més és massa dur. Estic millor. He comprat 50 TO d'ovulació (no sabia ni que existia un invent tan meravellós), perquè prevec uns cicles "muntanya russa" i el SM està molt bé però també estarà bé controlar una mica el tema.

marinagil benvinguda!! :content:

Lagreta suc de pomelo? ara mateix corro al Caprabo! que no sigui dit que no ho provem tot! :love:

terrallum ets una crack! quina lliçó magistral! gràcies de debò, estic aprenent una barbaritat >.-<:

martooona em sembla que ara anirem plegades, no? ara em tocarà nw sobre el 4/01, i dic "sobre" perquè això veig que serà imprevisible :-o00m

Vinga va, totes a casa a fer pinxitus, que a fora fa molta fred!! x*x*x
sandysc85
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dj. des. 03, 2015 6:39 pm

Mare meva!!! 3 dies i 3 pàgines!! Cotorres! xD

A veure, de moment m'apunto amb el mòbil (mega soso) i quan arribi a casa (la setmana vinent) em posaré al dia i personalitzaré (tot i que vull donar l'enhorabona a la panxu de la Cris, que ja veuràs que tot anirà bé!! Molts pepos!)

Nom d'usuària: sandy
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: planejar el viatge d'aniversari de casats (tot i que ho faré amb panxu o sense ella), continuar fent esport i agafar un bon gat per cap d'any!! (*a Menorca, "agafar un gat" vol dir emborratxar-se molt; no em dedico a caçar*)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): La gozadera xD
Edat dels dos: el maromo 32 i jo 30
Cicle de cerca i durada del cicles: estic en el meu 3r cicle. La durada no la sé. De moment un cicle de 31 i un altre de 35 (abans prenia l'anticonceptiva)
Nº Fills: O, però en 9-10 mesos serà 1 :p
Data NW (importantíssim!): segons el FF dia 10 de desembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agrada molt viatjar, llegir, practicar esport i aprendre idiomes
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: ara tornaré a fer tempes (també estic a grafiqueres) i a mitjan mes tornaré a prendre gestagyn preconcepción (per recomanació del ginecòleg). Els pinxitus quan vénen de gust, que cauen millor, jejeje
Imatge

Imatge
Tànit
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

EntradaAutor: Tànit » dj. des. 03, 2015 7:13 pm

Hola!!!! Entro en modo ego total... Ahir ens les vam tenir amb el Tanitu... Ja us vaig fir el q va passar dilluns... I dimarts em vaig notar CW i molt mal de panxao sigui q suposo q ovulava... El tanitu es va tancaral cuarto de l ordinador ajugar als viedojocs (crec q té un problema) i bueno no el vai voler agobiar... Ahir li vai dir q m havia comprat unes calcetes ben sexy per veure si aixi l Animavapo res es va tornar a posar a jugar als videojics fins les tantes i em vaig enfadar molt xq si no vol anar a buscar un bb q m ho digui i jo ja decideixo q faig amv la meva vida pero no pillara l ovulet si nomes te ganes de festa el dia dp de la warry... Em va dir q si q volia tenir un bb pero jo ja no m ho crec estic enfadadissima :(
rosa32

EntradaAutor: rosa32 » dj. des. 03, 2015 7:19 pm

hola de nou!!!

jo encara no he ovulat...en el meu cas mana el tO pero aquesta nit em sembla que agafaré per banda al Rosito...jajajaja ja m'enteneu!entre nosaltres porque no s'estressi... ;-)

Mariona es cert que despres d'un avort estiguis muntanya rusa...penseu q a part del disgut que et portes per tot plegat...imagineu-vos les hormones!!!shan preparat per un embaras i despres res...ufff en fi! (jo he patit un avort tb pero ara mha vingut al cap la locura hormonal del postpart... :ufs: )... Us vull transmetre a totes alegria, confiança i molt d'amor guapas!!!!! neukiss-) de ben segur que aquest malson q heu passat i costa d'oblidar l'anireu poc a poc païnt i fins i tot el superareu!tot i q no s'oblida mai...us ho dic jo q vaig estar enfonsadíssima!i va ser com vaig conéixer el SP!en fi...q m'agafa nosatalgia!

Miyu! sou uns màquines dos al dia!!!jajaja mbbbbbb!!!!

tema claraweb us haig de llegir millor...jo estic un pel agobiada per la progesterona...porque he tingut tacadets, sintomes molt besties i inclus retard de la W q despres ha acabat baixant i estic rallada per si falla l'implantació!apa ja ho he deixat anar!sí estic rallada amb aixó...i es mes m'agradaria comprovar com tinc la hormona porque hem fa por tenir unaltre avort...es que llegint el sp he vist que aixó pot pasar i pot ser un motiu de q el cos no soporti un embaras...perdoneu el rollo pero mira aprofito per treure aquesta inquietud q tinc...a part ahir vaig mirar per internet i diu q les noies q presenten caréncia de progesterona solen tenir sindorme premenstrual fort, mals de regla...aviam aquest cicle...i si no em quedo aniré pasat nadal al gine i q mho miri...

guapis perdoneu q no personalitzi mes pero haig de marxar!!muuuuuuuuuas a la resta!i benvingudes a les noves!!!!!!!!quantes mes siguem mes riurem :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Tànit que t'acabo de llegir abans de publicar... que animus! explica-li bé com sha de cercar que no és facil etc etc i amb amor que els homes es tanquen per banda i uf!ho viuen tot plegat molt diferent que nosaltres...al meu home tema play li va passar quan vem tenir al meu fill...jajaja imposible jugar de la feinada que els ve a sobre :-D

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::