Busco feina

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Aina_Cabau
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 6:17 pm

Busco feina

EntradaAutor: Aina_Cabau » dt. gen. 12, 2016 8:01 pm

Bona nit a tothom!
Sóc l'Aina: 30 anys, educadora infantil, estudiant el Grau de Psicologia, fent una formació d'Educació viva.
El curs passat vaig decidir deixar la meva feina (portava 8 anys de tutora de classe de diferents edats a un Parvulari que tenia de 1 a 6 anys [jo vaig estar amb els de 1 a 3]).
Ara tinc un projecte meu al qual hi puc dedicar més temps i m'encanta: www.manualitatsinfantils.cat

Però és clar, busco feina! Sense pressa, però dóno veus! Així que us escric ja que fa temps que rondo per aquest fòrum i s'hi mou molta informació interessant.

No estic a llistes, encara, així que busco llar d'infants privada o concertada.
Però el que més il.lusió em faria serien feines d'extraescolars, de manualitats plàstiques, amb nens/es sols però també conjuntament amb els pares i mares. Centres Cívics, per exemple seria genial.

Si sabeu d'algun lloc on busquin gent com jo... motivada, amb energia, amb il.lusió, aquí estic!

Moltes gràcies!!
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

Re: Busco feina

EntradaAutor: corxea » dc. gen. 13, 2016 9:23 am

Hola Aina,

Primer de tot molta sort amb el teu nou projecte!

He llegit el tipus de feina que busques i, em sap greu, jo no te'n puc oferir però sí que tinc un punt d'experiència en treballar fent tallers i grups de teatre a biblioteques i centres cívics. Sovint, aquests centres, si els prensentes un bon projecte maco et solen donar un cop de mà i sol ser més fàcil del que sembla fer-hi coses (jo ara parlo de la ciutat de Bacelona, eh?). No sé si ja ho has provat. Era tan sols una idea... en escoles també ho podries provar. Fes un dossier xulo, amb imatges del que fas, l'enllaç a la web, proposta dels cursos... Potser ara és mala època per començar tallers però podries intentar-ho de cara al juny i juliol, quan comencen tallers d'estiu.

MOLTA SORT!!
Aina_Cabau
Entrades: 6
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 6:17 pm

Re: Busco feina

EntradaAutor: Aina_Cabau » dc. gen. 13, 2016 6:46 pm

Hola Corxea!

Moltes gràcies per la teva resposta i el teu interès!

La veritat és que ara justament començo a impartir un taller al Centre Cívic de Navas, tens tota la raó! Portava un temps enviant propostes, però tots tenien el personal cobert, ara de cop... una noia ha fallat i m'han contactat! El taller es diu ART EN FAMÍLIA, i tinc moltes ganes de començar! Només durarà unes sessions, però m'encanta haver trobat això i espero que surtin més oportunitats.

Encara no tinc un dossier bonic i presentable del que faig, però realment tens raó i segur que així a la gent a qui em presenti li arribarà molt més. Moltes gràcies per aquesta idea, crec que així ben bé (format dossier) no ho havia pensat!

Gràcies de nou i una abraçada!

Aina Cabau.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::