LM amb mugrons plans o invertits, experiències?
LM amb mugrons plans o invertits, experiències?
Doncs això, m'agradaria que les que teniu mugrons plans o invertits m'expliquéssiu les vostres experiències amb la lactància materna. Ambel meu primer fill va costar molt que s'agafés, em va fer fonar-li amb mugronera i crec que va ser pitjor... Amb molt d'esforç i insistència vam anar mantenint lactància mixta i no va ser fins que va ser més gran que vam poder començar a gaudir de fer pit perquè ja va saber agafar-se. Ara torno a estar embarassada i m'agradaria saber com fer-ho bé des del principi.
Re: LM amb mugrons plans o invertits, experiències?
Doncs no hauries de tenir cap problema. Jo amb el meu primer fill a la clinica em van dir que com tenia el mugro pla havia de fer servir mugronera i així va començar el meu calvari amb la lactància. Clivelles, plors, nervis, dolor, decepció... Fins que llegint per internet vaig trovar un munt d'opinions sobre les mugroneres i vaig decidir treure-me-las. En tres dies tenia els mugron ben sans, ni una clivella ni res! Com si fos màgia, i una LME fins als 6 mesos, i posterior amb AC.
Arar estic de set mesos esperant la meva filla, i espero no tenir cap problema. I si el tingues, aniré aun grup de suport a la lactancia on ben segur m'ajudaràn més que no pas les infermeres de l'hospital!
Molta sort, i bona LM
Arar estic de set mesos esperant la meva filla, i espero no tenir cap problema. I si el tingues, aniré aun grup de suport a la lactancia on ben segur m'ajudaràn més que no pas les infermeres de l'hospital!
Molta sort, i bona LM
Boness!!
A mi va ser la infermera qui em va dir q tenia els mugrons plans i q al nen li costava una mica enganxar-se i això q jo els havia "treballat" i a mi no m'ho semblava.... Però ella mateixa em va donar la solució: res de mugroneres: amb una xeringa grossa tallada per la punta et fas sortir tu mateixa el mugró xuclant suaument, fent el buit sense fer-te mal i quan sobresurt tornes a empènyer l'èmbol i la decantes i t'acostes el nen. a mi em va anar d conya!!! Vam fer LM fins 5 mesos i mig i mixta fins 18 mesos i sempre genial. Les clivelles són normals els primers dies però la Purelan és mano de santo!!
Molta sort
A mi va ser la infermera qui em va dir q tenia els mugrons plans i q al nen li costava una mica enganxar-se i això q jo els havia "treballat" i a mi no m'ho semblava.... Però ella mateixa em va donar la solució: res de mugroneres: amb una xeringa grossa tallada per la punta et fas sortir tu mateixa el mugró xuclant suaument, fent el buit sense fer-te mal i quan sobresurt tornes a empènyer l'èmbol i la decantes i t'acostes el nen. a mi em va anar d conya!!! Vam fer LM fins 5 mesos i mig i mixta fins 18 mesos i sempre genial. Les clivelles són normals els primers dies però la Purelan és mano de santo!!
Molta sort
- canyelladecolors
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm
Bona nit ametlla.
La meva historia es igual que la teva i veurad que te final feliç.
Jo tinc els mugrons planeta i laureola força gran. Amb la primera vaig sortir de la mutua ja amb mugronera i vaig estar tb amb Mixte pq no guanyava pes... Jo ara penso que amb migronera menjen menys i es cançen mes.
Ara fa casi 2 mesos he tingut el segon i molt millor. No et dire que al principi sigui facil, xo no he necessitat mugronera, un dia, farta del dolor men vaig comprar unes xo les vaig utilitzar 4 dies. Ara nomes em fa mal quan comença i em treu el mugro, esta sa i gordito i tot! Jajajaja amb el segon tot va millor. Anims i felicitats
La meva historia es igual que la teva i veurad que te final feliç.
Jo tinc els mugrons planeta i laureola força gran. Amb la primera vaig sortir de la mutua ja amb mugronera i vaig estar tb amb Mixte pq no guanyava pes... Jo ara penso que amb migronera menjen menys i es cançen mes.
Ara fa casi 2 mesos he tingut el segon i molt millor. No et dire que al principi sigui facil, xo no he necessitat mugronera, un dia, farta del dolor men vaig comprar unes xo les vaig utilitzar 4 dies. Ara nomes em fa mal quan comença i em treu el mugro, esta sa i gordito i tot! Jajajaja amb el segon tot va millor. Anims i felicitats
Gràcies a totes per les respostes. Crec que quan estigui més a prop del part contactaré amb algun grup de lm per a que m'orientin. El que em preocupa és no saber com fer que el bebe s'agafi perquè amb el primer va costar deu i ajuda amb mugronera i tot. Això que expliqueu de la xeringa com es fa? Amb una xeringa grossa estirar i ja està o mantenir una estona?
Per si algú ve a parar aquí buscant informació, explicar-vos que al final tot ha anat de luxe. La nena es va agafar bé molt aviat i hem pogut fer LME sense mugroneres ni res. Ho estem gaudint molt!
Ueeeee Ametlla!! Com me n'alegro!! :) gràcies per explicar-ho!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |