♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 04, 2016 7:49 am

Marta, doncs resulta que jo normalment ovulo entre el dia 19-22 del cicle, però de tant en tant se m'allarguen els cicles i acabo ovulant el 24,25, etc.
Jo el dia 20 i 21 del cicle juraria que vaig veure un positiu als TO no tan marcadíssim com de costum (sempre sem marca molt més que la línia de control) però en definitiva un poaitiu, a mes era dia 20 dl cicle per tant quadrava. La setmana passada a dia 28 de cicle em vaig fer un altre TO pensant que em quedaven 4 dies x la W i x veure si marcava positiu i hi havia possibilitat de panxu i sem va marcar positiu moolt marcat i vaig pensar que raru...potser aquest cop si que si, doncs resulta que era aquell dia que era positiu el TO de veritat, x tant vaig ovular a dia 28 de cicle...tardissim...i a sobre u he sabut de xiripa...sort que em va donar x ferme un altre TO tan tard...si no estaria ben rallada. I x aixo hw canviat la data, vaig ovular el dia 28 de desmbre, 13 dies despres k es lu que dura la meva FL serà 11 de gener... La putada és que aquest cicle se m'allargara i acabara siguent de 40 dies...i entre aquest cicle llarg i el cicle passat que vaig estar una setmana tacant...no se..crec que demanaré hora al gine i li explicaré tot, perqie no es normal...estic més desregulada ara que quan vaig començar la cerca...en fi...aixi no hi ha qui estigui tranquila...en terrallu flipa pobret....perdoneu el rollo!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Petit36 » dl. gen. 04, 2016 7:54 am

Bon día wapes!!!
Terrallum q no decaiguin els anims! Jo amb el primer vaig estar 11 llargs mesos I tb patia I pensava q algo anava malament. .pero no, quan menys ho vaig pensar vaig tenir el meu positiu!! Molts anims I endavant! !!!

Jo començo avui a currar... tancament de mes.. d'any.. bufff.
Avatar de l’usuari
Mariona12
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Mariona12 » dl. gen. 04, 2016 7:58 am

Ostres, doncs Terrallum jo faria això que dius de demanar hora al gine, així et podrà orientar i tu et quedaràs més tranquila, espero que no sigui res! que sol siguin nervis que a vegades fan destartalar el cicles

Que tingueu un bon dia!
*Dos angelets al cel*
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Elantris » dl. gen. 04, 2016 8:34 am

Ostres Terrallum deu ni do, i jo em queixo dels meus cicles de 34 dies,,,buuff!

Crec que sí, que el millor és que truquis al gine, segurament et donarà alguna cosa per a regular.

Vinga ànims!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: dayna » dl. gen. 04, 2016 8:34 am

Ànims amb la feina Petit36! Per cert, el meu xicot i jo prenem maca des de fa 3 setmanes. No sé si els soldadets surten més forts o no però el que si sé és que dóna moltes ganes per una SW a tope (o fins i tot SM… jijiji). A vegades quan els dies clau cauen entre setmana sovint es fa difícil trobar el moment i les ganes i sembla que amb la maca això va millor.

Embarassada benvinguda!

Elantris a mi també em passa… És d’aquells moments que sembla que l’Univers s’ha posat contra teu i no fa més que posar-te al davant coses de bebé!

Marta_1986 a tope amb la SW!

Lannah83 a veure si hi ha sort! Seria un regal de Reis estupendíssim!

Mossa-77 és ben normal la teva reacció i prudència. És una merda que t’hagi passat això però pensa que, per desgràcia, és força comú i ens d’acostumar a pensar que realment es tracta del “miracle de la vida”. De totes maneres estic segura que quan vegis el teu + tornaràs a sentir aquella il·lusió de l’altra vegada! I sobretot has de mantener els pensaments positius i gaudir de l’experiència al màxim. Aquí ens tens pel que necessitis!

Terrallum quina llàstima aquest error de dates… per si de cas ens hauríem d’acostumar a fer deures dies després de l’ovulació però és ben cert que el ritme de la SW costa mantener-ho tot el mes. Si estàs molt desregulada jo també penso que és bona idea anar al gine de seguida.

Una abraçada a totes! Me'n vaig a continuar abraçant nens d'1 a 5 anyets (és el que porto fent 7 dies sencers al Saló de la Infància en l'espectacle de la PeppaPig!) jajajaja!!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Lannah83 » dl. gen. 04, 2016 8:53 am

Noies m'aixeco i la maleïda està aquí...snif snif
Petons
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Nightygt
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:42 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Nightygt » dl. gen. 04, 2016 9:29 am

Molts ànims Lannah!!! :-()-) :-()-) :-()-) i molts petonets!!!! Amb forces per començar un nou mes! :ok:
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Lannah83 » dl. gen. 04, 2016 9:41 am

Nightygt ha escrit:Molts ànims Lannah!!! :-()-) :-()-) :-()-) i molts petonets!!!! Amb forces per començar un nou mes! :ok:

Gràcies bonica...
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Petit36 » dl. gen. 04, 2016 10:07 am

Gracies Dayna! ! El meu home pren desde fa 3 setmanetes SENSUAL ÉL. Q porta d tot una mica I Maca tb. A veure si acaba dema amb l'antibiótic ja I Potser es aixo el q Li treu la gana...

