♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miyulina
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Miyulina » dv. gen. 01, 2016 5:51 pm

neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-)

Benvingudes al nou post de cercadores!! estrenem post i estrenem any!! i com és diu... any nou, vida nova!!! Un any ple de ilusions on tot comença de nou i que segur ens portara un munt de panxus!!! que no quedi ningú sense la seva panxulina!!

:elefant: DECÀLEG DE LES CERCADORES: :elefant:

1. No em faré TE abans de la data de NW
2. No m'observaré els mugrons cada 5 minuts durant el desespero
3. No em fare to els dies abans de la nw x si detecten embaraç
4. No em pendre la temperatura inutilment nomes els dies propers a la nw
5. No anire al wc cada poca estona a pasar la revisio per si ha vingut i revisar color mugrons i tamany pits
6. No m'autoevaluare psicologicament per detectar mal de cap q indiqui la proximitat de la w
7. No buscare com una boja a internet els sintomes d'embaraç o les diferencies entre sintomes d'embaraç i de w
8. No mirare quasi amb ratjos x si m'ha sortit el gra de torn q indica la w...
9. A un dia de la NW no desesperaré per no tenir símptomes de panxu. Si no hi ha warry hi ha esperança!!!! :content:

x*x*x CERCADORES DE GENER x*x*x

Nom d'usuària:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar):
Edat dels dos:
Cicle de cerca i durada del cicles:
Nº Fills:
Data NW (importantíssim!):
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!:

Nom d'usuària: MIYULINA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: treballar, sortir i fer un munt de coses!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Happy de Pharrel Williams
Edat dels dos: jo 32 i ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicles un pel irreglar. Segon cicle post avortament.
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): 11 de Gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Jo crec que ja em coneixeu totes però sóc de Barcelona, infermera i la bessona de la Shizue! i tinc 3 gats peludeeets!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: cada cicle faig mes coses jajajaja SW, TO i ara progesterona desde ovulació.

Nom d'usuària: OLOTINA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: fer esport i menjar el pernil ibèric de la panera
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): estúpidament feliç, els Pets
Edat dels dos: 31
Cicle de cerca i durada del cicles: comencem el 3r. Cicles entre 30-34 dies
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 31/01-03/02
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ovaris poliquístics. Costarà però ho aconseguirem!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc ovusitol 2 sobres al dia. M'estic plantejant començar amb les tempes.

Nom d'usuària: MARTA1986
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir igual...
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): m'agraden moltes no sé. ...
Edat dels dos: 35 ell 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer cicle post avortament
Nº Fills: 1 nen de dos anys ( els farà ara el 8 de Gener)
Data NW (importantíssim!): 16/1/16
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: porto des del Juny buscant. A l'Agost m'hi vaig quedar però era un embaràs anembrionari, així que res...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc àcid fòlic des del Juny.he anat fent TOs, però aquest mes ho farem sense TO.

Nòm d'usuària: MARIONA12
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: any nou nous proposits! hi hagui panxu o no mapunto a piscina i deixo de fumar definitivament!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Wainitng on a Sunny Day de Bruce Springsteen
Edat dels dos: jo 27 i ell 26
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest es el primer després de l'abort tot i que no fem una cerca activa - durada uns 25-27 dies
Data NW (importantíssim!): 27 de Gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc 1 gos i 2 gatets peluts que mestimo moooolt! Hem patit un abort diferit i ara estic amb la primera W des que em va passar. Jo tinc mes pressa que el Mariano, pero de moment m'ho estic prenent bé! espero no ofuscar-me! i estic molt contenta de haber-vos trobat i compartir aquesta fase amb totes vosaltres bonicotes!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: de moment sols quan surgeix, tot i que faig TO i continuo amb l'àcid fòlic.

Nom d'usuària: MOSSA-77
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar en bici, que fa temps que no l'agafo, i amb tants menjars de Nadal, ja toca....
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): flying free, tot un himne!!!!
Edat dels dos: Jo 38, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle desprès de l'abortament. Els anteriors eren de 30 dies
Nº Fills: 1 nena de 6 anys
Data NW (importantíssim!): 5/02/2016
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: No sé què explicar-vos, a part de que tinc ganes que acabin aquestes festes JA
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: D'és de fa 3 dies em prenc ovusitol, aveure si tenim sort i accelera la panxu. Intento fer SM, cada setmana un parell, i si pot ser 3. jijijiji. >.-<:

Nom d'usuària: DAYNA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: No vull alternativa! Vull panxu! Però mentrestant... continuar anant en moto!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Don't stop me now! (Queen)
Edat dels dos: 33 (els dos)
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle - 28 dies
Data NW: 26 de gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Que li hem demanat als Reis una panxu, que en tenim moltes ganes! I les futures àvies també ho han fet... quina pressió! Aquest mes sobretot vull posar remei al problema de la FL curteta (9 dies). Comptant els dies fins el 18 de gener que tinc hora al gine!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol des de fa 4 mesos i maca andina, SM (vamos, quan ens vingui de gust) i SW per tractar de fer diana!

