2016 ESCLOP/MIREIA/F PIENC/DIVI PASTOR//BRUSI/S. COR

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
superneni
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:17 am

2016 ESCLOP/MIREIA/F PIENC/DIVI PASTOR//BRUSI/S. COR

EntradaAutor: superneni » dl. gen. 25, 2016 5:05 pm

Hola bona tarda a tots/es, ja vaig obrir un post fa un any i mig però com aquest és el definitiu, voldria que possesim en comú informació sobre preus e impressions de les escoles a prop Parc Ciutadella i Arc Triomf següents:
Esclop/Jesuites
Sagrat Cor
Mireia
Divi Pastor
F.Pienc
Brusi

Podeu trobar la informació que ja tenia en un altre post similar. A veure aquest any si per fi ens decidim amb la P3 que ja toca començar.
claudia31
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: 2016 ESCLOP/MIREIA/F PIENC/DIVI PASTOR//BRUSI/S. COR

EntradaAutor: claudia31 » dt. gen. 26, 2016 9:13 pm

superneni,
Nosaltres tenim previst anar a lescjornades de portes obertes d'algunes de les que dius.
El Nil també començarà P3!!
segur que ens va molt bé aquest post!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dt. gen. 26, 2016 9:46 pm

A mi em toca any vinent pero enguany anrm a veure alguns per anar coneixent el q hi ha.
Entre d'ells ens hem apuntat a les portes obertes del Brusi. El tenim al costat d casa xo no em crida massa. Les instalacions (pel q veig wuan vaig a votar) es veuen petites i he llegit q es un cole molt tradicional...

De l'esxola Ciutadella, q esta dins del parc,, saps res?
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dc. gen. 27, 2016 4:08 pm

Hola!

La info que puc aportar és com a exalumne de Mare del Diví Pastor i Sagrat Cor. Està clar que ja han canviat molt, però crec que Mare del Diví Pastor va anar a menys, igual que l'escola Mireia (crec que encara pitjor). Jo crec que a Sagrat Cor se surt amb bon nivell, però realment no sé si darrerament ha canviat molt. De tota manera, conec gent que porta els nens a Sagrat Cor, a P3. Fa temps que no hi parlo, però ja els ho preguntaré. I els Jesuïtes...bé, es venen sols hehe. Ara s'han posat molt de moda amb aquest mètode nou, i a banda, sempre ha tingut fama al barri d'escola exigent però bona.

El Fort Pienc és de les noves i crec que té bona fama.

Espero haver-vos ajudat.
Imatge

Imatge
claudia31

EntradaAutor: claudia31 » dc. gen. 27, 2016 5:45 pm

hola noies!!

Cositiba, l'escola Ciutadella no la tenia localitzada.. De fet quan vaig fer la consulta d'escoles que ens tocaven çer area d'influència no la vaig veure.
A veure si m'informo bé i anem a veure!

Nosaltres teniem previst també anar a les portes obertes d'escoles de la zona Poble Nou-Vila Olimpica (bogatell, vila olimpica, Voramar) que també ens toquen per zona!!
claudia31

EntradaAutor: claudia31 » dc. gen. 27, 2016 5:53 pm

Pel que m'ha comentat gent del barri i a l'espera d'anar a les portes obertes, aquesta és la info que tinc:

- vila olimpica, fort pienc (publiques) treballen per projectes
- brusi i Bogatell (públiques també) són més tradicionals
- Mireia, concertada, laica. només té una linia (abans 2)
- Sagrat cor del c/ribes (concertada) té també només una linia. Religiosa.Porten uniforme
- Voramar (concertada). No uniforme.
avui mhan conentat q ja han fet les portes obertes, però crec q encara hi ha un altre dia!

De les altres no tinc informació,
A veure les portes obertes!!
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. gen. 27, 2016 9:37 pm

Claudia31 la Voramar fa portes obertes molts dissabtes d gener i febrer. Jo hi vaig aquest dissabte i se q tb en feien almenys el disssbge 6 febrer i no se si tb algun altre, amn dos torns cada dissabte. Cal trucar per apuntar-se.
Tsambe estic apuntada a les de la brusi, bogatell i vila olimpica.
La Voramar saps quin preu te? No rn tinc cap referencia i en principi no em crida massa...
claudia31

EntradaAutor: claudia31 » dc. gen. 27, 2016 9:47 pm

Cositina,
A mi tampoc em crida massa i ens cau algo lluny, però pel que avui m'han conentat pares q van anar a les portes obertes, van sortir força contents.
No tibc ni idea del cost, en quan ho sàpiga ho dic!
cositina

EntradaAutor: cositina » dv. gen. 29, 2016 12:34 pm

Una mare mha dit q la Voramar surt per uns 300 euros al mes entre quota, menjador i extres diversos
cositina

EntradaAutor: cositina » ds. gen. 30, 2016 6:35 pm

He anat a portes obertes Voramar i he agafat apunts, si a alguna l interessa saber algo
claudia31

EntradaAutor: claudia31 » ds. gen. 30, 2016 7:17 pm

Gràcies Cositina!
Jo encara no he anat.
Crec que hi hAvien més dies,oi? ara ho miraré!
Confirmat quota de 300eur aprox amb dinar?
has tingut una bona impresió?
cositina

EntradaAutor: cositina » ds. gen. 30, 2016 9:08 pm

claudia31 ha escrit:Gràcies Cositina!
Jo encara no he anat.
Crec que hi hAvien més dies,oi? ara ho miraré!
Confirmat quota de 300eur aprox amb dinar?
has tingut una bona impresió?