LANNAH wapa anims I a per la propera SW a tope! !!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. gen. 04, 2016 10:16 am

Ohhhh Lannah83 quin greeeeeuu :(

Terrallum ostres doncs a veure què passa al final.

Dayna hahah que Guai al saló de la infància. Hehhee i que cansat bbuff hehehe

vaaaaa que volem cantar moltes panxus!!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: olotina » dl. gen. 04, 2016 11:15 am

lannah un petonàs guapa, molts pepos. Ho aconseguirem!!
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Lannah83 » dl. gen. 04, 2016 12:05 pm

Gràcies a totes ha estat un pal ja que estàvem molts il.lusionats i com que l'altra vegada al primer cicle em vaig quedar doncs mira...
I a sobre ahir una amiga em diu que està embarassada recent i pel setembre :_(
Igual desconecto una mica, us aniré llegint...fins al voltant del 26 de gener no tindré la SW i DNW el 09/02.
Ojalá canteu molts positius boniques.
Petonets a totes :*
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
rosa32
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: rosa32 » dl. gen. 04, 2016 12:34 pm

noies!!! com aneu????

hem estat fora i no us he pogut llegir...veig que la Miyu ha obert el grup de gener!!!!!! super jefa aquest mes canta moltes panxotes!!!!!! >.-<: >.-<:

Terrallum he llegit lo dels teus cicles...mara meva q tard vas ovular...quina me...comentali al gine aviam q et diu...i a tirar de TO i pinxitu diari quan toqui fer deures...anims bonica!!!!

Lhanna anims tb he vist q ha baixat la maleida...anims!!!

A totes!!! que no decaiga el animo...prepareu les SW amb tota l'artilleria de productes per aumentar la fertilidad, libido, etc i al ataqueeeeee!!! xxkiss:: xxsta::
Martooona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Martooona » dl. gen. 04, 2016 2:16 pm

Ostres TERRALLUM.. Quin greu! És veritat que vas dir que t'havia sortit el TO positiu a 4 dies de la warry! Però no et desanimis, ves al gine per aixi poder-ne parlar amb un professional i per veure si et pot donar alguna cosa per regular-les i estar més tranquila. Un petonàs!

LANNAH, quina merda aquesta warrry!!! Ànims a tu tb i no estiguis trista que a totes ens arribarà el nostra moment.

MOSSA, a mi la warry post avort em va venir als 30 dies!!! Quans dies portes?? Perquè aquest gust metàlic pinta molt a panxulina.. ;)

MARTA: com portes la teva SW? Vas poder-lo enganxar al vespre tb?

PETIT36 jo al Marto l'hi faig pendre la Maca Andina que compro a la hervolisteria( és el primer mes, aixi que espero doni resultats)

ELANTRIS jajajjajajo estic com tu! Ara mateix m'ho pendria tot i tot!!

EMBARASSADA: benvinguda de nou!

ROSA32; i tu? Què tal com estàs?

OLOTINA/MIYULINA/NIGHTIGT : com esteu vosaltres??

Modo ego, jo a mitja setmana comença la SW aixi que a veure si aquesta vegada podem caçar-lo!
Avatar de l’usuari
Mariona12
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Mariona12 » dl. gen. 04, 2016 2:25 pm

Modo soso mobil
Lannah entro a donarte molts anims bonica! Es un pal quan no lesperes i la maleida apareix... Molta energia positiva!
A la nit personalitzo!
Que acabeu de passar un bon dia boniques! A qui li toca NW aquesta semana?? Un petonarro a totes!
*Dos angelets al cel*
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. gen. 04, 2016 3:45 pm

Marto a doncs naktros la sw sembla que prou bé. .. hem anat fent quan ens venia de gust... diria que hem anat fent dia si dia no.... ahir al final no el vaig poder enganxar... tampoc em venia de gust a mi hehehe però bueno ja l'havia enganxat al migdia hehehe i en principi sengons l'aplicació ovulava ahir....avui sembla quenel marto té ganes de marxa però estemn amb la neboda i el en a casa.

