Festival de la Infància Montjuic

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Festival de la Infància Montjuic

EntradaAutor: botafoc » dl. des. 21, 2015 7:49 pm

Algú ha anat mai al festival de la infancia de bcn? és aconsellable per un nen de 3 anys i mig? hi ha activitats per ell? ( no inflables ni piscines de boles, ell es més de joguines....carro i comprar productes...tipo supermercat...manualitats..)
gracies
Hadda
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: festival infancia motnjuic

EntradaAutor: Hadda » dt. des. 22, 2015 6:02 am

Bon dia,
Em quedo per aquí, a veure que et responen. Nosaltres hi anem aquet any per primera vegada, amb 3 anys i nou mesos.
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dt. des. 22, 2015 9:21 am

Jo hi havia anat de petita i sempre m'ho havia passat molt bé, ara aquest any hi tornem amb el gran (3 anys acabats de fer) però més a l'espectacle de la Peppa Pig que al saló en sí; us poso el programa de les activitats, estan marcades per edats:

http://media.firabcn.es/content/S055016 ... a_15-2.pdf
Imatge
Hadda

EntradaAutor: Hadda » dt. des. 22, 2015 12:39 pm

Si, nosaltres també tenim entrades per la sessió peppa del matí, i la idea es estar per la resta del festival per la tarda. Jo també hi anava sempre de petita però imagino que aquets ultims anys haurà evolucionat una mica.
També estaria bé saber que tal el tema cues, nosaltres hi anem entre setmana, espero que no sigui molt agobiant.
I tema serveis, on i que es millor per dinar, etc?
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6551
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dt. des. 22, 2015 12:51 pm

Hmmm.... nosaltres vam estar un parell d'anys.. vam deixar d'anar per que no és el nostre públic.. curiós, oi?
Trobaràs un mega-stand d'uns 500m2 del Ejèrcito Espanyol.. li diuen hàbits saludables, esport i solidaritat, els pintaran la bandera espanyola a la cara i s'ho passaran molt bé..
Al del Ministerio del Interior, uns 200m2 amb la Guardia Civil i els Policies Nacionals aquest anys li diuen Benvinguts al món del circ, molt encertat el nom xx:-D
Molts i molts nens fan cua per jugar a futbol, per fer escalada indoor, pel circuit de cacaolat, patinatge.. hi han moltes activitats i molt variades.
Això del Peppa Pig es nou i veig que hi han molts stands nouis i moltes activitats noves.. ja ens explicareu que tal!, potser i tornem xxo.0.o
Ah! i aquest any no es fan publicitat amb nosaltres, per això no tenim entrades que algú ens ha demanat per privat.. la publicitat ara ho porta una empresa de comunicació privada i no hem pogut contactar amb ells.. xxo.0.o
Hadda

EntradaAutor: Hadda » dc. des. 23, 2015 6:10 am

El ejercito espanyol? Una bandera pibtada a la cara? Espero que no!! M'has deixat ben alucinada!! Jaja

Ja explicarem l'experiència i si sortim amb la cara neta ;-).

Nosaltres hi anem l'últim dia... Aixi que trigare uns dies a fer la crònica.... Mentrestant.... Bon Nadal a tothom!
petipe
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Festival de la Infància Montjuic

EntradaAutor: petipe » dc. des. 23, 2015 9:33 am

Ostres, dit així sona fatal!

No sé com estarà ara, però jo hi anava de petita i era fantàstic, la veritat! L'única pega són les cues.

A la meva època hi havia estand d'un munt de marques comercials i serveis i tu vas als estands que vols. Ningú t'obliga a passar per tots. Jo recordo per exemple el de Cacaolat, Danone, Whintertur, els Bombers, Aigües de Barcelona, alguna associació de donació d'òrgans o contra el càncer (per conscienciar)... No sé, jo crec que els nens s'ho passen genial. Això sí, si tenen un mínim de paciència per la cua!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::