CERCADORES DE DESEMBRE
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hola maques!
Doncs sí jefa, en teoria em toca la warry demà, però com que el cicle anterior va ser de 35 dies, doncs m'esperaré a diumenge a fer el TE (que seria CD36), si no baixa abans, clar.
Jo estic bé, però premenstrual perduda (m'han sortit grans i tot), i com que hem fet pocs pinxitus aquest mes, no tinc gaire esperances, la veritat. Però ja veurem! Que després em faig il.lusions i me la foto xD
En fi noies, perdoneu el meu mode ego i soso mbl.
Espero que les SW li esteu fotent a tope, que aquest Nadal ens ha de portar molts positius ;)
Doncs sí jefa, en teoria em toca la warry demà, però com que el cicle anterior va ser de 35 dies, doncs m'esperaré a diumenge a fer el TE (que seria CD36), si no baixa abans, clar.
Jo estic bé, però premenstrual perduda (m'han sortit grans i tot), i com que hem fet pocs pinxitus aquest mes, no tinc gaire esperances, la veritat. Però ja veurem! Que després em faig il.lusions i me la foto xD
En fi noies, perdoneu el meu mode ego i soso mbl.
Espero que les SW li esteu fotent a tope, que aquest Nadal ens ha de portar molts positius ;)
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
El primer de tot, el meu carinyo i tota la força que pugui enviar cap a la TUBI. No podem ajudar gaire però totes ens hem quedat amb el cor glaçat aquest matí. Amunt guapa! Pel cigronet!
Noies ajuda! El metge de capçalera m'ha receptat antiinflamatori i antibiotic durant 15 dies (per un maleït quiste al coxis que fa temps que arrossego i que ultimament em fa molt mal). M'ha dit que durant aquests dies res de res de buscar panxu pero just la setmana que ve començo SW! O els meus ovulets tornen a anar tard o me'n vaig directe al febrer! J... Amb lo que costa passar la fase avorridaaaaa!!
Què faig? Tan greu pot ser? És que em vindrà de 3 dies...
Noies ajuda! El metge de capçalera m'ha receptat antiinflamatori i antibiotic durant 15 dies (per un maleït quiste al coxis que fa temps que arrossego i que ultimament em fa molt mal). M'ha dit que durant aquests dies res de res de buscar panxu pero just la setmana que ve començo SW! O els meus ovulets tornen a anar tard o me'n vaig directe al febrer! J... Amb lo que costa passar la fase avorridaaaaa!!
Què faig? Tan greu pot ser? És que em vindrà de 3 dies...
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Boniquetes!!!
Tubi que bé tenir noticies teves!
Olotina, jo faria molt de cas al metge, sóc de familia d'infermeres i he aprés (a base de caure-hi) a que se'ls ha de prendre en serio! si t'ho diu ha de ser per algo, no diuen les coses perquè si, sinó per prevenir, i si això implica posposar un mes la búsqueda, no es un preu tan alt! Es la meva opinio i el que jo faria! Si encara dubtes pots demanar una segona opinió a un altre metge, però amb temes de salut més val ser prudent!
Espero que amb aquest tractament et treguin el quiste i desaparegui aquest dolor que dius! ja ens vas informant bonica!
Sandy! T'entenc perfectament! Ja ens aniràs informant de com vas reina! molts PEPOS!!
Bona nit bonicotes!
Tubi que bé tenir noticies teves!
Olotina, jo faria molt de cas al metge, sóc de familia d'infermeres i he aprés (a base de caure-hi) a que se'ls ha de prendre en serio! si t'ho diu ha de ser per algo, no diuen les coses perquè si, sinó per prevenir, i si això implica posposar un mes la búsqueda, no es un preu tan alt! Es la meva opinio i el que jo faria! Si encara dubtes pots demanar una segona opinió a un altre metge, però amb temes de salut més val ser prudent!
Espero que amb aquest tractament et treguin el quiste i desaparegui aquest dolor que dius! ja ens vas informant bonica!
