CERCADORES DE DESEMBRE
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hola!
Perdoneu, jo també he estat força desconectada. Sóc profe i amb el final de trimestre anem de cul... que si prepara festival, que si tanca notes, etc. M'ha fet molta alegria descobrir que ja hi ha 3 panxus!
Felicitats Tubi, Cristina i Siberiana!!! Ara a cuidar-se molt i a mantenir els ànims ben positius per a que tot vagi molt bé!
Diumenge entro en SW... per si de cas he començat a fer TO (al final he caigut en la temptació tot i que no volia...)
A veure si els propers dies em puc conectar més!
Bona nit guapes!
Perdoneu, jo també he estat força desconectada. Sóc profe i amb el final de trimestre anem de cul... que si prepara festival, que si tanca notes, etc. M'ha fet molta alegria descobrir que ja hi ha 3 panxus!
Felicitats Tubi, Cristina i Siberiana!!! Ara a cuidar-se molt i a mantenir els ànims ben positius per a que tot vagi molt bé!
Diumenge entro en SW... per si de cas he començat a fer TO (al final he caigut en la temptació tot i que no volia...)
A veure si els propers dies em puc conectar més!
Bona nit guapes!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
bon dia boniques!!!!
avui he deixat el peque a dinar i tot i així jo podia aprofitar per fer feina a casa... i ara em poso a corregir examens i tal.. veig que som unes quantes profes per aquí,no? hehhe
bé guapes, espero que us vegi mooolt rebé el dia! i que les que fa temps que no es pronuncien passin a dir holaaaaa

avui he deixat el peque a dinar i tot i així jo podia aprofitar per fer feina a casa... i ara em poso a corregir examens i tal.. veig que som unes quantes profes per aquí,no? hehhe
bé guapes, espero que us vegi mooolt rebé el dia! i que les que fa temps que no es pronuncien passin a dir holaaaaa

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Holaaaaas!!!!


28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
HELLOOOOOOOOWWWWW
Nenes que portu un estres i una esveramenta a sobre...ai mare...És que resulta que estic muntant un projecte, és un espai d'educació lliure per nens i nenes de 0 a 3 anys. El vam començar a muntar amb una compi al juliol però em anat molt a poc a poc i hem decidit obrir les portes al gener. Doncs com passa sempre TOOOOOTA la feina s'ha acumulat al desembre...
tinc entrevistes amb els papis, tallers per nadal, xerrades per preparar...en fi un estressss això si ho faig amb molt de gust
I com que estic en fase avorrida doncs millor perquè així no he d'estar pendent de TO i demés cosetes...això si la SW comença dimecres vinenet
ja en tinc ganes que ultimament vaig amb uns festivals a sobre...el terrallu està ben feliç...perquè semblo una tigressaaaaa jajaja
després del rollo ego...
Tubi molts i molts d'ànims, força i t'envio un munt d'energia positiva per aquests dies tant difícils. I si tota la raó...la cerca a vegades es fa mooolt llarga i pesada, però després tenim recompensa com tu ara i això ho val tot
Sandyyyy volem saber com estaaaaas...algun (psico)síntoma més? els granets poden ser bona senyal...
Olotina sento dir-te que també sóc partidaria de fer cas al metge, però crec que faries bé en trucar així potspendre millor la decisió.
Elantrissss m'encanta la decoraió de nadal!!!! Jo cada any em faig cosetes diferents en plan DIY per decorar-ala! ànims amb els estudis que tu ets una superwoman, com tu dius, i ho saps!
Rosa amb 3 n'hi ha més que suficients per encertar així que ànimmmsss com portes el desespero?
Arcoiris, animos con esta entrada de sexyweeeeeeek estamos a la par!
Miyu no t'amoinis abans d'hora, si veus que sagnes jo aniria a que em tornin a mirar, de totes formes, no et preocupis i intenta descansar. El teu cos ha fet molt sobresforç amb tant de canvi i s'ha de regular. El cos és molt savi.
Jefaa com estàs????? Estàs en SW???? Explica explica
Apa bonicotes meves me'n vaig a fer feina que en tinc un munt. Un petonarru per totes i cada una de vosaltresssssss
Nenes que portu un estres i una esveramenta a sobre...ai mare...És que resulta que estic muntant un projecte, és un espai d'educació lliure per nens i nenes de 0 a 3 anys. El vam començar a muntar amb una compi al juliol però em anat molt a poc a poc i hem decidit obrir les portes al gener. Doncs com passa sempre TOOOOOTA la feina s'ha acumulat al desembre...
tinc entrevistes amb els papis, tallers per nadal, xerrades per preparar...en fi un estressss això si ho faig amb molt de gust
I com que estic en fase avorrida doncs millor perquè així no he d'estar pendent de TO i demés cosetes...això si la SW comença dimecres vinenet
ja en tinc ganes que ultimament vaig amb uns festivals a sobre...el terrallu està ben feliç...perquè semblo una tigressaaaaa jajajadesprés del rollo ego...
Tubi molts i molts d'ànims, força i t'envio un munt d'energia positiva per aquests dies tant difícils. I si tota la raó...la cerca a vegades es fa mooolt llarga i pesada, però després tenim recompensa com tu ara i això ho val tot
Sandyyyy volem saber com estaaaaas...algun (psico)síntoma més? els granets poden ser bona senyal...
Olotina sento dir-te que també sóc partidaria de fer cas al metge, però crec que faries bé en trucar així potspendre millor la decisió.
Elantrissss m'encanta la decoraió de nadal!!!! Jo cada any em faig cosetes diferents en plan DIY per decorar-ala! ànims amb els estudis que tu ets una superwoman, com tu dius, i ho saps!
Rosa amb 3 n'hi ha més que suficients per encertar així que ànimmmsss com portes el desespero?
Arcoiris, animos con esta entrada de sexyweeeeeeek estamos a la par!
Miyu no t'amoinis abans d'hora, si veus que sagnes jo aniria a que em tornin a mirar, de totes formes, no et preocupis i intenta descansar. El teu cos ha fet molt sobresforç amb tant de canvi i s'ha de regular. El cos és molt savi.
Jefaa com estàs????? Estàs en SW???? Explica explica
Apa bonicotes meves me'n vaig a fer feina que en tinc un munt. Un petonarru per totes i cada una de vosaltresssssss

