DUBTE SOBRE ELS BITXETS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Xeta
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. juny 27, 2007 1:12 pm

DUBTE SOBRE ELS BITXETS

EntradaAutor: Xeta » ds. gen. 12, 2008 5:53 pm

Bona tarda noietes!

Els Reis Mags em van portar un NEGATIU!!!! :-(( :-(( :-((
Aquest mes amb el meu maridet hem decidit que volem anar a per totes, fent els màxim intents possibles, és dir fer els deures cada dia o a dies alterns com a molt ;-) ;-) ;-) . No ser com ho portarem.... de moment estem complint, i no ens és cap esforç hi han moltes ganes!!! :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-)
Estem molt ilusionats i hem possant moltes forces perque aquest mes es compleixi el nostre somni.

Aquí dispara la meva pregunta: L'home pot crear suficients bitxets :p-) en 24 hores????? i de ser de bona qualitat????

Tenim moltes ganes de tenir un BB <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:

GRÀCIES PER LA VOSTRA AJUDA :ok: :ok: :ok:
pruna
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » ds. gen. 12, 2008 6:48 pm

Crec que no Xeta, crec que el millor és dia si dia no. A mi les rebaixes m'han portat una warry! jejeje neu:-D
Imatge

Imatge

Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » ds. gen. 12, 2008 7:38 pm

buf, sembla que hi ha teories per tot, però sí que és cert que per aquí he llegit això de dia sí dia no... :-:) :-:)

prunaaaaaaaaaaaa!!! quina peneta!!! doncs el mes que ve, no?! :ok:
koks
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » ds. gen. 12, 2008 10:35 pm

Jo també he sentit de tot. Però al centre on hem fet el seminograma ens varen comentar que millor dia si dia no, des del dia 9 al 17 (contant com a dia 1 el que et baixa la regla). Ens varen dir que sino possiblement no tenien temps de "recuperar-se" del tot. Mira, nosaltres ho anirem fent així.
Xeta

EntradaAutor: Xeta » dg. gen. 13, 2008 10:50 am

Gracies per les vostres respostes. <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<

Ahir mirant per internet vaig trobar un estudi realitzat a Australia l'any 2007 <:-< :-)(-: :-)(-: :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)
diuen que l'home fent ejaculació diaria la qualitat dels bitxets millora, quan més estimulació més qualitat, també augmenta la capacitat de fertilització de l'home, inclus menys risc a l'alteració genetica dels bitxets.

"Sexo diario, esperma de mayor calidad". :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Us adjunto el document (si puc ?-) ?-) ?-) )

Doncs ja sabem el millor per tots es fer deures cada dia. :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:
A veure la què n'opineu!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Xeta

EntradaAutor: Xeta » dg. gen. 13, 2008 11:00 am

Perdoneu, veig que l'article no s'ha adjuntat!!!

Ho torno a intentar ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)

Us posso l'adreça per si tampoc ho he aconseguit:

www.educasexo.com/sexualidad/sexo-diario-esperma-de-mayor-calidad.html
xell13
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dg. gen. 13, 2008 12:24 pm

gràcies XETA!!!!!!!!!
després el llegiré aquest article q ens has posat per aquí!!!
merci :content: :content: :content: :content: :content:
doncs noies, segons això, ja ho sabeu:
"A FER DEURES CADA DIA, COM A MÍNIM A LA SETMANA FANTÀSTICA"
NO????? :-) :-) :-) :r) :r) :r) :-D :-D :-D :-D :ok: :ok: :ok: :ok:
ja li explicaré al compi, i a veure si tb ens animem.... ji ji ji :r) :r) :r) :-D :-D :-D :-) :-) :-) :r) :r) :-D :-D :-D :-) :-) :-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
petons :ok: :ok: :ok: :ok:
socpetitona
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dl. gen. 14, 2008 8:29 pm

Fa temps que algú ja va comentar aquest estudi, però... a la majoria els gines ens han dit dia si dia no...

el fet és que els espermes aguantes crec que fins a 72 hores els mes forts dins el cos de la dona, els no tant forts fins a 48h, per tant, no és necessari fer-ho cada dia, però si que cal fer-ho dia si dia no... dones temps a recuperar-se a l'home, no es fa tanta obligació i t'envia un bon xute cap a dins!!! jajajaja
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. gen. 14, 2008 10:44 pm

...... :-D :-D :-D :-D AIX NENES SI EL MEU MARIDET US LLEGÍS ES PIXARIA DE RIURE, SEMBLA QUE EL VEGI!!!!! AMB LO DEL XUTE CAP A DINS M'HE TRONXAT SOCPETITONA!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
coseta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: coseta » dt. gen. 15, 2008 4:27 pm

