Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dt. feb. 02, 2016 4:57 pm

Hola buniques. Entro desde el movil.

Avui despres de 4 dies de retras m.ha vingut la regla,i hem trobo encara pitjor. Deu meu, quan s.ajunta tot et vols morir... vaig a estones amb febre i altres hem baixa.

PETITPRINCEP imagino que la diferencia de preu es perque amb el "barat" miren nomes la sencilla i amb a mes cara ambdues. Igualment, fins el que jo se, la cadena sencilla la miren a qualsevol laboratori pero la doble nomes al cimab, llavors que fan? Envien la mostra al cimab i despres us donen a la clinica el resultat. Per aixo dic que aneu directament al cimab, encara que estigui lluny, es una visita que val molt la pena i us agradara a totes. Tothom parla molt be i jo m.incloc, per algo sera no?

ARWEN si no teniu pressa millor. Poc a poc. Nosaltres vam trigar a decidir.nos tambe, i aixi doncs mira estalviavem.
Us van donar tanta informació l.altre dia que ara poc a poc.

BLAUCEL gracies maca. Tu com vas?
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. feb. 02, 2016 5:09 pm

DALILA, LUNA com esteu?
LUNA ninguna novedad??

DELIAH com esta la primera betaesperant del 2016 del supergrup?? Com ho portes? Estas be??

MIX hola benvinguda!! Ja ho tens aqui a la vorera tu tambe no? Que be.
Expican.s una miqueta sobre el teu cas. I quins valors tens de baixa reserva i tot aixo. Aixi ens fem una mica a la idea.

BLAUCEL (edito, que amb el movil no veig).
Del institut marques nomes puc dir.te que no hi he anat mai, pero mai m.ha inspirat confiança, i pel que he sentit no tenen bon laboratori, estan una mica obseltos, encara que ells cobren igual de car com si ho tiguessin tot de nova generació.

Gracies a totes per desitjar.me una millora, tan de bo sigui rapida.

Petons a totes!!
arwen81
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dt. feb. 02, 2016 5:48 pm

Blaucel bonica quanta raó tens amb lo q li has dit a la Xantipa!
Jo també sóc molt patidora amb lo dels embarassos múltiples. En duia un i va anar malament i em fan molt de respecte.

Xantipa t'he fet cas i he trucat al Cimab. He parlat amb el dr Garcia super amable! Ell ma dit q la fish amb embaràs anterior no té molt de sentit però com q les clíbiques no fan el comet doncs és lo que ofereixen. M'ha dit q amb Dexeus tenen el tema damunt la taula però no es posen d'acord.
Ens ha dit q podríem comcertar visita en dissabte pel fet de ser de fora i q ell recomana el comet quan hi ha fallos implantació o avortaments de repetició.
Ha sigut super amable. També ma dit q ho pensem bé pq algunes clíniques quan apareixes amb el comet ni se'l miren i et fsn fer fish igualment i llavors vinga a gastar diners!!!que men asseguri q a dexeus me'l acceptarien.
A veure com ho fem. Almenys he fet el pas. Gràcies nena!!!!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. feb. 02, 2016 6:10 pm

ARWEN m.en alegro que t.hagi agradat!!
Es molt maco el dr, a nosaltres ens encanta!
Ja ens ho va dir tambe, que hi ha algun centre que col labora amb ell i altres que no. Que vols que et digui... els que no col.aboren perque no ho fan? De que tenen por? Es una millora de cara als clients que paguem.
De totes maneres si us animeu a anar, com haureu d.explicar mes detalladament tota l.evol.lucio vostre potser us dona alguna altre pauta. Ell tambe fa el fish.
Jo prefereixo fer tot alla i aquests diners els fan servir per seguir investigant que no pas donar.los a una clinica que ja bastant guanyen amb totes nosaltres, encara que quedi mes aprop anar a la clinica. A part que ell te molta idea tambe amb protocols i que fer i com. Sempre que hi hagi factor masculi que es el que ell mira i investiga.
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dt. feb. 02, 2016 9:57 pm

buenas noches guapisimas,
como estais en general? veo mucho movimiento, muy interesante sobre el tema de los espermatozoides. Todas estas pruebas se las hacen a los donantes?Supongo que solo unos minimos. Cuando leia esto pensaba que estaria bien que hubiese un analisis de sangre que detectara cuando habia un ovulo bueno, sin tener que extraernoslo.
Yo estoy sin novedades hasta que me baje la regla que sera sobre el 15-18. Bueno, llevo una semana con algjna molestia en el estomago y al final anoche acabe con vomitos y diarrea, que rabia que me venga ahora, estare haciendo limpio :)
luna73

EntradaAutor: luna73 » dt. feb. 02, 2016 10:15 pm

Blaucel, me preguntabas que me parecia Dr. Gris? Lo que destaco de el es su amabilidad, es cariñoso y atento y sobretodo siempre me ha atendido él. La primera vez me dio una charla del recorrido del ovulo y me dije ay y el dijo ufff al ver mi reserva ovarica pero los dos intentamos ir a muerte, como el me decia. El no es partidario que lo intente pero yo quiero intentarlo. Es claro y practico. Algo negativo, a mi siempre me ha atendido el, sabado y festivos pero solo visita lunes, miercoles y viernes no se si eso hace que se programe el quirofano en funcion de eso.
Quiero que salga todo bien.
Mix
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. maig 20, 2014 8:16 am

EntradaAutor: Mix » dc. feb. 03, 2016 8:02 am

Bon dia

Us explico una mica com hem arribat fins aquí, al febrer de 2014 vaig tenir un primer avort (després de més d'un any de cerca), després d'això la regla hem va començar a fer el tonto, tenia cicles de 60 dies altres de 20 ... un descontrol. A més quan vaig començar a fer els test d'ovulació sempre hem sortia dues ratlletes marcades així que no era molt normal.... i vaig anar al gine que hem va començar a fer proves... i va sortir fsh altíssim i antimulleriana a 0.2 :ufs:
Mentre fèiem proves vaig anar a acupuntura que hem va ajudar a regular la regla una mica i sorpresa el setembre 2014 m'hi torno a quedar però també el perdo a la setmana 5/6.
A tot arreu hem van enviar directa a OVO, he estat aquests mesos mirant clíniques i prenent-m'ho amb calma per fer una mica de saquet (perquè deu n'hi do lo car que es tot això), també vam anar al CIMAB (tot i que es veritat que a la clínica no sabien massa de que anava l'estudi ni crec que li donin molta importància però jo hem vaig quedar més tranquil·la fent-lo), també vaig anar a acupuntura un altre cop per veure si sonava la flauta però la regla ja no hem ve de manera normal llavors encertar seria poc més que un miracle jejjejej Ens vam decidir per ovo perquè la veritat no tinc diners per fer primer una fiv amb òvuls propis i després una ovo si no surt bé.... així que farem una ovo i a esperar que surti be perquè no se si en podré assumir econòmicament una altra
I així estem començant ja el tractament que ja hem esperat prou >.-<: >.-<:
La meva por es que hi hagi alguna cosa més dins meu que no funcioni que no sigui sol la baixa reserva..... buenu suposo que es una por normal.

Blaucel molt bonica la frase i acertada, la agafarem com a frase de bon mati!!!

Petonets
04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
20/01/2016: Ja tenim donant :)
16/03/2016: Tranfer
27/03/2016: ++++
19/04/2016: Eco
30/05/2016: Proxima Eco
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dc. feb. 03, 2016 12:04 pm

Maques, boniques, precioses!! Quan de moviment deu meu!!

Intento estar una mica desconectda per no pensar tant pero estic super bé, animada i positiva i sense síntomas especials, mugrons sensibles i punxadetes esporadiques ovaris, res que no em permeti fer vida normal ni em ratlli mès del compte.

Porto 5 dies i m'en queden 6, com que es la meva 3a beta espera intento prendre m'ho tot diferent i fer vida totalment normal sense esforços esport ni relacions i per la resta com si res i deixant que passin els dies.

Tinc temptacions de fer TE el diumenge dos dies abans beta pero no sé si ho hauria de fer, els hi tinc molt de respecte perquè sòn sempre negatius i n'estic molt farta...

Gràcies a totes per preocupar-vos veig que esteu com sempre amb moviment i avançant com ha de ser, us desitjo tota la sort del mòn a totes!!

Benvinguda Mix, aviat estaràs amb marxa, el teu cas em recordo molt el meu tot i que nosaltres si em provat amb òvuls propis dues vegades i aqui hem anat a parar, amb la 1a transfer d'Ovo que espero ens porti a bon port que per això hem fet el salt, molta il.lusió ficada, confiança i amor.

Sereu les primeres en saber la meva beta no en tingueu dubte!!

Ànims a totes i a seguir lluitant buniques!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. feb. 03, 2016 3:04 pm

Benvingudes MIX i BLAUCEL al nostre raconet.
DELIAH, ja a l'equador de la betaespera!!!
XANTIPA, li he proposat al meu home lo del CIMAB i diu que passa... El que si, no m'arrisco a fer la prova barata i que no sigui el que necessitem.
I que és el FISH? Mira que hi ha proves rares...
LUNA imagino que oara donantes miran lo básico. Supongo que piden ciertos requisitos de salud, que ya las muestras van con ciertas garantias. Así prontoempiezas, no?? Qué larga se hace la reglaespera jejeje
Per cert, per la meva banda la regla sense aparèixer, molesties estomacals, pits sensibles, pujada de temperatura... Si no fos perque sé que dificilment és, correria a fer-me un TE
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
mymsi
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. des. 02, 2015 11:23 am

EntradaAutor: mymsi » dc. feb. 03, 2016 3:36 pm

noies tinc molt temps per entrar però no m'he pogut resistir...

Perikina m'alegro moltíssim, és una gran notícia!!!

Pumuky què tal??

Adbcn demà la transfer, oi? Aixxx

Begui és veritat és demà la teva punció!! molta sort, ja veuràs què bé!

Avui m'han dit que els folicles han crescut així que em fan la punció aquest divendres... uff quins nervis no m'ho esperava!

A veure si puc entrar aquesta nit amb més calma
35 baixa reserva, 40 oligoastenoteratozoospermia
1ª ICSI 01/16
5/2: Punció 10 ovocits, 4 madurs, 1A, 1B, 1C
8/2: Transfer 1A+1B
22/02: Beta +++ 989!
8/03: hemorràgia, ucias, son 2! repòs per hematoma
17/03 7+5: embrions ok, repòs per hematoma
mymsi

EntradaAutor: mymsi » dc. feb. 03, 2016 3:40 pm

PetitPrincep79 ha escrit:Benvingudes MIX i BLAUCEL al nostre raconet.
DELIAH, ja a l'equador de la betaespera!!!
XANTIPA, li he proposat al meu home lo del CIMAB i diu que passa... El que si, no m'arrisco a fer la prova barata i que no sigui el que necessitem.
I que és el FISH? Mira que hi ha proves rares...
LUNA imagino que oara donantes miran lo básico. Supongo que piden ciertos requisitos de salud, que ya las muestras van con ciertas garantias. Así prontoempiezas, no?? Qué larga se hace la reglaespera jejeje
Per cert, per la meva banda la regla sense aparèixer, molesties estomacals, pits sensibles, pujada de temperatura... Si no fos perque sé que dificilment és, correria a fer-me un TE

PetitPrincep79 ojalá! seria el notición de la setmana! quan t'havia de venir?
1ª ICSI 01/16
mymsi

EntradaAutor: mymsi » dc. feb. 03, 2016 3:43 pm

Noies perdoneu que m'he equivocat de forum en clicar, sóc del FIV2016 i fa molt poquet, i encara vaig perduda, i com que le PetitPrincep79 també escriu allà i és la última que ha escrit, doncs no em resultava familiar jeje.

Aprofito per desitjar-vos tota la sort del món en aquesta cerca que es pot fer tan i tan llarga
1ª ICSI 01/16
luna73

EntradaAutor: luna73 » dj. feb. 04, 2016 2:08 pm

Hola!
Necesito que me ayudeis, estoy preocupada, los resultados de Natural Killer, tal vez no tenia que haberlo hecho ahora me estoy comiendo la cabeza :(
Los resultados son
celulas Nat. killer (cd3-cd56+) igual 6%
baremo (4-26)
celulas Nat. Killer (cd3-cd56+) igual 105,24 cel/mm3
baremo (110-510)
Se que es poca la diferencia pero me preocupa y mas que ahora que ahora hare mi 2n Fiv.
Gracias guapas.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dj. feb. 04, 2016 2:11 pm

perdonar, no he preguntado como estais?
Dalila cuando te hacen la implantacion?
Deliah, mucha tranquilidad.
Xantipa mejor del resfriado?
Besos.
mestra1981
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dj. feb. 04, 2016 2:17 pm

Bona tarda noies,
Escric per primera vegada en lluitadores amb baixa reserva, tot i que en el meu cas sí que responc a l'estimulació. Però sí que vull escriure per donar les gràcies a la Xatinpa per compartir amb totes la seva experiència a CIMAB. De moment encara no hem anat, però ja tenim visita per la propera setmana i només de parlar amb el doctor ja vaig quedar encantada amb les explicacions que em va donar per telèfon. Nosaltres en principi som causa desconeguda però després de 3 fiv no ens hem quedat.
Per altra banda Arwen81 ja heu comentat a Dexeus si us valen les proves de CIMAB? Nosaltres en principi primer volem que ens mirin bé la part masculina i després anar a Dexeus per fer tratament.
Gràcies noies
deliah

EntradaAutor: deliah » dj. feb. 04, 2016 2:53 pm

Luna73, llama a tu Dr.y que te lo diga y aclaré, no sé que decirte yo no se como se interpreta se lo mandé y me dijo estaba todo bien, pero sal de dudas ya guapa para quedarte tranquila, no puedo ayudarte, a ver Xantipa que sabe de todo o otra...
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Joy
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 08, 2015 1:47 pm