..si, repeteixen portes obertes mes dies, q jo recordi crec q minim els dissabtes 6 i 13 em sona

Amb menjador uns 305 euros al mes. Inclou 2 rxtraescolars al migdia.
Apart es pot pagar acollida x anar mes dhora i tal.
Extraescolars uns 120 euros al any x activitat
Es paga tb 400 euros inicials apart, al entrar a la escola, i et tornen 200 al acabar escolaritzacio..

La meva impressio: escola tradicional de tota la vida q ha intrntat introduir algunes coses modernes (projectes a Infsntil, tecnologies...). Molt be en angles, i bonisims resultstd academics en Eso. Pero les aules super petites, patis petits i d asfalt, els petitons a la.ultima planta. I sobretot el tema prijecte educstiu, en principi busquem algo mes tipus educacio per projectes. Ja diras q et sembla a tu. Ah, han dit q normalment tenen mes demanda q places :ufs:
claudia31

EntradaAutor: claudia31 » dg. gen. 31, 2016 3:24 pm

Gràcies Cositina!!
Just avui parlavem amb uns pares que van anar també a les portes obertes i ens feien el mateix resum!
Nosaltres intentarem anar el cap de setmana que ve.
Està bé el nivell académic i d'Anglès
M'han comentat que acaben la ESO fent 2 asignatures en Anglès, com fan al Vila Olímpica
Però tb la veig molt clàssica, el Pati a dalt no m!acava de fer el pes.
Lo de les clases tb m'ho han comentat,...

No sé noies, q complicat això

Cositina, fas bé adelantan-te un any i fen-te una idea. Jo ok he estat tan previsora, ara ho agrairia

Ja tinc concertades 5 portes obertes,..
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dl. feb. 01, 2016 9:51 am

Ei!!
M'apunto al post!
A nosaltres no ens toca P3 fins l'any que ve, però m'interessa estar una mica al dia!
Jo aniré a les portes obertes de la Mireia i del Fort Pienc. D'aquesta última, me n'han parlat prou bé! Quan hi hagi anat ja us passaré informació! :ok:
superneni

EntradaAutor: superneni » dc. feb. 03, 2016 12:22 pm

Gràcies a tothom per la vostra col.laboració.
De moment he anat a Jesuites, molt agradable la visita, instal.lacions per projectes, mètode educatiu interessant; ordre i neteja molt bons, s' entra amb 30 punts o més (any passat els de 30 punts van haver de fer sorteig). Proper dissabte vaig a Esclop. Mensualitat jesuites 230 €.
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. feb. 03, 2016 12:41 pm

230 + menjador apart o inclos?
superneni

EntradaAutor: superneni » dl. feb. 08, 2016 10:43 am

Bon dia, responen al post anterior, el preu de p3 a jesuites casp, es sumen els 230 més el menjador, llavors son 411 euros mensuals si es queden a dinar.
Dissabte passat va ser el primer dia de les visites a l' esclop, es veu una escola petita i familiar, de tracte amable, dos aules de p3 únicament. Son instalacions molt senzilles si les comparem amb casp però amb el mateix projecte educatiu. El pati no és molt gran, no cuina pròpia. Preu igual que el que acabem de dir si es queden a dinar. Servei d' acollida. Activitats apart: judo, teatre i dansa a la mateixa aula. Natació optativa al club natació barceloneta.
Si algú pot aportar alguna informació més aquesta setmana d' aquesta o altres escoles de la zona animeu-vos.
Twix

EntradaAutor: Twix » dl. feb. 08, 2016 10:58 am

Gràcies superneni!!
Jo demà vaig a les portes obertes de la Mireia, ja us diré el què!
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 08, 2016 11:04 am

superneni ha escrit: Si algú pot aportar alguna informació més aquesta setmana d' aquesta o altres escoles de la zona animeu-vos.

Jo estic més a la zona de vila olimpica/ciutadella pi al post d'escoles de poblenou i diagonal mar vaig penjant info de les q etic coneixent aquests dies. Us enganxo aqui info d'alguns coles q he comentat alla i q potser us entren a alguna. És informacio q ens van donar pares q proten els seus nens alla, a una xerrada q van fer a la guarde del meu nen.