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Terrallum que xulo el projecte! Espero que us vagi molt bé!! Entre això i totes les profes que tenim, tothom va de cul per aquí :p
Jo símptomes 0! Així que imagino que tard o d'hora vindrà la maleïda (això em passa per no fer tempes aquest cicle, que ara vaig ben perduda xD).
Espero que les sewyweekeres us ho estigueu passant moooooolt bé i deixant sec al maromo i per això parleu poc ;)
I molts pepos per les desespero i propers desespero, a veure si amb les compres nadalenques deixem de pensar en el tema (no m'ho crec ni jo xD)
Jo símptomes 0! Així que imagino que tard o d'hora vindrà la maleïda (això em passa per no fer tempes aquest cicle, que ara vaig ben perduda xD).
Espero que les sewyweekeres us ho estigueu passant moooooolt bé i deixant sec al maromo i per això parleu poc ;)
I molts pepos per les desespero i propers desespero, a veure si amb les compres nadalenques deixem de pensar en el tema (no m'ho crec ni jo xD)
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
terralluuuum quin projecte més guai!! on estarà l'escola?? perquè oju que a mi m'interessa! hi ha una pel vendrell o no sé on que es diu els petits voladors i treballen molt amb animals i si la tingués al vallèd ni ho dubtaria!!
espero que tingueu molta sort!!!
aaaaiii mi sandy querida res de pensaments negatius eh! a veure què passa demà!!
espero que tingueu molta sort!!!
aaaaiii mi sandy querida res de pensaments negatius eh! a veure què passa demà!!