Nom d'usuària: ELANTRIS
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs no sé, seguir bebent cerveseta bona i menjar pernil saladet i bonet i sushi i formatge i de tot!!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Hit the road Jack de Ray charles.
Edat dels dos: 32 i 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle, durada dels 28 al 34
Data NW (importantíssim!): En teoria el 22, però ni idea, quan ovuli us ho dic
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ja em coneixeu :P
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Gestagin Pre, faig SW i SM i lo que se tercie jajajaja! El truc que crec que és més factible és el de no aixecar-se pim pam pum després de fer pinxitu.

Nom d'usuària: LANNAH83
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir buscant!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): la Mordidita de Ricky Martin que li encanta a la meva nena.
Edat dels dos: jo 32 ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: primer i uns 32 dies
Nº Fills: 1 nena
Data NW (importantíssim!): 5/02/2016
[b]Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
doncs això que vaig estar per aquí ara fa 3 anys quan buscaba a la nena i vaig poder estrenar el post d'embarassades de juny 2013 i ser la jefa jiji
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: àcid fòluc i oli d'onagra que últimament tenia cicles una mica llargs i freqüència dia si dia no.

Nom d'usuària: ARCOIRIS
Edat dels dos: él 43 y yo 35
Nº de fills: juntos , dos estrellas fugaces (julio y noviembre 2015), y él de su matrimonio anterior, uno de 11 años
Cicles de cerca: será el segundo tras el último aborto por ectópico
Durada dels vostres cicles (aprox): desde 26 a 28
Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: tempes la primera mitad del ciclo, y TO. Adiro 100, progesterona, foli12 y vitaminas natalben supra ....y...¿os parece poco? jajaja
DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu: me tendría que haber NO bajado el 30 de diciembre, pero se ve que me confundí con las tomas de proge....y eso lo ha atrasado....así que la espero en breve (me hice TE y salió negativo).... Cuando me baje ya actualizaré la siguiente de NW :)

Nom d'usuària: MARTOOONA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a un bon japonès
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): ninguna
Edat dels dos: jo 37 ell 40
Cicle de cerca i durada del cicles: comencem el 3r. Després de l'avort Cicles entre 27-28 dies
Data NW (importantíssim!): 25/01/02
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig tenir un abort quan estava de 13 setmanes i ara la cerca se'ns està fent molt llarga..
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: cames amunt i aquest mes provaré l'ovutisol.

Nom d'usuària: SANDYSC85
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir com fins ara
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Alguna de The Corrs, que han tret disc nou
Edat dels dos: jo 30 i el maromo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: Estem en el 4t cicle. La durada és variable; des que he deixat les anticonceptives els he tingut de 31, 35 i 35 dies. Aquest no sé com serà (tinc el FF boig)
Data NW (importantíssim!): En teoria el 16/01/16
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig trobar aquesta pàgina a través d'una amiga i m'ha agradat força, així que aquí estic xD
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc gestagyn preconcepción i faig tempes. Si aquest mes no és el bo, començaré amb TO.

Nom d'usuària: NIC
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Aprofitarem per menjar pernilet, sushi i beure vinet
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): jo m'animo amb qualsevol!
Edat dels dos: ell 31 i jo 28
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle, no ho tinc agafat des de que he deixat els anticonceptius, un de 26 dies i un de 30...
Data NW: 20 de Gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: veig que moltes teniu gatets, jo en tinc dos que ens fan molta companyia i tenen ganes de tenir un germanet humà :love:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Porto 3 mesos amb AcFol, faig servir TO, tot i que fem SM, però aixó a la SW ens posem amb motivació extra! i ara m'he comprat Aquarius jaja, cada cicle anirem augmentant els trucs.

Nom d'usuària: NIGHTYGT
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir fent, com fins ara... Res diferent.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol de la Pink
Edat dels dos: 37 els dos (però a mi ja em cauen 38 al febrer...)
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle! I espero que l'últim
Nº Fills: 2 ( :cnen: de 5 anys, i :cnena: de 3)
Data NW (importantíssim!): Creia que el 13/01. Però em sembla que encara no he ovulat... així que fa pinta d'allargar-se el cicle i serà més tard. Ja modificaré quan sàpiga segur.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sempre havia dit que volia 2 o 3 fills. Però després de la segona, primer tenia molta feina i eren petits, i després ja em va començar a agafar mandra... El mes passat, de sobte, em van tornar les ganes! (i les presses!!!!). El vull ja! Crec que ja estem preparats. Però em fa por ser massa gran...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Des del mes passat, jo prenc Gestagyn i Ovusitol. El Nighto pren GestaDHA (per reforçar els seus ..::·· ). I faig grafis i tempes, i utilitzo el monitor de fertilitat de Clearblue (que em diu exactament els meus dies fèrtils, i quan ovulo). Tot això vaig fer en la segona cerca, i va ser molt curteta. Espero que ara també sigui així!

Nom d'usuària: PETIT36
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: treballar i ballar!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Vivir mi vida -Marc Anthony.
Edat dels dos: jo 36 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicles de 26 justos clavats!
Nº Fills: 1 :cnen: preciós!!
Data NW (importantíssim!): 25 de Gener (es el día que NOOO m'ha de venir.. ;-)))
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: vam patir un avortament a l'Octubre i no portem bona ratxa de salud amb el Petito36.. pero esperem aquest any ens porti lo que tant dessitja el meu peke!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc Yodocefol i el Petito36 Sensual Él, que porta una mica de tot, entre d'elles Maca Andina... diuen va bé per reforçar ..::·· , esperem que després de l'antibiotic tot funcioni bé. Aquest cicle començaré amb la progesterona a partir del 16, ho vaig fer amb l'embaras del nen i va funcionar. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W.

Nom d'usuària: EMBARASSADA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar sushi i embotits!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Happy
Edat dels dos: 36 jo, 46 l'embarassat
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle, durada d'uns 29 dies
Nº Fills: una nena de 6 anys, i un nen que al febrer en farà 3
Data NW (importantíssim!): 23 de gener, més o menys (el dia del meu aniversari!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: els meus dos nens van venir al primer cicle de cerca, o sigui que estic malacostumada. No tot, però, han sigut flors i violes: enmig dels dos nens vaig tenir un avortament a les 7 setmanes, i el setembre passat un altre (estava de 9 setmanes). El tercer fill ens està costant una mica, doncs! Ens fa por ser massa grans, però ho volem anar intentant, a veure si tenim sort... ens agradaria molt ser família nombrosa!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc Acfol i prou. Però m'estic plantejant comprar el monitor de fertilitat de ClearBlue, i fer l'Ovositol, que dieu que va tan bé... dijous vaig a la ginecòloga i li demanaré.

Nom d'usuària: SAKURA1410
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Fer dieta i fer molt més esport!I seguir gaudint d´algun gintonic... jijiji
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Feliz de Bustamente
Edat dels dos: Jo 30 i el meu marit 31
Cicle de cerca i durada del cicles: Desde l´avort... quan vol! Abans 28-29 dies, crec que aquest és regular. 9 cicles de cerca desde l'avort
Data NW (importantíssim!): 24 gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: L´únic embaràs que he tingut va acabar en avort diferit, era un ou buit (huevo huero).
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Àcid fòlic i ell amb la maca

Nom d'usuària: LANINA1981
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Avui començo un entrenament, el BBG, sobretot per a perdre els quilets que he agafat durant les festes, i potser apuntar-me a piscina, que la meva esquena m'ho agrairà. Ah!! I seguir-ho intentant
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): The Same Things de Jamie Cullum
Edat dels dos: 34 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: primer i sempre he estat regular (28-30 dies) exceptuant al desembre que em va venir la Warry el dia 23 (pensava que seria sangrat d'implantació... una, que vol córrer molt..)
Data NW (importantíssim!): En teoria el 28... no em control.lo massa la durada dels cicles... ara ho faré ;)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc deficiència del Factor 7 sanguini des de fa molts anys, cosa que també m'ha frenat per anar a buscar un embaràs ja que pot provocar hemorràgies importants, pero el gine m'ha dit que no m'he de preocupar massa i que sabent-ho el control és mes exhaustiu. Bé, amb el meu costi ja portem 11 anyets i els dos hem sigut bastant lliures i esbojarrats però ara ja comencem a tenir petitons al nostre voltant i ja sabem que això s'encomana i més des de l'avort al mes d'agost (6 setmanes) ara ens ho hem agafat amb més ganes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc des del Maig (amb interrupcions per l'avort) l'Acfol. No faig masses proves de SM o SW, de moment ho anem provant.