Sandy! T'entenc perfectament! Ja ens aniràs informant de com vas reina! molts PEPOS!!
Bona nit bonicotes!
*Dos angelets al cel*
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bona nit maques! Entro ràpid i en mode soso.
primer de tot TUBI tota la meva força per tu i la família. Em sap molt de greu. T'Envio una virtu abraçada.
Vinga a veure si la setmana q ve la jefa canta mooolt.
A mi avui TO marcadet... demà tornaré a fer a veure. Avui hem fet pinxito i demà hauria de caure un altre heheheh
Apa mosses vaig a dormir q estic KO
primer de tot TUBI tota la meva força per tu i la família. Em sap molt de greu. T'Envio una virtu abraçada.
Vinga a veure si la setmana q ve la jefa canta mooolt.
A mi avui TO marcadet... demà tornaré a fer a veure. Avui hem fet pinxito i demà hauria de caure un altre heheheh
Apa mosses vaig a dormir q estic KO
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
ostres olotina... no sé què dir-te! potser acabes l'antibiòtic i encara tens SW i has ovulat més tard... jo no sé si me la jugaria però clar endarrerir un mes també quina merda! i si li preguntes al gine?
vaig llegir un dia que el fetus només comença a agafar coses de la mare a partir de les 4-6 setmanes però era en temes d'alcohol i tampoc sé si era molt fiable o si és el mateix! però jo crec que no me la jugaria que el pal pot ser pitjor!
vaig llegir un dia que el fetus només comença a agafar coses de la mare a partir de les 4-6 setmanes però era en temes d'alcohol i tampoc sé si era molt fiable o si és el mateix! però jo crec que no me la jugaria que el pal pot ser pitjor!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Tubi guapiiii molts ànims!! Em sap molt greu!!! Abraçadota forta!
Uix oolotina, això fa de mal dir. Jo vaig retrassar la busqueda 2 mesos per un medicament que no està ni demstrat que pot perjudicar, però mira, estava taaaant rallada que no sé, no m'hi vaig voler arriscar.
Però si tu creus que no n'hi ha per tant, demana cita un altre cop i que t'expliqui bé els riscos, després posa't-hi si veus que és difícil de que pasi res xungui.
Sandy, què vols dir que "m'han sortit grans i tot"? Que no te'n sortien abans? A veure si tu també fas pudoreta...
Siberiana, jo com diu la Lagreta, deixa de llegir els posts de les qque ja estan prenyades i limita't a aquest de cercadores, que aquí hem vist alguna coseta fotuda, hi ha moltes marones de cor, però a la vegada hi han un parell de pebrots i la mirada endavant cap a aconseguir panxulines de nou.
És lo que té ser una Súperwoman! Yeaaahhh!!
Hola Lannah! Benvinguda. Què t'expliques??
Ostres he estat ben desconectada! De fet jo hauria d'estar estudiant i no perdent el temps cap aquí i cap allà, sóc un megadesastre :(
Aquest any m'he proposat decorar la casa amb coses de Nadal, ja està bé de no ser com una ovelleta i empapar-me de les Festes. Home!!
Vaig anar al Corte Inglés i vinga a comprar guirnaldes, mare meva quin trauma! Es que t'ho quedaries tot!!
Uix oolotina, això fa de mal dir. Jo vaig retrassar la busqueda 2 mesos per un medicament que no està ni demstrat que pot perjudicar, però mira, estava taaaant rallada que no sé, no m'hi vaig voler arriscar.
Però si tu creus que no n'hi ha per tant, demana cita un altre cop i que t'expliqui bé els riscos, després posa't-hi si veus que és difícil de que pasi res xungui.
Sandy, què vols dir que "m'han sortit grans i tot"? Que no te'n sortien abans? A veure si tu també fas pudoreta...
Siberiana, jo com diu la Lagreta, deixa de llegir els posts de les qque ja estan prenyades i limita't a aquest de cercadores, que aquí hem vist alguna coseta fotuda, hi ha moltes marones de cor, però a la vegada hi han un parell de pebrots i la mirada endavant cap a aconseguir panxulines de nou.
