buscant 2n embaràs i no ve
buscant 2n embaràs i no ve
Hola noies,
Em presento, sóc mare d'un nen de 4 anys, sempre hem volgut tenir-ne dos pero no ens vam decidir fins fa uns mesos i aquesta vegada se m'està fent etern, vaig quedar-me embarassada del nen a la primera, i ara ja portem 7 cicles i res, sé que es normal fins l'any i li vull donar temps pero no deixa de fer una mica de ràbia jejeje, jo tinc clarissim quan ovulo i ho fem els dies fèrtils segur (a més dos mesos vaig probar els t.o i era com jo pensava) el meu home creu que és ell pq va molt i molt estressat al a feina i això pot influir en els seus
de totes maneres ho continuarem intentant lo mes relaxats que poguem i disfrutant i a veure que passa, alguna que estigui igual amb el segon o que va trigar? alguna consell també per millorar l'
? gracies noies.
Em presento, sóc mare d'un nen de 4 anys, sempre hem volgut tenir-ne dos pero no ens vam decidir fins fa uns mesos i aquesta vegada se m'està fent etern, vaig quedar-me embarassada del nen a la primera, i ara ja portem 7 cicles i res, sé que es normal fins l'any i li vull donar temps pero no deixa de fer una mica de ràbia jejeje, jo tinc clarissim quan ovulo i ho fem els dies fèrtils segur (a més dos mesos vaig probar els t.o i era com jo pensava) el meu home creu que és ell pq va molt i molt estressat al a feina i això pot influir en els seus
de totes maneres ho continuarem intentant lo mes relaxats que poguem i disfrutant i a veure que passa, alguna que estigui igual amb el segon o que va trigar? alguna consell també per millorar l'
? gracies noies.Re: buscant 2n embaràs i no ve
Hola,
Pels
a la meva parella li varen recomanar Maca Andina, n'hi ha moltes marques. Concretament ell va prendre Aquilea Fertil que trobaràs a farmàcies i parafarmàcies.
Ànims.
Pels
a la meva parella li varen recomanar Maca Andina, n'hi ha moltes marques. Concretament ell va prendre Aquilea Fertil que trobaràs a farmàcies i parafarmàcies.Ànims.

Re: buscant 2n embaràs i no ve
Ja se que es fàcil de dir, pero no defalliu. Ajudeu-vos de test d'ovulació i no deixeu passar el moment si de debò us corre pressa. A nosaltres ens ha costat 11 cicles el 2n embaràs, i això q el primer van ser només 3! Ànims!
Re: buscant 2n embaràs i no ve
gracies pels anims, a continuar amb la recerca. Suposo que fins l'any no patirem a fer proves.....
Ner, van millorar algo els
amb la maca? suposo que miraculos no es, pero en teoria millora no?
Pipita, enhorabona per haver-ho aconseguit, vas fer servir T.O alguns mesos o que? el meu nen ja te 4 anys i no m'agradaria es portessin molt, pero es una cosa que no es pot preveure ni controlar, aixi que....jo els he fet servir 2 o 3 mesos i res.......a continuar.
Ner, van millorar algo els
amb la maca? suposo que miraculos no es, pero en teoria millora no? Pipita, enhorabona per haver-ho aconseguit, vas fer servir T.O alguns mesos o que? el meu nen ja te 4 anys i no m'agradaria es portessin molt, pero es una cosa que no es pot preveure ni controlar, aixi que....jo els he fet servir 2 o 3 mesos i res.......a continuar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