Nom d'usuària: SINDRIA14
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar tot de coses bones, que després l'embaràs es fa molt llarg.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): "Hey Ya" d'Outcast
Edat dels dos: 32 (33 al febrer) i 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 2on després de l'avortament. Ni idea de la llargària dels cicles, ja que encara no la tenia ben regulada des del primer embaràs, però rondaven els 22-28 dies.
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): Si conto un cicle de 28 dies, 13 de gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc un fill de 16 mesos que és l'alegria de casa. A mitjans de novembre vaig patir un avortament retingut de 10 setmanes. Vaig ovular als 16-17 dies del legrat (ho vam veure a l'eco de control) i la ginecòloga em va dir que ja podíem cercar sense esperar cap cicle. La regla em va venir al cap de 8 dies d'ovular, així que a part de no fer diana a la primera, vaig tenir una fase lútia curtíssima. Espero que això millori.
Trucs, si preneu alguna cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc Acfol i ho fem segons ens vingui de gust, però també fem alguna cosa així com una SW.

Nom d'usuària: CRIS1986
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs continuar gaudint de la vida i tornar-ho a intentar! I moltes caminades pel camp
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Lazy Song de Bruno Mars
Edat dels dos: jo 29 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: la durada dels cicles va desde 28 dies a 30
Data NW (importantíssim!): 24/01
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs sóc de i treballo a Barcelona pero visc a Arenys de Mar. Ell és d'Arenys de Munt i també hi treballa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: estic fent tests d'ovulació i he començat a prendre Natalben Preconceptiu.

Nom d'usuària: ANAMNESI
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar molt sushi acompanyat de vi blanc >.-<:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): És una xorrada però em dóna molt bon rotllo: la de "bajo el mismo sol" (o com es digui realment)
Edat dels dos: Jo 31 cap a 32 i l'Anamnesiu 35 cap a 36
Cicle de cerca i durada del cicles: Vaig deixar les pastis a l'agost, el mes que ens vam casar, i des de llavors que ho fem sense protecció, tot i que sense mirar dies ni res.... els meus cicles els considero llargs, tot i que força regulars, de 34-35 dies tots..
Nº Fills: De moment cap!
Data NW (importantíssim!): Doncs en principi avui (tot i que aquest cicle segur que res de res perquè no hem fet res en la SW) i ja noto que farà acte de presència! Pel següent cicle, el 11 de febrer.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs... que el meu somni, com a moltes de vosaltres us passarà, és tenir una família, des de sempre... però també valoro molt la feina i treballar de lo meu (psicòloga), i és un camp on costa molt entrar... ara fa poquet que he començat a un lloc, però les condicions tampoc són molt bones, o sigui que no vull esperar massa més, perquè com que ja sé que costarà compaginar les dues coses, no vull seguir renunciant a una d'elles (ja fa anys que parlem de tenir fills!)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Des de setembre que prenc Yodocefol, vaig començar amb Natalben preconceptivo pero em deixava un gust estrany a la boca.... com fastigós... i vaig canviar. Els primers mesos fèiem SW (només dos cicles), després vam parar pel tema de la nova feina i des d'aquest mes crec que farem SM, a veure si aguantem jajaja

Nom d'usuària: DUNA_BCN
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: umm.. voldria començar a fer algu d'exercici
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): umm qualsevol de Juan Luis Guerra :mu::
Edat dels dos: ell 32 jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: no tinc molt clar la durada dels cicles, sóc un cas i no ho porto al dia...
Nº Fills: 1 nena de 2 anys i 4 mesos
Data NW (importantíssim!): cap el 22 de gener aprox
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: umm, donCs estem bastant acollonits per el tema d'un segon nen, jjajaja, durant l'anterior embaraç vaig participar bastant en el foro i em va ser de gran ajuda i guardo bons records així que aquí tornem a estar, espero que totes tinguem molta sort!!! >.-<: >.-<:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: umm de moment només prenc l'àcid fòlic i l'únic que intentem és fer un pinxito dia si dia no.

Nom d'usuària: PAQUITA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: tatuatge nou i Parapent
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): vull estar amb tu (catarres)
Edat dels dos: 28 i 33
Cicle de cerca i durada del cicles:1 o 2? durada uns 30dies amb algun cada x temps de 21
Data NW (importantíssim!): 09/01
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc infermera, tinc 2 gats i moltes ganes de panxu!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Dieta ovolactovegetariana i fa 4 setmanes que prenc àcid fòlic dia si dia no.. Vaig a piscina sempre que puc i estic gaudint molt d'akesta nova aventura! Nosaltres som més se SM tot i que la SW sense TO ho vam donar tot incloent pinxitos geriàtrics post guàrdia!