És lo que té ser una Súperwoman! Yeaaahhh!!
Hola Lannah! Benvinguda. Què t'expliques??
Ostres he estat ben desconectada! De fet jo hauria d'estar estudiant i no perdent el temps cap aquí i cap allà, sóc un megadesastre :(
Aquest any m'he proposat decorar la casa amb coses de Nadal, ja està bé de no ser com una ovelleta i empapar-me de les Festes. Home!!
Vaig anar al Corte Inglés i vinga a comprar guirnaldes, mare meva quin trauma! Es que t'ho quedaries tot!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
holaaaaaa!
entro rollo a fitxar... demà si puc entro amb la calma i personalitzo
Tubi em sap greu lo del teu familiar! un super petó bonica anims...
tema sexy week vem fer 3 seguits i prou la resta de dies sens va complicar x diferents motius... aixi q ja veurem... jo un pel fustrada
costa fer uns sweek ben feta!
i calculant la propera sweek tb estem fora i durmint amb el nostre fill...que complocat!
us escric demà petonets
entro rollo a fitxar... demà si puc entro amb la calma i personalitzo
Tubi em sap greu lo del teu familiar! un super petó bonica anims...
tema sexy week vem fer 3 seguits i prou la resta de dies sens va complicar x diferents motius... aixi q ja veurem... jo un pel fustrada
costa fer uns sweek ben feta!i calculant la propera sweek tb estem fora i durmint amb el nostre fill...que complocat!
us escric demà petonets

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bon dia noies!!
Olotina, jo faria cas al metge. Sé que és una me... haver-ho de posposar, però penso que si t'ho diu és per alguna cosa. Amb una mica de sort potser ovules més tard i encara no has de donar el cicle per perdut ;)
Elantris, doncs normalment no tinc grans. Potser és que el meu cos ja està ben "net" d'anticonceptives i torno a l'adolescència, jejeje!
Marta, a tope amb la SW! I si has vist el TO positiu, ja saps què toca ;)
Siberiana, com et diuen les noies, gaudeix de l'embaràs i queden terminantment prohibits alguns llocs del fòrum!! Segur que tot anirà genial!
Rosa, vinga que aquest cop és el bo!! Nadal portarà regals :)
I fins aquí arribo. Que tingueu un bon dijous :)
Olotina, jo faria cas al metge. Sé que és una me... haver-ho de posposar, però penso que si t'ho diu és per alguna cosa. Amb una mica de sort potser ovules més tard i encara no has de donar el cicle per perdut ;)
Elantris, doncs normalment no tinc grans. Potser és que el meu cos ja està ben "net" d'anticonceptives i torno a l'adolescència, jejeje!
Marta, a tope amb la SW! I si has vist el TO positiu, ja saps què toca ;)
Siberiana, com et diuen les noies, gaudeix de l'embaràs i queden terminantment prohibits alguns llocs del fòrum!! Segur que tot anirà genial!
Rosa, vinga que aquest cop és el bo!! Nadal portarà regals :)
I fins aquí arribo. Que tingueu un bon dijous :)
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bon dia boniques!!
entro molt rapid per enviar tot el meu suport i molts anims a la tubi per aquesta perdua...em sap greu sempre son moments dificils i se que el consol ppt ser dificil pero pensa que dins teu hi ha algu meravellos!!!!!petonets
entro molt rapid per enviar tot el meu suport i molts anims a la tubi per aquesta perdua...em sap greu sempre son moments dificils i se que el consol ppt ser dificil pero pensa que dins teu hi ha algu meravellos!!!!!petonets
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hola noies,
entro en modo ego total, sento no personalitzar però es que no em trobo bé.
Fa 3 dies que tinc una ansietat que no em deixa ni dormir bé. Ahir em van fer una citologia, vaig sagnar una mica que ja m'ho va avisar. Vaig passar la major tard de la tarda marejada i amb molèsties als ovaris i avui torno a estar marejada amb molèsties i a més he sagnat i no crec que sigui de nou per la citologia degut a les molèsties...