http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
síiiiiiiiiiiiiiii, en la bassa del vendrell jajajaja ahí quiero llevar a mis peques cuando decidan llegar y quedarse jejeje
Me sé hasta su canción..........ainsssss jajajajaja
Me sé hasta su canción..........ainsssss jajajajaja
Lagreta ha escrit:terralluuuum quin projecte més guai!! on estarà l'escola?? perquè oju que a mi m'interessa! hi ha una pel vendrell o no sé on que es diu els petits voladors i treballen molt amb animals i si la tingués al vallèd ni ho dubtaria!!
espero que tingueu molta sort!!!
aaaaiii mi sandy querida res de pensaments negatius eh! a veure què passa demà!!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
aaaaii quina enveja! jo quan veig tot el que fan... me n'aniria a viure allà. jo que sóc vegetariana i que estimo els animals tinc claríssim que el contacte de nens amb animals els fa més bones persones... porta'ls allà sisisi (quan vinguin. que es quedaran segur aquest cop guapa!!)
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hellow!!!
Quanta energia Terrallum!! m'encanta!!! i quina ilu de projecte, es super xulu ojala et funcioni tant que hagis de tenir llista d'espera i tot! jeje ja ens aniràs explicant com va! Jo aquets cicle més perduda que un pastor a la ciutat! just després de la W em va marcar el TO super positiu i sols vam fer un pinxitu amb marxa enrrere inclosa del Mariano (ja us vaig explicar la crisi...) i després ja no ha marcat més, així que no en tinc ni idea quan ha de venir la NW, si faig cas a l'antiga W tocaria cap al 21-25 si faig cas al TO em tocaria la del 15. Aixi que aquest mes mel prenc de passada per a que el meu cos s'equilibri després de l'abort, demà farà ja un mes que em va passar i el dia 15 tinc gine així que segurament me'n aniré cap a gener de cap! Així també després del gine espero que el Mariano es quedi més tranquil i poguem posansi a tope! pero bueno miro de pendremho tot amb positivisme al màxim!
Sandy! mentre no hi ha W hi ha esperança!! ja ens vas informant bonica!!! Ojala pugui cantar Panxu!!!!
Miyu com vas bonica???
Marta!! que fuerte!!! com estiguis prenyi aquest mes diploma de bruixot al Sogre i les sargantanes!!!
i a las desaparecidas doneu senyals de vida!!! Com us va tot???
La semana que bé tenim mooltes NW!!!

Quanta energia Terrallum!! m'encanta!!! i quina ilu de projecte, es super xulu ojala et funcioni tant que hagis de tenir llista d'espera i tot! jeje ja ens aniràs explicant com va! Jo aquets cicle més perduda que un pastor a la ciutat! just després de la W em va marcar el TO super positiu i sols vam fer un pinxitu amb marxa enrrere inclosa del Mariano (ja us vaig explicar la crisi...) i després ja no ha marcat més, així que no en tinc ni idea quan ha de venir la NW, si faig cas a l'antiga W tocaria cap al 21-25 si faig cas al TO em tocaria la del 15. Aixi que aquest mes mel prenc de passada per a que el meu cos s'equilibri després de l'abort, demà farà ja un mes que em va passar i el dia 15 tinc gine així que segurament me'n aniré cap a gener de cap! Així també després del gine espero que el Mariano es quedi més tranquil i poguem posansi a tope! pero bueno miro de pendremho tot amb positivisme al màxim!
Sandy! mentre no hi ha W hi ha esperança!! ja ens vas informant bonica!!! Ojala pugui cantar Panxu!!!!
Miyu com vas bonica???
Marta!! que fuerte!!! com estiguis prenyi aquest mes diploma de bruixot al Sogre i les sargantanes!!!
i a las desaparecidas doneu senyals de vida!!! Com us va tot???
La semana que bé tenim mooltes NW!!!