Noies el post m'ha recordat que fa aprox un mes, per feina em vaig passar 2 dies per un centre FIV i vaig tenir la oportunitat de parlar amb un dels millors andròlegs del país (per temes de confidencialitat no us puc posar el nom però és de fora de Catalunya). Bé, li vaig dir que amb el meu home estàvem buscant i volia uns consells pràctics. Li vaig fer la pregunta de freqüència de Warreridas i la seva resposta fou: mira guapa, lo que hay que hacer es fo... más y disfrutar encargando al bebé, luego vienen solos. Devia fer una cara de flipe que em va aclarir que lo de les freqüències recomanades és una solemne xorra i que si es fa un cop al dia els bitxets ja són de bona qualitat, ara com que hi ha molts cafres pel món, han de dir que millor dia sí dia no perquè sino hi hauria gent que no pararia, je je...O sigui que quadra amb la info que heu posat. Jo cada dia ho tinc impossible perquè normalment o viatjo jo o viatja ell, així que quan ens trobem procrurem aprofitar el rato, jej e
Andy
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. gen. 15, 2008 4:33 pm

Mira ... a mi el meu ginecoleg em va recomanar dia si i dia no ... i la veritat es que va funcionar .... Despres no va anar be ... xo com a minim jo vaig tenir un positiu!
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. gen. 15, 2008 5:06 pm

qserasera, totalment d'acord amb l'andròleg number one! :ok:
i em treus un pes de sobre, perquè per un mes que ens apliquem a diari! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
masana
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dt. gen. 15, 2008 5:34 pm

Clar que si, el més important es disfrutar de les warrions neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
pruna

EntradaAutor: pruna » dt. gen. 15, 2008 5:35 pm

Vinga vinga, totes a disfrutar!!!!!! :pandi: :pandi: :pandi:
A mi ja em queda poc... o això espero!!!!!!! neu:-D
Imatge

Imatge

Imatge
masana
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dt. gen. 15, 2008 5:38 pm

Jo començo a practicar si no avui demà, que fa més d'una setmana que no tasto res. :content: :content: :content: :content:
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
pruna

EntradaAutor: pruna » dt. gen. 15, 2008 5:45 pm

que guai masana... fes tu que pots!!!!! Jo amb la conya també fa dies, la setmana passada em feia molt mal els ovaris, i ja no vam fer res, i ara estic amb la warry dels coll...ns, així que també farà 1 setmana aviat!!!!! :-:)

Ataca masanaaaa!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge

Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 15, 2008 5:56 pm

naltres aquest mes este provant això del dia-si-dia-no! Lo de dia-si-dia-tambe ja ho vam provar, i lo de quan-vingui-de-gust també!!! EL mes que vam fer diana, va ser un quan-ens-vingui-de-gust, tot i que mirat amb retrospectiva Déu ni do lo sovint que ens va venir de gust!!! jijijijiji Fins i tot hem provat l'absitinència nenes (que no funciona, que lo sepais!!! :-D :-D )

Estic amb l'andròleg number-one, pero mira si anem provant teories la cosa té més guasa :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
tableta
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 7:45 pm

EntradaAutor: tableta » dt. gen. 15, 2008 6:15 pm

Doncs la meva humil experiència és que després de quatre mesos fent-lo quan ens venia de gust, sense calcular massa, i res de res, a l'ultim mes i fent -lo cada dia... Bingo!!
Penseu que si ho feu cada dia en la setmana clau, com que els bitxets viuen més de 24 hores, us assegureu que quan l'òvul arriba al seu lloc ho estiguin esperant...
Ah! A mi la gine em va dir que quan més fèrtil s'és es des d'un parell de dies abans d'ovular fins el dia després, és a dir, molt poquet temps, així que quant més intents en el moment clau, més probabilitats...
pruna

EntradaAutor: pruna » dt. gen. 15, 2008 6:18 pm

si tableta, però crec que no estan madurs els espermes amb tan poc temps, no??? Ai, es que això de la maduració de l'esperma em té ben intrigada!!!!
Així que... dia si dia no, i si ve de gust cada dia, endavant!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
pruna

EntradaAutor: pruna » dt. gen. 15, 2008 6:18 pm

. ha escrit:naltres aquest mes este provant això del dia-si-dia-no! Lo de dia-si-dia-tambe ja ho vam provar, i lo de quan-vingui-de-gust també!!!

M'ha encantat això!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::