Modeego: tant ahir com avui tinc fluxe bastant liquid... que quan m'eixugo el paper llisca ràpid (perdoneu per ser explicita hahha) suposo que aquest moc deu ser el xuli guai... a veuresi aquest mes caçem ovulet :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: sakura1410 » dl. gen. 04, 2016 3:56 pm

Nom d'usuària: sakura1410
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Fer dieta i fer molt més esport!I seguir gaudint d´algun gintonic... jijiji
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Feliz de Bustamente
-Edat dels dos: Jo 30 i el meu marit 31
-Cicle de cerca i durada del cicles: Desde l´avort... quan vol! Abans 28-29 dies, crec que aquest és regular. 9 cicles de cerca desde l'avort
-Nº Fills: 0
-Data NW (importantíssim!): 24 gener
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: L´únic embaràs que he tingut va acabar en avort diferit, era un ou buit (huevo huero).
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Àcid fòlic i ell amb la maca
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: lanina1981 » dl. gen. 04, 2016 4:08 pm

Au, sant tornem-hi!!! >.-<:
Vaig formar part de les cercadores de Juny/Juliol i em vaig quedar embarassada al segon intent però no va acabar de rutllar. Ens hi hem posat amb calma al Desembre i ara tornem al ataquerrrr.

Nom d'usuària: lanina1981
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Avui començo un entrenament, el BBG, sobretot per a perdre els quilets que he agafat durant les festes, i potser apuntar-me a piscina, que la meva esquena m'ho agrairà. Ah!! I seguir-ho intentant :b-)))
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): The Same Things de Jamie Cullum
Edat dels dos: 34 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: primer i sempre he estat regular (28-30 dies) exceptuant al desembre que em va venir la Warry el dia 23 (pensava que seria sangrat d'implantació... una, que vol córrer molt..)
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): En teoria el 28... no em control.lo massa la durada dels cicles... ara ho faré ;)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc deficiència del Factor 7 sanguini des de fa molts anys, cosa que també m'ha frenat per anar a buscar un embaràs ja que pot provocar hemorràgies importants, pero el gine m'ha dit que no m'he de preocupar massa i que sabent-ho el control és mes exhaustiu. Bé, amb el meu costi ja portem 11 anyets i els dos hem sigut bastant lliures i esbojarrats però ara ja comencem a tenir petitons al nostre voltant i ja sabem que això s'encomana i més des de l'avort al mes d'agost (6 setmanes) ara ens ho hem agafat amb més ganes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc des del Maig (amb interrupcions per l'avort) l'Acfol. No faig masses proves de SM o SW, de moment ho anem provant.

Encantada boniques!!!!! =0-0-)
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: mossa-77 » dl. gen. 04, 2016 4:57 pm

Hola guapetones!!!
lannah quina ràbia!!!! t'he llegit aquest mati. Força per tornar-hi, i endavant guapa!!!
terrallum quin pal aquest llamp de cicle que has tingut! comenta-ho al gine, a mi em va dir que l'ovusitol apart de les vitamines serveix per això, per regular els cicles, i he llegit per aqui que va tant be.
mode ego. Doncs res noies de moment res de warry, cap simptoma. La veritat és que son deu dies de no warry segons comptes que em va dir la gine. O sigui 40 dies desprès abortament. Seré valenta i esperaré divendres a fer.me test. No vull veure ralletes poc clares com l'ultima vegada. Si ho estic que exploti el clearblue!!!!! ejejejejejej. Per cert segueixo amb el gust metàl.lic a la boca, mengi el que mengi, passats 10 minuts ja em torna a venir. M'estic fent ilusions i no me n'hauria de fer, però és inevitable!
Bueno nenes vaig a embolicar regalets de reis, que aquestes botigues de vic, no volen embolicar reeees!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁

EntradaAutor: Miyulina » dl. gen. 04, 2016 5:06 pm

Nova setmana d'aquest mes de gener!

No tenim ninguna warry aquesta setmana (nomès hi havia la de la lannah), aixi que serà una setmana tranquileta.

Lannah, em sap greu bonica però anima't! encertar dos cops a la primera és molt difícil! segur que a la pròxima feu diana!

Mossa-77, et comprenc tant! ja saps que jo vaig tenir pèrdues des del principi i sé que quan consegueixi de nou +, estaré super ratllada pensant que puc tenir perdúes i mirant el paper cada cop que vagi al lavabo... i si en tinc alguna se'm caurà al món a sobre... suposo que hem de passar per tot això, ens toca ser fortes i aguantar el que sigui!!!! molts pepos!!!

Terrallum, cap al gine! a veure si et pot ajudar!

rosa32, eiiii roseta!! com estàs??? gràcies per passar-te bonica!!

Marta_1986, clara web total!!! AL ATAQUE!!!!! :sex-|:

lanina1981, Benvinguda!!! et desitjo una cerca ben curta!

i per la meva Arcoiris: animate preciosa mia, tu puedes con todo y más!!! :-)love(-:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::