*Dos angelets al cel*
- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Tubi com estas maca? Ho sento molt...
Jefaaa: jo avui també estaba com marejada, no sé, raro... em penso que de la calefacció del treball. Ja et trobes millor?
Jo en plena SW, estic super orgullosa de mi mateixa, el dimecres vaig detectar la CW em penso que per primera vegada! XD Així que dimarts i ahir vam fer deures, ara estem probant dia sí dia no (els soldadets del Sakuro van sortir fluixos al seminograma, encara que li han de repetir...) i ara no sé si avui també rematar per si de cas... que opineu?
Jefaaa: jo avui també estaba com marejada, no sé, raro... em penso que de la calefacció del treball. Ja et trobes millor?
Jo en plena SW, estic super orgullosa de mi mateixa, el dimecres vaig detectar la CW em penso que per primera vegada! XD Així que dimarts i ahir vam fer deures, ara estem probant dia sí dia no (els soldadets del Sakuro van sortir fluixos al seminograma, encara que li han de repetir...) i ara no sé si avui també rematar per si de cas... que opineu?
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Sakura, solen dir que va bé deixar descansar els soldadets, així que jo potser em donaria un dia de descans i m'hi posaria demà altra vegada. Molta sort!! :)
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Declaro inaugurada la SW jajajaja ahora cada 36 horas aproximadamente hasta 2 o 3 días pasada ovulación y que sea lo que tenga que ser jajaja
Lagreta, yo tb lo soy !!! Ja ja ja y adoro los animales. Estas navidades vamos a adoptar dos ratas jajajaja
Lagreta, yo tb lo soy !!! Ja ja ja y adoro los animales. Estas navidades vamos a adoptar dos ratas jajajaja
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Holes guapes!!!
Ara feia dies que no passava!! Però entre el pont que hem estat fora i la feina, m'era impossible entrar!!
Tubi, em sap molt greu guapa! Molts ànims!
Terrallum, quina bona pinta té el projecte!! Ja veuràs com tindrà èxit!!
Mariona, clar que sí jefaa! Sempre amb positivisme! Ja veuràs com el Mariano s'anima amb la visita al gine!
Marta, he flipat amb la sargantana del teu sogre! La veritat és que això de la sargantana em sona d'haver-ho sentit en alguna banda. A veure si li podem donar el títol de bruixot!!
A totes les profes, molts ànims!! Que després de l'estrés d'aquests dies us venen uns dies de calma!
Nosaltres vam començar SW el dia 2 perquè no sabíem quan ovularia, i hem anat fent dia si dia no, i a vegades 3 dies seguits, jejeje. Doncs avui per fi m'ha sortit el TO positiu!!! Així que el pinxitu d'ahir ja compta i no sé si el de dimarts també... Per si de cas avui començarem el sexy weekend!!
Lo que no sé si és massa normal que ovuli tant tard (avui estic a CD19). Teòricament el dia de la NW és el dia 20, així que tindré una fase lútea ben curteta. Us passa a alguna?
Sento no personalitzar més però m'ho he llegit tot de cop i ara tinc una mica de cacao mental, jajajaja.
A veure si aviat la jefa pot cantar més panxus!!
Molts PEPOS boniques!
Ara feia dies que no passava!! Però entre el pont que hem estat fora i la feina, m'era impossible entrar!!
Tubi, em sap molt greu guapa! Molts ànims!
Terrallum, quina bona pinta té el projecte!! Ja veuràs com tindrà èxit!!
Mariona, clar que sí jefaa! Sempre amb positivisme! Ja veuràs com el Mariano s'anima amb la visita al gine!
Marta, he flipat amb la sargantana del teu sogre! La veritat és que això de la sargantana em sona d'haver-ho sentit en alguna banda. A veure si li podem donar el títol de bruixot!!
A totes les profes, molts ànims!! Que després de l'estrés d'aquests dies us venen uns dies de calma!
Nosaltres vam començar SW el dia 2 perquè no sabíem quan ovularia, i hem anat fent dia si dia no, i a vegades 3 dies seguits, jejeje. Doncs avui per fi m'ha sortit el TO positiu!!! Així que el pinxitu d'ahir ja compta i no sé si el de dimarts també... Per si de cas avui començarem el sexy weekend!!
Lo que no sé si és massa normal que ovuli tant tard (avui estic a CD19). Teòricament el dia de la NW és el dia 20, així que tindré una fase lútea ben curteta. Us passa a alguna?Sento no personalitzar més però m'ho he llegit tot de cop i ara tinc una mica de cacao mental, jajajaja.
A veure si aviat la jefa pot cantar més panxus!!
Molts PEPOS boniques!

Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Malibuna ha escrit:
Nosaltres vam començar SW el dia 2 perquè no sabíem quan ovularia, i hem anat fent dia si dia no, i a vegades 3 dies seguits, jejeje. Doncs avui per fi m'ha sortit el TO positiu!!! Així que el pinxitu d'ahir ja compta i no sé si el de dimarts també... Per si de cas avui començarem el sexy weekend!!Lo que no sé si és massa normal que ovuli tant tard (avui estic a CD19). Teòricament el dia de la NW és el dia 20, així que tindré una fase lútea ben curteta. Us passa a alguna?
Sento no personalitzar més però m'ho he llegit tot de cop i ara tinc una mica de cacao mental, jajajaja.
A veure si aviat la jefa pot cantar més panxus!!
Molts PEPOS boniques!
Hola maca!! No sé si per tu és normal ovular al CD19 (jo per exemple ovulo cap al CD21), però si has ovulat més tard, vol dir que et tocarà la DNW més tard. És a dir, en teoria, la FL es manté sempre igual, i el que varia és la fase prèvia a l'ovulació; per aquest motiu, la regla s'avança o s'endarrereix (en aquest cas, a tu et vindria més tard). Espero haver-me explicat. Tot i així, a pinxutejar a tope! ;)
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Boniquesssssss
Malibuna a mi com diu la Sandy també ovulo el dia 19 o 20, entra dns la normalitat, llavors els cicles es tornen d'entre 33-35 dies.
Doncs siiiii és un projecte moooooolt bonic. Però ho sento és a Celrà, a 10 min de Girona, crec que us queda un pel lluny. Però és molt bonic, tenim un pati mooolt macu, i hem pensat en adoptar gallines o conillets i fer un gran hort!! AAAi quines ganes, a més, tenim tot els materials de fusta i elements naturals , és un lloc ben encantador jajaj és nota que sóc la mare del projecte ehhh.
I ja està...entrava per presumir de fill-projectil!!
Au va sexyweeekeres a per tootesssss
Malibuna a mi com diu la Sandy també ovulo el dia 19 o 20, entra dns la normalitat, llavors els cicles es tornen d'entre 33-35 dies.
Doncs siiiii és un projecte moooooolt bonic. Però ho sento és a Celrà, a 10 min de Girona, crec que us queda un pel lluny. Però és molt bonic, tenim un pati mooolt macu, i hem pensat en adoptar gallines o conillets i fer un gran hort!! AAAi quines ganes, a més, tenim tot els materials de fusta i elements naturals , és un lloc ben encantador jajaj és nota que sóc la mare del projecte ehhh.
I ja està...entrava per presumir de fill-projectil!!
Au va sexyweeekeres a per tootesssss