EntradaAutor: Joy » dj. feb. 04, 2016 5:46 pm

Hola!
Avui he començat a prener meriestra i ja m'han passat la llista de medicaments per iniciar el tractament per a quan em vingui la regla.
Volia saber si heu fet algun pressupost a algunes farmàcies per comprar els medicaments o totes tenen el mateix preu. He pensat en anar a Andorra. Creieu que val la pena?

gràcies!
Quequicom
Entrades: 22
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Quequicom » dj. feb. 04, 2016 10:01 pm

[quote="arwen81"]Torno a començar.... :-o00m

Deliah guapi! molta sort per dijous, pensaré en tu pq vagi tot rodó!!!! :-()-)

Xantipa no he llegit l'article encara però pel que veig que xarreu, crec que el meu home és una mica com el de la deliah....que si li toques la seva part no li senta gaire bé. No és gaire amic de les proves i quan ara li va sortir el semino tan malament no ho va entomar massa bé. O milagrito o donant d'òvuls o pleguem veles.

Blaucel fes-ho on tu et sentis més a gust....i si feu ronda de clíniques molts ànims!!! reconec que mai n'he fet. Dec ser una mica happy.
Jo estic bé, desitjant que arribi dilluns per anar a parlar amb la doctora a vaure què fem.

Quequicom si t'ha donat bon rollo és super important!!! :p-) ets de Reus????

Luna lo de las vitaminas no tengo ni idea, yo siempre voy tomando cositas, a rachas (seidivid, gestagyn, aceite de onagra...)pero no tengo ni idea de cuando es mejor/peor tomarlas.Y lo del endometrio...con una histero se supone que te lo ven bien no??

nxp0220 benvinguda!!! habla como quieras que aquí nos entendemos todas!
No había oído un caso como el tuyo...que algun foli estuviera vacío si que pasa a veces pero todos...no sé. Yo también aprovecharía para hacer todas las pruebas posibles. A mi si que me dieron dosis tan altas pero en mi anterior ciclo FIV, me dieron 225 de gonal+2 ampollas de menopur durante9 días. Luego me lo bajaron. Ahora me han dado 150 y ha sido un desastre total.
ánimo en tu lucha guapa, aquí somos todas unas campeonas!

Petitprincep bonica, jo crec que tenir baixons és taaan normal. Ens ha tocat el camí més dur i hi ha moments que ens desborden. Jo he plorat molt en els últims anys. Embarassos, bebés...comentaris desafortunats... :ufs:
La terapeuta a la que estava anant ara amb el tema del dol em va dir que quan alguna cosa em fa mal l'he de dir. De bon rollo però he après a començar a fer-ho i trobo que em senta molt bé perquè no em quedo amb el dolor a dins. Per exemple, la meva commpanya de feina està embarassada i estic menjant tot el dia bombo, doncs jo li vaig dir que per mi ara mateix ell seu embaràs era dolorós, que jo no estava en un bon moment i que no era res personal però que si no li pregunto o m'interesso per la seva panxa que ho entengui.
I jo em quedo més tranquila.
És molt dur tot lo que hem de passar com per a sobre haver de posar bona cara.

Dalila a veure què us diuen...jo tb imagino que ja que us heu posat les vacunes val la pena veure que ha funcionat abans de començar. Pe`ro no entenc gaire del tema.

Us envio petonets!! em reclamen![

Bona nit noies vaig una mica perduda amb tantes entrades. no soc de reus però soc d'un poblet de la vora. Aquesta semana anire embryogyn a tarragona a vere que m informen perque ho veig una mica pesat aixo d anar a barcelona. Aqui a tarragona m han parlat de l embryioscope o algo aixi que encara no n habia sentit a parlar en cap clinica.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dv. feb. 05, 2016 7:40 am

gracias Deliah, no tengo visita hasta el miercoles, he estado investigando y creo que lo malo es que estuviera por encima.
Como lo llevas? ya queda menos.
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. feb. 05, 2016 11:57 am

Luna73 guapa leí exactamente lo que dices que lo malo es que este por encima o sea que respiras tranquila y próxima visita con tu medico confirmas.

Hoy justo llevo una semana, me quedan 4 dias ya empiezo a ponerme más nerviosa que el resto de dias, pero estoy bien, sin síntomas, leve molestia y pinchazitos en ovarios, me noto como si estuviera agrandandose la zona pero claro tantos dias tanta proge es lo normal o sea que a esperar...

Tic tac...

Com esteu la resta??

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::