Total, entre que em trobo malament i que ho vaig passar tant malament sagnant durant 3 setmanes, se'm ha caigut l'ànima a terra al sagnar de nou.. encara em queden 6 dies per la DNW, o eso o s'ha adalantat... caca de vaca
entro en modo ego total, sento no personalitzar però es que no em trobo bé.
Fa 3 dies que tinc una ansietat que no em deixa ni dormir bé. Ahir em van fer una citologia, vaig sagnar una mica que ja m'ho va avisar. Vaig passar la major tard de la tarda marejada i amb molèsties als ovaris i avui torno a estar marejada amb molèsties i a més he sagnat i no crec que sigui de nou per la citologia degut a les molèsties...
Total, entre que em trobo malament i que ho vaig passar tant malament sagnant durant 3 setmanes, se'm ha caigut l'ànima a terra al sagnar de nou.. encara em queden 6 dies per la DNW, o eso o s'ha adalantat... caca de vaca
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Joe Miyu..... :'( .... ¿Y te dijeron a qué podía ser debido? .... ¿Te hicieron eco?
Te mando un abrazo enorme, preciosa..... yo tb llevo unos días agotada perdida, pero supongo que es normal tras más de un mes sangrando....y al final el estrés nos sale....
Ahora estoy que rompo a llorar como una niña (en plan desconsolada) por casi todo... pero mica en mica...
Los ovarios puede ser normal que nos molesten.....después de embarazo-aborto deben ponerse de nuevo en funcionamiento....
Mantennos informadas....y ánimo, cariño...
Te mando un abrazo enorme, preciosa..... yo tb llevo unos días agotada perdida, pero supongo que es normal tras más de un mes sangrando....y al final el estrés nos sale....
Ahora estoy que rompo a llorar como una niña (en plan desconsolada) por casi todo... pero mica en mica...
Los ovarios puede ser normal que nos molesten.....después de embarazo-aborto deben ponerse de nuevo en funcionamiento....
Mantennos informadas....y ánimo, cariño...
Miyulina ha escrit:Hola noies,
entro en modo ego total, sento no personalitzar però es que no em trobo bé.
Fa 3 dies que tinc una ansietat que no em deixa ni dormir bé. Ahir em van fer una citologia, vaig sagnar una mica que ja m'ho va avisar. Vaig passar la major tard de la tarda marejada i amb molèsties als ovaris i avui torno a estar marejada amb molèsties i a més he sagnat i no crec que sigui de nou per la citologia degut a les molèsties...
Total, entre que em trobo malament i que ho vaig passar tant malament sagnant durant 3 setmanes, se'm ha caigut l'ànima a terra al sagnar de nou.. encara em queden 6 dies per la DNW, o eso o s'ha adalantat... caca de vaca
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Ostres Miyulina, i has anat a que et mirin de nou? A mi per una citologia una vegada vaig tenir una gota de sang (però res), en canvi, si tu has estat marejada i avui has tornat a sagnar, potser t'ho podrien mirar...
I com et diu l'Arcoiris, després d'un avortament imagino que el cos necessita un temps per posar-se al seu lloc. Molts pepos bonica! Diga'ns coses just tinguis notícies
I com et diu l'Arcoiris, després d'un avortament imagino que el cos necessita un temps per posar-se al seu lloc. Molts pepos bonica! Diga'ns coses just tinguis notícies

- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Miyulina renia quin greu. no ho sé pas, del cicle després d'un avortament no ens en podem fiar gaire, pot ser més curt o més llarg, és normal que la cosa estigui destarotada, si que hi ha gent que si queda just després d'un avort, però el més comú és que trigui un xic en funcionar com cal.