Terrallum l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 11, 2015 5:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Sandy, doncs no ho sé. És la primera vegada que controlo quan ovulo així que vaig ben perduda, jeje.
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Sóc incapaç de recordar-ho tot!
Marta m'encanta lo de la sargantana! i no és per res que es veuen més a l'estiu no? ai ai aquest sogre pitoniso espero que l'hagi encertat!
Sakura jo el primer cop que em vaig detectar la CW vaig fer salts i tot! jajaja ole ole a tope la sw doncs!!
Terrallum què preciós!!!! ja penjaràs fotos! m'encantaria trobar un lloc així per Sabadell, em tocarà fer cerca exhaustiva quan arribi el moment. I voto a favor dels animals! Si els cuideu bé i després no acaben a la cassola, clar ;)
Malibuna, com t'ha dit la Sandy, si has ovulat tard la warry s'endarrereix. Normalment entre l'ovulació i la warry (el que s'anomena la fase lútia com t'ha dit) passen exactament els mateixos dies. Per exemple en el meu cas, puc ovular entre el CD15 i el CD17 però la warry sempre sempre apareix el DPO13. T'ho dic perquè no interpretis que la setmana que ve no vingui la maleïda com a símbol de prenyi (em va passar el primer cicle i la osti va ser heavy. com que no sabia quan havia ovulat vaig fer cas a la DNW del womanlog i clar, ell fa una mitja no sap quan ovules) si no que no haurà vingut perquè és d'hora. Espero que no vingui igualment eh!!! ;)
ArcoIris una veggie qué ilusión!! Ens n'haurem de sentir de tots colors durant l'embaràs (o almenys jo, que del meu cercle sóc l'única vegetariana). La tieta del meu marit un dia ja em va dir: quan et quedis embarassada tornaràs a menjar carn, no? blablabla proteïnes blablabla salut del nen blablabla nutrients per a tu. Sort que la meva mare que és pediatra em dóna suport 100% i em defensa a capa i a espada! Si és que com la mare no hi ha ningú! Ja anirem comentant coses, ja...
Marta m'encanta lo de la sargantana! i no és per res que es veuen més a l'estiu no? ai ai aquest sogre pitoniso espero que l'hagi encertat!
Sakura jo el primer cop que em vaig detectar la CW vaig fer salts i tot! jajaja ole ole a tope la sw doncs!!
Terrallum què preciós!!!! ja penjaràs fotos! m'encantaria trobar un lloc així per Sabadell, em tocarà fer cerca exhaustiva quan arribi el moment. I voto a favor dels animals! Si els cuideu bé i després no acaben a la cassola, clar ;)
Malibuna, com t'ha dit la Sandy, si has ovulat tard la warry s'endarrereix. Normalment entre l'ovulació i la warry (el que s'anomena la fase lútia com t'ha dit) passen exactament els mateixos dies. Per exemple en el meu cas, puc ovular entre el CD15 i el CD17 però la warry sempre sempre apareix el DPO13. T'ho dic perquè no interpretis que la setmana que ve no vingui la maleïda com a símbol de prenyi (em va passar el primer cicle i la osti va ser heavy. com que no sabia quan havia ovulat vaig fer cas a la DNW del womanlog i clar, ell fa una mitja no sap quan ovules) si no que no haurà vingut perquè és d'hora. Espero que no vingui igualment eh!!! ;)
ArcoIris una veggie qué ilusión!! Ens n'haurem de sentir de tots colors durant l'embaràs (o almenys jo, que del meu cercle sóc l'única vegetariana). La tieta del meu marit un dia ja em va dir: quan et quedis embarassada tornaràs a menjar carn, no? blablabla proteïnes blablabla salut del nen blablabla nutrients per a tu. Sort que la meva mare que és pediatra em dóna suport 100% i em defensa a capa i a espada! Si és que com la mare no hi ha ningú! Ja anirem comentant coses, ja...