[b]Nom d'usuària:
INI
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Esport i alguna copitxula/ sopar amb el meu marit i també amb les amigues.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Ostres n'hi ha moltes. Alguna de la cantant Ina
Edat dels dos: Jo 32 i ell 35.
Cicle de cerca i durada del cicles: Hem començat per festes (Nadal). Abans de l'embaràs de 62 dies.
Nº Fills: 1 nena de casi un any.
Data NW (importantíssim!): No ho sé.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa dos anys vaig tenir un avort i després del lagrat em vaig quedar embarassada. La nostra peque (és un regal) el febrer farà un any. I ens hem decidit a anar per el segon/a. El problema és que encara no m'ha vingut la regla. Ja ho diuen que qui espera desespera... Ja ho veieu sóc una mica impacient. Sóc mestra i m'encanta viure entre natura.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc acfol per recomenació de la ginecologa. I a principis de febrer torno a tenir hora. Espero que em digui que els meus ovaris s'han activat i que la maquinaria ja està en marxa. També us confesso que tema deures està una mica apartat. Jiji si volem resultats ens haurem d'aplicar. Clar que primer cal que aparegui la senyora de vermell....

Nom d'usuària: NANUKA1987
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: De momento seguir intentant.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol dels Catarres.
Edat dels dos: 28 jo i 31 en Nanuko
Cicle de cerca i durada del cicles: Segon cicle. Cicles de 30-31 dies.
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 19/2
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc de Barcelona, mestra de primària i mami de l’Arlet de 20 mesos. M’agrada molt la literatura infantil, sóc la friki dels contes i per això vaig crear el blog unconteperlarlet.wordpress.com i faig de contacontes en el poc temps lliure que em deixa la petita. Vaig prticipar al fórum fa dos anys a l’agost i com a jefa de setembre on vaig gauidr molt i fer un grup que avui en dia som molt amigues. Després a mares de maig on de nou, va sortir un grup preciossisim.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Nosaltres fam fer dia si dia no.

Nom d'usuària: JENN90
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir intentant i cosir!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): mmmm... no se...
Edat dels dos: Jo 25, ell 31
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle, varia cada mes la durada
Nº Fills: 1 nena (2 anys)
Data NW (importantíssim!): 9/02 aprox (no vaig apuntar dia exacte que em va baixar)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt llegir, estic estudiant per ser assessora de lactancia, tinc SOP, m'agrada molt cosir... Ja us explicare mes cosetes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: No prenc res de moment

Nom d'usuària: EFÈLIDE
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Intentar fer més esport, ja que amb els ànims (o desànims) ho he deixat aparcat.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Firehouse - Reach for the Sky
Edat dels dos: Jo 32, ell 35
Cicle de cerca i durada dels cicles: Des de febrer 2015. Els cicles em poden durar mesos. Tinc SOP
Data NW (importantíssim!): Si NW significa la propera regla, calculo que sobre el 8/2
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc vegetariana, m'encanten els animals i tinc dos gatets! :D
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: No tinc clar que són aquestes sigles, però explico una mica més: Tinc SOP, detectat al setembre, cicles anovulatoris i regles provocades. Prenc metformina des de fa un mes i aquest mes és el meu primer amb Omifin + Ovitrelle + Progesterona... Creuarem els dits! Avui comença la meva sexy week, a dia 18 de cicle!

:***: DATES DE NW DE GENER: :***:

Setmana del 28 de Decembre al 3 de Gener:

Setmana del 4 de Gener al 10 de Gener:
- LANNAH83 4/01/2016 :-()-)
- ANAMNESI 8/01/2016 :-()-)
- PAQUITA 9/01/2016 :-())

Setmana del 11 de Gener al 17 de Gener:
- MIYULINA 11/01/2016 :-())
- TERRALLUM 11/01/2016 :-()-)
- SINDRIA14 13/01/2016 :-()-)
- TÀNIT 14/01/2016 :-()-)
- MARTA1986 15/01/2016 :-()-)
- SANDYSC85 16/01/2016 :-()-)
- NIGHTYGT 16/01/2016 :-())

Setmana del 18 de Gener al 24 de Gener:
- NIC 20/01/2016 :-()-)
- LANINA1981 20/01/2016 :-()-)
- EMBARASSADA 20/01/2016 :-())
- ELANTRIS 22/01/2016 :-())
- DUNA_BCN 22/01/2016 :-()-)
- SAKURA1410 24/01/2016 :-()-)
- CRIS1986 24/01/2016 :-()-)
- DAYNA 24/01/2016 :-()-)

Setmana del 25 de Gener al 31 de Gener:
- MARTOOONA 25/01/2016 :-())
. PETIT36 25/01/2016 :-()-)

- MARIONA12 27/01/2016 :-()-)

- OLOTINA 31/01/2016 :-())
-ARCOIRIS 31/01/2016 :-())

:panxeta: PANXULINES DEL MES :panxeta:
- MIYULINA
- LLEONA
- PAQUITA
- NIGHTYGT
- ELANTRIS
- EMBARASSADA
- MARTOOONA
- _ARCOIRIS_
- OLOTINA

z2:-) DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS) z2:-)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-)
Miyulina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 03, 2016 8:49 am, en total s’ha editat 67 vegades.
olotina
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: olotina » dv. gen. 01, 2016 6:27 pm

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: fer esport i menjar el pernil ibèric de la panera
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): estúpidament feliç, els Pets
Edat dels dos: 31
Cicle de cerca i durada del cicles: comencem el 3r. Cicles entre 30-34 dies
Data NW (importantíssim!): 31/01-03/02
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ovaris poliquístics. Costarà però ho aconseguirem!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc ovusitol 2 sobres al dia. M'estic plantejant començar amb les tempes.
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. gen. 01, 2016 8:40 pm

Nom d'usuària: marta1986
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir igual...
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): m'agraden moltes no sé. ...
Edat dels dos: 35 ell 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer cicle post avortament
Nº Fills: 1 nen de dos anys ( els farà ara el 8 de Gener)
Data NW (importantíssim!): 16/1/16
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: porto des del Juny buscant. A l'Agost m'hi vaig quedar però era un embaràs anembrionari, així que res...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc àcid fòlic des del Juny.he anat fent TOs, però aquest mes ho farem sense TO.

Apa doncs, queel Gener ens porti moltes panxus noies :-()) >.-<: :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Mariona12
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

EntradaAutor: Mariona12 » dv. gen. 01, 2016 8:54 pm

Hellow!!!!!

Mi apunto! tot i que amb el Mariano hem parlat i no vol fer una cerca activa, diu que quan hagi de ser serà... encara te molt recent l'abort i no vol correr, pero espero que això no allargui molt el tema!

Nòm d'usuària: Mariona12
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: any nou nous proposits! hi hagui panxu o no mapunto a piscina i deixo de fumar definitivament!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Wainitng on a Sunny Day de Bruce Springsteen
Edat dels dos: jo 27 i ell 26
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest es el primer després de l'abort tot i que no fem una cerca activa - durada uns 25-27 dies
Data NW (importantíssim!): 27 de Gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc 1 gos i 2 gatets peluts que mestimo moooolt! Hem patit un abort diferit i ara estic amb la primera W des que em va passar. Jo tinc mes pressa que el Mariano, pero de moment m'ho estic prenent bé! espero no ofuscar-me! i estic molt contenta de haber-vos trobat i compartir aquesta fase amb totes vosaltres bonicotes!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: de moment sols quan surgeix, tot i que faig TO i continuo amb l'àcid fòlic
*Dos angelets al cel*
mossa-77
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: mossa-77 » dv. gen. 01, 2016 8:58 pm

Nom d'usuària: Mossa-77
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar en bici, que fa temps que no l'agafo, i amb tants menjars de Nadal, ja toca....
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): flying free, tot un himne!!!!
Edat dels dos: Jo 38, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle desprès de l'abortament. Els anteriors eren de 30 dies
Nº Fills: 1 nena de 6 anys
Data NW (importantíssim!): Vaig ben perduda, perquè no m'ha vingut més desprès de l'abortament.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: No sé què explicar-vos, a part de que tinc ganes que acabin aquestes festes JA
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: D'és de fa 3 dies em prenc ovusitol, aveure si tenim sort i accelera la panxu. Intento fer SM, cada setmana un parell, i si pot ser 3. jijijiji. >.-<:
Imatge
mossa-77

EntradaAutor: mossa-77 » dv. gen. 01, 2016 9:05 pm

Per cert noies, no sé què pensar. Vaig tenir l'abortament natural el dia 25 de Novembre. Em van durar les pèrdues 3 setmanes justes. Jo pensava que em vindria la warry per Nadal, o sigui pel 25 més o menys i de moment res. Clar que hem fet pinxitos aquest mes. Vaig notar 3 dies desprès d'haver acabat les pèrdues que ovulava, i vaig anar al ataque!! Esperaré una setmana, sinò em fare TE. No sé què penseu vosaltres??
No tinc simptomes de res, ni mals de panxa, ni mal als pits. Ai no sé, tot avui que hi penso...
Imatge
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dv. gen. 01, 2016 9:08 pm

Nom d'usuària: Dayna
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: No vull alternativa! Vull panxu! Però mentrestant... continuar anant en moto!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Don't stop me now! (Queen)
Edat dels dos: 33 (els dos)
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle - 28 dies
Data NW: 26 de gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Que li hem demanat als Reis una panxu, que en tenim moltes ganes! I les futures àvies també ho han fet... quina pressió! Aquest mes sobretot vull posar remei al problema de la FL curteta (9 dies). Comptant els dies fins el 18 de gener que tinc hora al gine!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol des de fa 4 mesos i maca andina, SM (vamos, quan ens vingui de gust) i SW per tractar de fer diana!
dayna l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 01, 2016 9:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Elantris
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dv. gen. 01, 2016 9:20 pm

Nom d'usuària: Elantris
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs no sé, seguir bebent cerveseta bona i menjar pernil saladet i bonet i sushi i formatge i de tot!!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Hit the road Jack de Ray charles.
Edat dels dos: 32 i 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle, durada dels 28 al 34
Data NW (importantíssim!): En teoria el 22, però ni idea, quan ovuli us ho dic
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ja em coneixeu :P
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Gestagin Pre, faig SW i SM i lo que se tercie jajajaja! El truc que crec que és més factible és el de no aixecar-se pim pam pum després de fer pinxitu
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. gen. 01, 2016 10:28 pm

Ostres mossa-77 doncs no sé què dir-te.... i si et fas unTE? Perquè ja han passat dies des del 25....

A veure noies dutbes: ?-)
1.quan ovuleu ho noteu molt? ??? Esque diria que des de l'avortament que noto Molt quan ovulo.... he observat que estic uns dies q em fan mal els ovaris i després em surt el TO positiu... la veritat que mai m'hi havia fixat...potser sempre ho he notat però ara al observar-me més me n'adono. Ara porto ja un parell de dies amb dolors i inclús nàusees. ..i els pits em molesten quan mama el nen.

2. Això de l'ovusitol com va?aneu a la farmàcia i ho demaneu??? No us ho ha de dir la gine?? I com us ho preneu
1-9-15 TE + >.-<:
1-11-24 TE + >.-<:
Lannah83
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Lannah83 » dv. gen. 01, 2016 10:49 pm

Nom d'usuària: Lannah83
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir buscant!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): la Mordidita de Ricky Martin que li encanta a la meva nena.
Edat dels dos: jo 32 ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: primer i uns 32 dies
Nº Fills: 1 nena
Data NW (importantíssim!): 4 Gener
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs això que vaig estar per aquí ara fa 3 anys quan buscaba a la nena i vaig poder estrenar el post d'embarassades de juny 2013 i ser la jefa jiji
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: àcid fòluc i oli d'onagra que últimament tenia cicles una mica llargs i freqüència dia si dia no
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mossa-77

EntradaAutor: mossa-77 » ds. gen. 02, 2016 8:03 am

Bon dia maques!!!
Marta-1986 a mi si que m'ho va donar la gine, pero sense cap recepta ni res, ella em va donar unes mostres. Jo vaig anar a la farmacia i ho vaig demanar pel nom. O sigui que no cal. Val 19€ una caixa que si no recordo malament n'hi van 16 sobres... Un pèl car, però si funciona....
Imatge
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. gen. 02, 2016 8:46 am

Bueno si veig queencara triguem potser aniré a la gine a veure què em diu....

MOSSA-77 quan et faràs el TE???

TERRALLUM avui és la teva DNW?????

Bon dia per ceeeeert
1-9-15 TE + >.-<:
1-11-24 TE + >.-<:
Terrallum
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » ds. gen. 02, 2016 9:40 am

Bon dia a tothooooom

Jo de moment no m'apunto que la meva DNW és demà, a veure si tinc sort i no cal que m'apunti!!!

Marta jo si que noto bastant quan ovulo unes punxadetes i al dia seguent TO positiu! Jo també stic pensant en pensre ovusitol si aquest mes no m'hi quedo.