El que si que no és normal són els marejos després d'una citologia, no? A veure que et diuen
Arcoiris he leído que tu beta ha bajado muchísimo. Me alegro, ahora a recuperarse
El que si que no és normal són els marejos després d'una citologia, no? A veure que et diuen
Arcoiris he leído que tu beta ha bajado muchísimo. Me alegro, ahora a recuperarse
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bluebike, bonita....¿cómo estás tú?...
Yo saliendo justo de la W tras aborto....la verdad es que tras bajar la beta, no tardó ni 3 días en aparecer la W.....así que en dos días entro en SW :) aunque.....no creo que este mes mi cuerpo responda pero.....nunca se sabe :)
Yo saliendo justo de la W tras aborto....la verdad es que tras bajar la beta, no tardó ni 3 días en aparecer la W.....así que en dos días entro en SW :) aunque.....no creo que este mes mi cuerpo responda pero.....nunca se sabe :)
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
No crec que els marejos tinguin que veure amb la citologia, ja porto tres dies tonta en general...
Si fos descontrol pel tema del avort, però vaig ovular pq m'ho va marcar el TO i pels simptomes que vaig tenir i CW, així que no crec que sigui pq ara es posa el cos en marxa pq se suposa que ja va arrancar fa dies. Un altre cosa és que sigui la regla que s'adalanta.. però es que ha parat, ha sigut un cop nomès, ja comencem
Ja veurem que passa, segueixo amb molèsties de regla pero no he tornat a sagnar com ja he dit. I no vull tornar a passar per això, per sagnadets que paren i que tornen, o una cosa o altre, vaig patir molt en ara si ara no i en no saber el que.. pfff
Perdoneu però estic molt ploff avui.
Si fos descontrol pel tema del avort, però vaig ovular pq m'ho va marcar el TO i pels simptomes que vaig tenir i CW, així que no crec que sigui pq ara es posa el cos en marxa pq se suposa que ja va arrancar fa dies. Un altre cosa és que sigui la regla que s'adalanta.. però es que ha parat, ha sigut un cop nomès, ja comencem
Ja veurem que passa, segueixo amb molèsties de regla pero no he tornat a sagnar com ja he dit. I no vull tornar a passar per això, per sagnadets que paren i que tornen, o una cosa o altre, vaig patir molt en ara si ara no i en no saber el que.. pfff
Perdoneu però estic molt ploff avui.
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
miyu guapa... una abraçada ben forta! truca al gine per quedar-te més tranquila.
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hola!
Arcoiris que tal estas bonita?
Miyluina, reina, molts anims bonica, jo estic passant exactament pel mateix, he tingut algun mareig com si fos de un "blancasso", tinc punxadetes als ovaris, m'ha sortit algun granet quan jo mai en tinc i l'estat d'ànim que sembla una muntanya russa. Ho atribueixo tot a que el cos s'ha de recuperar de l'abort, encara no fa un mes que em va passar. Suposo pel que dius que deu tenir a veure amb això, tot i que no està de més si veus que continues igual demanar-te hora al Gine, a mi però em va anar molt bé trucar a la llevadora, ja que de una forma molt propera em va explicar els canvis que sufreix el cos i tota la pesca (tot per telefon). També pots probar-ho, potser et quedes mes tranquila. Sols puc enviarte molta energia positiva i un petonàs enorme!
Olotina tu com estas bonica?
Rosa a tope!!! aviam si amb 3 seguits heu fet diana!
Elantris com portes els estudis?? jaja m'has iluminat! jo tampoc mai decoro res! aviam si aquest cap de setmana m'inspiro i compro 4 guirnaldes!
Marta que el ritmo no pare!!!! SW a tope!
Arcoiris que tal estas bonita?
Miyluina, reina, molts anims bonica, jo estic passant exactament pel mateix, he tingut algun mareig com si fos de un "blancasso", tinc punxadetes als ovaris, m'ha sortit algun granet quan jo mai en tinc i l'estat d'ànim que sembla una muntanya russa. Ho atribueixo tot a que el cos s'ha de recuperar de l'abort, encara no fa un mes que em va passar. Suposo pel que dius que deu tenir a veure amb això, tot i que no està de més si veus que continues igual demanar-te hora al Gine, a mi però em va anar molt bé trucar a la llevadora, ja que de una forma molt propera em va explicar els canvis que sufreix el cos i tota la pesca (tot per telefon). També pots probar-ho, potser et quedes mes tranquila. Sols puc enviarte molta energia positiva i un petonàs enorme!