Escola ANTONI BRUSI http://www.antonibrusi.cat/
2 linies. Horari classes 9-16:30, AMPA cobreix acollida des de 8:00. després de les clases no hi ha acollida pero si extraescolars.
De P3 a P5 es fa català i anglès (no castellà). tenen programa experimental de llengües estrangeresm amb 5 profes d'anglès per a tota l'escola, comencen angles ja a P3 amb 3 hores setmanals.
Metodologia tradicional amb llibres i fitxes, amb algun projecte.
Segons l'escola, els seus resultats a proves generalitat són "superiors a la mitjana" de catalunya.
AMPA molt implicada.
Programa potent de música q ha convertit l'escola en el referent per als pares musics q treballen al liceu i l'Auditori i q viuen pel barri (aixo em va semblar molt curios!)
Instal·lacions antigues, patis petits. Cuina pròpia amb menjar ecològic.
Les places s'acostumen a cobrir mes o menys amb els de 1a opcio tot i q crec q els ultims anys sobraven places

Escola VORAMARhttp://voramar.cat/
escola concertada laica des d'Infantil fins a 4rt ESO, horari 9-17, acollida des de 7:30 i fins a 18:30.
No hi ha adaptacio. Preu 325 euros/mes incloent menjador.
P3 a P5 dues hores d angles setmanals, a primària 2 assignatures en anglès. Molts bons resultats acadèmics i molt bon nivell d'anglès. Cobreixen places en 1a opcio. Instal·lacions antigues.

Escola BOGATELL https://sites.google.com/a/xtec.cat/escolabogatell/
2 línies. Horari de classes 9-16:30, AMPA cobreix acollida des de 7:30 i fins a 18:30.
Adaptació: una setmana aprox, en estones curtes
2 hores a la setmana d'anglès (des de P4, crec), en infantil amb un profe molt bo q ve d'escola rural. A Infantil pocs llibres però moltes fitxes i 2 projectes/any. Hi ha pati separat per als d'Infantil.
De 3r a 5è primària llibres + espais, i alguns projevtectes. Els llibres estan sociabilitzats a l'escola. 196 euros de material al any a P4.
Van dir que la directora té "molt mala fama pel seu passat" (però no van aclarir que vol dir aixo) però q està molt oberta a demanar-li reunions quan es vulgui. Claustre de professors d'avançada edat, actualment en fase de jubilacio/renovacio. Tenen un projecte innovador per a matematiques.
A l'AMPA, poca implicacio de les families.
Cuina pròpia, 1 dia d'ells amb menjar ecologic, 1 monitor per cada 10 nens al menjador x Infantil, 1 per cada 12 a Primària
Twix

EntradaAutor: Twix » dc. feb. 10, 2016 11:03 am

Hola, noies!

Ahir vaig anar a les portes obertes de l'Escola Mireia, us en faig un resum i si voleu alguna informació més en concret m'ho demaneu, ok?

A veure, només vam visitar l'edifici d'infantil, el del carrer Casp, i ens van dir que els dies 19/2 i 4/3, a les 17.30, faran visita guiada per l'edifici de primària i secundària (si hi voleu anar us heu d'apuntar).

És una escola concertada, laica, té una sola línia, i fan des de P3 fins a 4t d'ESO. Les instal·lacions d'infantil, bueno, bé, res espectacular però estan bé. El pati no és molt gran però jo crec que suficient. No tenen cuina pròpia, i cada dia habiliten una sala que tenen i allà munten el menjador. Fan anglès des de P3, 3 hores a la setmana. Fan força activitats extraescolars, excursions i visites. A partir de secundària (crec), l'educació física la fan al poliesportiu de l'Estació del Nord. I també a partir de secundària fan alemany i xinès com a optatives. Hi ha una psicopedagoga amb qui es pot parlar i tractar qualsevol cosa que observem en el nen.

Les classes són d'entre 20 i 25 nens; diu que per cada classe hi sol haver 2-3 nens xinesos i potser algun nen europeu. De cara al curs 2016-2017, per a P3 preveuen unes 19-20 places (perquè ja hi ha 4 germans), i diu que normalment entra tothom que la posa com a primera opció. Fins a primària porten bata (la que cadascú vulgui), però no hi ha uniforme.

Les adaptacions a P3 es fan durant uns dies, pocs, en horari normal, però els pares podem quedar una estona dins l'aula.

L'horari és de 9-13 i de 15-17 h; i hi ha horari d'acollida de 8-9 i de 17-18 h. Al juliol fan casal d'estiu.

Quant al sistema d'ensenyament, doncs a infantil els nens aprenen jugant, bàsicament, i per espais, tallers... i utilitzen material que elaboren ells mateixos. Tal com va dir el director, "no funcionem per projectes però en fem alguns". A primària i secundària ja és més "tradicional", llibres i deures en cap de setmana (a primària, no sé a secundària si hi ha deures cada dia).

Em va semblar que és una escola bastant familiar i propera, on hi ha bastanta confiança i les coses es parlen naturalment; tot es parla molt amb les famílies. Com totes, suposo, volen que els nens creixin en un ambient agradable, que siguin persones amb criteri, amb valors, educació... que se sàpiguen moure per la vida, vaja.

I tema preus, el menjador són 150 euros i les tarifes per a P3, P4 i P5 són 127 euros. Després augmenta una mica, però no gaire, ho dic de memòria, però crec que a secundària la quota és de 145 euros o així.

Res, això és tot més o menys, no sé si em deixo res. Si teniu cap dubte, pregunteu!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::