Modo ego: doncs fins ahir no vaig tenir cap sintoma ni psicosintoma, cosa moooolt rara en mi. Normalment em comencen a fer mal les tetes una setmana abans de la regla i aquesta vegada em van començar a fer mal tot just ahir. I el mal d ovaria també tot just ahir...no sé si vol dir alguna cosa tot plegat. Ahh i fluxe força abundant, normalment a aquestes alçades estic seca. I ja esta. Sort que avui tinc tot el dia d dinar familiar i sem passara volant!
Imatge

Imatge
_ArcoIris_
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

EntradaAutor: _ArcoIris_ » ds. gen. 02, 2016 9:49 am

Me apunto :) a ver si 2016 es mejor año para nosotros.....

- Nom : ArcoIris
- Edat dels dos: él 43 y yo 35
- Nº de fills: juntos , dos estrellas fugaces (julio y noviembre 2015), y él de su matrimonio anterior, uno de 11 años
- Cicles de cerca: será el segundo tras el último aborto por ectópico
- Durada dels vostres cicles (aprox): desde 26 a 28
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! : tempes la primera mitad del ciclo, y TO. Adiro 100, progesterona, foli12 y vitaminas natalben supra ....y...¿os parece poco? jajaja
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. : me tendría que haber NO bajado el 30 de diciembre, pero se ve que me confundí con las tomas de proge....y eso lo ha atrasado....así que la espero en breve (me hice TE y salió negativo).... Cuando me baje ya actualizaré la siguiente de NW :)
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » ds. gen. 02, 2016 9:55 am

Com funciona això de l'Ovusitol?
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » ds. gen. 02, 2016 9:56 am

Bon dia boniques!!!!
Aviam si comencem l'any ple de panxus!!!
Molts ànims i força a totes i que ho disfruteu!!

Modo ego: fa 2 dies que tinc molt mal de pits i nàusees...sumat al gran fluxe, ardors, gasos...
Un complet vaja jaja però a saber!
Segurament demà em faré el Clearblue aprofitant que es diumenge en lloc del dilluns, ojalá no calgui apuntar les dades al post.
I és que porto dos dies sentint que estic desaprofitant pipis jaja
Petonets a totessss:*
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » ds. gen. 02, 2016 9:57 am

TERRALLUM a veure si cantem juntetes ben fort!!!
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
Martooona
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

EntradaAutor: Martooona » ds. gen. 02, 2016 11:06 am

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a un bon japonès
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)
Edat dels dos: jo 37 ell 40
Cicle de cerca i durada del cicles: comencem el 3r. Després de l'avort Cicles entre 27-28 dies
Data NW (importantíssim!): 25/01/02
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig tenir un abort quan estava de 13 setmanes i ara la cerca se'ns està fent molt llarga..
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: cames amunt i aquest mes provaré l'ovutisol.
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » ds. gen. 02, 2016 11:09 am

Lannah ojala!!! Lu teu pinta moooolt beeee! Dema entrare a primera hora x veure si podem cantar el teu positiu!!!
Imatge

Imatge
Martooona
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

EntradaAutor: Martooona » ds. gen. 02, 2016 11:31 am

Hola boniques!

No sabia si apuntar-me aquest mes.. Ja sabeu que no ho estic encaixant gaire bé i no vull enganxar el meu negativisme.. Però avui us estava llegint hi he dit que carai!!! Ja em vaig quedar embarassada una vegada, ai i que hi tornaré segur!!
No se qui demanava lo del Ovutisol, jo vaig anar a la farmacia i em va dir que me'l podia pendre sense cap problema, no tinc cicles irregulars, però ajudarà a que els ovuls ssiguin més forts, em va dir que si em prenia Natalben que el deixés, una cosa o l'altra o que anés intercalant mesos amb un de cada.

MARTA: jo ho he notat sempre quan ovulo, però sempre tinc el dubte que quan em fa mal, no se si acabo d'ovular o ho faré en breu, aixi que espero que aquest mes els TO m'ajudin a saber-ho

MIYULINA: moltes gràcies per ser la jefa del gener!! Ho faràs genial ja veuràs!

ARCOIRIS: Crec que tens algu especial.. Que sempre ens ajudes a totes.. De veritat crec que et mereixes d'una vegada el teu positiu i que tot arribi a bon port!! Un petònas i ja veuràs com aviat es compleixen els teus somnis.

OLOTINA: em sap molt greu aquesta warry.. Ànims igorces per aquest gener :*

MOSSA-77: jo et diria com la Marta fes-te un TE i aixi surts de dubtes, també dir-te que a mi les regles després de l'avortament han set diferents.. I la primera regla se'm va retrassar una setmana.

LANNAH I TERRALLUM: tinc moltes ganes de cantar les vostres panxulines!!

Fins aviat, molts PEPO'S

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::