Olotina tu com estas bonica?
Rosa a tope!!! aviam si amb 3 seguits heu fet diana!
Elantris com portes els estudis?? jaja m'has iluminat! jo tampoc mai decoro res! aviam si aquest cap de setmana m'inspiro i compro 4 guirnaldes!
Marta que el ritmo no pare!!!! SW a tope!

*Dos angelets al cel*
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Noies, a mi em dona la sensació que per això sempre et diuen lo d'esperar un cicle a tornar-hi, per a evitar aquestes cosetes que us fan estar intranquil·les.
Molts PEPOS a totes i ja veureu com mica en mica tot es va posant a lloc!
Mariona, els estudis fatal :(
Molts PEPOS a totes i ja veureu com mica en mica tot es va posant a lloc!
Mariona, els estudis fatal :(
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Guapissimes!! q no trobo moment no se que passa q vaig de cul...literal. en fi... tinc al nen malalat i vaig a aprofitar a escriure!!!!
Miyu! aviam no se q vol dir aixo pero jo en el postpart vaig tenir una ansietat... em trobava fatal...era tot per hormones. fins q no vaig deixar de donar el pit no vaig parar de tenir altibajos etc...fins i tot em replantejo aquest cop q fer perque va ser tremendo...tho dic perque despres d'un avort... tot i q hagis ovulat la cosa pot estar mes remoguda que de firma habitual...hormanalment...i jo tinc panic a les hormones!!!!
anims preciosa!!! aviam si no es res...
Sandy com portes el desespero?? va que queda menys!!
Olotina...no se que dirte pero jo tb estria mosca...truca a sanitat respon i pregunta...
o al gine! q ells si a saben mes d'aixo... de fet no es pot prendre antibiotic embarassada????
Marta anims amb la SW!!!!!
va anims q el ritmo no pareeeeee
love
Elantris tu que la SW? ara ja comencem la fase de DESESPEROOOOOO nooooooo!!!!!!!!! aix de moment no noto res...
Siberiana!!!!! es cert q aixo de llegir tb ralla perque hi han casos q tela...pero pensa en tots els casos bons q hi han!!!! jo de fet vaig tenir embaras d'alt risc, amb perdues fins la setmana 20... i despres va neixer el meu nen la mar de be!!! aixo si us aviso q les hormones del postpart em fan panic....
sempre amb prudencia pero optimista....
guapes doncs nosaltes 3 seguidets...pero crec q aquest cop no sortira tampoc perque els vem fer al vespre...rollo una mica forçats...i no se...estic mes negativa q positiva...ja vindra no ens volem agobiar...el mes q ve a sobre xungu per fer sw...just els dies estem fora pero en un hotel amb el nen al costat mateix! very difficult! muas a totessssss

Miyu! aviam no se q vol dir aixo pero jo en el postpart vaig tenir una ansietat... em trobava fatal...era tot per hormones. fins q no vaig deixar de donar el pit no vaig parar de tenir altibajos etc...fins i tot em replantejo aquest cop q fer perque va ser tremendo...tho dic perque despres d'un avort... tot i q hagis ovulat la cosa pot estar mes remoguda que de firma habitual...hormanalment...i jo tinc panic a les hormones!!!!
anims preciosa!!! aviam si no es res...Sandy com portes el desespero?? va que queda menys!!
Olotina...no se que dirte pero jo tb estria mosca...truca a sanitat respon i pregunta...
o al gine! q ells si a saben mes d'aixo... de fet no es pot prendre antibiotic embarassada???? Marta anims amb la SW!!!!!
va anims q el ritmo no pareeeeee
loveElantris tu que la SW? ara ja comencem la fase de DESESPEROOOOOO nooooooo!!!!!!!!! aix de moment no noto res...