http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hola! Us estava llegint sobre el tema d''ovular el CD19 que ha comentat Malibuna i com diu Lagreta la FL acostuma a durar el mateix, el que varia és la fase prèvia a l'ovulació. M'ha cridat l'atenció el vostre comentari i he repassat les meves 3 gràfiques i... horror! He descobert algo que no m'ha agradat. Els 3 cicles que porto "enregistrats" marquen ovulació el CD19 però els meus cicles no sobrepassen els 28 dies (estan entre 26 i 28). Això vol dir que la FL em dura 9 dies i, pel que he pogut trobar per internet, això és "anormalment" curt i pot dificultar la progressió de l'embaràs, ja que el revestiment de l'úter es perd abans de que finalitzi la implantació.
Ara m'ha fet por pensar que pugui costar-me molt quedar-me així... A algú li passa això?
Per cert, Sandy molts ànims! A veure què passa demà!
Terrallum, el projecte és molt prometedor. Molta sort!
Tubi, molts ànims en aquests dies difícils!
Quina gràcia que hi hagin tantes profes... jejeje! De fet vaig arribar aquí gràcies a la meva cunyada que també és profe. Ànims que les vacances de Nadal ja s'oloren!
Ara m'ha fet por pensar que pugui costar-me molt quedar-me així... A algú li passa això?
Per cert, Sandy molts ànims! A veure què passa demà!
Terrallum, el projecte és molt prometedor. Molta sort!
Tubi, molts ànims en aquests dies difícils!
Quina gràcia que hi hagin tantes profes... jejeje! De fet vaig arribar aquí gràcies a la meva cunyada que també és profe. Ànims que les vacances de Nadal ja s'oloren!

http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Sí que es cierto que si se tiene una FL corta, es más complicado quedarse embarazada, pero tiene fácil solución.... con medicación consiguen alargarlas.
Coméntaselo al gine....controla bien ovulación y FL y si ves que estás en lo cierto díselo... :) Cuenta que debe tener unos 14 días para que todo sea más sencillo
Coméntaselo al gine....controla bien ovulación y FL y si ves que estás en lo cierto díselo... :) Cuenta que debe tener unos 14 días para que todo sea más sencillo
dayna ha escrit:Hola! Us estava llegint sobre el tema d''ovular el CD19 que ha comentat Malibuna i com diu Lagreta la FL acostuma a durar el mateix, el que varia és la fase prèvia a l'ovulació. M'ha cridat l'atenció el vostre comentari i he repassat les meves 3 gràfiques i... horror! He descobert algo que no m'ha agradat. Els 3 cicles que porto "enregistrats" marquen ovulació el CD19 però els meus cicles no sobrepassen els 28 dies (estan entre 26 i 28). Això vol dir que la FL em dura 9 dies i, pel que he pogut trobar per internet, això és "anormalment" curt i pot dificultar la progressió de l'embaràs, ja que el revestiment de l'úter es perd abans de que finalitzi la implantació.
Ara m'ha fet por pensar que pugui costar-me molt quedar-me així... A algú li passa això?
Per cert, Sandy molts ànims! A veure què passa demà!
Terrallum, el projecte és molt prometedor. Molta sort!
Tubi, molts ànims en aquests dies difícils!
Quina gràcia que hi hagin tantes profes... jejeje! De fet vaig arribar aquí gràcies a la meva cunyada que també és profe. Ànims que les vacances de Nadal ja s'oloren!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Dayna jo no en tinc ni idea i ja no vull llegir res per internet perquè només són maldecaps. com et diu l'arcoiris jo trucaria al gine i que t'ho expliqui i mira si hi ha una medicació que te la pot allargar doncs problema solucionat! perquè si vas pensant que això t'impedirà quedar-t'hi acabarà sent una cosa del cervell i si et ralles malament anem. ves al gine i surt de dubtes!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