Siberiana!!!!! es cert q aixo de llegir tb ralla perque hi han casos q tela...pero pensa en tots els casos bons q hi han!!!! jo de fet vaig tenir embaras d'alt risc, amb perdues fins la setmana 20... i despres va neixer el meu nen la mar de be!!! aixo si us aviso q les hormones del postpart em fan panic....
sempre amb prudencia pero optimista.... guapes doncs nosaltes 3 seguidets...pero crec q aquest cop no sortira tampoc perque els vem fer al vespre...rollo una mica forçats...i no se...estic mes negativa q positiva...ja vindra no ens volem agobiar...el mes q ve a sobre xungu per fer sw...just els dies estem fora pero en un hotel amb el nen al costat mateix! very difficult! muas a totessssss

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Bona nit guapeeees
ahir i avui he estat amb mareJos.. ahir pensava q era pel bus pero avui he estat un altre cop amb marejos i dolorets d'ovaris... i ja cap a la tarda molt de dolor.com que avui el TO ha marcat pisitiu ho atribueixo a això. .. però deu ni do entre això i q des de dissabte em fan mal les mans... bé avui ja no tant.
Naltros estem a tope amb la SW... i sabeu què? Hahah ara riureu haah dimarts va venir a dinar el meu sogre i sabeu què li va preguntar amb el Marto? Que si jo estava embarassada haha i ell ui no sé. .. doncs es veu que a casa seva va aparèixer una sargantana a la finestra d'una habitació i diu q nomes l'ha vist els cops q tanta cunyada com jo ens hem quedat prenyis. Haha ara no sé si ens prenia el pèl o què .a veure si serà adiví ahha
En fin.. avui ego total hihihu
MIYULINA tu com vas dels marejos? Jo crec q lo meu és de la ibovulació tot i q no mm'havia passat mai... però al haver tingut l'avort tb...no sé, si segueixes aixi demana-ho a la feina.
ROSA32 a veure si hi ha sort i els pinxitosas van ser fructífers. I que es recuperi el teu peque. Molts petooopetoooons
Hey aquí hi ha moltes futures mamis que fa temps q no xerren eh . Aquesta setmana està sent més tranquila q la passada.... la setmana que ve hi ha moltes NW a veure si s' anima la cosa.
Apa bona njt i tapeu-vvos
ahir i avui he estat amb mareJos.. ahir pensava q era pel bus pero avui he estat un altre cop amb marejos i dolorets d'ovaris... i ja cap a la tarda molt de dolor.com que avui el TO ha marcat pisitiu ho atribueixo a això. .. però deu ni do entre això i q des de dissabte em fan mal les mans... bé avui ja no tant.
Naltros estem a tope amb la SW... i sabeu què? Hahah ara riureu haah dimarts va venir a dinar el meu sogre i sabeu què li va preguntar amb el Marto? Que si jo estava embarassada haha i ell ui no sé. .. doncs es veu que a casa seva va aparèixer una sargantana a la finestra d'una habitació i diu q nomes l'ha vist els cops q tanta cunyada com jo ens hem quedat prenyis. Haha ara no sé si ens prenia el pèl o què .a veure si serà adiví ahha
En fin.. avui ego total hihihu
MIYULINA tu com vas dels marejos? Jo crec q lo meu és de la ibovulació tot i q no mm'havia passat mai... però al haver tingut l'avort tb...no sé, si segueixes aixi demana-ho a la feina.
ROSA32 a veure si hi ha sort i els pinxitosas van ser fructífers. I que es recuperi el teu peque. Molts petooopetoooons
Hey aquí hi ha moltes futures mamis que fa temps q no xerren eh . Aquesta setmana està sent més tranquila q la passada.... la setmana que ve hi ha moltes NW a veure si s' anima la cosa.
Apa bona njt i tapeu-vvos
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










